Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toch gek dat dit de definitie van mooi is

+15
Melis_je
Harrison
Joan
Destino
_Lana_
Slakje
Caroow
_Liv
Rouge
Pannetoet
Jeanette
Capt'n Zero
Bazinga
Maple
nijntje4
19 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Toch gek dat dit de definitie van mooi is Empty Toch gek dat dit de definitie van mooi is

Bericht  nijntje4 zo 4 aug 2013 - 4:16

Ik kwam net deze link tegen: http://www.froot.nl/posttype/froot/geen-photoshop-maar-make-up-als-instrument-gebruiken/
Geen photoshop maar puur make-up en een goeie foto.

Hoewel ik sommigen best mooi vind schrik ik er wel van dat dit dan het huidige beeld is van wat mooi is. En vooral dat mensen dus niet tevreden zijn als ze er niet zo uitzien (wat gewoon heel logisch is als je niet beroemd bent en niet elke ochtend 3 uur lang een visagist over de vloer hebt).
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Toch gek dat dit de definitie van mooi is Empty Re: Toch gek dat dit de definitie van mooi is

Bericht  Maple zo 4 aug 2013 - 4:25

Ik vind het alleen maar knap dat iemand dit kan met make up en vind dit niet de definitie van mooi. Veel van die vrouwen zijn gewoon op hun onvoordeligst gefotografeerd, vette, glimmende huid, maar ik zie bij veel van de vrouwen wel dat ze met heel wat minder, of zelfs zonder make up ook mooi kunnen zijn.
Maple
Maple
Prater
Prater

Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Woonplaats : Groene Hart

Terug naar boven Ga naar beneden

Toch gek dat dit de definitie van mooi is Empty Re: Toch gek dat dit de definitie van mooi is

Bericht  Maple zo 4 aug 2013 - 4:26

Oh, en het verbaast me niks als al die vrouwen de eis hebben meegekregen om drie nachten wakker te blijven voordat ze hun gezicht in de make up mochten laten zetten. Want man, wat zien ze er allemaal moe uit.
Maple
Maple
Prater
Prater

Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Woonplaats : Groene Hart

Terug naar boven Ga naar beneden

Toch gek dat dit de definitie van mooi is Empty Re: Toch gek dat dit de definitie van mooi is

Bericht  Bazinga zo 4 aug 2013 - 4:27

Dit zijn wel twee uitersten natuurlijk.

Maakt wel weer dat ik heel blij ben met mezelf Wink
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Toch gek dat dit de definitie van mooi is Empty Re: Toch gek dat dit de definitie van mooi is

Bericht  Capt'n Zero zo 4 aug 2013 - 4:28

Ja ach, leuk voor een feestje, maar ik zou er niet elke dag zo bij willen lopen. 
De meeste vind ik niet naturel er uit zien, eerder dellerig. 

Maar voor alsnog vind ik dat mensen zich niet moeten bemoeien met het schoonheidsbeeld van een ander. 
Ik zat laatst modepolitie te kijken, en ondanks dat het programma me toch enigszins vermaakt, snap ik gewoon 9 van de 10 keer niet waar ze zich in vredesnaam druk over maken.
Ik zou keihard gearresteerd worden en uiteindelijk blijf ik mezelf toch fabulous vinden dus dat *diva snap*
Capt'n Zero
Capt'n Zero
Prater
Prater

Aantal berichten : 501
Punten : 495
Registratiedatum : 03-03-13
Woonplaats : Noord Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Toch gek dat dit de definitie van mooi is Empty Re: Toch gek dat dit de definitie van mooi is

Bericht  nijntje4 zo 4 aug 2013 - 4:33

Ja klopt, het zijn ook twee uitersten. Ik zou mijzelf er niet aan spiegelen trouwens hoor voel mij er niet minder mooi om smile maar er is wel een soort algemeen beeld van wanneer je mooi bent. Egale huid, geen wallen/kringen, grote ogen, symmetrie, enz.
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Toch gek dat dit de definitie van mooi is Empty Re: Toch gek dat dit de definitie van mooi is

Bericht  Capt'n Zero zo 4 aug 2013 - 4:36

laughcry 
 Kijk, daar ga ik al de mist in. Ik vind wallen onder mijn ogen niet echt een probleem. Het geeft me altijd een beetje het idee dat ik er uit zie alsof ik veel doe. Wat ik niet doe. Dus...
Plus dat ik vind dat mijn wallem niet zo opvallend zijn en enigszins mijn make up nog versterken. Dus ach.
Capt'n Zero
Capt'n Zero
Prater
Prater

Aantal berichten : 501
Punten : 495
Registratiedatum : 03-03-13
Woonplaats : Noord Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Toch gek dat dit de definitie van mooi is Empty Re: Toch gek dat dit de definitie van mooi is

Bericht  nijntje4 zo 4 aug 2013 - 4:38

Ik zeg ook niet dat ik het eens ben met dat beeld he, maar vooral wat je in de media ziet zeg maar.
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Toch gek dat dit de definitie van mooi is Empty Re: Toch gek dat dit de definitie van mooi is

Bericht  Jeanette zo 4 aug 2013 - 5:06

Maple schreef:Oh, en het verbaast me niks als al die vrouwen de eis hebben meegekregen om drie nachten wakker te blijven voordat ze hun gezicht in de make up mochten laten zetten. Want man, wat zien ze er allemaal moe uit.

 Laughing 

Maar inderdaad, zo kan iedereen  mooi gemaakt worden. Maar schoonheid heeft bij mij toch een andere definitie.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Toch gek dat dit de definitie van mooi is Empty Re: Toch gek dat dit de definitie van mooi is

Bericht  Pannetoet zo 4 aug 2013 - 5:23

Ligt het nou aan mij of lijkt het merendeel ná de visagie ontzettend nep?
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Toch gek dat dit de definitie van mooi is Empty Re: Toch gek dat dit de definitie van mooi is

Bericht  Maple zo 4 aug 2013 - 5:27

Haha, wat had je dan verwacht na een kilo make up? Wink
Maple
Maple
Prater
Prater

Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Woonplaats : Groene Hart

Terug naar boven Ga naar beneden

Toch gek dat dit de definitie van mooi is Empty Re: Toch gek dat dit de definitie van mooi is

Bericht  Rouge zo 4 aug 2013 - 5:30

Ja volgens mij hebben ze zowel makeup als Photoshop gebruikt bij sommige, omdat je helemaal geen bobbeltjes meer ziet als ze daarvoor puisten hadden. Ik zou ergens tussenin wel mooier vinden, niet zo zwaar opgemaakt maar ook niet helemaal naturel.
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Toch gek dat dit de definitie van mooi is Empty Re: Toch gek dat dit de definitie van mooi is

Bericht  _Liv zo 4 aug 2013 - 5:34

Ik vind het mooi als iemand opgemaakt is, maar niet zoals op de tweede foto's. Dat is voor mij echt teveel. Nu moet ik zeggen dat de eerste foto's ook op een onvoordelige manier genomen zijn en daardoor lijkt het verschil tussen de foto's zo groot. De vrouwen staan er niet op hun best op.
_Liv
_Liv
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 203
Punten : 201
Registratiedatum : 28-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Toch gek dat dit de definitie van mooi is Empty Re: Toch gek dat dit de definitie van mooi is

Bericht  Caroow zo 4 aug 2013 - 5:39

Het meisje op de laatste foto is echt knap zonder make up.

Wel knap, dat je dat met make up ka. Hij mag mij ook wel doen.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Toch gek dat dit de definitie van mooi is Empty Re: Toch gek dat dit de definitie van mooi is

Bericht  Slakje zo 4 aug 2013 - 5:43

Ik vind het dus echt allemaal gatlelijk en teveel.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Toch gek dat dit de definitie van mooi is Empty Re: Toch gek dat dit de definitie van mooi is

Bericht  Pannetoet zo 4 aug 2013 - 7:01

Maple schreef:Haha, wat had je dan verwacht na een kilo make up? Wink
Haha ja geen idee eigenlijk..maar niet zó nep in ieder geval :P 
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Toch gek dat dit de definitie van mooi is Empty Re: Toch gek dat dit de definitie van mooi is

Bericht  _Lana_ zo 4 aug 2013 - 9:09

Caroow schreef:Het meisje op de laatste foto is echt knap zonder make up.
Dat wilde ik net zeggen. Prachtig!
Voor de rest is er ook iets teveel bewerkt. Sommigen lijken wel poppen.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Toch gek dat dit de definitie van mooi is Empty Re: Toch gek dat dit de definitie van mooi is

Bericht  Destino ma 5 aug 2013 - 2:16

Wat hebben ze veel make-up op zeg! Vind het echt niet mooi, het lijken inderdaad wel poppen..
Vind dit ook niet toonbeeld voor schoonheid/mooi zijn..
Destino
Destino
Prater
Prater

Aantal berichten : 575
Punten : 585
Registratiedatum : 04-07-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Toch gek dat dit de definitie van mooi is Empty Re: Toch gek dat dit de definitie van mooi is

Bericht  Joan ma 5 aug 2013 - 2:40

Rouge schreef:Ja volgens mij hebben ze zowel makeup als Photoshop gebruikt bij sommige, omdat je helemaal geen bobbeltjes meer ziet als ze daarvoor puisten hadden. Ik zou ergens tussenin wel mooier vinden, niet zo zwaar opgemaakt maar ook niet helemaal naturel.



Daar heb je geen Photoshop voor nodig.
Joan
Joan
Prater
Prater

Aantal berichten : 606
Punten : 630
Registratiedatum : 02-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Toch gek dat dit de definitie van mooi is Empty Re: Toch gek dat dit de definitie van mooi is

Bericht  Bazinga ma 5 aug 2013 - 2:46

Holy....

Ik heb nooit eerder zoveel van m'n huid gehouden..

*Edit 2: Hm de schok van 't verschil was groot, maar ik zit nu filmpje te kijken en zelfs met die slechte huid, vind ik d'r eigenlijk wel mooi. D'r eigen onzekerheid maakt 't nog duidelijker zegmaar..
*Edit 3; (ja dit houdt me bezig) hoe laat moet je wel niet opstaan om je gezicht zo te plamuren?!
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Toch gek dat dit de definitie van mooi is Empty Re: Toch gek dat dit de definitie van mooi is

Bericht  Harrison ma 5 aug 2013 - 3:01

Ik vind het wel knap want sommige gezichten zijn ook echt helemaal gevormd met schaduwen. Maar wayy to much.
Harrison
Harrison
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 269
Punten : 271
Registratiedatum : 05-08-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Toch gek dat dit de definitie van mooi is Empty Re: Toch gek dat dit de definitie van mooi is

Bericht  Melis_je ma 5 aug 2013 - 4:53

Bazinga schreef:Holy....

Ik heb nooit eerder zoveel van m'n huid gehouden..

*Edit 2: Hm de schok van 't verschil was groot, maar ik zit nu filmpje te kijken en zelfs met die slechte huid, vind ik d'r eigenlijk wel mooi. D'r eigen onzekerheid maakt 't nog duidelijker zegmaar..
*Edit 3; (ja dit houdt me bezig) hoe laat moet je wel niet opstaan om je gezicht zo te plamuren?!

 Ik vind die dikke laag make-up bij het meisje uit het filmpje iig niet mooi. Ik kan me ook niet voorstellen dat dat goed is voor je huid, zoveel make-up, wordt het daar niet nog erger van?
Ik vond haar het mooist vlak voor ze de '120' gebruikte, dus vóór de foundation.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Toch gek dat dit de definitie van mooi is Empty Re: Toch gek dat dit de definitie van mooi is

Bericht  Urban Naked ma 5 aug 2013 - 5:06

Oh wat verschrikkelijk veel gaat er op haar gezicht.. Ik kan het heel goed begrijpen, want het is de hel om met zo'n huid rond te lopen. Maar zou het acne-probleem niet sneller verholpen zijn zonder die dikke lagen..?
En eens met Bazinga: jeminee wat ben ik blij met m'n huid nu!
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Toch gek dat dit de definitie van mooi is Empty Re: Toch gek dat dit de definitie van mooi is

Bericht  Bazinga ma 5 aug 2013 - 5:11

Lijkt me ook problematisch als je een relatie hebt. Op de één of andere manier vind ik 't bijna liegen, als je zóveel makeup gebruikt.. Je wordt immers verliefd op 't gehele plaatje, innerlijk natuurlijk, maar ook zéker 't uiterlijk en in haar geval is dat gewoon een masker. Geverfd, geschminkt en niet zoals ze echt is.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Toch gek dat dit de definitie van mooi is Empty Re: Toch gek dat dit de definitie van mooi is

Bericht  Exogenesis ma 5 aug 2013 - 5:16

Ik vind het ook echt too much! Maar daarnaast wel knap dat 't ware gezicht zo weggewerkt wordt.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Toch gek dat dit de definitie van mooi is Empty Re: Toch gek dat dit de definitie van mooi is

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum