Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Oooh wat zijn mijn pannen toch mooi

4 plaatsers

Ga naar beneden

Oooh wat zijn mijn pannen toch mooi Empty Oooh wat zijn mijn pannen toch mooi

Bericht  Gast do 21 jul 2011 - 22:17

Maar wat koken ze toch bagger zonder anti-aanbaklaag... Rolling Eyes

Iemand nog tips??


Oooh wat zijn mijn pannen toch mooi Demeyere_atlantis_4

Oooh wat zijn mijn pannen toch mooi REF_55624

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oooh wat zijn mijn pannen toch mooi Empty Re: Oooh wat zijn mijn pannen toch mooi

Bericht  minoessepoes do 21 jul 2011 - 22:19

Een goede koekenpan met anti aanbak aanschaffen, de overige pannen meot toch niet echt een probleem zijn?

minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oooh wat zijn mijn pannen toch mooi Empty Re: Oooh wat zijn mijn pannen toch mooi

Bericht  Gast do 21 jul 2011 - 22:20

De onderste is een koekenpan he...Dit zijn notabene professionele pannen!

Maar ik laat alles erin aanbranden :P

In de soeppannen enzo valt het idd wel mee, maar de grillpan en de koekenpan...Holy fuck.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oooh wat zijn mijn pannen toch mooi Empty Re: Oooh wat zijn mijn pannen toch mooi

Bericht  minoessepoes do 21 jul 2011 - 22:24

Mijn moeder had ook hele mooie pannen van BK en met een koekenpan erbij, met net zoals bij jouw zonder anti aanbak laag, drama! Bak daar maar eens fatsoenlijk een pannenkoek in.
Dus toen heeft ze er een simpele Tefal koekenpan bij gekocht, zo veel fijner. De mooie koekenpan wordt nu nog zelden gebruikt, met de overige pannen geen problemen, maar ik kan me voorstellen dat je met een grillpan hetzelfde probleem hebt!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oooh wat zijn mijn pannen toch mooi Empty Re: Oooh wat zijn mijn pannen toch mooi

Bericht  Gast do 21 jul 2011 - 22:25

Hahaha mooi voorbeeld, die pannekoek, daar had ik dus trek in maar mezelf er maar niet aan gewaagd :P

Deze pannen zijn van Demeyere, echt prachtig en er zit 30 jaar garantie op...Maar niet op mijn eten!! :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oooh wat zijn mijn pannen toch mooi Empty Re: Oooh wat zijn mijn pannen toch mooi

Bericht  Gast do 21 jul 2011 - 22:26

OOh ik lees nu dit:

De 5 sterren bak/koekenpannen zijn de ultieme bak/koekenpannen voor de professioneel maar ook voor de echte kookliefhebber. Ze zijn gemaakt van7-lagenmateriaal tot aan de rand van 4,8 mm dik (3 mm voor 20 cm), bakken écht tot aan de rand (50% grotere bakoppervlakte) en zijn zo gemaakt dat een antikleeflaag echt niet meer nodig is... wanneer de pan voldoende warm is, moet u enkel het vuur ongeveer 30 à 50% verlagen, de pan doet de rest. Deze topproducten hebben gegoten grepen van roestvrij staal:

Embarassed Embarassed Misschien het vuur wat lager zetten dus...cq een kleiner pitje op zoeken...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oooh wat zijn mijn pannen toch mooi Empty Re: Oooh wat zijn mijn pannen toch mooi

Bericht  Gast do 21 jul 2011 - 22:29

whaha muts :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oooh wat zijn mijn pannen toch mooi Empty Re: Oooh wat zijn mijn pannen toch mooi

Bericht  Gast do 21 jul 2011 - 22:31

Haha lekker op tijd met het lezen van de gebruiksaanwijzing. Hoop dat je eten voortaan beter smaakt. :-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oooh wat zijn mijn pannen toch mooi Empty Re: Oooh wat zijn mijn pannen toch mooi

Bericht  Gast do 21 jul 2011 - 22:32

Ja joh dit ook meer mijn vriends departement hahaha....Ik was met Ikea pannen ook blij geweest :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oooh wat zijn mijn pannen toch mooi Empty Re: Oooh wat zijn mijn pannen toch mooi

Bericht  Famke do 21 jul 2011 - 23:28

Ik moet een nieuwe pannenset en heb meteen even opgezocht wat deze kosten...

Maar ik moet geloof ik maar wat anders vragen voor mijn verjaardag, tjemig wat duur! 174 euro voor een koekenpan van gemiddelde maat!
Famke
Famke
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 255
Punten : 268
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oooh wat zijn mijn pannen toch mooi Empty Re: Oooh wat zijn mijn pannen toch mooi

Bericht  minoessepoes do 21 jul 2011 - 23:34

Hahah als dat de oplossing is zou dat wel helemaal super zijn!
Maar het vraagt dus wat meer ervaring en handigheid waarschijnlijk als met een simpele anti aanbak laag.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oooh wat zijn mijn pannen toch mooi Empty Re: Oooh wat zijn mijn pannen toch mooi

Bericht  Gast do 21 jul 2011 - 23:42

Famke schreef:Ik moet een nieuwe pannenset en heb meteen even opgezocht wat deze kosten...

Maar ik moet geloof ik maar wat anders vragen voor mijn verjaardag, tjemig wat duur! 174 euro voor een koekenpan van gemiddelde maat!

Mijn moeder werkte bij Demeyere en het filiaal waar ze werkte ging dicht Wink Ik heb dus alles voor een spotprijsje kunnen krijgen, alles met 70% korting...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oooh wat zijn mijn pannen toch mooi Empty Re: Oooh wat zijn mijn pannen toch mooi

Bericht  Famke do 21 jul 2011 - 23:59

_Leaf_ schreef:
Famke schreef:Ik moet een nieuwe pannenset en heb meteen even opgezocht wat deze kosten...

Maar ik moet geloof ik maar wat anders vragen voor mijn verjaardag, tjemig wat duur! 174 euro voor een koekenpan van gemiddelde maat!

Mijn moeder werkte bij Demeyere en het filiaal waar ze werkte ging dicht Wink Ik heb dus alles voor een spotprijsje kunnen krijgen, alles met 70% korting...

Dat is erg fijn dan! Ik vind koken erg leuk, heb nu een pannenset van de hema. Na 10 jaar is die echt gaar, de handvaten gaan nu gloeien cq branden als het vuur wat te hoog staat.. niet echt veilig dus. Dus ik wil nu een goede set, maar dit is toch ietsiepietsie te duur, haha.
Famke
Famke
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 255
Punten : 268
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oooh wat zijn mijn pannen toch mooi Empty Re: Oooh wat zijn mijn pannen toch mooi

Bericht  TNMN vr 22 jul 2011 - 0:03

Een olijfoliespray als je gaat bakken, deze:

Oooh wat zijn mijn pannen toch mooi Frylight%20olijfolie%20spray

Daar kan je namelijk de hele pan goed mee bedekken zonder te veel olie te gebruiken.
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oooh wat zijn mijn pannen toch mooi Empty Re: Oooh wat zijn mijn pannen toch mooi

Bericht  Gast vr 22 jul 2011 - 0:03

Jaaa is zeker mooi meegenomen! Mijn vriend houdt heel erg van koken dus dit is echt een droom voor hem, haha.

En een hel voor mij Twisted Evil Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oooh wat zijn mijn pannen toch mooi Empty Re: Oooh wat zijn mijn pannen toch mooi

Bericht  Gast vr 22 jul 2011 - 0:05

TNMN schreef:Een olijfoliespray als je gaat bakken, deze:

Oooh wat zijn mijn pannen toch mooi Frylight%20olijfolie%20spray

Daar kan je namelijk de hele pan goed mee bedekken zonder te veel olie te gebruiken.

Waar koop ik dat?

Ik gooi nu steeds een mengsel van olijfolie en bakboter in de pan...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oooh wat zijn mijn pannen toch mooi Empty Re: Oooh wat zijn mijn pannen toch mooi

Bericht  Gast vr 22 jul 2011 - 2:07

't Eerste wat ik dacht...

Dat ligt toch eerder aan de kok dan aan de pan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oooh wat zijn mijn pannen toch mooi Empty Re: Oooh wat zijn mijn pannen toch mooi

Bericht  Summerlovin vr 22 jul 2011 - 4:01

_Leaf_ schreef:
TNMN schreef:Een olijfoliespray als je gaat bakken, deze:

Oooh wat zijn mijn pannen toch mooi Frylight%20olijfolie%20spray

Daar kan je namelijk de hele pan goed mee bedekken zonder te veel olie te gebruiken.

Waar koop ik dat?

Ik gooi nu steeds een mengsel van olijfolie en bakboter in de pan...

Ik werk bij de ah en zag laatst ook een olijfoliespray langskomen. Gewoon van Albert Heijn eigen merk.
Summerlovin
Summerlovin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Het noorden van Noord-Holland.

Terug naar boven Ga naar beneden

Oooh wat zijn mijn pannen toch mooi Empty Re: Oooh wat zijn mijn pannen toch mooi

Bericht  TNMN za 23 jul 2011 - 4:24

Summerlovin schreef:
_Leaf_ schreef:
TNMN schreef:Een olijfoliespray als je gaat bakken, deze:

Oooh wat zijn mijn pannen toch mooi Frylight%20olijfolie%20spray

Daar kan je namelijk de hele pan goed mee bedekken zonder te veel olie te gebruiken.

Waar koop ik dat?

Ik gooi nu steeds een mengsel van olijfolie en bakboter in de pan...

Ik werk bij de ah en zag laatst ook een olijfoliespray langskomen. Gewoon van Albert Heijn eigen merk.

Kijk das handig! Ik woon zelf niet in NL dus ik had eigenlijk geen idee :P
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oooh wat zijn mijn pannen toch mooi Empty Re: Oooh wat zijn mijn pannen toch mooi

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum