Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe heet zijn de kinderkamers?

+23
loesje
Puggle
Bluestar
Novalee
Twellie
Slakje
PiP
sanne-84
Tiara
Silke
Paper Crown
M-G
Annemie
Caroow
Sylvana
kwak
Purpleflower
Liadan
chipa
Linda
Floor
Printje
tweeling
27 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Hoe heet zijn de kinderkamers? - Pagina 2 Empty Re: Hoe heet zijn de kinderkamers?

Bericht  Puggle vr 2 aug 2013 - 9:14

Temperatuur weet ik niet, maar schat 26 graden. Ze slaapt in haar dunne zomerzak met alleen een pamper aan. Zonder zak kan ze niet slapen. Heb het raam op de kiepstand.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe heet zijn de kinderkamers? - Pagina 2 Empty Re: Hoe heet zijn de kinderkamers?

Bericht  PiP vr 2 aug 2013 - 9:15

Ik heb Meer een romper aangedaan omdat ik bang ben dat hij zijn luier losmaakt. Qua warmte zou ik hem best alleen in een luier laten liggen

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Linda vr 2 aug 2013 - 9:17

tweeling schreef:
Linda schreef:Wij hebben ook rolluiken, maar desondanks is het bij dochter 30 graden en bij zoon 29.

Dochter heeft een laken in haar bed, maar ze ligt alleen in haar pamper. Zoon ligt ook alleen in een pamper.

Laat je dit vannacht ook zo of doe je ze dan nog een slaapzakje aan?

Ik laat dit vannacht zo. Ik vermoed niet dat het in huis opeens flink zal afkoelen.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  loesje vr 2 aug 2013 - 9:18

tempratuur weet ik niet maar tis warm hier. f ligt in der luier in bed en word steeds snachts wakker van de hitte. en a is uit logeren.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  PapillonRose vr 2 aug 2013 - 9:20

Volgens de babyfoon is het 30 graden op haar kamertje. Ze ligt in haar luier in bed, met alleen het laken. Liever deed ik zonder, maar ze wilde persé het laken hebben.. Zij liever dan ik laughcry 
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Happydobby vr 2 aug 2013 - 9:30

hier 28 graden, zoon slaapt in luier en zomerslaapzak, zonder slaapzak slaapt hij niet of klimt hij uit zijn ledikant.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  tweeling vr 2 aug 2013 - 9:32

Oké nou dan laat ik haar gewoon in haar rompertje, ze slaapt ook prima tot nu toe Wink *klopt af* en extra water s avonds/ s nachts?
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Bericht  Highway vr 2 aug 2013 - 9:42

24 graden en ze slaapt in een romper met korte mouw in een zomerslaapzak onder een lakentje (en daaroverheen, op bilhoogte, een handdoek gespannen omdat ze anders het bed door rolt en constant wakker wordt, maar die haal ik er zo af als wij gaan slapen)
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Caroow vr 2 aug 2013 - 10:07

Highway schreef:24 graden en ze slaapt in een romper met korte mouw in een zomerslaapzak onder een lakentje (en daaroverheen, op bilhoogte, een handdoek gespannen omdat ze anders het bed door rolt en constant wakker wordt, maar die haal ik er zo af als wij gaan slapen)

He, dat is een goed idee! Ik moet R zo vaak terug leggen omdat hij overdwars gaat liggen en dan keihard met zijn hoofd gaat bonken tegen de spijltjes.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Jelin vr 2 aug 2013 - 10:19

J ligt onder een laken in haar onderbroek als ze de laken er inmiddels niet heeft afgetrapt. A ligt in een luier, mouwloze romper en spreider in bed. Ze drijft haar bedje uit maar door de spreider, moet ze een romper aan ivm irriteren. Gelukkig heeft ze de koelste kamer.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: