Help, de kinderkamers!
+6
Susan
Flower_L
Lilou
Zininzon
Monte
ekiaam87
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Help, de kinderkamers!
Lise weet heel graag wat ze wil, ze wil een stoere meidenkamer met roze, paars en goud. Maar heeft iemand leuke voorbeelden?
Mas krijgt een whitewash bedstee ongeveer zoiets.
Maar heb nog geen idee welke kleur ik zijn kamer wil.
Amé krijgt een "truttige" roze meisjes kamer met een kroonluchter beetje Pip stijl, maar zoek toch nog wat originele ideeën, dus wie oh wie helpt?!
Mas krijgt een whitewash bedstee ongeveer zoiets.
Maar heb nog geen idee welke kleur ik zijn kamer wil.
Amé krijgt een "truttige" roze meisjes kamer met een kroonluchter beetje Pip stijl, maar zoek toch nog wat originele ideeën, dus wie oh wie helpt?!
Gast- Gast
Re: Help, de kinderkamers!
OO wat gaaf die bedstee!!
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
En dan combineren met gouden accesoires(zoals gouden muursticker, kastje, kussens)
http://www.doorbouwbedden.nl/User/45/Webshop/Producten/115/2by3Large/322.jpg
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind dat paarse idd erg leuk!
Ik denk dat we het weekend maar eens stalen van behang gaan zoeken voor de kids.
Als het goed is krijg ik vandaag stalen voor gordijnen binnen.
Ik denk dat we het weekend maar eens stalen van behang gaan zoeken voor de kids.
Als het goed is krijg ik vandaag stalen voor gordijnen binnen.
Gast- Gast
Tres Tintas heeft mooie aparte behangen. Voor kinderen en voor 'volwassenen' haha de huiskamer etc.
Er zitten ook echt een paar meisjesachtige dingentjes bij (maar niet TE kinderlijk).
Misschien vind je het wat.
(en anders misschien wel voor je huiskamer)
http://www.trestintas.com/en/collections/painted-paper/all
Er zitten ook echt een paar meisjesachtige dingentjes bij (maar niet TE kinderlijk).
Gast- Gast
Punk'd schreef:Tres Tintas heeft mooie aparte behangen. Voor kinderen en voor 'volwassenen' haha de huiskamer etc.
De huiskamer krijgt geen behang, daar wordt alles gespoten Gaat dus puur om de slaapkamers
Gast- Gast
Bij die bedstee vind ik verschillende blauwtinten wel mooi!! Misschien in combinatie met grijs/zilver
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Ik zou voor M een grijze muur doen zo iets als je hier op het plaatje ziet:
En dan leuke kleurige accessoires en een leuke muursticker.
En dan leuke kleurige accessoires en een leuke muursticker.
Gast- Gast
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Als L. die heerlijke echte meidenkleuren en toch een stoere kamer wil, zou ik in elk geval niet voor al te lichte kleuren roze/paars kiezen. Goud steekt lekker af bij hardroze of donkerpaars en denk dat wat 'hardere' tinten het ook direct stoerder zullen maken.
Bedstee vind ik echt gaaf! Misschien is de kleur blauw op deze foto iets voor M.?
Bedstee vind ik echt gaaf! Misschien is de kleur blauw op deze foto iets voor M.?
Lilou- Fluisteraar
- Aantal berichten : 178
Punten : 200
Registratiedatum : 23-11-10
Voor m zou ik gaan voor een felle kleur blauw/turquois(soort van strandthema)
Dit kleurtje
http://www.jbderaaf-timmerensierafwerking.nl/mediapool/63/637060/resources/big_17863980_0_1024-768.JPG
Hier zie je hoe zo'n felle kleur is met steigerhout
Dit kleurtje
http://www.jbderaaf-timmerensierafwerking.nl/mediapool/63/637060/resources/big_17863980_0_1024-768.JPG
Hier zie je hoe zo'n felle kleur is met steigerhout
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
zo'n bedstee lijkt me doodeng eigenlijk....vind het niets om opgesloten te zitten
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Flower_L schreef:zo'n bedstee lijkt me doodeng eigenlijk....vind het niets om opgesloten te zitten
Met de deurtjes dicht slapen lijkt me ook niet prettig, maar je kan ze ook open laten natuurlijk.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Bij leenbakker hebben ze nu leuke spulletjes
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Kaboutertje schreef:Bij leenbakker hebben ze nu leuke spulletjes
Dat is wel heel algemeen haha. Wat voor spulletjes?
Gast- Gast
Susan schreef:Flower_L schreef:zo'n bedstee lijkt me doodeng eigenlijk....vind het niets om opgesloten te zitten
Met de deurtjes dicht slapen lijkt me ook niet prettig, maar je kan ze ook open laten natuurlijk.
Haha de deurtjes zullen ook gewoon open blijven
Gast- Gast
Haha ik had dat als kind ook echt doodeng gevonden (nu nog steeds trouwens), zelfs met de deurtjes open. Maar 't is wel enorm schattig zeg, wow!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Joy_ schreef:Haha ik had dat als kind ook echt doodeng gevonden (nu nog steeds trouwens), zelfs met de deurtjes open. Maar 't is wel enorm schattig zeg, wow!
Hahaha we gaan er een sterrenhemel in maken, dus het zal niet helemaal donker zijn. Maar hij wordt ook anders dan deze, wij gaan namelijk grote lades onderin maken.
Gast- Gast
Ik denk dat zo'n klein mannetje met de deurtjes open wel fijn in zijn mini-man cave zit en slaapt.. Maar, is het niet enorm lastig voor jouw weetjewel? Om het matrasje af en toe te luchten/ omdraaien en het bed verschonen bijv?
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
2CKC2 schreef:Ik denk dat zo'n klein mannetje met de deurtjes open wel fijn in zijn mini-man cave zit en slaapt.. Maar, is het niet enorm lastig voor jouw weetjewel? Om het matrasje af en toe te luchten/ omdraaien en het bed verschonen bijv?
Lise heeft op dit moment een hoogslaper waar ik amper bij kom, en ook dat red ik Dus dat zal ook wel wennen
Gast- Gast
Weetjewel schreef:2CKC2 schreef:Ik denk dat zo'n klein mannetje met de deurtjes open wel fijn in zijn mini-man cave zit en slaapt.. Maar, is het niet enorm lastig voor jouw weetjewel? Om het matrasje af en toe te luchten/ omdraaien en het bed verschonen bijv?
Lise heeft op dit moment een hoogslaper waar ik amper bij kom, en ook dat red ik Dus dat zal ook wel wennen
Tot dat hij een keer de boel onder kotst
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Mamsie schreef:Weetjewel schreef:2CKC2 schreef:Ik denk dat zo'n klein mannetje met de deurtjes open wel fijn in zijn mini-man cave zit en slaapt.. Maar, is het niet enorm lastig voor jouw weetjewel? Om het matrasje af en toe te luchten/ omdraaien en het bed verschonen bijv?
Hahahaha ja precies, heb ik met Lise al een keer gehad van boven naar beneden, langs de muur! Damnz wat een zooi!
Gast- Gast
Weetjewel schreef:Mamsie schreef:Weetjewel schreef:2CKC2 schreef:Ik denk dat zo'n klein mannetje met de deurtjes open wel fijn in zijn mini-man cave zit en slaapt.. Maar, is het niet enorm lastig voor jouw weetjewel? Om het matrasje af en toe te luchten/ omdraaien en het bed verschonen bijv?
Hahahaha ja precies, heb ik met Lise al een keer gehad van boven naar beneden, langs de muur! Damnz wat een zooi!
whahhahaahaha dat spetterd alle kanten op! Vreselijk!!
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Mamsie schreef:Weetjewel schreef:Mamsie schreef:Weetjewel schreef:2CKC2 schreef:Ik denk dat zo'n klein mannetje met de deurtjes open wel fijn in zijn mini-man cave zit en slaapt.. Maar, is het niet enorm lastig voor jouw weetjewel? Om het matrasje af en toe te luchten/ omdraaien en het bed verschonen bijv?
whahhahaahaha dat spetterd alle kanten op! Vreselijk!!
Ja precies! Gelukkig kan ik goed tegen kots. P. hoeft het niet te doen hoor, die gaat zelf over zijn nek!
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: