roepen of niet?
+30
Stuiterbal
Pineco
Caroow
Marin
Charles
Gympie
Sea of Trees
minoessepoes
Lady Starstruck
Caramba
Sadie_
Shisha
Yare
_Liv
nina
Lady4
Elliot
Isolt
Katrien
Coco
Paper Crown
Feline
Stranger
Twellie
Jelin
Ella
Highway
Maple
Sarah1985
NoName88
34 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: roepen of niet?
Ergens ken ik dat wel, zodra hij nog op de bank ligt dan ga ik me liggen ergeren en afvragen waarom hij liever op de bank ligt dan bij mij, maar het lukt me meestal wel om mezelf toe te spreken dat ik me niet zo moet aanstellen.
Als hij weg is, echt weg en ik dus sowieso alleen moet slapen, vind ik het soms wel wat lastiger. Ik slaap, áls ik eenmaal slaap, dan wel rustiger omdat ik geen woelende en snurkende man naast me heb, maar het in slaap komen vind ik soms lastiger en ik ben ook wat eerder wakker.
Als hij weg is, echt weg en ik dus sowieso alleen moet slapen, vind ik het soms wel wat lastiger. Ik slaap, áls ik eenmaal slaap, dan wel rustiger omdat ik geen woelende en snurkende man naast me heb, maar het in slaap komen vind ik soms lastiger en ik ben ook wat eerder wakker.
Maple- Prater
- Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Als mijn man op de bank in slaap valt laat ik hem lekker liggen. Als ik hem wakker maak kan hij daarna niet meer slapen dus daar wordt hij ook niet vrolijk van.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Yare schreef:Waarom zou je niet kunnen slapen als je vriend niet in bed ligt? Dat snap ik dan ff niet:nerd:
Gewenning? Ik slaap ook heel slecht zonder mijn vriend naast me, ik ben dan 20 keer wakker 's nachts en ligt te draaien. Ik denk echt dat het gewenning is want vóór hem sliep ik natuurlijk ook gewoon alleen.
Enfin, ik snap wel dat je zonder hem slecht slaapt maar verder is dat zoals Lady4 zegt jouw (mijn) probleem en ik zou absoluut geen emmer water over hem heengooien! Dat vind ik geen leuk grapje.
Sadie_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 86
Punten : 86
Registratiedatum : 13-06-13
Mijn vriend valt ook vaak op de bank in slaap, ik maak hem soms zachtjes wakker, hij valt daarna zo weer in slaap. Ik maak hem daarna niet nog eens wakker, heb er zelf al een hekel aan wanneer hij mij wakker maakt.
Ik slaap er gelukkig wel om als hij niet naast mij ligt, zou niet best zijn, aantal keren in de maand heb ik slaapdienst op mijn werk, vriend kan en mag dan niet mee.
Ik slaap er gelukkig wel om als hij niet naast mij ligt, zou niet best zijn, aantal keren in de maand heb ik slaapdienst op mijn werk, vriend kan en mag dan niet mee.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Ik laat hem gewoon liggen als hij op de bank in slaap valt Hij word vanzelf een keer wakker.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Ik val ook vaak genoeg in slaap op de bank, meestal tegen mijn man aan en dan aait hij heel lief door mijn haar en dekt me toe, ik wordt altijd wakker voordat hij gaat slapen eigenlijk.
Heel soms valt hij in slaap in de stoel of op de bank, dan aai ik altijd over zijn wang om hem wakker te maken als ik ga slapen of als hij al lang zo zit, omdat ik weet dat hij anders last van zijn nek krijgt. Ik vind hem altijd super cute als hij in de stoel zit te slapen zo met zijn armen over elkaar.
Ik begrijp niet helemaal waarom je daar boos om zou worden of waarom je iemand "straft"door hem te laten liggen terwijl je jezelf op ligt te vreten omdat je niet kan slapen als hij er niet is, een emmer kan ik me helemaal niks bij voorstellen!
Heel soms valt hij in slaap in de stoel of op de bank, dan aai ik altijd over zijn wang om hem wakker te maken als ik ga slapen of als hij al lang zo zit, omdat ik weet dat hij anders last van zijn nek krijgt. Ik vind hem altijd super cute als hij in de stoel zit te slapen zo met zijn armen over elkaar.
Ik begrijp niet helemaal waarom je daar boos om zou worden of waarom je iemand "straft"door hem te laten liggen terwijl je jezelf op ligt te vreten omdat je niet kan slapen als hij er niet is, een emmer kan ik me helemaal niks bij voorstellen!
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Dat van die emmer water was volgens mij maar een grapje, jullie pakken het wel heel serieus op.
Ik vind wel dat je hem niet kwalijk kan nemen dat hij in de tuin ligt te slapen, en ik snap ook niet dat je je eraan stoort of boos wordt.
Ik vind wel dat je hem niet kwalijk kan nemen dat hij in de tuin ligt te slapen, en ik snap ook niet dat je je eraan stoort of boos wordt.
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Ah, wat zijn sommige mensen niet lief! Mijn vriend brengt me dan naar bed terwijl ik half slapend in zijn armen hang.
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Wat een SarahKey achtige praktijken!
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Wil je niet luisteren, hup koude douche erop! Of was het zelfs heet water?Charles schreef:Wat een SarahKey achtige praktijken!
Gast- Gast
Wie was dat nou die ooit zei de warme kraan wijd open te zetten als ze vond dat haar vriend te lang douchte?
Maple- Prater
- Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
O jee mijn vriend is as we speak in slaap gevallen op de bank
Sadie_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 86
Punten : 86
Registratiedatum : 13-06-13
Ja en wiens man in de schuur moest slapen als hij te laat naar huis kwam.
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Ik denk dat ik m'n vriend momenteel heel blij zou maken met een emmer water met deze temperaturen. Maar wat een rare vraag idd, waarom zou je je daar aan ergeren. Ik zou m alleen niet laten liggen in de tuin, want straks wordt ie echt pas om 3 uur s nachts wakker en dat lijkt me niet fijn voor hem, zeker niet met muggen haha. Ik had m gewoon wakker gemaakt en lief gevraagd of ie in bed kwam liggen, niets ergerlijks aan.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Haha ik word net wakker, dit is het eerste topic wat ik lees
Ik zou hem niet roepen, niks erger dab abrupt gestoord worden tijdens een dutje.
Ik zou hem niet roepen, niks erger dab abrupt gestoord worden tijdens een dutje.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb hier serieus nog nooit over nagedacht. Als mijn man beneden in slaap valt, maak ik hem even wakker als ik naar bed ga, dan kan hij zelf beslissen wat hij doet en even rustig wakker worden. Andersom net zo. Ik vind het trouwens echt niet leuk om wakker gemaakt te worden als ik 's avonds in slaap val, ik kan dan zwaar geïrriteerd reageren (ook al zou ik niet willen dat mijn man me zomaar liet liggen als hij naar bed gaat). Mijn man probeert dus meestal te voorkomen dat ik beneden in slaap val en dirigeert me naar bed als hij ziet dat ik in slaap dreig te vallen
Pineco- Prater
- Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13
Ik zou me er ook niet te druk om maken. Als mijn vriend buiten in slaap valt bedenk ik me eerst of het niet lekker koeler is om ook buiten te gaan slapen hahaha.
Wel zou ik even zeggen dat ik naar bed ga en verder is het aan hem wat hij doet.
Wel zou ik even zeggen dat ik naar bed ga en verder is het aan hem wat hij doet.
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Oeh, wat ben ik blij dat ik hier alleen woon en niemand mij dus wakker maakt als ik, waar dan ook, in slaap val. Zó irritant als je net lekker een dutje aan het doen bent en iemand je wakker maakt of je telefoon gaat
Het lijkt me ook heel vervelend als je niet kunt slapen als je partner er niet is. Hoop niet dat ik daar in de toekomst ook last van krijg! Maar ik kan me wel voorstellen dat je het dan irritant vind als hij buiten of op de bank ligt.
Het lijkt me ook heel vervelend als je niet kunt slapen als je partner er niet is. Hoop niet dat ik daar in de toekomst ook last van krijg! Maar ik kan me wel voorstellen dat je het dan irritant vind als hij buiten of op de bank ligt.
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Ik vraag hem 3 keer of hij naar bed wil komen. Meestal ligt hij in een onmogelijke houding te slapen waarvan ik weet dat als hij zo blijft liggen hij de volgende dag last heeft van zijn nek/rug/whatever. Ik vraag het 3 keer omdat ik m nooit zo goed wakker krijg. Lukt het me niet dan probeer ik m te verplaatsen en krijgt hij een dekentje.
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Ik laat Louise hem wakker maken als hij te lang naar mijn zin in zijn bed ligt of in de zetel in slaap valt :'')
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Ik kan ook slecht in slaap vallen wanneer vriend beneden zit cq ligt. Wanneer hij weg is, slaap ik gewoon...maar niet wanneer hij beneden zit en ik op hem 'wacht'
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Ik weet het even niet meer (veel huilen, niet willen eten)
» is die angst normaal?Edit, blijkbaar niet, het zit niet goed
» Niet kunnen inloggen (hotmail) En Rush niet bij Paypal
» Ik weet niet wat ik moet doen (verhuizen of niet).
» Ik voel me niet happy en weet niet waarom
» is die angst normaal?Edit, blijkbaar niet, het zit niet goed
» Niet kunnen inloggen (hotmail) En Rush niet bij Paypal
» Ik weet niet wat ik moet doen (verhuizen of niet).
» Ik voel me niet happy en weet niet waarom
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: