Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Was(is) het vandaag complimentjesdag?

+3
May
marjoleinnn
Cheesegirl
7 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Was(is) het vandaag complimentjesdag? - Pagina 2 Empty Re: Was(is) het vandaag complimentjesdag?

Bericht  Gast di 1 maa 2011 - 21:05

Reva schreef:Nou tis geen complimentjesdag voor het dagcafé in ieder geval Rolling Eyes

Hoezo niet?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Was(is) het vandaag complimentjesdag? - Pagina 2 Empty Re: Was(is) het vandaag complimentjesdag?

Bericht  Gast di 1 maa 2011 - 21:07

Alex167 schreef:
Reva schreef:Nou tis geen complimentjesdag voor het dagcafé in ieder geval Rolling Eyes

Hoezo niet?

Ja, ik wacht ook nog steeds op een antwoord hierop haha.

Ik ga ondertussen maar even douchen, moet over een goed uur weg. angel

Gast
Gast

Bericht  Blond di 1 maa 2011 - 21:12

iedereen op mn werk kreeg een cetificaat met: De Nationale Complimentendag Award 2011, met een persoonlijke tekst erop. Ik heb hem op het prikbord in mn kantoor gehangen.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 1 maa 2011 - 22:02

_Chance schreef:iedereen op mn werk kreeg een cetificaat met: De Nationale Complimentendag Award 2011, met een persoonlijke tekst erop. Ik heb hem op het prikbord in mn kantoor gehangen.

Leuk!

Gast
Gast

Bericht  Blond di 1 maa 2011 - 22:24

Tea-Leaf schreef:
_Chance schreef:iedereen op mn werk kreeg een cetificaat met: De Nationale Complimentendag Award 2011, met een persoonlijke tekst erop. Ik heb hem op het prikbord in mn kantoor gehangen.

Leuk!
Ja, vond ik ook!
Bij mij stond er:
Bedankt, omdat je een geweldige collega bent Very Happy
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 1 maa 2011 - 23:25

Mijn collega had die award ook uitgeprint gister en namens mij alle collega's gecomplimenteerd dat ze zo hard werken haha. Dat heeft hij op de muur geplakt, toen heb ik er onder geschreven 'behalve *naam van die collega*. Ah, het was weer gezellig op het werk Very Happy.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 1 maa 2011 - 23:39

Hahaha ZvB, gemenerd :P

Gast
Gast

Bericht  Gast di 1 maa 2011 - 23:43

Alex167 schreef:

Hoezo niet?
Ik zit ook nog steeds te wachten op het antwoord, haha. Ben wel benieuwd.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 1 maa 2011 - 23:43

Alex167 schreef:Hahaha ZvB, gemenerd :P

Hij vroeg erom smile

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: