Wat doe jij vandaag?
+11
tess05
sterremaan
Phileine
Tania
minoessepoes
_DoI
Lotus
Flinder
May
Jelin
VeryCherry
15 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Wat doe jij vandaag?
Hallo! Veel meiden die thuis zijn, wat gaan jullie nog doen vandaag?
Ik heb Matilda opstaan; leuk dat ze die nog een keer uitzenden nu & ben ondertussen de hele woonkamer aan het doen. Overal een doekje overheen, nog wat netter opgeruimen en schoonmaken.. geeft een fijn gevoel altijd! En ik had zomaar een vrije dag, dus dat was onverwacht
Ik heb Matilda opstaan; leuk dat ze die nog een keer uitzenden nu & ben ondertussen de hele woonkamer aan het doen. Overal een doekje overheen, nog wat netter opgeruimen en schoonmaken.. geeft een fijn gevoel altijd! En ik had zomaar een vrije dag, dus dat was onverwacht
Gast- Gast
Re: Wat doe jij vandaag?
Whahahaaha, die kijk ik nu ook al voor de 81e keer Mijn vriend heeft Matilda zelfs voor me gedownload. Ik ben nu moed aan het verzamelen om me weer aan te kleden en dan moet ik zo mijn zoontje uit school halen, boodschappen doen, wentelteefjes bakken, mijn zoontje weer naar school brengen, rondhangen op het schoolplein en wachten tot hij terug is van de lampionnen-optocht, dan snel naar huis en zelf eten, mijn zoontje weer uit school halen en dan vind ik het wel weer mooi geweest. Ik kan niet zoveel hebben nu, mijn oorontsteking blijft de kop opsteken en ik krijg geen antibiotica
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb echt nog geen moer gedaan vandaag behalve de zorg van de kids. Amé slaapt, Lise zit op de bank en Mas bij mij op schoot.
Ik moet Lise om kwart voor 5 naar school brengen voor het kerstfeest. Ik hoop dat het dan droog is want ik moet met alle kids over straat.
Moet zo alleen echt de vaatwasser leegruimen en weer inruimen want het is een puinzooi op het aanrecht.
Ik moet Lise om kwart voor 5 naar school brengen voor het kerstfeest. Ik hoop dat het dan droog is want ik moet met alle kids over straat.
Moet zo alleen echt de vaatwasser leegruimen en weer inruimen want het is een puinzooi op het aanrecht.
Gast- Gast
Leuk! Die had ik gisteravond gekeken. Heerlijk.
Ik zit op school, heb net kwartiertje pauze gehad. Nu gauw weer door en dan direct door naar de ouderavond. Even haasten nu doei!
Ik zit op school, heb net kwartiertje pauze gehad. Nu gauw weer door en dan direct door naar de ouderavond. Even haasten nu doei!
Gast- Gast
Oh, Matilda heb ik gisteravond ook al gezien, ik kon me toch niet concentreren op het dictee
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Ik heb bijna al mijn werk voor vandaag al gedaan in het huishouden. Baal een beetje van het weer, dus dat wordt morgen alleen nog dweilen. Moet nog mijn werkkleding strijken, want ik moet vanavond weer werken. En ik moet nog shag gaan halen, maar de benzinepomp zit hier om de hoek, dus dat is ook zo gedaan.
Mijn dochter ligt nu in bed, maar echt slapen wil ze nog niet. Dus ff afwachten wat ze gaat doen. Ik ga nu een beetje internetten en daarna een middagslaapje doen, maar dat is weer afhankelijk van wat J. gaat doen.
Mijn dochter ligt nu in bed, maar echt slapen wil ze nog niet. Dus ff afwachten wat ze gaat doen. Ik ga nu een beetje internetten en daarna een middagslaapje doen, maar dat is weer afhankelijk van wat J. gaat doen.
Laatst aangepast door Jelin op do 16 dec 2010 - 2:44; in totaal 1 keer bewerkt
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb vandaag even schoongemaakt, zo nog even de vaatwasser uitruimen en dan ben ik klaar. Ga over ongeveer 1.5 uur richting mn ouders, neem mn laptop dan mee en dan ga ik daar even studeren. Gaat beter daar namelijk, hier ga ik altijd andere dingen zitten doen
Gast- Gast
Ik ben vanmorgen naar school geweest om alles in te leveren van mijn opleiding en mijn scriptie! Ben blij!
Nu moet ik zo weer werken tot vanavond half 12 en heb onwijze hoofdpijn al heel de dag, dus hoop echt dat het straks een beetje gaat zakken want wordt er gek van.
Nu moet ik zo weer werken tot vanavond half 12 en heb onwijze hoofdpijn al heel de dag, dus hoop echt dat het straks een beetje gaat zakken want wordt er gek van.
Gast- Gast
Ik ben thuis aan de studie. Mijn vergadering vanmiddag gaat niet door.
Verder zou ik om 16 uur een afspraak hebben met een docent. Maar die staat ziekgemeld, maar ze heeft mij niet gemaild of de afspraak wel of niet doorgaat. Dus ik heb haar gemaild, maar krijg geen reactie. Dus ik ga er maar vanuit dat ze echt ziek is en dat de afspraak dus ook niet doorgaat. Hoewel het voelt alsof ik spijbel, het slaat nergens op maar ja.
Verder vanavond lekker uit eten, met mijn vrouwelijke huisgenoten, even een meidenavond hebben we wel verdiend met al die mannen hier in huis En daarna naar de bios.
Verder zou ik om 16 uur een afspraak hebben met een docent. Maar die staat ziekgemeld, maar ze heeft mij niet gemaild of de afspraak wel of niet doorgaat. Dus ik heb haar gemaild, maar krijg geen reactie. Dus ik ga er maar vanuit dat ze echt ziek is en dat de afspraak dus ook niet doorgaat. Hoewel het voelt alsof ik spijbel, het slaat nergens op maar ja.
Verder vanavond lekker uit eten, met mijn vrouwelijke huisgenoten, even een meidenavond hebben we wel verdiend met al die mannen hier in huis En daarna naar de bios.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Ik kijk ook Matilda. Blijft leuk he?! Mijn verstandskiezen zijn vandaag getrokken dus ik zit er een beetje versuft bij van de pijnstillers. Ik ga niet zoveel meer doen, even was opruimen en vaatwasser leegmaken.
Flinder- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 676
Ik heb vanochtend gesport, daarna heb ik een van mijn kerstpakketten opgehaald. Ik heb net een mindfulnessmeditatie gedaan, geschreven in mijn dagboek en ga zo even tv kijken, denk ik. Daarna ga ik nog wat schrijven en hier een beetje rondhangen. Wat ik vanavond ga doen, weet ik nog niet. Niets bijzonders in ieder geval.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb net even schoongemaakt, twee wasjes gedraaid en opgehangen en een lange wandeling gemaakt met de hond. Zo nog even de vaatwasser inruimen en daarna beginnen met koken. Na het eten moet ik nog een paar uurtjes werken.
_DoI- Fluisteraar
- Aantal berichten : 417
Punten : 435
Registratiedatum : 18-11-10
& ik haat bedrijven die dom zijn! Ik heb wegenwacht op tijd opgezegd; kunnen ze niet in systeem vinden, zou opgelost worden & vervolgens kreeg ik een brief dat het tot december 2011 is.. Uhh, nee dus, dit jaar stopt het!!!! Verdorie, nu word ik zo teruggebeld, volgens mij was ik niet zo heel aardig meer aan de telefoon inmiddels
Gast- Gast
Ik ben thuis aan het werk aangezien de verwarming het op het werk begeven heeft! Maar ik word er een beetje gek van, aangezien ik op feedback van mijn begeleider aan het wachten ben, anders kan ik niet verder, of doe ik een hele berg werk voor niks. Dus telkens maar de refresh button van mijn mail aanklikken dan maar en verder een beetje rondhangen op het forum.
Mijn vriend heeft de was al opgevouwen, een berg afwas weggewerkt en het vuilnis weg gebracht, dus het huis ziet er ook weer toonbaar uit! Wel lekker dat hij vakantie heeft, de koelkast heeft hij ook goed gevuld en hij loopt de hele dag zingend door het huis.
Vanavond gaat hij naar een vriend, ik eet alleen, helaas word het stoofvlees wat op de planning stond een dagje opgeschoven, ik eet nu een restje van dinsdag uit de koelkast. Vanavond moet ik nog naar een cursus.
Mijn vriend heeft de was al opgevouwen, een berg afwas weggewerkt en het vuilnis weg gebracht, dus het huis ziet er ook weer toonbaar uit! Wel lekker dat hij vakantie heeft, de koelkast heeft hij ook goed gevuld en hij loopt de hele dag zingend door het huis.
Vanavond gaat hij naar een vriend, ik eet alleen, helaas word het stoofvlees wat op de planning stond een dagje opgeschoven, ik eet nu een restje van dinsdag uit de koelkast. Vanavond moet ik nog naar een cursus.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Wij hebben vandaag pyjama dag J. en ik zitten allebei al de hele dag in pyjama een beetje lui te doen. Verder heb ik een nieuwe laptop die ik een beetje aan het uitproberen ben.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Zojuist heb ik mijn kamer opgeruimd, schoongemaakt en gestofzuigd. Mijn bed is ook verschoond, heel fijn.
Nu ben ik, met de kaarsen aan, een vriendin aan't mailen. Zometeen moet ik een lijst met liedjes samenstellen en een vergadering van vanavond voorbereiden. Als ik daarna nog tijd heb, ga ik mijn kerstkaarten schrijven.
Nu ben ik, met de kaarsen aan, een vriendin aan't mailen. Zometeen moet ik een lijst met liedjes samenstellen en een vergadering van vanavond voorbereiden. Als ik daarna nog tijd heb, ga ik mijn kerstkaarten schrijven.
Gast- Gast
Dat meen je niet??Tania (do dec 16 2010, 15:30) schreef:Wij hebben vandaag pyjama dag J. en ik zitten allebei al de hele dag in pyjama een beetje lui te doen. Verder heb ik een nieuwe laptop die ik een beetje aan het uitproberen ben.
Gast- Gast
Gloria (do dec 16 2010, 15:33) schreef:Dat meen je niet??Tania (do dec 16 2010, 15:30) schreef:Wij hebben vandaag pyjama dag J. en ik zitten allebei al de hele dag in pyjama een beetje lui te doen. Verder heb ik een nieuwe laptop die ik een beetje aan het uitproberen ben.
Jawel? Mag dat niet?
We hebben wel gedoucht hoor
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
'Gloria (do dec 16 2010, 15:33) schreef:Dat meen je niet??Tania (do dec 16 2010, 15:30) schreef:Wij hebben vandaag pyjama dag J. en ik zitten allebei al de hele dag in pyjama een beetje lui te doen. Verder heb ik een nieuwe laptop die ik een beetje aan het uitproberen ben.
Heerlijk toch?
Gast- Gast
Tania (do dec 16 2010, 15:30) schreef:Wij hebben vandaag pyjama dag J. en ik zitten allebei al de hele dag in pyjama een beetje lui te doen. Verder heb ik een nieuwe laptop die ik een beetje aan het uitproberen ben.
Heerlijk is dat hè Ik kan altijd zo genieten van een pyjamadag.
Helaas moet ik zo nog boodschappen doen en de sneeuw door, terwijl ik daar geen zin in heb. En nog wat opruimen. Ik heb vandaag wel lekker opgeruimd en muziek geluisterd.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Een fucking gat in de lucht springen.. Nouja half..
Zojuist een brief gekregen voor een woning.. Nummer 1 wil niet.. Nummer 2 is m`n vriendin en zij heeft het huisje van gisteren genomen en nummer 3 zit me alleen nog in de weg! OMG, duim allemaal voor me!
Zojuist een brief gekregen voor een woning.. Nummer 1 wil niet.. Nummer 2 is m`n vriendin en zij heeft het huisje van gisteren genomen en nummer 3 zit me alleen nog in de weg! OMG, duim allemaal voor me!
Gast- Gast
Wat ik doe niet veel. Vanmorgen gedoucht. Maar toen was mijn energie potje alweer op. En ik was vergeten nieuwe potjes in te kopen.
Dus van mij een dagje hangen. En niet veel doen.
Oja wel genieten van de sneeuw wat nu naar beneden dwarrelt. Ben de tel al kwijt geraakt
Dus van mij een dagje hangen. En niet veel doen.
Oja wel genieten van de sneeuw wat nu naar beneden dwarrelt. Ben de tel al kwijt geraakt
Ik ben net terug van mijn werk en ga nu studeren. Moet om half 6 mijn zoon op halen en nog de honden uit laten en vanavond weer verder aan de studie. Pff heb zin in mijn bed!
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: