Hoe was je dag vandaag?
+11
Tsjip
Error
Sorella
Jeanette
Bliss
Lady4
Sushi
Kaboutertje
May
Vlegel
Hoochie
15 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Hoe was je dag vandaag?
Bij mij ging vandaag echt alles niet zo als het moet Laat alles uit mijn handen vallen en heb vanmiddag zo hard mijn hoofd gestoten dat ik er een soort dubbel van zie. Heb beetje het idee dat ik niet helemaal scherp zie en heb ook beetje hoofdpijn. Ben niet misselijk ofzo, maar dit is wel erg irritant. Ga zo maar slapen denk ik dan is het misschien morgen weer over.
Jullie een betere dag gehad?
Hoochie- Prater
- Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Hoe was je dag vandaag?
Au. Hou het wel in de gaten, want het is niet goed als je een beetje dubbel ziet. Hier een lange saaie dag. Ik ben goed verkouden/ziek en was om 8.00u wakker omdat mijn vriend wegging en kon daarna niet meer slapen. Toen stuk gefietst en boodschappen gedaan, maar dat ging helemaal niet, dus kwam nog beroerder thuis. De hele dag beetje rondgelummeld, tv gekeken, etc, en lig nu kapot in bed, en ga zo lekker slapen en dan zal vanavond vriend wel thuiskomen.
Morgen voel ik me hopelijk weer beter...
Morgen voel ik me hopelijk weer beter...
Gast- Gast
Niet echt. Ik ben nog steeds verdrietig. Toch ben ik met een vriendin uiteten gegaan, maar volgens mij was ik niet het leukste gezelschap. Ze wilde dat ik mee ging, maar was net zo lief thuis gebleven.
Gast- Gast
Hoochie en anders als je het niet vertouwd je laten wekken of de wekker zetten
Mijn dag kon ook beter. Zoonlief is nog steeds niet beter (verkouden, keelontsteking, lichte oorontsteking) en ik ben zelf ook niet fit. Heb de keelontsteking geloof ik over gekregen van m'n zoon. M'n moeder is vandaag hier in huis geweest om op m'n zoontje te letten zodat ik een beetje kon uitzieken op bed. M'n keeltontsteking lijkt steeds erger te worden maar met m'n zoon gaat het gelukkig wel een stuk beter
Mijn dag kon ook beter. Zoonlief is nog steeds niet beter (verkouden, keelontsteking, lichte oorontsteking) en ik ben zelf ook niet fit. Heb de keelontsteking geloof ik over gekregen van m'n zoon. M'n moeder is vandaag hier in huis geweest om op m'n zoontje te letten zodat ik een beetje kon uitzieken op bed. M'n keeltontsteking lijkt steeds erger te worden maar met m'n zoon gaat het gelukkig wel een stuk beter
Gast- Gast
Mijn dag leek erg lang Moet er echt nog aan wennen om weer alleen te zijn (helaas ook alle vrienden op vakantie/andere plannen).
Kan wel zeggen dat mijn huis van top tot teen weer helemaal schoon is
Kan wel zeggen dat mijn huis van top tot teen weer helemaal schoon is
Vlegel- Fluisteraar
- Aantal berichten : 117
Punten : 159
Registratiedatum : 04-09-11
Klote, ik keek vanochtend in mijn mail en zag dat ik gisteravond bericht had gekregen dat ons bacheloronderzoek alweer niet is goedgekeurd
Dus mocht iemand hier goed zijn in onderzoeken schrijven en zich vervelen, ik heb nog een onderzoek in de aanbieding die herschreven mag worden . Uiteraard wil ik je er best voor betalen haha.
Dus mocht iemand hier goed zijn in onderzoeken schrijven en zich vervelen, ik heb nog een onderzoek in de aanbieding die herschreven mag worden . Uiteraard wil ik je er best voor betalen haha.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Ohh dat klinkt niet fijn
Mijn dag was druk, vanavond gewerkt van 17.00 tot 01.30 dus ben nu wel moe/gaar.. Moet morgen ook nog en maandag ook nog
Mijn dag was druk, vanavond gewerkt van 17.00 tot 01.30 dus ben nu wel moe/gaar.. Moet morgen ook nog en maandag ook nog
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Hoe voel je je nu? Hopelijk beter!!Hoochie schreef: Bij mij ging vandaag echt alles niet zo als het moet Laat alles uit mijn handen vallen en heb vanmiddag zo hard mijn hoofd gestoten dat ik er een soort dubbel van zie. Heb beetje het idee dat ik niet helemaal scherp zie en heb ook beetje hoofdpijn. Ben niet misselijk ofzo, maar dit is wel erg irritant. Ga zo maar slapen denk ik dan is het misschien morgen weer over.
Omdat dit topic van gisteren is: mijn dag gisteren was wel oké. Ik heb een laptop gekocht (een witte Pacard Bell, heel mooi) en ben 's avonds bij vrienden geweest. Was verder wel de hele dag doodmoe. Nu zit er nog een drukke week aan te komen voor me en daarna is het weer wat rustiger, dan ga ik echt een paar avonden niks inplannen.
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Ik heb vannacht gewerkt en dat was een heerlijke dienst met echte spoedeisende hulp. Vandaag heb ik de hele dag geslapen en ik ben nu net gedouched, aangekleed en heb 'ontbeten'. Zonet even een stukje nieuws gekeken over 9/11 en ik moest gelijk alweer huilen
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb best een actieve dag vandaag, ik heb:
- bed afgehaald, matras omgedraaid (pokkewerk in je eentje!), beddengoed gewassen en nieuw beddengoed erop gedaan;
- foto's van een paar meubels gemaakt en op MP gezet;
- opgeruimd (maar nog niet genoeg);
- gestofzuigd;
- gedweild;
- badkamer en wc schoongemaakt;
- betalingen gedaan;
- tussendoor geforumd en op Relatieplanet gekeken (= niet veel soeps haha).
Nu ga ik eten maken, nog een beetje opruimen, een was opvouwen en een nieuwe was ophangen en dan straks lekker SYTYCD kijken!
- bed afgehaald, matras omgedraaid (pokkewerk in je eentje!), beddengoed gewassen en nieuw beddengoed erop gedaan;
- foto's van een paar meubels gemaakt en op MP gezet;
- opgeruimd (maar nog niet genoeg);
- gestofzuigd;
- gedweild;
- badkamer en wc schoongemaakt;
- betalingen gedaan;
- tussendoor geforumd en op Relatieplanet gekeken (= niet veel soeps haha).
Nu ga ik eten maken, nog een beetje opruimen, een was opvouwen en een nieuwe was ophangen en dan straks lekker SYTYCD kijken!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Relaxed. Heb niet veel meer gedaan dan opgestaan, ontbeten, bankhangen/froummen, lunchen, bankhangen/forummen en koken en dan weer bankhangen/forummen
Gast- Gast
Brak
Vannacht heerlijk op stap geweest, maar voel me nu nogal gaar!
Vannacht heerlijk op stap geweest, maar voel me nu nogal gaar!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Ik heb een lekkere dag gehad! Eigenlijk een lekker weekend en dat is lang geleden.
Bij ons op stal beginnen maandag de lessen weer en er was mij gevraagd of ik wat van onze snelle/stuiterbal pony's wilde rijden zodat ze morgen al wat energie kwijt zijn. Dus heb dat het weekend gedaan. Vanochtend ook nog m'n bijrijdpaard gelongeerd dus ik ben eigenlijk het hele weekend op stal bezig geweest! Verder vandaag wat op de bank gehangen met de laptop op schoot!
Bij ons op stal beginnen maandag de lessen weer en er was mij gevraagd of ik wat van onze snelle/stuiterbal pony's wilde rijden zodat ze morgen al wat energie kwijt zijn. Dus heb dat het weekend gedaan. Vanochtend ook nog m'n bijrijdpaard gelongeerd dus ik ben eigenlijk het hele weekend op stal bezig geweest! Verder vandaag wat op de bank gehangen met de laptop op schoot!
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Voel me ook brak, heb weinig uitgevoerd haha. Vanochtend uitgeslapen met mijn date die was blijven plakken vannacht, hem naar huis gebracht en daarna weer het bed in gedoken. En daar lig ik nu nog! Tussendoor wat lijstjes gemaakt en mailtjes beantwoord.. En denk dat ik zo film ga kijken en dan lekker ga slapen!
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Vandaag heb ik een beetje uitgeslapen en toen wat programma's teruggekeken op internet. Daarna boodschappen gedaan, wat wassen gedraaid en de badkamer schoongemaakt (met de Franse slag hoor) en opgeruimd.
Vanavond kwamen mijn ouders eten (Chinees, dus hoefde niet te koken) en hebben we lekker zitten kletsen.
Vanavond kwamen mijn ouders eten (Chinees, dus hoefde niet te koken) en hebben we lekker zitten kletsen.
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Mijn dag was vermoeiend maar erg gezellig! We lagen om 7 uur pas in bed want de corsowagen moest af. Even 2 uurtjes geslapen en daarna de figuratie voor de wagen in orde gemaakt. Toen nog even een uurtje rustig gezeten en rond 2 uur kwam een groot deel van de corsogroep bij ons thuis naar het corso kijken. Vanavond zijn we nog even de kermis op geweest en daarna nog even alle wagens op het terrein bekeken. Nu het bed in want mijn ogen vallen ondertussen wel dicht!
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Vannacht ben ik op de bank in slaap gevallen. Dus vanochtend was ik vroeg wakker, maar wel ontzettend moe. Dus vanmiddag nog even een tukkie gedaan. Vanavond kwam ik erachter dat ik de was niet had gedaan, dus niet nog even snel gedaan. Al met al dus een dag die zowel saai als relaxt was.
Gast- Gast
Tsjip schreef:Mijn dag was vermoeiend maar erg gezellig! We lagen om 7 uur pas in bed want de corsowagen moest af. Even 2 uurtjes geslapen en daarna de figuratie voor de wagen in orde gemaakt. Toen nog even een uurtje rustig gezeten en rond 2 uur kwam een groot deel van de corsogroep bij ons thuis naar het corso kijken. Vanavond zijn we nog even de kermis op geweest en daarna nog even alle wagens op het terrein bekeken. Nu het bed in want mijn ogen vallen ondertussen wel dicht!
Heb je met die van Valkenswaard meegedaan???
Gast- Gast
Suuske schreef:Hoe voel je je nu? Hopelijk beter!!Hoochie schreef: Bij mij ging vandaag echt alles niet zo als het moet Laat alles uit mijn handen vallen en heb vanmiddag zo hard mijn hoofd gestoten dat ik er een soort dubbel van zie. Heb beetje het idee dat ik niet helemaal scherp zie en heb ook beetje hoofdpijn. Ben niet misselijk ofzo, maar dit is wel erg irritant. Ga zo maar slapen denk ik dan is het misschien morgen weer over.
Omdat dit topic van gisteren is: mijn dag gisteren was wel oké. Ik heb een laptop gekocht (een witte Pacard Bell, heel mooi) en ben 's avonds bij vrienden geweest. Was verder wel de hele dag doodmoe. Nu zit er nog een drukke week aan te komen voor me en daarna is het weer wat rustiger, dan ga ik echt een paar avonden niks inplannen.
Ik zie nu net je berichtje pas. Maar een nachtje slapen heeft wel goed gedaan, want toen kom ik in ieder geval weer normaal zien. 's Avonds nog wel een beetje last van hoofdpijn en moet niet te lang naar beneden kijken, maar dat gaat ook wel weer over.
Hoochie- Prater
- Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Rustig. Ik was lekker vrij vandaag. Wilde op tijd mijn bed uit, was ook netjes om 9:00 uur wakker maar ben weer in slaap gevallen tot 11:00 uur. Vanmiddag ben ik naar de stad geweest, niet heel veel gekocht maar gewoon even lekker eruit geweest. De rest van de dag/avond ga ik ook rustig aan doen.
Gast- Gast
Het gaat, ben niet helemaal lekker en erg druk waardoor ik vanochtend bijna niet op kon staan.. Maar nu mijn verplichtingen erop zitten ben ik wel blij. Het liefst ga ik nu al slapen maar ik moet nog klein beetje opruimen en ik wil nog gtst kijken, X-cherso en ff HNTM op rtl.gemist kijken..
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Mijn dag was niet heel interessant. Ik zou eigenlijk 's ochtends en 's middags college hebben maar ik werd wakker met ontzettende rugpijn, dus dat heb ik afgezegd. Later op de dag voelde ik me erg lamlendig, moe, ziekjes, dus uiteindelijk vooral op de bank en in bed doorgebracht. Tot zo ver mijn klaagverhaal.
Gast- Gast
lekker dagje op t werk vandaag en mn verkoudheid wordt eindelijk wat minder!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Ai vervelend.
Ik ben vandaag om half 9 opgestaan, beetje ge-internet. Nieuwe aflevering van GTST op RTL lounge gekeken. Daarna gestofzuigd, gedweild en de badkamer gedaan.
Daarna naar mijn beste vriendin geweest, want die is vandaag jarig. En omdat ze vandaag geen visite kreeg, zijn we naar Dordrecht geweest. Beetje geshopt. En voordat ik naar huis ging ben ik nog even naar de Intratuin geweest, (die hebben we hier niet op het eiland).
En zometeen ga ik cupcakejes maken.
Ik ben vandaag om half 9 opgestaan, beetje ge-internet. Nieuwe aflevering van GTST op RTL lounge gekeken. Daarna gestofzuigd, gedweild en de badkamer gedaan.
Daarna naar mijn beste vriendin geweest, want die is vandaag jarig. En omdat ze vandaag geen visite kreeg, zijn we naar Dordrecht geweest. Beetje geshopt. En voordat ik naar huis ging ben ik nog even naar de Intratuin geweest, (die hebben we hier niet op het eiland).
En zometeen ga ik cupcakejes maken.
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
mijn dag was niet zoals ik had gewild.. Voel me leeg, verdrietig, alleen, eenzaam en beroerd.. Heb de halve dag liggen slapen, andere helft hier geweest en de laatste helft lopen huilen. Komt vandaag mijn ex ook nog langs om zn prikken paspoort op te halen. ben wel over hem heen maar als ik hem dan weer zie dan breek ik opnieuw en is de pijn weer terug. Ik zit momenteel erg in de knoop met mijzelf en weet niet meer wat ik wil..
Zucht.. nu maar mn ping-poffertjes opeten
Zucht.. nu maar mn ping-poffertjes opeten
TwistedAngel- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: