Was(is) het vandaag complimentjesdag?
+3
May
marjoleinnn
Cheesegirl
7 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Was(is) het vandaag complimentjesdag?
Mijn vriend kwam ermee, is dat echt zo? Dan heb ik vandaag onder een steen geleefd haha.
( Oké, ik kan Googlen, maar ben ontzettend lui want ik werk niet he )
( Oké, ik kan Googlen, maar ben ontzettend lui want ik werk niet he )
Gast- Gast
Re: Was(is) het vandaag complimentjesdag?
Ja is echt zo.
http://www.nationalecomplimentendag.nl/
http://www.nationalecomplimentendag.nl/
Laatst aangepast door Carola589 op di 1 maa 2011 - 8:14; in totaal 1 keer bewerkt
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Ja maar ik heb vandaag maar 1 compliment gehad dus ga je gang zou ik zeggen .
Gast- Gast
Ja klopt, ik hoorde het ook op de radio
marjoleinnn- Fluisteraar
- Aantal berichten : 450
Punten : 523
Registratiedatum : 17-11-10
Ja klopt, ik heb al verscheidene complimentjes gegeven. Wel heel leuk een aantal kwamen zich later nog verontschuldigen dat ze niet wisten dat het vandaag complinementendag was en kwamen mij dus nog even een complimentje geven
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Ik las het net van Storm, maar heb iemand alleen maar af zitten zeiken
Ja mijn vriend heb ik natuurlijk een compliment gegeven en ik heb ook complimenten van hem gekregen
Ja mijn vriend heb ik natuurlijk een compliment gegeven en ik heb ook complimenten van hem gekregen
Gast- Gast
Ik zag het net op Twitter, ik wist het ook niet. Mijn 'compliment' van vandaag was; 'Ik ben blij dat jij langer kan blijven vandaag, dan weet ik tenminste zeker dat alles af komt wat af moet zijn.' Op stage door een collega.
Gast- Gast
Yepp, that's today!
Voor een ieder die 'm wil horen;
Wat zit je haar leuk
Wat zit je haar leuk
Gast- Gast
Zusje van Bert schreef:Ja maar ik heb vandaag maar 1 compliment gehad dus ga je gang zou ik zeggen .
Het beste compliment wat ik je kan geven is dat je ogen hebt om in te verdrinken.
En dat ik respect hebt voor de keuzes die je maakt. Wil je reizen, dan ga je gewoon! Heel tof.
Gast- Gast
las het op twitter anders had ik het niet geweten, maar ach wat een onzin haha
heb vandaag geen compliment gehad en ook niet gegeven
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Trisha schreef:Yepp, that's today!
Wat zit je haar leuk
Hahahaha is nog waar ook bij mij XD.
( My, ik word arrogant sinds ik vaker beter in mn vel zit haha )
Gast- Gast
Ik wist het vanavond pas toen mijn vriend het zei, maar heb vanmiddag 2 complimenten gegeven:
een meisje in de trein had hele vette enkellaarsjes aan, en ik zei dat ze haar superleuk stonden. Ze werd helemaal rood, zo schattig.
Op de terugweg stond ik vanwege de kou in de Kiosk te wachten, en het meisje achter de kassa werkte in mega tempo een enorme rij klanten weg met een klantvriendelijkheid die je zelden ziet. Dat zei ik, en ze leefde helemaal op.
een meisje in de trein had hele vette enkellaarsjes aan, en ik zei dat ze haar superleuk stonden. Ze werd helemaal rood, zo schattig.
Op de terugweg stond ik vanwege de kou in de Kiosk te wachten, en het meisje achter de kassa werkte in mega tempo een enorme rij klanten weg met een klantvriendelijkheid die je zelden ziet. Dat zei ik, en ze leefde helemaal op.
Gast- Gast
ExpressoB schreef:las het op twitter anders had ik het niet geweten, maar ach wat een onzin haha
Je avatar is echt leuk!
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:Ik wist het vanavond pas toen mijn vriend het zei, maar heb vanmiddag 2 complimenten gegeven:
Wat lief! Zou je dit ook op een andere 'normale' dag doen? Is altijd leuk om te horen toch?
Ik heb geen compliment gehad vandaag geloof.. Of dat het beter ging, maar dat was meer een vaststelling dan een compliment..
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Mijn copliment van mijn vriend was, wat heb je de keukenkastjes netjes ingeruimd, en schoongemaakt.
(Was ook nodig )
Mijn vriend gaat voor vaarbewijs, issie vaker voor geweest, maar is toen gezakt, en het liefst wilde hij er niet meer voor gaan. Zei tegen mijn vriend dat ik het kanp van hem vond om dat alles toch weer op ta pakken.
(Was ook nodig )
Mijn vriend gaat voor vaarbewijs, issie vaker voor geweest, maar is toen gezakt, en het liefst wilde hij er niet meer voor gaan. Zei tegen mijn vriend dat ik het kanp van hem vond om dat alles toch weer op ta pakken.
Gast- Gast
Nou tis geen complimentjesdag voor het dagcafé in ieder geval
Gast- Gast
Reva schreef:Nou tis geen complimentjesdag voor het dagcafé in ieder geval
Why? ( Ik kijk daar zelden.. )
Gast- Gast
Wat gebeurd daar toch allemaal? Het gaat mij veel te snel altijd..
Gast- Gast
ZachtCookie schreef:Wat gebeurd daar toch allemaal? Het gaat mij veel te snel altijd..
+1
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:ExpressoB schreef:las het op twitter anders had ik het niet geweten, maar ach wat een onzin haha
Je avatar is echt leuk!
hihi dankje
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Oh, dat wist ik helemaal niet. Ik heb wel veel complimenten aan mijn kinderen gegeven vandaag, maar die krijgen ze iedere dag wel.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Susan schreef:Oh, dat wist ik helemaal niet. Ik heb wel veel complimenten aan mijn kinderen gegeven vandaag, maar die krijgen ze iedere dag wel.
Lief!
Gast- Gast
Dat wist ik niet. Snel nog maar even mn nieuwe vriendje bellen dan
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:Zusje van Bert schreef:Ja maar ik heb vandaag maar 1 compliment gehad dus ga je gang zou ik zeggen .
Het beste compliment wat ik je kan geven is dat je ogen hebt om in te verdrinken.
En dat ik respect hebt voor de keuzes die je maakt. Wil je reizen, dan ga je gewoon! Heel tof.
Wat lief, dank je wel
Gast- Gast
Try schreef:Tea-Leaf schreef:Ik wist het vanavond pas toen mijn vriend het zei, maar heb vanmiddag 2 complimenten gegeven:
Wat lief! Zou je dit ook op een andere 'normale' dag doen? Is altijd leuk om te horen toch?
Ik heb geen compliment gehad vandaag geloof.. Of dat het beter ging, maar dat was meer een vaststelling dan een compliment..
Ja, dat zou ik op elke andere dag ook gedaan hebben. Ik wist niet eens dat het complimentjesdag was haha.
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: