Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Was(is) het vandaag complimentjesdag?

+3
May
marjoleinnn
Cheesegirl
7 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Was(is) het vandaag complimentjesdag? Empty Was(is) het vandaag complimentjesdag?

Bericht  Gast di 1 maa 2011 - 8:12

Mijn vriend kwam ermee, is dat echt zo? Dan heb ik vandaag onder een steen geleefd haha.

( Oké, ik kan Googlen, maar ben ontzettend lui want ik werk niet he :P :P )

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Was(is) het vandaag complimentjesdag? Empty Re: Was(is) het vandaag complimentjesdag?

Bericht  Cheesegirl di 1 maa 2011 - 8:14

Ja is echt zo.

http://www.nationalecomplimentendag.nl/

Laatst aangepast door Carola589 op di 1 maa 2011 - 8:14; in totaal 1 keer bewerkt
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Was(is) het vandaag complimentjesdag? Empty Re: Was(is) het vandaag complimentjesdag?

Bericht  Gast di 1 maa 2011 - 8:14

Ja maar ik heb vandaag maar 1 compliment gehad dus ga je gang zou ik zeggen smile.

Gast
Gast

Bericht  marjoleinnn di 1 maa 2011 - 8:14

Ja klopt, ik hoorde het ook op de radio
marjoleinnn
marjoleinnn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 450
Punten : 523
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  May di 1 maa 2011 - 8:15

Ja klopt, ik heb al verscheidene complimentjes gegeven. Wel heel leuk een aantal kwamen zich later nog verontschuldigen dat ze niet wisten dat het vandaag complinementendag was en kwamen mij dus nog even een complimentje geven Very Happy
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast di 1 maa 2011 - 8:16

Ik las het net van Storm, maar heb iemand alleen maar af zitten zeiken :shock:
Ja mijn vriend heb ik natuurlijk een compliment gegeven en ik heb ook complimenten van hem gekregen I love you

Gast
Gast

Bericht  Gast di 1 maa 2011 - 8:20

Ik zag het net op Twitter, ik wist het ook niet. Mijn 'compliment' van vandaag was; 'Ik ben blij dat jij langer kan blijven vandaag, dan weet ik tenminste zeker dat alles af komt wat af moet zijn.' Op stage door een collega.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 1 maa 2011 - 8:21

Yepp, that's today!

Voor een ieder die 'm wil horen;

Wat zit je haar leuk smile

Gast
Gast

Bericht  Gast di 1 maa 2011 - 8:23

Zusje van Bert schreef:Ja maar ik heb vandaag maar 1 compliment gehad dus ga je gang zou ik zeggen smile.

Het beste compliment wat ik je kan geven is dat je ogen hebt om in te verdrinken.

En dat ik respect hebt voor de keuzes die je maakt. Wil je reizen, dan ga je gewoon! Heel tof.

Gast
Gast

Bericht  ExpressoB di 1 maa 2011 - 8:24

las het op twitter anders had ik het niet geweten, maar ach wat een onzin haha

heb vandaag geen compliment gehad en ook niet gegeven
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Gast di 1 maa 2011 - 8:24

Trisha schreef:Yepp, that's today!

Voor een ieder die 'm wil horen;

Wat zit je haar leuk smile

Hahahaha is nog waar ook bij mij XD.

( My, ik word arrogant sinds ik vaker beter in mn vel zit haha )

Gast
Gast

Bericht  Gast di 1 maa 2011 - 8:26

Ik wist het vanavond pas toen mijn vriend het zei, maar heb vanmiddag 2 complimenten gegeven:

een meisje in de trein had hele vette enkellaarsjes aan, en ik zei dat ze haar superleuk stonden. Ze werd helemaal rood, zo schattig.

Op de terugweg stond ik vanwege de kou in de Kiosk te wachten, en het meisje achter de kassa werkte in mega tempo een enorme rij klanten weg met een klantvriendelijkheid die je zelden ziet. Dat zei ik, en ze leefde helemaal op.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 1 maa 2011 - 8:27

ExpressoB schreef:las het op twitter anders had ik het niet geweten, maar ach wat een onzin haha

Je avatar is echt leuk! Wink

Gast
Gast

Bericht  Try di 1 maa 2011 - 9:00

Tea-Leaf schreef:Ik wist het vanavond pas toen mijn vriend het zei, maar heb vanmiddag 2 complimenten gegeven:

een meisje in de trein had hele vette enkellaarsjes aan, en ik zei dat ze haar superleuk stonden. Ze werd helemaal rood, zo schattig.

Op de terugweg stond ik vanwege de kou in de Kiosk te wachten, en het meisje achter de kassa werkte in mega tempo een enorme rij klanten weg met een klantvriendelijkheid die je zelden ziet. Dat zei ik, en ze leefde helemaal op.

Wat lief! Zou je dit ook op een andere 'normale' dag doen? Is altijd leuk om te horen toch?

Ik heb geen compliment gehad vandaag geloof.. Of dat het beter ging, maar dat was meer een vaststelling dan een compliment.. scratch
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 1 maa 2011 - 9:03

Mijn copliment van mijn vriend was, wat heb je de keukenkastjes netjes ingeruimd, en schoongemaakt.
(Was ook nodig :P )

Mijn vriend gaat voor vaarbewijs, issie vaker voor geweest, maar is toen gezakt, en het liefst wilde hij er niet meer voor gaan. Zei tegen mijn vriend dat ik het kanp van hem vond om dat alles toch weer op ta pakken.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 1 maa 2011 - 9:10

Nou tis geen complimentjesdag voor het dagcafé in ieder geval Rolling Eyes

Gast
Gast

Bericht  Gast di 1 maa 2011 - 9:11

Reva schreef:Nou tis geen complimentjesdag voor het dagcafé in ieder geval Rolling Eyes

Why? ( Ik kijk daar zelden.. )

Gast
Gast

Bericht  Gast di 1 maa 2011 - 10:05

Wat gebeurd daar toch allemaal? Het gaat mij veel te snel altijd..

Gast
Gast

Bericht  Gast di 1 maa 2011 - 10:24

ZachtCookie schreef:Wat gebeurd daar toch allemaal? Het gaat mij veel te snel altijd..

+1

Gast
Gast

Bericht  ExpressoB di 1 maa 2011 - 10:27

Tea-Leaf schreef:
ExpressoB schreef:las het op twitter anders had ik het niet geweten, maar ach wat een onzin haha

Je avatar is echt leuk! Wink

hihi dankje Wink
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Susan di 1 maa 2011 - 10:29

Oh, dat wist ik helemaal niet. Ik heb wel veel complimenten aan mijn kinderen gegeven vandaag, maar die krijgen ze iedere dag wel.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 1 maa 2011 - 10:29

Susan schreef:Oh, dat wist ik helemaal niet. Ik heb wel veel complimenten aan mijn kinderen gegeven vandaag, maar die krijgen ze iedere dag wel.

Lief!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 1 maa 2011 - 11:27

Dat wist ik niet. Snel nog maar even mn nieuwe vriendje bellen dan Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast di 1 maa 2011 - 20:04

Tea-Leaf schreef:
Zusje van Bert schreef:Ja maar ik heb vandaag maar 1 compliment gehad dus ga je gang zou ik zeggen smile.

Het beste compliment wat ik je kan geven is dat je ogen hebt om in te verdrinken.

En dat ik respect hebt voor de keuzes die je maakt. Wil je reizen, dan ga je gewoon! Heel tof.

Wat lief, dank je wel smile

Gast
Gast

Bericht  Gast di 1 maa 2011 - 20:32

Try schreef:
Tea-Leaf schreef:Ik wist het vanavond pas toen mijn vriend het zei, maar heb vanmiddag 2 complimenten gegeven:

Wat lief! Zou je dit ook op een andere 'normale' dag doen? Is altijd leuk om te horen toch?

Ik heb geen compliment gehad vandaag geloof.. Of dat het beter ging, maar dat was meer een vaststelling dan een compliment.. scratch

Ja, dat zou ik op elke andere dag ook gedaan hebben. Ik wist niet eens dat het complimentjesdag was haha.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: