Zomer 2013 mama's
+39
Happydobby
Jasmine
Caramba
Shopaholic
Purpleflower
koNijntje
Zenna
M-G
Dora
Suus
Caroow
Exogenesis
Pien
Clapperdie
Aimee
Bloempjuh23
Mida4you
Printje
Poisongirl
blondje1313
Amber-
ingrid82
Jade
Flower_L
Flip Fluitketel
nillis
mzcharlotte
Nana
Annemie
Jelin
Shisha
Muppetje
Bimbam
Funk
Pineco
Silver
Supertalentje
Teddyaapje
Slakje
43 plaatsers
Pagina 6 van 11
Pagina 6 van 11 • 1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11
Re: Zomer 2013 mama's
Oh ja, daarom blijft mijn baby zitten, ik moet nog adressen verzamelen, vluchttas pakken en de camera is nog leeg
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
Dan weet je wat je moet doen, Supertalentje :p
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Ingrid!
Jasmine; spannend hoor! succes, ik hoop dat de bevalling snel goed op gang komt.
Jasmine; spannend hoor! succes, ik hoop dat de bevalling snel goed op gang komt.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Jasmine, hoe is het nu met je? Hopelijk is er iets op gang gekomen.
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
Heb nu veel krampen en veel harde buiken. Morgenvroeg hoor ik meer.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Spannend Jasmine!! Zet hem op meis, je bent in het ziekenhuis neem ik aan?
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Jasmine schreef:Heb nu veel krampen en veel harde buiken. Morgenvroeg hoor ik meer.
jeej, super! Ik hoop dat de veter zijn werk heeft gedaan.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Printje schreef:Spannend Jasmine!! Zet hem op meis, je bent in het ziekenhuis neem ik aan?
Dank je. Ik ben idd. in het ziekenhuis, morgen al een week. Lang verhaal, te lang om op mijn telefoon te tikken.
Jasmine- Ratel
Oke sorry dat heb ik dan compleet gemist!! Nogmaals veel succes.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
@ Ingrid, gefeliciteerd met jullie zoontje
@ Jasmine, succes
@ Silver, succes de komende dagen en inderdaad gewoon dingen gaan doen. Ik liep tot 42 weken en deed nog van alles. had ook echt geen gevoel van naderende bevalling.
@ Jasmine, succes
@ Silver, succes de komende dagen en inderdaad gewoon dingen gaan doen. Ik liep tot 42 weken en deed nog van alles. had ook echt geen gevoel van naderende bevalling.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
Succes Jasmine!
Gefeliciteerd met jullie zoontje Ingrid!
Silver: Het einde is in zicht. Ik weet hoe zwaar de laatste loodjes zijn maar (zo'n heerlijk advies waar ik totaal niet op zat te wachten maar wat achteraf wel waar was) geniet ook nog even van de rust. Lekker op de bank liggen en een film kijken, boek lezen, nog een keertje uiteten. En inderdaad gewoon dingen plannen want anders wordt je helemaal gek. Succes nog even.
All: Hier hebben we een paar hele goede dagen gehad (eerste voeding rond 06.00u en dan weer kunnen slapen tot 09.00u) en gister een wat mindere dag. D. was gister behoorlijk aan het jengelen en eigenlijk niks was goed. Hij heeft ook weinig geslapen overdag. Vandaag was het 08.00u dus op zich een mooie tijd en hij ligt nu vrolijk in zijn box tegen zijn nijntjesmobiel te kletsen.
Al met al gaat het dus gewoon prima hier. Van het weekend zijn we voor het eerst met de trein geweest (mamameeting van het voorjaarstopic) en dat was wel even spannend. Maar het is hartstikke goed gegaan en D. heeft bijna de hele weg (heen en terug) geslapen. En de wakkere momenten was hij gewoon tevreden.
Gefeliciteerd met jullie zoontje Ingrid!
Silver: Het einde is in zicht. Ik weet hoe zwaar de laatste loodjes zijn maar (zo'n heerlijk advies waar ik totaal niet op zat te wachten maar wat achteraf wel waar was) geniet ook nog even van de rust. Lekker op de bank liggen en een film kijken, boek lezen, nog een keertje uiteten. En inderdaad gewoon dingen plannen want anders wordt je helemaal gek. Succes nog even.
All: Hier hebben we een paar hele goede dagen gehad (eerste voeding rond 06.00u en dan weer kunnen slapen tot 09.00u) en gister een wat mindere dag. D. was gister behoorlijk aan het jengelen en eigenlijk niks was goed. Hij heeft ook weinig geslapen overdag. Vandaag was het 08.00u dus op zich een mooie tijd en hij ligt nu vrolijk in zijn box tegen zijn nijntjesmobiel te kletsen.
Al met al gaat het dus gewoon prima hier. Van het weekend zijn we voor het eerst met de trein geweest (mamameeting van het voorjaarstopic) en dat was wel even spannend. Maar het is hartstikke goed gegaan en D. heeft bijna de hele weg (heen en terug) geslapen. En de wakkere momenten was hij gewoon tevreden.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Succes Jasmine!
Hier gaat ook alles goed. Bv loopt als een trein en mijn vriend is ook helemaal bijgedraaid. Straks gaan we naar huis en dan begint het echt!
Hier gaat ook alles goed. Bv loopt als een trein en mijn vriend is ook helemaal bijgedraaid. Straks gaan we naar huis en dan begint het echt!
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Fijn dat de bv zo goed loopt Slakje! En lekker naar huis en genieten.
Shisha- Ratel
Shisha schreef:Fijn dat de bv zo goed loopt Slakje! En lekker naar huis en genieten.
+1.
Ik ben net voor het eerst naar de gyn geweest en alles was goed. Kleine werd geschat op 3300 gram en lag al goed ingedaald, dus hopelijk deze keer een natuurlijke bevalling voor mij.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Even ego, ik werd helemaal gek vandaag. Vanaf half 5 continu weeën om de 10 min van 80 sec die steeds wel een hoogtepunt bereikten maar wat niet veranderde. Dus toch maar even de vk gebeld.
Ze heeft inwendig onderzoek gedaan, mijn baarmoedermond staat bijna open dus die weeën zijn nog gewoon voorweeën (helaas) En daarna kan de ontsluiting pas beginnen. Hopelijk hoeft die afspraak van as maandag niet door te gaan.. Spannend!
Jasmine, hoe is het bij jouw nu? Nog steeds in het zh? Of inmiddels weer thuis?
Ze heeft inwendig onderzoek gedaan, mijn baarmoedermond staat bijna open dus die weeën zijn nog gewoon voorweeën (helaas) En daarna kan de ontsluiting pas beginnen. Hopelijk hoeft die afspraak van as maandag niet door te gaan.. Spannend!
Jasmine, hoe is het bij jouw nu? Nog steeds in het zh? Of inmiddels weer thuis?
Silver- Ratel
Spannend Silver! Denk dat jij nu wel de eerste bent.
Heb net in een ander topic een update geplaatst. Hier schiet het voor geen millimeter op helaas
Heb net in een ander topic een update geplaatst. Hier schiet het voor geen millimeter op helaas
Jasmine- Ratel
Spannend Silver! Er zit beweging in dus :)Ik hoop voor je dat je dit weekend moeder wordt!
Jasmine, jij ook nog succes de komende dagen. Hopelijk verandert de situatie snel...!
Jasmine, jij ook nog succes de komende dagen. Hopelijk verandert de situatie snel...!
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Silver, wat spannend!
Jasmine; dat het nu maar mag gaan opschieten!
Jasmine; dat het nu maar mag gaan opschieten!
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
Ik mag mezelf even weer herstellen van mijn verhaal, omdat iedereen nu zegt wat spannend, maar even research gedaan...
Het gaat nu om het verstrijken van de baarmoederhals. En die is bijna verstreken, daarna kan mijn baarmoedermond zich pas gaan openen. Dus sorry we zijn allemaal iets te enthousiast.
Het gaat nu om het verstrijken van de baarmoederhals. En die is bijna verstreken, daarna kan mijn baarmoedermond zich pas gaan openen. Dus sorry we zijn allemaal iets te enthousiast.
Silver- Ratel
Maar is toch een goed teken Silver. Er gebeurt tenminste wat! Kan maar zo zijn dat die voorweeën straks doorzetten in echte weeën.
Shisha- Ratel
Shisha schreef:Maar is toch een goed teken Silver. Er gebeurt tenminste wat! Kan maar zo zijn dat die voorweeën straks doorzetten in echte weeën.
Heb jij dat ook zo gehad? Ik ben je topics aan het lezen over potdicht zitten, maar was je zo potdicht? Of had je alleen geen ontsluiting eerst?
Silver- Ratel
Silver schreef:Shisha schreef:Maar is toch een goed teken Silver. Er gebeurt tenminste wat! Kan maar zo zijn dat die voorweeën straks doorzetten in echte weeën.
Heb jij dat ook zo gehad? Ik ben je topics aan het lezen over potdicht zitten, maar was je zo potdicht? Of had je alleen geen ontsluiting eerst?
Nee ik zat echt nog helemaal dicht. Baarmoedermond was nog niks verstreken, zat zelf nog zo'n tuitje aan wat de vk zei.
Shisha- Ratel
Shisha schreef:Silver schreef:Shisha schreef:Maar is toch een goed teken Silver. Er gebeurt tenminste wat! Kan maar zo zijn dat die voorweeën straks doorzetten in echte weeën.
Nee ik zat echt nog helemaal dicht. Baarmoedermond was nog niks verstreken, zat zelf nog zo'n tuitje aan wat de vk zei.
Hmm, dus eigenlijk ben ik nu verder dan wat jij was. Hij is nog niet helemaal verstreken, maar wel bijna helemaal. Dit geeft mij wel een beetje hoop nu.
Silver- Ratel
Silver schreef:Shisha schreef:Silver schreef:Shisha schreef:Maar is toch een goed teken Silver. Er gebeurt tenminste wat! Kan maar zo zijn dat die voorweeën straks doorzetten in echte weeën.
Hmm, dus eigenlijk ben ik nu verder dan wat jij was. Hij is nog niet helemaal verstreken, maar wel bijna helemaal. Dit geeft mij wel een beetje hoop nu.
Ik ben volgens mij ook niet echt een goed voorbeeld haha. Bij mij gebeurde er gewoon helemaal niks en ik denk dat als ze niet waren gaan inleiden hij er nog in had gezeten.
Shisha- Ratel
Shisha schreef:Silver schreef:Shisha schreef:Silver schreef:Shisha schreef:Maar is toch een goed teken Silver. Er gebeurt tenminste wat! Kan maar zo zijn dat die voorweeën straks doorzetten in echte weeën.
Ik ben volgens mij ook niet echt een goed voorbeeld haha. Bij mij gebeurde er gewoon helemaal niks en ik denk dat als ze niet waren gaan inleiden hij er nog in had gezeten.
Ik vind het voorbeeld genoeg. Ik kan het nu in ieder geval meer 'loslaten' en gewoon mijn ding doen, omdat ik voel en merk dat er van alles gaande nu is. Geeft hoop en stiekem ook wel een beetje 'rust'.
Silver- Ratel
Pagina 6 van 11 • 1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11
Soortgelijke onderwerpen
» Zomer 2013 mama's
» Kleding musthaves voorjaar/zomer 2013
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» Van de zomer...
» Het is officieel zomer!
» Kleding musthaves voorjaar/zomer 2013
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» Van de zomer...
» Het is officieel zomer!
Pagina 6 van 11
Permissies van dit forum: