Zomer 2013 mama's
+39
Happydobby
Jasmine
Caramba
Shopaholic
Purpleflower
koNijntje
Zenna
M-G
Dora
Suus
Caroow
Exogenesis
Pien
Clapperdie
Aimee
Bloempjuh23
Mida4you
Printje
Poisongirl
blondje1313
Amber-
ingrid82
Jade
Flower_L
Flip Fluitketel
nillis
mzcharlotte
Nana
Annemie
Jelin
Shisha
Muppetje
Bimbam
Funk
Pineco
Silver
Supertalentje
Teddyaapje
Slakje
43 plaatsers
Pagina 7 van 11
Pagina 7 van 11 • 1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11
Re: Zomer 2013 mama's
Spannend Silver! Jullie weten niet wat het word, toch? Dat maakt het nog spannender lijkt mij! Succes!
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Klopt, we weten niet wat het wordt, en spannend is het zeker! De nieuwsgierigheid van wat is het, op wie lijkt het, (het heeft haar dat was met de laatste echo wel te zien) wiens karaktertrekjes krijgt het. Gewoon allemaal leuke nieuwsgierigheid. Oef, ik denk dat het forum straks hier mijn uitlaadklep gaat worden...Annemie schreef:Spannend Silver! Jullie weten niet wat het word, toch? Dat maakt het nog spannender lijkt mij! Succes!
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
Vinden wij helemaal niet erg hoor.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Shisha schreef:Maar is toch een goed teken Silver. Er gebeurt tenminste wat! Kan maar zo zijn dat die voorweeën straks doorzetten in echte weeën.
Eens! Als die tuut weg is, is dat alleen maar goed. Hier na twee dagen veters nog een enorme tuut...
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Maar als je al een keer bevallen bent, heb je toch geen tuut meer? Althans dat hebben ze verteld op de cursus. Of tenminste er is dan een stukje proces wat niet nog een keer herhaald hoeft te worden.
Silver- Ratel
Jasmine schreef:Shisha schreef:Maar is toch een goed teken Silver. Er gebeurt tenminste wat! Kan maar zo zijn dat die voorweeën straks doorzetten in echte weeën.
Eens! Als die tuut weg is, is dat alleen maar goed. Hier na twee dagen veters nog een enorme tuut...
Ja echt balen hoor. Net zo'n eigenwijs lichaam als ik heb dus.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Pfff weer 1,5 uur verder met om de 10 min weeën..
Silver- Ratel
Spannend, Silver!
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Dat klinkt veelbelovend Silver!
Ik heb de eerste middag van mijn weekendverlof lekker benut: we zijn heerlijk wezen zwemmen. Ben nu helemaal gesloopt, veel harde buiken, maar heb een heerlijke middag gehad met man en dochter. Had vanochtend al even met de gyn overlegd of ik wel mocht zwemmen, aangezien ze toch al van alles geprobeerd hebben. Gelukkig was dat geen probleem.
Ik heb de eerste middag van mijn weekendverlof lekker benut: we zijn heerlijk wezen zwemmen. Ben nu helemaal gesloopt, veel harde buiken, maar heb een heerlijke middag gehad met man en dochter. Had vanochtend al even met de gyn overlegd of ik wel mocht zwemmen, aangezien ze toch al van alles geprobeerd hebben. Gelukkig was dat geen probleem.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Fijn dat je nog even hebt kunnen genieten, Jasmine. Wie weet doet het iets... Hier was het raak na een middagje naar het park gaan...
Ik ben bv-pro! Ik heb vandaag gevoed in de Hema, op het kdv en daarna al winkelend in de supermarkt! Het gaat echt als een tierelier! Ik ben zo walgelijk trots op mezelf!
Ik ben bv-pro! Ik heb vandaag gevoed in de Hema, op het kdv en daarna al winkelend in de supermarkt! Het gaat echt als een tierelier! Ik ben zo walgelijk trots op mezelf!
Slakje- Ratel
Wat fijn Slakje, hopelijk gaat het bij mij deze keer ook lukken. Wat voor kleding heb je dan aan, speciaal voedingsshirt ofzo? Snap nog steeds hoe ik dat dan zou moeten doen wat betreft shirt/trui.
@jasmine, fijn dat je een leuke dag hebt gehad!
@Silver, misschien komt de kleine vandaag of morgen wel, ben benieuwd.
@jasmine, fijn dat je een leuke dag hebt gehad!
@Silver, misschien komt de kleine vandaag of morgen wel, ben benieuwd.
Annemie- Ratel
Annemie, ik heb altijd gewoon kleren aan die losjes zitten van boven en dat trek ik naar beneden en hup, zoon er voor. Heb geen voedingsbeha's of speciale t-shirts. Ik heb overigens niet zulke grote borsten, ze hangen er niet helemaal uit ofzo.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Caroow schreef:Annemie, ik heb altijd gewoon kleren aan die losjes zitten van boven en dat trek ik naar beneden en hup, zoon er voor. Heb geen voedingsbeha's of speciale t-shirts. Ik heb overigens niet zulke grote borsten, ze hangen er niet helemaal uit ofzo.
Ok, dan moet ik er niet te moeilijk over denken. Ik heb ook maar kleine borsten, dus dat scheelt dan al :-)
Annemie- Ratel
Eerst om de 10 min, daarna om de 8, toch maar in bad boven gegaan op een gegeven moment om de 5 min. En vervolgens is het helemaal stil gevallen.. Echt zoo flauw, ben er nu zo'n beetje ook wel klaar mee..
Silver- Ratel
Oh Silver, ik hoop voor je dat het nu toch snel gaat doorzetten. Succes nog even met de laatste loodjes!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
oow, bah wat naar Silver! Ik hop dat het straks weer doorzet.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Silver schreef:Eerst om de 10 min, daarna om de 8, toch maar in bad boven gegaan op een gegeven moment om de 5 min. En vervolgens is het helemaal stil gevallen.. Echt zoo flauw, ben er nu zo'n beetje ook wel klaar mee..
Heel erg herkenbaar. Ik had ook heel duidelijk om de 3 minuten weeën en toen plots niets meer tot enkele uren later :'')
Probeer nog wat te rusten/slapen. Eet even een lichte maaltijd. Hopelijk komt het straks terug op gang!
Annemie schreef:Wat fijn Slakje, hopelijk gaat het bij mij deze keer ook lukken. Wat voor kleding heb je dan aan, speciaal voedingsshirt ofzo? Snap nog steeds hoe ik dat dan zou moeten doen wat betreft shirt/trui.
Ik heb mijn gewone kleding (die ik gemakkelijk naar beneden kan trekken) aan, maar wel een borstvoedingsbeha (zonder beugels ivm de stuwing). 's Nachts geen beha, enkel een T-shirt met borstcompressen in.
Slakje- Ratel
En het gaat maar door, ene keer om de 12, andere keer om de 6 min. Wanneer bel je nou de vk? Ze worden steeds ondraaglijker. Ik had al eerder gebeld toen zei ze, om de 5 min gedurende 1 uur lang. Dat zei ze om 20u. Daarnaast had ik net ook bloed in mijn broekje, zal dit met slijmprop te maken hebben?
Wat een heerlijke details ook...
Wat een heerlijke details ook...
Silver- Ratel
Ik denk dat ik nu toch nog een keer zou bellen. Dan kan de verloskundige voor de nacht nog even kijken hoe het er voor staat.
Succes en hopelijk zet het vannacht door.
Succes en hopelijk zet het vannacht door.
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Bij mij is het nooit exact zo gegaan van een uur lang op de vijf minuten. Het bleef onregelmatig en ik geloofde er niets van dat het begonnen was, het was midden in de nacht ik wilde niet zomaar bellen dus ik kan je er niet cht mee helpen.
Ik zou toch nu bellen, liever als midden in de nacht, en uitleggen dat je ook wat slijm enzo verloren bent. Misschien komen ze dan wel ff kijken.
Ik zou toch nu bellen, liever als midden in de nacht, en uitleggen dat je ook wat slijm enzo verloren bent. Misschien komen ze dan wel ff kijken.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Toch maar wel even gebeld. Binnen nu en 3 kwartier komt ze langs. En idd wat jullie zeggen, dn kan ze beoordelen hoe het ervoor staat voor de nacht....
Silver- Ratel
Gewoon even bellen. Juist omdat je de nacht ingaat. Misschien hebben zij nog tips of adviezen.
Haha, spuit elf reactie dus.
Hopelijk voor jou/jullie zet het nu wel door. 3 augustus is een prachtige dag om geboren te worden!
Haha, spuit elf reactie dus.
Hopelijk voor jou/jullie zet het nu wel door. 3 augustus is een prachtige dag om geboren te worden!
Laatst aangepast door Dora op vr 2 aug 2013 - 9:55; in totaal 1 keer bewerkt
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Silver schreef:Toch maar wel even gebeld. Binnen nu en 3 kwartier komt ze langs. En idd wat jullie zeggen, dn kan ze beoordelen hoe het ervoor staat voor de nacht....
Precies en ik bleek toen al bijna 5 cm te hebben, maar dat was wel een tweede kindje. Ik heb nooit zo regelmatig als dat op de ' bellijst' stond weeën gehad. Er stond een uur lang om de vijf min ofzo en dan moesten ze ook nog een x aantal sec aanhouden. Dat heb ik nooit gehad.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Hou je ons wel op de hoogte?
Succes!!
Succes!!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Succes meis! Je kan het !!!
Shopaholic- Kletskop
- Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12
Pagina 7 van 11 • 1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11
Soortgelijke onderwerpen
» Zomer 2013 mama's
» Kleding musthaves voorjaar/zomer 2013
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» Van de zomer...
» Het is officieel zomer!
» Kleding musthaves voorjaar/zomer 2013
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» Van de zomer...
» Het is officieel zomer!
Pagina 7 van 11
Permissies van dit forum: