Zomer 2013 mama's
+39
Happydobby
Jasmine
Caramba
Shopaholic
Purpleflower
koNijntje
Zenna
M-G
Dora
Suus
Caroow
Exogenesis
Pien
Clapperdie
Aimee
Bloempjuh23
Mida4you
Printje
Poisongirl
blondje1313
Amber-
ingrid82
Jade
Flower_L
Flip Fluitketel
nillis
mzcharlotte
Nana
Annemie
Jelin
Shisha
Muppetje
Bimbam
Funk
Pineco
Silver
Supertalentje
Teddyaapje
Slakje
43 plaatsers
Pagina 5 van 11
Pagina 5 van 11 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11
Re: Zomer 2013 mama's
@Jasmine, vervelend zeg! Doet het ziekenhuis niks omdat ze niks kunnen of doen ze niks omdat ze niks willen?
Heb je bijv al iets ontsluiting of kijken ze daar nog helemaal niet naar? En een strippoging bijv? Doen ze dat ook niet?
Heb je bijv al iets ontsluiting of kijken ze daar nog helemaal niet naar? En een strippoging bijv? Doen ze dat ook niet?
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Hopelijk zet het snel vanzelf door, Silver!
Jasmine, ik hoop dat ie gewoon lekker blijft liggen en zich 'normaal' aandient...
Dat is een lekker vooruitzicht, Shisha! Kan je je een kleine week inwerken en dan weer op je plooien komen, heerlijk!
Jasmine, ik hoop dat ie gewoon lekker blijft liggen en zich 'normaal' aandient...
Dat is een lekker vooruitzicht, Shisha! Kan je je een kleine week inwerken en dan weer op je plooien komen, heerlijk!
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Silver: lekker is dat he, even die paar uurtjes slaap pakken. Dat is wel het voordeel van hier liggen: ik kan lekker rustig een dutje doen. Hier rommelt het ook alweer de hele dag. Lichaam is duidelijk bezig. J. is nu bij opa en oma: wblijft daar vanavond ook slapen. M. is nu gewoon werken, we hebben liever dat hij na de bevalling wat meer thuis is. Ik hoop voor je dat vanavond je laatste gym is.
Pien: ze willen het liefst meteen de vliezen kunnen breken met een hoofd voor de uitgang. Een vetertje of ballon willen ze niet proberen, want als dan de vliezen breken, moet ik mogelijk een ks. Dus ze hopen nu op dat het spontaan goed komt. Heb in elk geval geen sluitlaken meer, is geen doen om die zo lang te houden. Lopen nu wel het risico dat kleine man weer in stuit draait. Het liefst gaan ze dan, als dat gebeurt nog weer draaien, maar dat doe ik dan niet meer. Dan heeft het zo moeten zijn, hij draait niet zomaar twee keer terug. Dan ga ik hem met 40 weken niet nog eens pesten. Komt er dus op neer dat wat ze willen niet kan en dat ze wat kan niet willen.
Slakje: hoe is het met jou? Ben benieuwd naar jouw bevallingsverhaal!
Pien: ze willen het liefst meteen de vliezen kunnen breken met een hoofd voor de uitgang. Een vetertje of ballon willen ze niet proberen, want als dan de vliezen breken, moet ik mogelijk een ks. Dus ze hopen nu op dat het spontaan goed komt. Heb in elk geval geen sluitlaken meer, is geen doen om die zo lang te houden. Lopen nu wel het risico dat kleine man weer in stuit draait. Het liefst gaan ze dan, als dat gebeurt nog weer draaien, maar dat doe ik dan niet meer. Dan heeft het zo moeten zijn, hij draait niet zomaar twee keer terug. Dan ga ik hem met 40 weken niet nog eens pesten. Komt er dus op neer dat wat ze willen niet kan en dat ze wat kan niet willen.
Slakje: hoe is het met jou? Ben benieuwd naar jouw bevallingsverhaal!
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Ja, staat op p.8 van het felicitatietopic!
Slakje- Ratel
Ik lees in een ander topic dat Ingrid ook bevallen is! Gefeliciteerd meid! Who's next?
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
Ik las het ook, gefeliciteerd Ingrid82 met jullie zoontje?
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Aan haar ticker te zien lijkt dat meer op een meisje. Of zit ik er nu naast?Annemie schreef:Ik las het ook, gefeliciteerd Ingrid82 met jullie zoontje?
*edit* de baby heeft een blauw konijn vast, nou ik weet het niet. Ben benieuwd!
Silver- Ratel
Gefeliciteerd, Ingrid!
Slakje- Ratel
Silver schreef:Ik lees in een ander topic dat Ingrid ook bevallen is! Gefeliciteerd meid! Who's next?
Wij twee!
Ingrid: gefeliciteerd!!!
Jasmine- Ratel
funk, nana en ingrid gefeliciteerd!!
volgens mij wist ingrid niet wat het werd..
volgens mij wist ingrid niet wat het werd..
koNijntje- Prater
- Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11
Jaa, maar ik bedoel van ons 2.Jasmine schreef:Wij twee!Silver schreef:Ik lees in een ander topic dat Ingrid ook bevallen is! Gefeliciteerd meid! Who's next?
Silver- Ratel
We wachten af. Morgen weet ik weer meer.
Jasmine- Ratel
Ja hier is het ook rustig, vanmorgen weer iets TE rustig. Voelde bijna geen beweging, maar ik blijf er nu ook op de 1 of andere manier te gefocust op. Vk is nog even geweest, hartje geluisterd, vriend was ook snel thuis, voelde me even niet zo geweldig.. Liefst plan ik nu de hele week vol, maja alles onder voorbehoud. En steeds afspraken dan moeten afzeggen lijkt me ook geen pretje...
Silver- Ratel
Hoi dames! Vanochtend is ons zoontje Lars geboren om 05.37!
Ik ben zondagavond ingeleid met een ballonkathter maandagochtend kwam tie er uit en had ik 3cm ontsluiting en hebben ze mijn vliezen gebroken, maar omdat de weeën niet uit zichzelf begonnen ben k aangesloten aan een infuus met opwekkers, dit was rond 9u. De weeën werden naarmate de dag voorderde heftiger maar nauwelijks ontsluiting 5 cm om 5 uur,toen heb ik een ruggeprik gehad maar. NOg steeds vlotte het niet, was ik strontmisselijk en wist niet meer hoe ik dit klusje ging klaren maarrr uiteindelijk vanacht om half 5 mocht ik persen en hoeraaaaaa eindelijk was hij er! We wisten idd het geslacht niet.
Nu moeten we 24uur blijven om beide suikers te checken gelukkig heeft hij geen last van te lage glucose
Ik ben zondagavond ingeleid met een ballonkathter maandagochtend kwam tie er uit en had ik 3cm ontsluiting en hebben ze mijn vliezen gebroken, maar omdat de weeën niet uit zichzelf begonnen ben k aangesloten aan een infuus met opwekkers, dit was rond 9u. De weeën werden naarmate de dag voorderde heftiger maar nauwelijks ontsluiting 5 cm om 5 uur,toen heb ik een ruggeprik gehad maar. NOg steeds vlotte het niet, was ik strontmisselijk en wist niet meer hoe ik dit klusje ging klaren maarrr uiteindelijk vanacht om half 5 mocht ik persen en hoeraaaaaa eindelijk was hij er! We wisten idd het geslacht niet.
Nu moeten we 24uur blijven om beide suikers te checken gelukkig heeft hij geen last van te lage glucose
ingrid82- Fluisteraar
- Aantal berichten : 159
Punten : 167
Registratiedatum : 15-02-11
Even ego: hier is eindelijk wat in werking gezet. Zojuist hebben ze een veter ingebracht.
Nu is het echt grote afwachten dus begonnen.
Nu is het echt grote afwachten dus begonnen.
Jasmine- Ratel
Jasmine wat spannend, heel veel succes!!!
Hopelijk heb je je mannetje snel in je armen.
Hopelijk heb je je mannetje snel in je armen.
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Spannend Jasmine! Heel erg veel succes!!
Annemie- Ratel
Jasmine, heel veel succes meid!! Dat je maar snel jullie eigenwijze manneke in je armen mag houden!!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Ingrid; alsnog gefeliciteerd! Uiteindelijk worden ze allemaal geboren, al duurde het bij jou even zeg Gaat het verder goed? Leuke naam!
Euhm, Silver en Jasmine, ik zit ook te wachten op mijn baby hoor Morgen werd met deze termijn mijn zoon geboren, dus ik reken niet echt op 40+
Wel heel spannend Jasmine, veel succes!
Euhm, Silver en Jasmine, ik zit ook te wachten op mijn baby hoor Morgen werd met deze termijn mijn zoon geboren, dus ik reken niet echt op 40+
Wel heel spannend Jasmine, veel succes!
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
Jasmine succes! Hopelijk mogen jullie gauw jullie mannetje verwelkomen!
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Spannend! Succes Jasmine!
Supertalentje, dan zeg ik sluit je gezellig aan bij de club.
Supertalentje, dan zeg ik sluit je gezellig aan bij de club.
Silver- Ratel
Heel veel succes Jasmine!
Silver, ik begrijp wel dat je niet te veel wil plannen, maar je moet je ook nog een beetje vermaken natuurlijk, anders duurt het helemaal lang.. Ik stel voor dat je de komende dagen (het wordt toch weer heel warm?) lekker in je zwembad gaat hangen, boekje erbij of zo..
Supertalentje, probeer er wel rekening mee te houden dat je over de 40 weken gaat. Mijn oudste kwam met 37+4, maar de jongste met 40+5..
Silver, ik begrijp wel dat je niet te veel wil plannen, maar je moet je ook nog een beetje vermaken natuurlijk, anders duurt het helemaal lang.. Ik stel voor dat je de komende dagen (het wordt toch weer heel warm?) lekker in je zwembad gaat hangen, boekje erbij of zo..
Supertalentje, probeer er wel rekening mee te houden dat je over de 40 weken gaat. Mijn oudste kwam met 37+4, maar de jongste met 40+5..
koNijntje- Prater
- Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11
De laatste loodjes, dames! Kom op! Het einde is in zicht!
Slakje- Ratel
Ingrid gefeliciteerd met Lars. Wat een mooie naam!
Jasmine spannend hoor!
Supertalentje dat gappientje ook maar gauw komt, ik wil h. Haar nichtje wel zien!
Silver ook jouw kleintje mag wel komen hoor, ben ik ook heel benieuwd naar
Jasmine spannend hoor!
Supertalentje dat gappientje ook maar gauw komt, ik wil h. Haar nichtje wel zien!
Silver ook jouw kleintje mag wel komen hoor, ben ik ook heel benieuwd naar
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Mijn zoontje is met 37+1 geboren, dan zou ik volgende week al moeten bevallen bij wijze van. Gek dat je dan toch een beetje de termijn van de eerste rekening houdt, terwijl het helemaal niks zegt. Mijn nichtje is bij de eerste met 36+5 bevallen en bij de tweede met 42 weken ingeleid. Ik heb nu ook alles klaar mocht de kleine volgende week komen, haha. Heb de vluchttas ook al klaar en camera's zijn opgeladen en de enveloppen voor de kaartjes geschreven.
Annemie- Ratel
Pagina 5 van 11 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11
Soortgelijke onderwerpen
» Zomer 2013 mama's
» Kleding musthaves voorjaar/zomer 2013
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» Van de zomer...
» Het is officieel zomer!
» Kleding musthaves voorjaar/zomer 2013
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» Van de zomer...
» Het is officieel zomer!
Pagina 5 van 11
Permissies van dit forum: