Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goedkoopste luiers?

+14
Caroow
Annemie
SarahKey
PapillonRose
Paper Crown
Printje
Razz
Flower_L
Flip Fluitketel
Jezzie
Sun88
Lejow
Sylvana
Pompoen
18 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Goedkoopste luiers? - Pagina 2 Empty Re: Goedkoopste luiers?

Bericht  SarahKey di 30 jul 2013 - 0:38

Caroow schreef:
SarahKey schreef:Die van de aldi heb ik pas gebruikt, wat een vage luiers. Als S gepoept had zat de poep met luier en al aan zijn kont geplakt. Dat bovenste laagje van de luier plakt heel snel aan de billen, heel vervelend.

Pompoen: ik zou niet meteen een hele boel luiers halen van een bepaald merk maar eerst proberen. Zo zat ik met een lading Huggies terwijl S er steeds in doorlekte.

De lidl wil ik ook gaan proberen. Zelf ben ik heel tevreden over bumblies.

Wij kregen een luiertaart met maat 1 luiers van de C1000. Hebben ze nu nog steeds staan, wat een rotdingen waren dat!
Ja haha nou zo kregen wij dus die Huggies en nog een pak extra want er was over. Heel lief natuurlijk maar man wat heb ik die luiers vervloekt:lol: 
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkoopste luiers? - Pagina 2 Empty Re: Goedkoopste luiers?

Bericht  Caroow di 30 jul 2013 - 1:14

SarahKey schreef:
Caroow schreef:
SarahKey schreef:Die van de aldi heb ik pas gebruikt, wat een vage luiers. Als S gepoept had zat de poep met luier en al aan zijn kont geplakt. Dat bovenste laagje van de luier plakt heel snel aan de billen, heel vervelend.

Pompoen: ik zou niet meteen een hele boel luiers halen van een bepaald merk maar eerst proberen. Zo zat ik met een lading Huggies terwijl S er steeds in doorlekte.

De lidl wil ik ook gaan proberen. Zelf ben ik heel tevreden over bumblies.

Wij kregen een luiertaart met maat 1 luiers van de C1000. Hebben ze nu nog steeds staan, wat een rotdingen waren dat!
Ja haha nou zo kregen wij dus die Huggies en nog een pak extra want er was over. Heel lief natuurlijk maar man wat heb ik die luiers vervloekt:lol: 

Ja wij hadden eerst luiers uit het ziekenhuis, pampers, dus die waren we gewend. Hadden we thuis die C1000 dingen, werkte voor geen meter. Wij huggies gehaald, ook alleen maar doorlekker. Toen was mijn vriend het zat en wilde weer pampers kopen, gelukkig heeft de vrek in mij hem nog overgehaald om kruidvat te proberen en daar zijn we nu heel tevreden over.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkoopste luiers? - Pagina 2 Empty Re: Goedkoopste luiers?

Bericht  Pompoen di 30 jul 2013 - 4:16

Paper Crown schreef:
Pompoen schreef:Ik probeer al een tijdjetde goedkoopste luiers te vinden. Ik heb in de zwangerschap etos luiers gekocht, 3 pakken voor 15 euro,maar die zijn nu wel op en dat wasgeem terugkeremde aanbieding. Nu zijn ze 6 euro per pak, maar dan nog is de Lidl goedkoper. Bij de Lidl zijn deluiers 13/14 ct per stuk. Wie weet nog godkopere? Bijvoorbeeld met een (terugkerende) aanbieding?
Het gaat om maat 3/4

 Pompoen ik heb nog een hele berg maat 3 van de AH en kruitvat liggen, ik vond ze toch niet zo heel erg fijn, als je wil kan ik je die toesturen?

 Oh graag! Die van de AH ken ik niet, maar kruidvat vind ik prima. En ik heb eigenlijk nog geen enkele luier geprobeerd die ik niet fijn vond!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkoopste luiers? - Pagina 2 Empty Re: Goedkoopste luiers?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum