Kruidvat luiers
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Kruidvat luiers
Welk nr. Kruidvat luiers heeft het groene printje? Ik twijfel of het nr. 2 of 3 was.
Heb namelijk weer een luiertaart te maken! Jippie
Heb namelijk weer een luiertaart te maken! Jippie
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Re: Kruidvat luiers
Misschien zijn 2, 4 en 6 dan groen? En 1, 3 en 5 roze/oranje achtig?
Rush- Lady Post-a-lot
Maat 3 is groen!
Mute_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 291
Punten : 313
Registratiedatum : 20-09-12
Thanks! Dan zijn die het geweest denk ik!Mute_ schreef:Maat 3 is groen!
Rush- Lady Post-a-lot
3 is groen, 4 is blauw.
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
Ohhh, blauw is ook leuk haha!Theeleut schreef:3 is groen, 4 is blauw.
Rush- Lady Post-a-lot
Het kindje groeit snel geneg in die maat. Ik kreeg een mand vol met spulletjes en opgerolde luiers maatje 3 en 4, toen dacht ik nog an dat duurt wel even, maar de tijd gaat snel
Theeleut- Prater
Jaa idd. Het is voor een jongetje, dus dan is blauw wel gaaf!
Rush- Lady Post-a-lot
Zeker! Als je een aldi in de buurt heb dan heb je daar luiers maatje 3 in het blauw, 4 is groen daar.
Ik weet niet hoeveel luiers je nodig hebt voor een taart, maar in een pak maat 4 zitten er 80 dus maat 3 een paar meer.
Edit: zie nu dat maat 2 blauw is bij de Aldi. Daar is het te zien aan de verpakking, die eeft de zelfde kleur als de luiers.
Ik weet niet hoeveel luiers je nodig hebt voor een taart, maar in een pak maat 4 zitten er 80 dus maat 3 een paar meer.
Edit: zie nu dat maat 2 blauw is bij de Aldi. Daar is het te zien aan de verpakking, die eeft de zelfde kleur als de luiers.
Laatst aangepast door Theeleut op ma 24 sep 2012 - 0:43; in totaal 1 keer bewerkt
Theeleut- Prater
Ik ben sinds vorige week overgestapt op Aldi, en die bevallen me erg goed! En zien er heel leuk uit.
En zijn weer 1.50 goedkoper in verhouding als het goed is. Dus ook een tip! Ik heb nu maat 4 en die zijn groen.
Op de voorkant staat dan een nijlpaard vanaf de voorkant, en op de achterkant vanaf zijn achterkant te zien.
En zijn weer 1.50 goedkoper in verhouding als het goed is. Dus ook een tip! Ik heb nu maat 4 en die zijn groen.
Op de voorkant staat dan een nijlpaard vanaf de voorkant, en op de achterkant vanaf zijn achterkant te zien.
Gast- Gast
Ik ben ook fan MR scheelt enorm, zelfs de goedkoopste aanbieding is niet goedkoper dan de Aldi luier, en hij is supergoed!
Theeleut- Prater
Voor het volume van de taart is 3 of 4 het meest geschikt eigenlijk. Aldi heb ik in de buurt, dus daar kan ik ook wel even kijken, handig dat het daar aan de kleur van het pak te zien is! Ik heb ongeveer 70 nodig, dus 80 is prima.
Rush- Lady Post-a-lot
Theeleut schreef:Ik ben ook fan MR scheelt enorm, zelfs de goedkoopste aanbieding is niet goedkoper dan de Aldi luier, en hij is supergoed!
+1, heb ze een paar weken terug voor het eerst gehaald en ze bevallen goed en lekker goedkoop.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Annemie schreef:Theeleut schreef:Ik ben ook fan MR scheelt enorm, zelfs de goedkoopste aanbieding is niet goedkoper dan de Aldi luier, en hij is supergoed!
+1, heb ze een paar weken terug voor het eerst gehaald en ze bevallen goed en lekker goedkoop.
Ik durfde het nooit te proberen, maar ik kreeg er 2 van een vriendin, en dat ging erg goed. Zoontje heeft er nu 2 nachten ook 1 omgehad (ik gebruikte 's nachts nog pampers, maar die waren op) en bleef ook helemaal droog. Hij plast toch nog maar heel weinig 's nachts, dus voor hem stap ik nu helemaal over op aldi.
Voor de jongste 2 heb ik voor de nacht nog wel pampers, maar als die op zijn neem ik voor de nacht ook aldi. Echt een mooie prijs! Scheelt echt veel voor me per maand.
Zijn iets van 14.4 cent per luier, en pampers 33,nog wat dacht ik. Als je goed na gaat is dat echt belachelijk duur, als ik ze voor 3 kinderen moet hebben. En dat heb ik bijna 1.5 jaar gedaan.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Kruidvat-luiers
» Kruidvat newborn luiers
» Wie gebruikt er kruidvat luiers?
» luiers kruidvat ruilen?
» Luieruitslag door kruidvat luiers
» Kruidvat newborn luiers
» Wie gebruikt er kruidvat luiers?
» luiers kruidvat ruilen?
» Luieruitslag door kruidvat luiers
Pagina 1 van 1