Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

3-standenspeen en nog te snel drinken.

+3
Parisienne
mirrie
miss22
7 plaatsers

Ga naar beneden

3-standenspeen en nog te snel drinken. Empty 3-standenspeen en nog te snel drinken.

Bericht  miss22 di 1 maa 2011 - 6:48

Hey meiden

J. drinkt al vanaf zijn geboorte met een 3 standenspeen.
Ik heb het gevoel dat dit nog veelste snel gaat omdat hij binnen 10minuten 180cc weg slokt.

Heb jullie ervaring met een andere goeie speen?
miss22
miss22
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 219
Punten : 299
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

3-standenspeen en nog te snel drinken. Empty Re: 3-standenspeen en nog te snel drinken.

Bericht  Gast di 1 maa 2011 - 6:52

3-standenspeen werkt hier ook niet, gaat inderdaad ook véééél te hard. Wij gebruiken aventflesjes met de avent speen nr 2.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

3-standenspeen en nog te snel drinken. Empty Re: 3-standenspeen en nog te snel drinken.

Bericht  Gast di 1 maa 2011 - 6:56

Ik vind die standenspenen echt onhandige rotdingen.

Wij gebruikte en gebruiken trouwens nog steeds de M speen i.c.m. de difraxflessen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

3-standenspeen en nog te snel drinken. Empty Re: 3-standenspeen en nog te snel drinken.

Bericht  mirrie di 1 maa 2011 - 7:08

een 3 standen speen is eigenlijk voor de wat dikkere voeding. bijv joh broodpitmeel erdoor of pap. waarom gebruik je niet een 2 of een 3 speen. die gaatjes zijn veeeeeeeel kleiner. van een 1,2,3 speen is dit veel groter en volgens mij niet echt geschikt voor een kleine baby.
mirrie
mirrie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 149
Punten : 159
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

3-standenspeen en nog te snel drinken. Empty Re: 3-standenspeen en nog te snel drinken.

Bericht  Gast di 1 maa 2011 - 8:19

Hier gebruik ik de 1,2,3 standen speen alleen voor het geven voor de avondvoeding waar rijstebloem in zit. Aangezien deze speen een kruisopening bevat in plaats van losse gaatjes (waar de dikkere voeding dus niet doorheen gaat).

Bij de gewone melk fles gebruik ik nummer 3 van de avent speen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

3-standenspeen en nog te snel drinken. Empty Re: 3-standenspeen en nog te snel drinken.

Bericht  Parisienne di 1 maa 2011 - 8:46

De 3-standen speen gebruik ik ook voor de papfles. Hier gebruiken we de M-speen van Difrax op de Difrax flesjes.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

3-standenspeen en nog te snel drinken. Empty Re: 3-standenspeen en nog te snel drinken.

Bericht  Gast di 1 maa 2011 - 8:58

Dromertje schreef:3-standenspeen werkt hier ook niet, gaat inderdaad ook véééél te hard. Wij gebruiken aventflesjes met de avent speen nr 2.

+1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

3-standenspeen en nog te snel drinken. Empty Re: 3-standenspeen en nog te snel drinken.

Bericht  Gast di 1 maa 2011 - 9:55

3 standen speen werkte hier ook niet. Toevallig ben ik deze week met de M speen begonnen voor mijn difrax s-fles omdat ik het idee kreeg dat T. zijn flesjes niet meer leegdronk omdat hij er te hard voor moest werken. En inderdaad... de flesjes gaan weer op.

3 standen speen (avent) gebruik ik nu alleen voor de laatste papfles. Met de 3e stand op mijn difrax fles heb ik het idee dat het dan nog niet goed gaat. Met mijn avent fles weer wel. (Vreemd!)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

3-standenspeen en nog te snel drinken. Empty Re: 3-standenspeen en nog te snel drinken.

Bericht  PapillonRose di 1 maa 2011 - 9:58

Ik had hier een driestandenspeen liggen (dacht van Bibi) die je vanaf dag 1 mocht gebruiken. Paar weken geleden eens geprobeerd op de langzaamste stand, nou het liep aan alle kanten langs haar mondje eruit! Kun je nagaan wat er zou gebeuren als je een baby van een paar dagen oud uit zo'n ding zou laten drinken. Die dingen zouden verboden moeten worden Wink

Zelfs met dikkere voeding vind ik die dingen niet handig. Ik gebruik Friso Comfort en die is wat dikker, gebruik nu ipv een S een M speen van Difrax en dat gaat prima. Als ik met rijstebloem ga beginnen zal ik nog eens de driestandenspeen van Avent pakken, die beviel sowieso al beter maar ging ook nog vrij hard.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

3-standenspeen en nog te snel drinken. Empty Re: 3-standenspeen en nog te snel drinken.

Bericht  Gast di 1 maa 2011 - 10:09

Als wij die gebruiken dan giet de fles echt gewoon met een minuut leeg. Hier krijgen ze nog steeds een S speen bij difrax flessen en een 2 druppelspeen van avent.
En voor een papfles gebruiken we een M speen van difrax.
Krachtige zuigers, denk ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

3-standenspeen en nog te snel drinken. Empty Re: 3-standenspeen en nog te snel drinken.

Bericht  miss22 di 1 maa 2011 - 10:28

Nou idd wat jullie zeggen, er loopt idd wel veel langs zijn mondje maar ik dacht dat dat kwam door dat j best gulzig drinkt
miss22
miss22
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 219
Punten : 299
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

3-standenspeen en nog te snel drinken. Empty Re: 3-standenspeen en nog te snel drinken.

Bericht  loesje wo 2 maa 2011 - 8:05

onze zoon drinkt nog steeds uit een bibbi speen S en dan gaat goed.
Uit de 3 standen speen drinkt hij ook veel te snel het is dus heel herkenbaar.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

3-standenspeen en nog te snel drinken. Empty Re: 3-standenspeen en nog te snel drinken.

Bericht  moepie wo 2 maa 2011 - 10:20

Hier werkte de 3standenspeen ook niet.
Wij gingen al heel gauw over op de M speen van difrax.
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

3-standenspeen en nog te snel drinken. Empty Re: 3-standenspeen en nog te snel drinken.

Bericht  Printje wo 2 maa 2011 - 10:21

Ook hier werkte een 1-2-3speen niet. Meneer had binnen no-time zijn flesjes leeg. Hebben toen weer een gewone 2 (of3??) speen weet ik niet meer zeker, gebruikt en dat ging prima.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

3-standenspeen en nog te snel drinken. Empty Re: 3-standenspeen en nog te snel drinken.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum