3 Standenspeen
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
3 Standenspeen
Voor M. wil ik graag een fles met een drie standenspeen om haar melk met nutriton uit te drinken (ze heeft nu dr browns flessen). Als het dikker wordt gaat ze minder goed drinken dus nou leek me dat wel handig. Voor haar broer gebruiken we voor zijn pap Avent met een 3 staden speen dus die heb ik vanmiddag geprobeerd maar daarvan gaat de nummer 1 weer te snel als haar melk nog niet zo dik is. Weet iemand of die van difrax/kruidvat of een ander merk minder snel gaat dan Avent?
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Re: 3 Standenspeen
Wij hebben de kruidvat 3-standenspeen voor onze zoon (bijna 6 maanden). Hij drinkt meestal op stand 3 of 2 dus dan zal deze misschien wel wat minder snel gaan. Maar heb geen vergelijingsmateriaal want heb nooit een avent gebruikt.
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Re: 3 Standenspeen
Bij de oudste hebben we ook een 3 standenspeen van de avent geprobeerd, ik vond het een drama.... Toen terug gegaan naar gewone speen.
Nu bij de jongste gebruiken we voor de fles met rijstebloem de 3 standenspeen van difrax en hij drinkt op stand 3, en dat gaat op een normale manier (dik 20 minuten over de papfles met 1 schepje rijstebloem erin)..
Ik vind die van difrax stukken fijner, en heb het idee dat die drinkgaatjes minder groot zijn als bij avent!
Nu bij de jongste gebruiken we voor de fles met rijstebloem de 3 standenspeen van difrax en hij drinkt op stand 3, en dat gaat op een normale manier (dik 20 minuten over de papfles met 1 schepje rijstebloem erin)..
Ik vind die van difrax stukken fijner, en heb het idee dat die drinkgaatjes minder groot zijn als bij avent!
pindaatje- Prater
- Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: