flesvoeding hypo allergeen
+2
Novalee
Wennes
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
flesvoeding hypo allergeen
Ik wil de bv af gaan bouwen. Nu heeft B een koemelkallergie en wil ik D hypo allergene fv gaan geven.
Heeft iemand een idee welk merk ik het beste kan nemen of lijkt de ene meer op bv dan de andere?
Iemand nog tips voor afbouwen? D krijgt nog 6 a 7x overdag een voeding en 1 a 2x snachts.
Heeft iemand een idee welk merk ik het beste kan nemen of lijkt de ene meer op bv dan de andere?
Iemand nog tips voor afbouwen? D krijgt nog 6 a 7x overdag een voeding en 1 a 2x snachts.
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10
Re: flesvoeding hypo allergeen
Die van Friso schijnt qua smaak het meeste overeen te komen met borstvoeding. Al weet ik niet in hoeverre het echt uitmaakt want de smaak van BV verschilt ook per keer. Ik zou trouwens wel erg bedacht zijn op signalen van KMA, D. heeft daar ook een grote kans op. Maar dat weet je hoogstwaarschijnlijk wel
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10
N krijgt ook hypo allergen van Friso maar eigenlijk meer omdat de gewone hier dus niet te koop is. Ze doet het er goed op, alleen is het schijnbaar sneller verteerd en heeft ze wel eerder honger heb ik het idee dan dus om de drie uur.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Hè ik zou dan ook voor Friso gaan.
Jammer waarom wil je stoppen?
Jammer waarom wil je stoppen?
Gast- Gast
M. krijgt hypo allergeen van het Kruidvat. Geen idee in hoeverre dat qua smaak op borstvoeding lijkt, maar toen ik ging afbouwen dronk ze het gewoon net zo gulzig op haha.
lente- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 554
Registratiedatum : 03-12-10
Novalee schreef:Die van Friso schijnt qua smaak het meeste overeen te komen met borstvoeding. Al weet ik niet in hoeverre het echt uitmaakt want de smaak van BV verschilt ook per keer. Ik zou trouwens wel erg bedacht zijn op signalen van KMA, D. heeft daar ook een grote kans op. Maar dat weet je hoogstwaarschijnlijk wel
Als ik koemelk neem dan merk ik dat aan D, vandaar dat ik het dus niet neem. Ik heb dit besproken met de kinderarts en ze zei dat ik eerst hypo allergeen moet proberen. Gaat dit niet goed dan kan ik gelijk een machtiging voor nutramigen krijgen.
We hebben nutramigen nog van B staan die ik zou kunnen proberen. Mijn man zegt dat we gewoon voor die.machtiging moeten gaan. Ergens zou ik ook wel willen wachten met koemelk tot D 1 jaar is. Wat denken jullie?
Siep, ik wil stoppen omdat ik het niet zo fijn meer vind. Met 3 maanden kreeg ik een mellblaar op mn tepel en daarna kreeg ik borstontsteking, dit deed zo zeer dat ik dat echt niet meer wil. Maar sinds gisteren heb ik weer een melkblaar en ben als de dood dat ik weer een borstontsteking ga krijgen. Die tepel is ook heel gevoelig. En D trekt tijdens het voeden aan mijn tepel, au! En hij os snel afgeleid.
Dus ik vind het wel goed zo eigenlijk.
Wennes- Kletskop
kijk je wel uit met die borstontsteking? Met afbouwen heb je meer kans op een borstontsteking. Ik zou heel voorzichtig gaan afbouwen.
Gast- Gast
Rejoy. schreef:kijk je wel uit met die borstontsteking? Met afbouwen heb je meer kans op een borstontsteking. Ik zou heel voorzichtig gaan afbouwen.
Het is nog geen echte ontsteking, maar het voelt nog niet lekker.
Als ik af ga bouwen wil ik dit ook heel langzaam doen.
Wennes- Kletskop
Wij hadden eerst Nutrilon H.A. maar daar gaf hij veel van terug. Daarna zijn we overgeschakeld naar kruidvat H.A. Extra Care en nu hebben we Nutrilon Omneo (ook H.A.). Ben over die van het kruidvat het meest tevreden.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Ik heb toen gelezen dat de Nestle N.A.N. H.A het meeste leek op borstvoeding. Volgens mij is dit nu Groeiestart, weet alleen niet of dit hetzelfde is gebleven.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» hypo allergeen of standaard
» Welke kruidvat voeding = hypo allergeen?
» Wanneer over van hypo-allergeen naar standaard?
» Flesvoeding
» flesvoeding vragen
» Welke kruidvat voeding = hypo allergeen?
» Wanneer over van hypo-allergeen naar standaard?
» Flesvoeding
» flesvoeding vragen
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: