Waar heb jij je hypotheek?
+15
Curious
Mari
Primrose
Winegum
Inge
Prosecco
Zininzon
SparklingEyes
Lynn_
Ella
Muppetje
samantjuh89
Lejow
Lady4
Live Laugh Love
19 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Waar heb jij je hypotheek?
mozzarella schreef:Wij hebben een rente van 3,7 30 jaar vast.
Goedkoper krijg je niet volgens mij. We wonen in het grensgebied en hebben de hypotheek in duitsland afgesloten omdat die bank dus voordeliger was.
Das echt mega goedkoop
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Wowie, dat is een goede deel! Snap wel dat je hem 30 jaar vast zet.mozzarella schreef:Wij hebben een rente van 3,7 30 jaar vast.
Goedkoper krijg je niet volgens mij. We wonen in het grensgebied en hebben de hypotheek in duitsland afgesloten omdat die bank dus voordeliger was.
Wij hebben hem 10 jaar vast staan, voor 5,1 %. Helaas mochten wij hem niet voor langer vast zetten, anders was de kans zeer groot geweest dat wij hem ook voor langer vast zouden zetten. Wij hebben trouwens een hypotheek bij delta Lloyd.
Winegum- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10
Wij hebben de hypotheek bij de ING. Hebben gebabbeld met (toen nog) Fortis, Rabobank en ING.
Mijn voorkeur ging uit naar de Rabobank, omdat ik daar mijn rekening al sinds mijn geboorte heb en onze gezamenlijke rekening hadden we ook daar. In eerste instantie leek het wel ok, maar later toch niet, was het allemaal moeilijk, moesten we 6000 euro eigen geld inleggen bladiebla. Ook de rente bleek minder te kunnen.
Fortis was op zich ook wel ok, maar bij ING bleek de rente het goedkoopste, afsluitprovisie was 0.5%, en we hoefden geen eigen geld bij te leggen. Dus gezamenlijke rekening bij Rabo opgezegd, en alles naar ING verhuisd. Het heeft heel wat bloed zweet en tranen gekost, maar het is gelukt wij hebben één deel 4.6% rente, en het andere deel 4.7% rente voor 10 jaar vast. (hebben n bankspaarhypotheek, lossen n deel af en n deel niet)
Mijn voorkeur ging uit naar de Rabobank, omdat ik daar mijn rekening al sinds mijn geboorte heb en onze gezamenlijke rekening hadden we ook daar. In eerste instantie leek het wel ok, maar later toch niet, was het allemaal moeilijk, moesten we 6000 euro eigen geld inleggen bladiebla. Ook de rente bleek minder te kunnen.
Fortis was op zich ook wel ok, maar bij ING bleek de rente het goedkoopste, afsluitprovisie was 0.5%, en we hoefden geen eigen geld bij te leggen. Dus gezamenlijke rekening bij Rabo opgezegd, en alles naar ING verhuisd. Het heeft heel wat bloed zweet en tranen gekost, maar het is gelukt wij hebben één deel 4.6% rente, en het andere deel 4.7% rente voor 10 jaar vast. (hebben n bankspaarhypotheek, lossen n deel af en n deel niet)
Primrose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 283
Punten : 389
Rabobank, omdat we die het betrouwbaarste vonden, de rente was daar voor ons ook het gunstigst.
Mari- Prater
- Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10
Wow, Mozz, dat is echt een goede deal!
Onze hypotheek loopt bij Aegon.
De eerste twee jaar hadden we rente van 5,6% en nu 5,8%.
Onze hypotheek loopt bij Aegon.
De eerste twee jaar hadden we rente van 5,6% en nu 5,8%.
Gast- Gast
Bij aegon, was op dat moment de beste deal voor ons. 30 jaar vast voor 5,3%
Wij zijn ook bij de rabobank geweest, daar was niet zo te onderhandelen. Voor precies dezelfde hypotheek betaalde we daar 50 euro per maand meer wat op 30 jaar toch 18000 euro scheelt. De rabobank leek ons wel vertrouwder omdat we er alles van hebben, maar dat was ons dat grote bedrag niet waard.
Tot nu toe zijn we nog heel tevreden en loopt alles goed met het bouwdepot.
Wij zijn ook bij de rabobank geweest, daar was niet zo te onderhandelen. Voor precies dezelfde hypotheek betaalde we daar 50 euro per maand meer wat op 30 jaar toch 18000 euro scheelt. De rabobank leek ons wel vertrouwder omdat we er alles van hebben, maar dat was ons dat grote bedrag niet waard.
Tot nu toe zijn we nog heel tevreden en loopt alles goed met het bouwdepot.
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
ING, de rente was laag daar, het is mijn eigen bank én ik heb vertrouwen in de ING als bank.
Gast- Gast
Wij hebben onze hypotheek bij sns regiobank, wij hebben alles via een hypotheekadviseur geregeld en deze hypotheek kwam er het voordeligst uit.
Roxi3- Prater
- Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10
We hebben de hypotheek bij de rabobank. De gesprekken voelde goed en ik had al een lopende rekening daar.
Alleen de bankgarantie duurde wat lang en de offerte was net op het nippertje in orde (de dag voor de overdracht) maar dat kwam omdat de starterslening niet op tijd geregeld kon worden en er dus een nieuwe offerte moest komen. Voor de rest waren we tevreden.
We hebben 4,5% rente voor 10 jaar vast.
Alleen de bankgarantie duurde wat lang en de offerte was net op het nippertje in orde (de dag voor de overdracht) maar dat kwam omdat de starterslening niet op tijd geregeld kon worden en er dus een nieuwe offerte moest komen. Voor de rest waren we tevreden.
We hebben 4,5% rente voor 10 jaar vast.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Ik zit bij Delta Lloyd.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Bij de ING bank omdat daar de rente lager was dan bij de andere banken.
Dit kwam omdat ik een rekening daar had/hebt
Onze rente is 4,6%
Dit kwam omdat ik een rekening daar had/hebt
Onze rente is 4,6%
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Wij zijn wel met de Hypotheker in zee gegaan en zijn daar heel prettig geholpen door onze hypotheekadviseuse. Niets dan lof voor haar Zelfs toen we uiteindelijk twijfelden stond ze ons telefonisch heel goed te woord en maakte ze een extra afspraak om de voors en tegens nogmaals tegen elkaar af te wegen. Ze heeft heel veel tijd en energie in ons gestoken en dat hebben we als heel prettig ervaren.
Het voordeel van de Hypotheker vind ik ook dat je kunt kiezen uit tientallen hypotheekverstrekkers. Bij de Rabobank blijf je Rabo-gebonden, bij de hypotheker krijg je een overzicht met wat voor jouw specifieke situatie het beste is. Wij hebben onze hypotheek uiteindelijk bij Quion afgesloten.
Het voordeel van de Hypotheker vind ik ook dat je kunt kiezen uit tientallen hypotheekverstrekkers. Bij de Rabobank blijf je Rabo-gebonden, bij de hypotheker krijg je een overzicht met wat voor jouw specifieke situatie het beste is. Wij hebben onze hypotheek uiteindelijk bij Quion afgesloten.
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Hypotheek, waar afgesloten?
» maximale hypotheek vs. afgesloten hypotheek
» Hypotheek renteaftrek
» Hypotheek verbouwing
» Hypotheek vraagjes
» maximale hypotheek vs. afgesloten hypotheek
» Hypotheek renteaftrek
» Hypotheek verbouwing
» Hypotheek vraagjes