Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Onthoudt jouw vriend belangrijke datums?

+45
Suus
Pien
Sarah1985
Stuiterbal
Highway
Atelier Madame
Charles
Exogenesis
Moira
Silver
Caramba
Vanilla Queen
Shisha
Marsy28
June
SoGood
Paper Crown
Raindrop
Aziraphale
nina
Ilovethe90s
Printje
Bacio
Rovine
Artemis
Dennenappel
Fjell
Shopaholic
Punk'd
Tsjip
Joan
_Liv
Sadie_
Fortissimo
Mizz_S
Vixen
Sterrin_
Destino
Mermaid
Ooh La La!
Arwyn
Taeda
Marin
Tania
Pannetoet
49 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Onthoudt jouw vriend belangrijke datums? Empty Onthoudt jouw vriend belangrijke datums?

Bericht  Pannetoet zo 28 jul 2013 - 1:24

N.a.v een discussie gisteravond met onze vrienden kwam ik, of eigenlijk mijn vriendinnen ook, tot de conclusie dat mannen veel dingen en dan vooral datums niet onthouden. Vriend van ons weet bijv. niet eens wanneer zijn vriendin jarig is! Hij onthoud dit door het in zijn telefoon (agenda) te zetten, mijn vriend weet ook niet de precieze datum wanneer wij officieel samen zijn gekomen.. Ik vind dit ergens heel raar want zoiets onthoud je toch? Of vinden ze het niet belangrijk genoeg óm te onthouden? 


Daarom de vraag: onthoud jou vriend alle belangrijke datums zoals verjaardagen, datum van samen komen, trouwdatum etc?


 


Laatst aangepast door Pannetoet op zo 28 jul 2013 - 23:35; in totaal 2 keer bewerkt
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Onthoudt jouw vriend belangrijke datums? Empty Re: Onthoudt jouw vriend belangrijke datums?

Bericht  Tania zo 28 jul 2013 - 1:36

Hij moet er soms even over nadenken maar hij weet ze wel allemaal.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Onthoudt jouw vriend belangrijke datums? Empty Re: Onthoudt jouw vriend belangrijke datums?

Bericht  Marin zo 28 jul 2013 - 1:40

Nee totaal niet, maar dat vind ik niet erg. Het is niet dat het minder betekent omdat hij het niet kan onthouden.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Onthoudt jouw vriend belangrijke datums? Empty Re: Onthoudt jouw vriend belangrijke datums?

Bericht  Taeda zo 28 jul 2013 - 1:41

Zo ongeveer weer hij het wel, soms zit hij er een dag naast. Mijn verhaardag heeft lang geduurd, maar inmiddels lukt het Wink
Taeda
Taeda
Prater
Prater

Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Onthoudt jouw vriend belangrijke datums? Empty Re: Onthoudt jouw vriend belangrijke datums?

Bericht  Arwyn zo 28 jul 2013 - 1:46

Inmiddels lukt het hier wel, haha, hoewel dat nog best lang heeft geduurd eigenlijk. Ik ben 2 dagen voor hem jarig en het duurde echt even voor hij dat kon onthouden, haha.

Mannen hebben dit gewoon. Betekent volgens mij echt niet dat ze iets niet belangrijk vinden of zo. Mijn vriend heeft bijvoorbeeld geen idee hoe oud zijn ouders precies zijn. Op mijn werk heb ik ook regelmatig ouders aan de telefoon en die weten eigenlijk nooit de geboortedatum van hun kind..
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Onthoudt jouw vriend belangrijke datums? Empty Re: Onthoudt jouw vriend belangrijke datums?

Bericht  Ooh La La! zo 28 jul 2013 - 1:51

Zo lang hij mijn verjaardag weet vind ik het prima. En of hij dat dmv een herinnering in zijn agenda weet of niet, dat doet er voor mij niet toe. Hij weet het dan wel gewoon uit zichzelf maar zou daar geen punt van maken als het niet zo was.


Snap nooit zo goed waar veel meiden zich zo vastpinnen op een datum.

Ik moet ook altijd even nadenken over wanneer we een relatie kregen. Data van 1e date etc. weet ik echt niet meer. Vind het ook totaal niet boeiend.

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Onthoudt jouw vriend belangrijke datums? Empty Re: Onthoudt jouw vriend belangrijke datums?

Bericht  Mermaid zo 28 jul 2013 - 1:53

ja, heb het net even nagevraagd en hij wist mijn verjaardag meteen. Datum dat we wat hebben gekregen is gelijk aan zijn verjaardag dus die is makkelijk. Maar hij weet ook nog de datum waarop we elkaar voor het eerst hebben ontmoet.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Onthoudt jouw vriend belangrijke datums? Empty Re: Onthoudt jouw vriend belangrijke datums?

Bericht  Destino zo 28 jul 2013 - 1:59

Mijn vriend onthoud de belangrijke datums wel!
Verjaardagen weet hij soms zelfs beter dan ik! :P
Destino
Destino
Prater
Prater

Aantal berichten : 575
Punten : 585
Registratiedatum : 04-07-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Onthoudt jouw vriend belangrijke datums? Empty Re: Onthoudt jouw vriend belangrijke datums?

Bericht  Gast zo 28 jul 2013 - 2:01

Haha, toevallig hadden we het er laatst over! Hij weet het, maar vergeet het ook rustig weer. Mijn verjaardag weet hij sowieso wel! Ik weet nog dat toen wij echt net een relatie hadden hij een word document had met mijn adres, telefoonnummer, onze eerste date (en tevens begin relatie) en mijn verjaardag angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Onthoudt jouw vriend belangrijke datums? Empty Re: Onthoudt jouw vriend belangrijke datums?

Bericht  Sterrin_ zo 28 jul 2013 - 2:03

Tania schreef:Hij moet er soms even over nadenken maar hij weet ze wel allemaal.

 Hier ook. En hij heeft geluk dat ik 2e kerstdag jarig ben, we koninginnedag samen kwamen. Vrienden op dezelfde datum als ons zijn getrouwd maar dan een jaar later. En alle 4 de kinderen op de 4e zijn geboren.  Genoeg ezelsbruggetjes dus Wink

Sterrin_
Prater
Prater

Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Onthoudt jouw vriend belangrijke datums? Empty Re: Onthoudt jouw vriend belangrijke datums?

Bericht  Vixen zo 28 jul 2013 - 2:13

verjaardag wist hij, trouwdatum zat ie 8 dagen naast, datum waarop we officieel samen zijn gekomen weet ie ook, verjaardagen van de kinderen weet ie en zijn eigen verjaardag weet ie ook Yes
Vixen
Vixen
Prater
Prater

Aantal berichten : 563
Punten : 573
Registratiedatum : 12-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Onthoudt jouw vriend belangrijke datums? Empty Re: Onthoudt jouw vriend belangrijke datums?

Bericht  Mizz_S zo 28 jul 2013 - 2:37

Mijn man onthoudt dat wel allemaal ja.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Onthoudt jouw vriend belangrijke datums? Empty Re: Onthoudt jouw vriend belangrijke datums?

Bericht  Fortissimo zo 28 jul 2013 - 2:40

Verjaardag: Ja
Relatie: Ja
Eerste date: Ja
Dag dat we samen gingen wonen: Hij zat in de goede week :P

Ik vind het een goede score Wink
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Onthoudt jouw vriend belangrijke datums? Empty Re: Onthoudt jouw vriend belangrijke datums?

Bericht  Sadie_ zo 28 jul 2013 - 3:15

Mijn verjaardag weet hij wel, datum dat we een relatie kregen daar zijn we het niet over eens :P Eerste date weet hij de maand maar niet de datum en de dag dat we gingen samenwonen? Dat weet ik zelf niet eens meer precies.
Sadie_
Sadie_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 86
Punten : 86
Registratiedatum : 13-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Onthoudt jouw vriend belangrijke datums? Empty Re: Onthoudt jouw vriend belangrijke datums?

Bericht  _Liv zo 28 jul 2013 - 3:36

Ja, dat weet mijn vriend wel.
_Liv
_Liv
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 203
Punten : 201
Registratiedatum : 28-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Onthoudt jouw vriend belangrijke datums? Empty Re: Onthoudt jouw vriend belangrijke datums?

Bericht  Gast zo 28 jul 2013 - 3:50

Ja, dat weet hij allemaal.

Ben ik de enige die het best wel stom zou vinden als mijn vriend niet eens kan onthouden wanneer ik jarig ben?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Onthoudt jouw vriend belangrijke datums? Empty Re: Onthoudt jouw vriend belangrijke datums?

Bericht  Joan zo 28 jul 2013 - 3:54

Mijn vriend weet mijn verjaardag. Ik zou het echt achterlijk vinden als ie dat vergeet. Verder weet ie geen datums, ik heb 'm net even getest.
Joan
Joan
Prater
Prater

Aantal berichten : 606
Punten : 630
Registratiedatum : 02-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Onthoudt jouw vriend belangrijke datums? Empty Re: Onthoudt jouw vriend belangrijke datums?

Bericht  Mizz_S zo 28 jul 2013 - 3:57

Harrison schreef:Ja, dat weet hij allemaal.

Ben ik de enige die het best wel stom zou vinden als mijn vriend niet eens kan onthouden wanneer ik jarig ben?

 Nee, ik zou dat ook echt heel stom vinden.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Onthoudt jouw vriend belangrijke datums? Empty Re: Onthoudt jouw vriend belangrijke datums?

Bericht  Mermaid zo 28 jul 2013 - 4:08

Mizz_S schreef:
Harrison schreef:Ja, dat weet hij allemaal.

Ben ik de enige die het best wel stom zou vinden als mijn vriend niet eens kan onthouden wanneer ik jarig ben?

 Nee, ik zou dat ook echt heel stom vinden.

 Ik zou het ook stom vinden.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Onthoudt jouw vriend belangrijke datums? Empty Re: Onthoudt jouw vriend belangrijke datums?

Bericht  Tsjip zo 28 jul 2013 - 4:27

Mijn verjaardag en onze trouwdag weet hij echt wel. Mijn uitgerekende datum weet hij ook zonder dat hij hier over na hoeft te denken. 

Ik zou het trouwens ook stom vinden als hij dit niet zou weten. Zo moeilijk is dat toch niet?

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Onthoudt jouw vriend belangrijke datums? Empty Re: Onthoudt jouw vriend belangrijke datums?

Bericht  Punk'd zo 28 jul 2013 - 4:32

Mijn vriend weet wel de 'belangrijke data'. Wanneer we samen kwamen, eerste zoen en mijn verjaardag Laughing 

Verder weet hij ook wel redelijk data te noemen dat we bijv. op vakantie zijn geweest en waarheen. Hij weet ook wanneer zijn broertjes en ouders jarig zijn.

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Onthoudt jouw vriend belangrijke datums? Empty Re: Onthoudt jouw vriend belangrijke datums?

Bericht  Shopaholic zo 28 jul 2013 - 4:36

Ja.
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Onthoudt jouw vriend belangrijke datums? Empty Re: Onthoudt jouw vriend belangrijke datums?

Bericht  Fjell zo 28 jul 2013 - 5:22

Mijn vriend weet ook alle data. Hij is dol op 'cijfers' dus is voor hem ook niet moeilijk te onthouden. En wij vinden het allebei ook leuk om speciale data zoals eerste zoen te onthouden!
Fjell
Fjell
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 120
Punten : 124
Registratiedatum : 26-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Onthoudt jouw vriend belangrijke datums? Empty Re: Onthoudt jouw vriend belangrijke datums?

Bericht  Dennenappel zo 28 jul 2013 - 6:59

Datum eerste ontmoeting; datum wisten we beide, op het jaar na. Dat hebben we samen laatst opgezocht. 
Datum relatie; wist mijn vriend nog, ik heb het tot mijn schaamte na een poos (lees minstens een jaar volgens mij) moeten vragen wanneer het is.
Datum samenwonen; beide weten we de maand en het jaar
Datum huis gekocht; weten we beide
Datum verloofd; weten we beide
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Onthoudt jouw vriend belangrijke datums? Empty Re: Onthoudt jouw vriend belangrijke datums?

Bericht  Artemis zo 28 jul 2013 - 7:06

Natuurlijk, hij is niet verstandelijk beperkt ofzo. De datum dat we bij elkaar kwamen weet ik ook niet meer, dat is 14 jaar geleden en niet relevant.
Artemis
Artemis
Prater
Prater

Aantal berichten : 697
Punten : 715
Registratiedatum : 27-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Onthoudt jouw vriend belangrijke datums? Empty Re: Onthoudt jouw vriend belangrijke datums?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum