Onthoudt jouw vriend belangrijke datums?
+45
Suus
Pien
Sarah1985
Stuiterbal
Highway
Atelier Madame
Charles
Exogenesis
Moira
Silver
Caramba
Vanilla Queen
Shisha
Marsy28
June
SoGood
Paper Crown
Raindrop
Aziraphale
nina
Ilovethe90s
Printje
Bacio
Rovine
Artemis
Dennenappel
Fjell
Shopaholic
Punk'd
Tsjip
Joan
_Liv
Sadie_
Fortissimo
Mizz_S
Vixen
Sterrin_
Destino
Mermaid
Ooh La La!
Arwyn
Taeda
Marin
Tania
Pannetoet
49 plaatsers
Pagina 1 van 4
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Onthoudt jouw vriend belangrijke datums?
N.a.v een discussie gisteravond met onze vrienden kwam ik, of eigenlijk mijn vriendinnen ook, tot de conclusie dat mannen veel dingen en dan vooral datums niet onthouden. Vriend van ons weet bijv. niet eens wanneer zijn vriendin jarig is! Hij onthoud dit door het in zijn telefoon (agenda) te zetten, mijn vriend weet ook niet de precieze datum wanneer wij officieel samen zijn gekomen.. Ik vind dit ergens heel raar want zoiets onthoud je toch? Of vinden ze het niet belangrijk genoeg óm te onthouden?
Daarom de vraag: onthoud jou vriend alle belangrijke datums zoals verjaardagen, datum van samen komen, trouwdatum etc?
Daarom de vraag: onthoud jou vriend alle belangrijke datums zoals verjaardagen, datum van samen komen, trouwdatum etc?
Laatst aangepast door Pannetoet op zo 28 jul 2013 - 23:35; in totaal 2 keer bewerkt
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Onthoudt jouw vriend belangrijke datums?
Hij moet er soms even over nadenken maar hij weet ze wel allemaal.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Nee totaal niet, maar dat vind ik niet erg. Het is niet dat het minder betekent omdat hij het niet kan onthouden.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Zo ongeveer weer hij het wel, soms zit hij er een dag naast. Mijn verhaardag heeft lang geduurd, maar inmiddels lukt het
Taeda- Prater
- Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13
Inmiddels lukt het hier wel, haha, hoewel dat nog best lang heeft geduurd eigenlijk. Ik ben 2 dagen voor hem jarig en het duurde echt even voor hij dat kon onthouden, haha.
Mannen hebben dit gewoon. Betekent volgens mij echt niet dat ze iets niet belangrijk vinden of zo. Mijn vriend heeft bijvoorbeeld geen idee hoe oud zijn ouders precies zijn. Op mijn werk heb ik ook regelmatig ouders aan de telefoon en die weten eigenlijk nooit de geboortedatum van hun kind..
Mannen hebben dit gewoon. Betekent volgens mij echt niet dat ze iets niet belangrijk vinden of zo. Mijn vriend heeft bijvoorbeeld geen idee hoe oud zijn ouders precies zijn. Op mijn werk heb ik ook regelmatig ouders aan de telefoon en die weten eigenlijk nooit de geboortedatum van hun kind..
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Zo lang hij mijn verjaardag weet vind ik het prima. En of hij dat dmv een herinnering in zijn agenda weet of niet, dat doet er voor mij niet toe. Hij weet het dan wel gewoon uit zichzelf maar zou daar geen punt van maken als het niet zo was.
Snap nooit zo goed waar veel meiden zich zo vastpinnen op een datum.
Ik moet ook altijd even nadenken over wanneer we een relatie kregen. Data van 1e date etc. weet ik echt niet meer. Vind het ook totaal niet boeiend.
Snap nooit zo goed waar veel meiden zich zo vastpinnen op een datum.
Ik moet ook altijd even nadenken over wanneer we een relatie kregen. Data van 1e date etc. weet ik echt niet meer. Vind het ook totaal niet boeiend.
Ooh La La!- Prater
- Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11
ja, heb het net even nagevraagd en hij wist mijn verjaardag meteen. Datum dat we wat hebben gekregen is gelijk aan zijn verjaardag dus die is makkelijk. Maar hij weet ook nog de datum waarop we elkaar voor het eerst hebben ontmoet.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Mijn vriend onthoud de belangrijke datums wel!
Verjaardagen weet hij soms zelfs beter dan ik!
Verjaardagen weet hij soms zelfs beter dan ik!
Destino- Prater
- Aantal berichten : 575
Punten : 585
Registratiedatum : 04-07-13
Haha, toevallig hadden we het er laatst over! Hij weet het, maar vergeet het ook rustig weer. Mijn verjaardag weet hij sowieso wel! Ik weet nog dat toen wij echt net een relatie hadden hij een word document had met mijn adres, telefoonnummer, onze eerste date (en tevens begin relatie) en mijn verjaardag
Gast- Gast
Tania schreef:Hij moet er soms even over nadenken maar hij weet ze wel allemaal.
Hier ook. En hij heeft geluk dat ik 2e kerstdag jarig ben, we koninginnedag samen kwamen. Vrienden op dezelfde datum als ons zijn getrouwd maar dan een jaar later. En alle 4 de kinderen op de 4e zijn geboren. Genoeg ezelsbruggetjes dus
Sterrin_- Prater
- Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12
verjaardag wist hij, trouwdatum zat ie 8 dagen naast, datum waarop we officieel samen zijn gekomen weet ie ook, verjaardagen van de kinderen weet ie en zijn eigen verjaardag weet ie ook
Vixen- Prater
- Aantal berichten : 563
Punten : 573
Registratiedatum : 12-06-13
Mijn man onthoudt dat wel allemaal ja.
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Verjaardag: Ja
Relatie: Ja
Eerste date: Ja
Dag dat we samen gingen wonen: Hij zat in de goede week
Ik vind het een goede score
Relatie: Ja
Eerste date: Ja
Dag dat we samen gingen wonen: Hij zat in de goede week
Ik vind het een goede score
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Mijn verjaardag weet hij wel, datum dat we een relatie kregen daar zijn we het niet over eens Eerste date weet hij de maand maar niet de datum en de dag dat we gingen samenwonen? Dat weet ik zelf niet eens meer precies.
Sadie_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 86
Punten : 86
Registratiedatum : 13-06-13
Ja, dat weet mijn vriend wel.
_Liv- Fluisteraar
- Aantal berichten : 203
Punten : 201
Registratiedatum : 28-06-13
Ja, dat weet hij allemaal.
Ben ik de enige die het best wel stom zou vinden als mijn vriend niet eens kan onthouden wanneer ik jarig ben?
Ben ik de enige die het best wel stom zou vinden als mijn vriend niet eens kan onthouden wanneer ik jarig ben?
Gast- Gast
Mijn vriend weet mijn verjaardag. Ik zou het echt achterlijk vinden als ie dat vergeet. Verder weet ie geen datums, ik heb 'm net even getest.
Joan- Prater
- Aantal berichten : 606
Punten : 630
Registratiedatum : 02-05-13
Harrison schreef:Ja, dat weet hij allemaal.
Nee, ik zou dat ook echt heel stom vinden.
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Mizz_S schreef:Harrison schreef:Ja, dat weet hij allemaal.
Nee, ik zou dat ook echt heel stom vinden.
Ik zou het ook stom vinden.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Mijn verjaardag en onze trouwdag weet hij echt wel. Mijn uitgerekende datum weet hij ook zonder dat hij hier over na hoeft te denken.
Ik zou het trouwens ook stom vinden als hij dit niet zou weten. Zo moeilijk is dat toch niet?
Ik zou het trouwens ook stom vinden als hij dit niet zou weten. Zo moeilijk is dat toch niet?
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Mijn vriend weet wel de 'belangrijke data'. Wanneer we samen kwamen, eerste zoen en mijn verjaardag
Verder weet hij ook wel redelijk data te noemen dat we bijv. op vakantie zijn geweest en waarheen. Hij weet ook wanneer zijn broertjes en ouders jarig zijn.
Verder weet hij ook wel redelijk data te noemen dat we bijv. op vakantie zijn geweest en waarheen. Hij weet ook wanneer zijn broertjes en ouders jarig zijn.
Punk'd- Kletskop
- Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13
Shopaholic- Kletskop
- Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12
Mijn vriend weet ook alle data. Hij is dol op 'cijfers' dus is voor hem ook niet moeilijk te onthouden. En wij vinden het allebei ook leuk om speciale data zoals eerste zoen te onthouden!
Fjell- Fluisteraar
- Aantal berichten : 120
Punten : 124
Registratiedatum : 26-01-13
Datum eerste ontmoeting; datum wisten we beide, op het jaar na. Dat hebben we samen laatst opgezocht.
Datum relatie; wist mijn vriend nog, ik heb het tot mijn schaamte na een poos (lees minstens een jaar volgens mij) moeten vragen wanneer het is.
Datum samenwonen; beide weten we de maand en het jaar
Datum huis gekocht; weten we beide
Datum verloofd; weten we beide
Datum relatie; wist mijn vriend nog, ik heb het tot mijn schaamte na een poos (lees minstens een jaar volgens mij) moeten vragen wanneer het is.
Datum samenwonen; beide weten we de maand en het jaar
Datum huis gekocht; weten we beide
Datum verloofd; weten we beide
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Natuurlijk, hij is niet verstandelijk beperkt ofzo. De datum dat we bij elkaar kwamen weet ik ook niet meer, dat is 14 jaar geleden en niet relevant.
Artemis- Prater
- Aantal berichten : 697
Punten : 715
Registratiedatum : 27-05-13
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat?
» Is jouw vriend/man een man-man?
» Als jouw vriend...
» Hoe heet jouw vriend?
» Is jouw vriend/man ook echt je droomvent?
» Is jouw vriend/man een man-man?
» Als jouw vriend...
» Hoe heet jouw vriend?
» Is jouw vriend/man ook echt je droomvent?
Pagina 1 van 4
Permissies van dit forum: