Onthoudt jouw vriend belangrijke datums?
+45
Suus
Pien
Sarah1985
Stuiterbal
Highway
Atelier Madame
Charles
Exogenesis
Moira
Silver
Caramba
Vanilla Queen
Shisha
Marsy28
June
SoGood
Paper Crown
Raindrop
Aziraphale
nina
Ilovethe90s
Printje
Bacio
Rovine
Artemis
Dennenappel
Fjell
Shopaholic
Punk'd
Tsjip
Joan
_Liv
Sadie_
Fortissimo
Mizz_S
Vixen
Sterrin_
Destino
Mermaid
Ooh La La!
Arwyn
Taeda
Marin
Tania
Pannetoet
49 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Onthoudt jouw vriend belangrijke datums?
Jaaa, natuurlijk weet ie dat.
Het duurde dan wel weer even voordat hij mijn volledige naam wist. En geboortejaar zit 'ie ook weleens naast, hij haalt me door de war met zijn broertje.
Het duurde dan wel weer even voordat hij mijn volledige naam wist. En geboortejaar zit 'ie ook weleens naast, hij haalt me door de war met zijn broertje.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Printje schreef:Ja de echte belangrijke dingen zoals vanaf wanneer samen, wanneer getrouwd etc dat weet hij natuurlijk wel.
Trouwens het is jouW vriend, niet jou
Goed om dit te zien, dan kan ik jouw fouten voortaan ook schaamteloos verbeteren. Wel met een engeltje erachter hoor, dat maakt alles goed .
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Mijn vriend weet dat soort dingen wel. Dag van samenwonen is er nog niet, maar dat hoeft hij wat mij betreft ook niet te weten. Dat ga ik ook echt niet vieren.
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Ik zou het heel erg niet kunnen waarderen als mijn vriend mijn verjaardag niet zou kunnen onthouden. Ik noem het desinteresse als hij dat soort dingen niet zou onthouden.
Na deze visumaanvraag weten wij trouwens tot vervelens toe alle data.. Eerste ontmoeting, eerste zoen, samenwonen, vakanties etc. etc. Moest allemaal tot in de puntjes worden ingevuld haha
Na deze visumaanvraag weten wij trouwens tot vervelens toe alle data.. Eerste ontmoeting, eerste zoen, samenwonen, vakanties etc. etc. Moest allemaal tot in de puntjes worden ingevuld haha
Marsy28- Prater
- Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Joan schreef:Artemis schreef:Natuurlijk, hij is niet verstandelijk beperkt ofzo. De datum dat we bij elkaar kwamen weet ik ook niet meer, dat is 14 jaar geleden en niet relevant.
Ik vind dit wel een beetje een rare opmerking.
Hoezo? Iedereen met meer verstand dan een goudvis kan toch een verjaardag onthouden? Of je nou een piemel hebt of niet.
Artemis- Prater
- Aantal berichten : 697
Punten : 715
Registratiedatum : 27-05-13
Ja hoor. Hij heeft alleen een beetje moeite met de datum dat we wat met elkaar kregen en trouwde (zelfde datum). Hij twijfelt dan of het 1 juni of 1 juli was. Uitgerekende datum wist hij ook.
Hij heeft juist wat meer moeite met tijdsbesef. Toen we bijna een jaar getrouwd waren vroeg hij of we nou 1 of al 2 jaar getrouwd waren. Ook hoe lang we al bij elkaar zijn weet hij niet. precies. En ook als mensen tijdens de zwangerschap aan hem vroegen hoe ver ik was wist hij het vaak niet. Dan vertelde hij maar de uitgerekende datum.
Hij heeft juist wat meer moeite met tijdsbesef. Toen we bijna een jaar getrouwd waren vroeg hij of we nou 1 of al 2 jaar getrouwd waren. Ook hoe lang we al bij elkaar zijn weet hij niet. precies. En ook als mensen tijdens de zwangerschap aan hem vroegen hoe ver ik was wist hij het vaak niet. Dan vertelde hij maar de uitgerekende datum.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
We moeten overigens altijd alletwee nadenken over onze trouwdatum. De datum weten we wel, maar het jaar moet ik weleens nakijken in mijn ring.
Maar dat is meer omdat het gewoon niet zo boeiend is. Of je nou 8 of 9 jaar getrouwd bent is niet suoerrelevant ofzo.
Maar dat is meer omdat het gewoon niet zo boeiend is. Of je nou 8 of 9 jaar getrouwd bent is niet suoerrelevant ofzo.
Artemis- Prater
nee, maar 1 ding scheelt: ik ook niet
kunnen we daar ook geen gezeur over krijgen.
kunnen we daar ook geen gezeur over krijgen.
Vanilla Queen- Prater
- Aantal berichten : 502
Punten : 543
Registratiedatum : 17-11-10
Mijn verjaardag kon hij makkelijk onthouden, dat kunnen de meesten wel, is een rot dag om jarig te zijn trouwens, laatste dag van het jaar
De datum dat wij samen zijn weet hij ook, en ook hoelang we samen zijn. De dag van officieel samenwonen weet hij dan niet, maar dat weet ik ook niet meer. Zijn verjaardag vind ik soms wel moeilijk te onthouden, omdat mijn nichtje 2 dagen eerder of later jarig is, kijk, dit bedoel ik dus
De datum dat wij samen zijn weet hij ook, en ook hoelang we samen zijn. De dag van officieel samenwonen weet hij dan niet, maar dat weet ik ook niet meer. Zijn verjaardag vind ik soms wel moeilijk te onthouden, omdat mijn nichtje 2 dagen eerder of later jarig is, kijk, dit bedoel ik dus
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Hij is niet altijd even scherp in de datum wanneer we wat kregen.
Mijn geboortedatum weet ie dan weer wel, het zal mij benieuwen of hij straks de geboortedatum van de kleine kan onthouden.
Mijn geboortedatum weet ie dan weer wel, het zal mij benieuwen of hij straks de geboortedatum van de kleine kan onthouden.
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
Silver schreef:Hij is niet altijd even scherp in de datum wanneer we wat kregen.
Tuurlijk wel, haha.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Mijn vriend weet de belangrijke data wel.. Soms zelfs beter dan ik, ben er echt slecht in .
Moira- Fluisteraar
- Aantal berichten : 477
Punten : 489
Registratiedatum : 03-06-13
Haha ook aangepastnina schreef:Printje schreef:Trouwens het is jouW vriend, niet jou
en het is onthoudT, niet onthoud.
(sorry voor de betweterigheid)
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10
Nee, dat onthoudt hij niet. Hij weet wel welke maand, maar gister zei hij bijvoorbeeld ineens dat we nu al bijna 3 jaar getrouwd zijn, terwijl dat in oktober 'pas' 2 jaar is
Ik moet zeggen dat ik zelf ook steeds twijfel over hoe lang we bij elkaar zijn.... Maar dat wijt ik aan zwangerschapsdementie.
Ik moet zeggen dat ik zelf ook steeds twijfel over hoe lang we bij elkaar zijn.... Maar dat wijt ik aan zwangerschapsdementie.
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Nee, maar ik ook niet of zelfs nog slechter dus dat is geen issue hier .
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Van krijgen relatie wel en eerste zoen ook. Samen wonen weet ik zelf ongeveer qua maand en hij ook wel.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Mijn en dochters verjaardag wel (hoewel vandochter denk ik dat, het moet nog blijken natuurlijk) trouwdag etc onthoudt hij niet, maar ik ook niet. Ook geen idee van de datum dat wel elkaar voor het eerst hebben ontmoet. Hechten beiden niet zoveel waarde aan data
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Ik heb het gisteren even getest en:
Geslaagd voor het onthouden van mijn verjaardag
Geslaagd voor het onthouden datum begin relatie !
Om eerlijk te zijn had ik dat niet verwacht hahaha.
Geslaagd voor het onthouden van mijn verjaardag
Geslaagd voor het onthouden datum begin relatie !
Om eerlijk te zijn had ik dat niet verwacht hahaha.
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Nee hij weet niet op welke datum we verkering kregen of gingen samenwonen. De trouwdatum weet die wel want is 20-08-2008 lekker makkelijk voor hem
Zo ben ik echt super goed met datums. Soms te goed
Zo ben ik echt super goed met datums. Soms te goed
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Ik ken het hele rijtje data uit mijn hoofd. Mijn man is geslaagd voor mijn verjaardag, verjaardag van onze dochter, dag dat we elkaar leerden kennen, dag dat we wat kregen, verloving, dag dat we geregistreerd partnerschap zijn aangegaan, uitgerekende dag van deze zwangerschap. Alleen wanneer we samen zijn gaan wonen wist hij wel het jaar maar niet de datum en ook niet wanneer we naar dit huis verhuist zijn.
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Ja hoor, die onthoudt hij wel. Datum dat we zijn gaan samenwonen zou ik zelf ook niet weten, wel het jaar en de maand, maar echt niet de precieze dag. Denk dat voor hem hetzelfde geldt.
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Ja dat onthoud hij allemaal wel, maar wel dingen wat hij belangrijk vind. Een verjaardag, trouwdatum en geboorte kind dat vergeet hij niet. Maar welke datum we zijn gaan samenwonen ofzo dat vind hij onzin om te onthouden.
Pien schreef:Ik ken het hele rijtje data uit mijn hoofd. Mijn man is geslaagd voor mijn verjaardag, verjaardag van onze dochter, dag dat we elkaar leerden kennen, dag dat we wat kregen, verloving, dag dat we geregistreerd partnerschap zijn aangegaan, uitgerekende dag van deze zwangerschap. Alleen wanneer we samen zijn gaan wonen wist hij wel het jaar maar niet de datum en ook niet wanneer we naar dit huis verhuist zijn.
Weet jij dat allemaal wel dan? Ik weet echt niet op welke dag we elkaar leerden kennen, ja, een vrijdag. En de datum van samenwonen weet ik ook echt niet, en ik vind dat ook niet echt memorabel. Net als de datum van. Verhuizen naar dit huis, is net een maand geleden maar de exacte datum weet ik niet hol. Waarom zou ik dat willen onthouden?
Artemis- Prater
Uhm ik denk dat wij beide niet uit ons hoofd weten op welke dag we wat met elkaar kregen of wanneer we elkaar voor het eerst ontmoet hebben. Het samenwonen weet ik wel omdat dat op 1 april was, de eerste van een maand, dus dat kan ik makkelijk onthouden, ik denk niet dat mijn man dat zo uit zijn hoofd weet, wel hoeveel jaar we samenwonen. De datum van de ondertrouw weten we ook beide niet, dat zou ik echt terug moeten zoeken in mijn agenda, het was ergens in januari. De verhuisdatum zou ik ook zo precies niet weten en dat ik pas een paar maanden geleden, het laatste weekend voor het eind van maart in ieder geval.
De trouwdatum weten we beide wel maar die is ook makkelijk 13-3-13 (en anders kan ik spieken in mijn ring). We hadden in eerste instantie een afspraak gemaakt tijdens de ondertrouw om te trouwen op woensdag 14-3-13, toen we thuis waren hadden we al een gemiste oproep van de ambtenaar, ze had in 2012 zitten kijken en woensdag 14-3-13 bestond niet, zij vroeg of wij het heel erg bezwaarlijk vonden om op de 13de te trouwen (ivm bijgeloof), wat ons helemaal niks uit maakte maar daardoor onthoud ik de datum wel.
Mijn verjaardag weet hij wel en die van zijn ouders, broertje en zusje ook wel als hij er even moeite voor doet en overna denkt.
Ik vind het ook totaal niet belangrijk om al die data uit mijn hoofd te weten trouwens.
De trouwdatum weten we beide wel maar die is ook makkelijk 13-3-13 (en anders kan ik spieken in mijn ring). We hadden in eerste instantie een afspraak gemaakt tijdens de ondertrouw om te trouwen op woensdag 14-3-13, toen we thuis waren hadden we al een gemiste oproep van de ambtenaar, ze had in 2012 zitten kijken en woensdag 14-3-13 bestond niet, zij vroeg of wij het heel erg bezwaarlijk vonden om op de 13de te trouwen (ivm bijgeloof), wat ons helemaal niks uit maakte maar daardoor onthoud ik de datum wel.
Mijn verjaardag weet hij wel en die van zijn ouders, broertje en zusje ook wel als hij er even moeite voor doet en overna denkt.
Ik vind het ook totaal niet belangrijk om al die data uit mijn hoofd te weten trouwens.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Mijn man heeft er heel lang over gedaan voordat hij mijn verjaardag wist. Onze trouwdag weet hij wel terwijl ik nog wel eens moet spieken.
Katrien- Prater
- Aantal berichten : 539
Punten : 542
Registratiedatum : 14-11-12
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat?
» Als jouw vriend...
» Is jouw vriend/man een man-man?
» N.a.v. hoe heet jouw vriend
» Hoe heet jouw vriend?
» Als jouw vriend...
» Is jouw vriend/man een man-man?
» N.a.v. hoe heet jouw vriend
» Hoe heet jouw vriend?
Pagina 3 van 4
Permissies van dit forum: