Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Is jouw vriend/man ook echt je droomvent?

+36
Fiwen
Foodish
Bosjesvrouw
M-G
Sterre
VeryCherry
Marsy28
Lady4
Ooh La La!
Mermaid
Magenta
LDJ
Snoes
mii_joyce
Marin
Puggle
Livine
sanne-84
Truttebol
Lady Starstruck
Rouxxxe
Merai
bolus26
Roxi3
RYW
-Ieniemienie-
Arwyn
Parel
Printje
_Femme
Star007
Parisienne
Ilovethe90s
Caroow
Mint
Roza
40 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Is jouw vriend/man ook echt je droomvent? Empty Is jouw vriend/man ook echt je droomvent?

Bericht  Roza za 3 nov 2012 - 9:19

Is jouw vriend/man ook je droomvent? Dus ziet hij eruit als een vent waar je vroeger altijd van droomde? Of juist helemaal niet?

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Is jouw vriend/man ook echt je droomvent? Empty Re: Is jouw vriend/man ook echt je droomvent?

Bericht  Mint za 3 nov 2012 - 9:24

Mijn ideale, perfecte man bestaat niet. Mijn vriend komt er wel dichtbij in de buurt!
Mint
Mint
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 489
Punten : 515
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is jouw vriend/man ook echt je droomvent? Empty Re: Is jouw vriend/man ook echt je droomvent?

Bericht  Caroow za 3 nov 2012 - 9:26

Ik droomde van een gespierde man, met typische man-eigenschappen, donkerblond haar en groene ogen.

Mijn vriend is op alle vlakken beter smile
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is jouw vriend/man ook echt je droomvent? Empty Re: Is jouw vriend/man ook echt je droomvent?

Bericht  Printje za 3 nov 2012 - 9:27

Mint schreef:Mijn ideale, perfecte man bestaat niet. Mijn vriend man komt er wel dichtbij in de buurt!

+1
Mijn droomman is een man uit films hahahaha.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is jouw vriend/man ook echt je droomvent? Empty Re: Is jouw vriend/man ook echt je droomvent?

Bericht  Ilovethe90s za 3 nov 2012 - 9:30

Mijn ideale vent leek op Dani, het is me niet gelukt om qua uiterlijk zo iemand te vinden. Verder had ik geen eisen haha.
Ilovethe90s
Ilovethe90s
Prater
Prater

Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Is jouw vriend/man ook echt je droomvent? Empty Re: Is jouw vriend/man ook echt je droomvent?

Bericht  Gast za 3 nov 2012 - 9:31

Ik had nooit een droomman. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik als ik op een willekeurige plek ben ik mijn vent toch echt de leukste vindt die er tussen staat, objectief bekeken. En ik hoor van vriendinnen dat hij inderdaad erg leuk is, dat het is niet helemaal omdat ik zijn vrouw ben dat ik dat vind.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is jouw vriend/man ook echt je droomvent? Empty Re: Is jouw vriend/man ook echt je droomvent?

Bericht  Parisienne za 3 nov 2012 - 9:35

Nee
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is jouw vriend/man ook echt je droomvent? Empty Re: Is jouw vriend/man ook echt je droomvent?

Bericht  Star007 za 3 nov 2012 - 9:38

.


Laatst aangepast door Star007 op zo 11 nov 2012 - 7:50; in totaal 1 keer bewerkt
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Is jouw vriend/man ook echt je droomvent? Empty Re: Is jouw vriend/man ook echt je droomvent?

Bericht  _Femme za 3 nov 2012 - 9:39

Mijn vriend is blond terwijl ik normaal op bruine krullen val. Verder heeft hij de uitstraling en charme waar ik heel hard voor gevallen ben. Verder is zijn innerlijk ook eigenlijk eng dichtbij perfect. Ik mag niet klagen om zijn haar Laughing

_Femme
Prater
Prater

Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is jouw vriend/man ook echt je droomvent? Empty Re: Is jouw vriend/man ook echt je droomvent?

Bericht  Printje za 3 nov 2012 - 9:42

Star007 schreef:Nee niet echt. Mijn droomman is qua karakter en qua uiterlijk anders. Toch ben ik harstikke gek op mijn vent hoor Laughing Anders zou ik volgende maand ook niet met hem gaan trouwen Is jouw vriend/man ook echt je droomvent? 394967

hahahah gelukkig maar dan!!!

Mijn echte droomman bestaat niet, alleen in films.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is jouw vriend/man ook echt je droomvent? Empty Re: Is jouw vriend/man ook echt je droomvent?

Bericht  Gast za 3 nov 2012 - 11:46

Mijn vriend komt dicht in de buurt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is jouw vriend/man ook echt je droomvent? Empty Re: Is jouw vriend/man ook echt je droomvent?

Bericht  Gast za 3 nov 2012 - 21:31

Eucalypta schreef:Ik had nooit een droomman. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik als ik op een willekeurige plek ben ik mijn vent toch echt de leukste vindt die er tussen staat, objectief bekeken. En ik hoor van vriendinnen dat hij inderdaad erg leuk is, dat het is niet helemaal omdat ik zijn vrouw ben dat ik dat vind.

Die van jou is ook echt leuk inderdaad!!

Mijn man is niet bepaald de man die ik vroeger in gedachte had qua uiterlijk, leeftijd etc. Maar we hebben het ontzettend leuk samen, en dat is wat hem toch mijn ideale vent maakt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is jouw vriend/man ook echt je droomvent? Empty Re: Is jouw vriend/man ook echt je droomvent?

Bericht  Parel za 3 nov 2012 - 21:34

In bepaalde zin wel, ik wilde een jongen die van voetbal hield en zelf speelde, en hij is ook wel mijn type. Hij had alleen iets langer mogen zijn, nu ben ik eigenlijk niet de vrouw die ik vroeger dacht te gaan zijn, meer comfy dan chique met hakken etc.

Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Is jouw vriend/man ook echt je droomvent? Empty Re: Is jouw vriend/man ook echt je droomvent?

Bericht  Arwyn za 3 nov 2012 - 21:45

Een droom-man heb ik nooit gehad. Viel wel vaak op lange jongens met mooi bruin haar.
Vriend is lang genoeg (ik kan gewoon hakken aan), maar zo blond als wat, haha.
Ik zou hem iig voor geen goud willen ruilen voor een ander exemplaar I love you
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is jouw vriend/man ook echt je droomvent? Empty Re: Is jouw vriend/man ook echt je droomvent?

Bericht  -Ieniemienie- za 3 nov 2012 - 21:49

Haha nee denk het niet.
Er zijn echt wel kanppere mannen als hij. Maar voor mij is hij nu perfect.
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Ergens in Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Is jouw vriend/man ook echt je droomvent? Empty Re: Is jouw vriend/man ook echt je droomvent?

Bericht  Gast za 3 nov 2012 - 22:24

Ik heb altijd gezegd dat ik op lange, ietwat gespierde blonde jongens val, maar ik ben nu al 10 jaar met een jongen die net zo groot is als ik ben, en die dunner is dan ik ben, met donkerbruin haar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is jouw vriend/man ook echt je droomvent? Empty Re: Is jouw vriend/man ook echt je droomvent?

Bericht  RYW za 3 nov 2012 - 22:53

Ja, best wel. Groot, goed gespierd lijf, donker haar, blauwe ogen en stoppelbaardje. Check!
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is jouw vriend/man ook echt je droomvent? Empty Re: Is jouw vriend/man ook echt je droomvent?

Bericht  Roxi3 za 3 nov 2012 - 22:55

Nee maar ik vind hem geweldig.

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is jouw vriend/man ook echt je droomvent? Empty Re: Is jouw vriend/man ook echt je droomvent?

Bericht  bolus26 za 3 nov 2012 - 23:15

nee ik val eigenlijk op blonde ´surfdudes/ beetje alternatief´ en hij is geen van al! al kan hij wel surfen trouwens...

maar vind t wel een mooie man hoor!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is jouw vriend/man ook echt je droomvent? Empty Re: Is jouw vriend/man ook echt je droomvent?

Bericht  Merai za 3 nov 2012 - 23:23

Ja absoluut! Een paar weken voor ik hem ontmoette had ik het met een vriendin over mijn droomman. Ik heb toen precies hem omschreven, qua uiterlijk én innerlijk I love you
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Is jouw vriend/man ook echt je droomvent? Empty Re: Is jouw vriend/man ook echt je droomvent?

Bericht  Gast za 3 nov 2012 - 23:29

Qua uiterlijk niet maar qua innerlijk wel.


Laatst aangepast door Deugniet op za 3 nov 2012 - 23:31; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is jouw vriend/man ook echt je droomvent? Empty Re: Is jouw vriend/man ook echt je droomvent?

Bericht  Rouxxxe za 3 nov 2012 - 23:31

Het is niet zozeer mijn 'droomman', maar die heb ik ook nooit echt gehad. Denk ook niet dat dé droomman bestaat, niemand is perfect. Ik vind mijn vriend gewoon heeeeeeeeeeeeel leuk en het gaat goed tussen ons, dat lijkt me realistischer dan een droomman Is jouw vriend/man ook echt je droomvent? 561177.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is jouw vriend/man ook echt je droomvent? Empty Re: Is jouw vriend/man ook echt je droomvent?

Bericht  Lady Starstruck zo 4 nov 2012 - 0:50

Jazeker. Een ruige rocker met lang haar, hij is en heeft het gelukkig allemaal.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Is jouw vriend/man ook echt je droomvent? Empty Re: Is jouw vriend/man ook echt je droomvent?

Bericht  Truttebol zo 4 nov 2012 - 3:34

Nee, eerder het tegenovergestelde eigenlijk haha
Truttebol
Truttebol
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 208
Punten : 239
Registratiedatum : 05-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Is jouw vriend/man ook echt je droomvent? Empty Re: Is jouw vriend/man ook echt je droomvent?

Bericht  sanne-84 zo 4 nov 2012 - 9:11

Hier ook meer het tegenovergestelde. Ik droeg toen hakken, en was hij net wat kleiner. Verder blond ipv donker en jonger dan ik. Rolling Eyes
Maar toch gaat t goed hoor;)
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is jouw vriend/man ook echt je droomvent? Empty Re: Is jouw vriend/man ook echt je droomvent?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum