Blog
Pagina 1 van 1
Blog
Wie heeft er hier een blog? Schrijf je er vaak iets op en waar schrijf je over? Weet je of veel mensen je blog lezen en vind je dat belangrijk?
Ik denk eraan om een blog te starten en omdat ik het meer als uitlaatklep voor mezelf wil gebruiken, wil ik het adres niet aan bekenden geven. Maar dan denk ik dat ik helemaal geen lezers krijg en het dus een beetje voor niks doe. Ik zou het namelijk wel leuk vinden als anderen het gaan lezen, maar gewoon geen mensen die ik ken.
En nu moet ik ook nog een naam bedenken, maar alle namen zijn al bezet op blogspot.com.
En als jullie je blog willen delen hier dan kan dat natuurlijk
Ik denk eraan om een blog te starten en omdat ik het meer als uitlaatklep voor mezelf wil gebruiken, wil ik het adres niet aan bekenden geven. Maar dan denk ik dat ik helemaal geen lezers krijg en het dus een beetje voor niks doe. Ik zou het namelijk wel leuk vinden als anderen het gaan lezen, maar gewoon geen mensen die ik ken.
En nu moet ik ook nog een naam bedenken, maar alle namen zijn al bezet op blogspot.com.
En als jullie je blog willen delen hier dan kan dat natuurlijk
Gast- Gast
Re: Blog
Wat je dan zou kunnen doen is als je zelf een blog hebt, bij anderen meelezen en reageren. Zo krijg je vanzelf een groepje mensen die je alleen van internet kent waarmee je dingen kunt delen.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: