Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Pak jij ontzettend uit bij een verjaardag?

+20
woezel
Laced
Annie24
liesje
-Ieniemienie-
PiP
*Lookie*
Nana
SarahKey
Bruintje Beer
PapillonRose
_Lana_
Printje
Mamsie
Susan
Lejow
Aimee
Linda
Darius
studiebol
24 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Pak jij ontzettend uit bij een verjaardag? Empty Pak jij ontzettend uit bij een verjaardag?

Bericht  studiebol di 11 sep 2012 - 6:56

Nou de titel zegt het wel, pak jij uit bij een verjaardag? En dan bedoel ik met, ontzettend grote opvallende versiering, grote/dure kado's heeel veel bezoek uitnodigen? Huur je een gochelaar in? Noem maar op.

Ik ben wel benieuwd hoe verjaardagen van de kids worden gevierd.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pak jij ontzettend uit bij een verjaardag? Empty Re: Pak jij ontzettend uit bij een verjaardag?

Bericht  Gast di 11 sep 2012 - 7:01

Hahahaha, nee, wij huren geen goochelaar of clown in ofzo.
Ik wil wel hier in d ebuurt iets huren om de verjaardagen te vieren zodat ik niet alle rommel thuis heb plus dat er hier zo;n 30-40 man komen en dan is ons huis eigenlijk te klein.
Vorig jaar wilde ik het in 2 delen doen. `s Ochtends mensen met kinderen en `s middags mensen zonder kinderen.
Maar toen belde ineens iedereen af met kinderen en mensen die gingen vragen of ze toch niet `s middags mochten komen want dan kende ze meer mensen Pak jij ontzettend uit bij een verjaardag? 878948377

Ik heb geen zin meer om de hele ochtend in de wacht te gaan zitten dus ik zou graag ergens iets willen huren maar ik heb al in d egaten dat dat hier in de buurt niet makkelijk is helaas.

Qua cadeau's. Tja, wat is groot. Wij geven zo'n 50-75€ uit per kind voor de verjaardag.
H. heeft met haar eerste verjaardag een loopkar gehad en nog een hoop losse dingen.
A. krijgt nu een loop-bakfietsje met een kleinigheidje.

Ik hang wel slingers en ballonnen maar niet enorm overdreven.
En ik maak zelf de taart met bijpassende cupcakes.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pak jij ontzettend uit bij een verjaardag? Empty Re: Pak jij ontzettend uit bij een verjaardag?

Bericht  Darius di 11 sep 2012 - 7:01

Uhh, nee? Vind het eigenlijk heel erg overdreven.

Gewoon een taart, slingers (vooruit, dit jaar hadden we plastic bordjes en bekertjes van Cars voor Laurens) en wat hapjes. Klaar.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Pak jij ontzettend uit bij een verjaardag? Empty Re: Pak jij ontzettend uit bij een verjaardag?

Bericht  Linda di 11 sep 2012 - 7:01

Nee, dat hebben wij met haar eerste verjaardag niet gedaan. We hebben het op zondag gevierd. Er kwamen wat vrienden en familie. Niet super veel. Ik wilde niet dat ze overprikkeld zou raken.
Ik vond het ook niet nodig om een overdreven duur cadeau te geven. Ze krijgt het hele jaar al genoeg en ze is zich toch nog niet prijsbewust. Die tijd komt nog wel.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pak jij ontzettend uit bij een verjaardag? Empty Re: Pak jij ontzettend uit bij een verjaardag?

Bericht  studiebol di 11 sep 2012 - 7:04

Linda, bedoel niet alleen de 1e verjaardag hoor maar gewoon alle verjaardagen.

Wij vieren het ook niet uitbundig hoor maar ik was gewoon nieuwschierig, zag namelijk die reclame van knaks worstjes Pak jij ontzettend uit bij een verjaardag? 561177
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pak jij ontzettend uit bij een verjaardag? Empty Re: Pak jij ontzettend uit bij een verjaardag?

Bericht  Linda di 11 sep 2012 - 7:07

studiebol schreef:Linda, bedoel niet alleen de 1e verjaardag hoor maar gewoon alle verjaardagen.

Wij vieren het ook niet uitbundig hoor maar ik was gewoon nieuwschierig, zag namelijk die reclame van knaks worstjes Pak jij ontzettend uit bij een verjaardag? 561177

Ja, maar wij hebben alleen nog maar de eerste verjaardag gehad. Razz
Dit jaar zal het waarschijnlijk hetzelfde gaan. En hoe ouder ze wordt, hoe uitgebreider het zal worden, denk ik, haha.

Toen ik in groep 7/8 zat mocht ik een disco geven. Toen is de hele klas gekomen, hahaha, wat moet dat verschrikkelijk geweest zijn voor mijn ouders.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pak jij ontzettend uit bij een verjaardag? Empty Re: Pak jij ontzettend uit bij een verjaardag?

Bericht  Aimee di 11 sep 2012 - 7:08

Ik denk dat ik me wel moet inhouden om niet gigantisch veel cadeaus te kopen...
Versieren zal ik wel gaan doen en misschien ook wel een beetje over de top. Denk dat hij daar zelf ook wel van kan genieten, lekker rondkijken enzo. Veel mensen uitnodigen gaat hier niet gebeuren, Luuk houd daar niet zo van. Ik denk dat we het gewoon van 14.00 tot 18.00 vieren voor opa's, oma's, ooms en tantes en daarna weer klaar.
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pak jij ontzettend uit bij een verjaardag? Empty Re: Pak jij ontzettend uit bij een verjaardag?

Bericht  Lejow di 11 sep 2012 - 7:10

Haar eerste verjaardag wil ik groot vieren.
Met veel familie en vrienden, taart (die ik natuurlijk zelf maak!) en mooie versieringen.
Een kennis van mij is clown, misschien dat ik vraag of zij voor een leuk prijsje wat kan doen voor ons!
Duur cadeau hoeft niet zo nodig. Wil ook wel graag een cadeau geven waar ze wat aan heeft!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Pak jij ontzettend uit bij een verjaardag? Empty Re: Pak jij ontzettend uit bij een verjaardag?

Bericht  studiebol di 11 sep 2012 - 7:11

Wij vieren het in twee delen, in de ochtend mijn ouders, mijn oom en tante de buren en nog wat mensen. Dan kunnen de meiden lekker slapen en smiddags komen er wat vrienden van ons.

Wij hebben de meiden een schommel gegeven en ik heb vanmiddag nog twee stoeltjes bij de prenatal gekocht die vond ik zo leuk! Nu hoop ik dat ik me verder kan inhouden.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pak jij ontzettend uit bij een verjaardag? Empty Re: Pak jij ontzettend uit bij een verjaardag?

Bericht  Susan di 11 sep 2012 - 7:14

*


Laatst aangepast door Susan op za 15 sep 2012 - 10:00; in totaal 1 keer bewerkt
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pak jij ontzettend uit bij een verjaardag? Empty Re: Pak jij ontzettend uit bij een verjaardag?

Bericht  Linda di 11 sep 2012 - 7:15

Susan, wat een leuk idee van dat fossielengraven! Die ga ik onthouden.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pak jij ontzettend uit bij een verjaardag? Empty Re: Pak jij ontzettend uit bij een verjaardag?

Bericht  Gast di 11 sep 2012 - 7:16

Nee, maar puur omdat we niet zo veel te besteden hebben. Anders had ik echt wel grotere/duurdere cadeau's gegeven en wat meer uitgepakt. Ik vind het jammer dat we dat niet zo kunnen doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pak jij ontzettend uit bij een verjaardag? Empty Re: Pak jij ontzettend uit bij een verjaardag?

Bericht  Susan di 11 sep 2012 - 7:24

*


Laatst aangepast door Susan op za 15 sep 2012 - 10:00; in totaal 1 keer bewerkt
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pak jij ontzettend uit bij een verjaardag? Empty Re: Pak jij ontzettend uit bij een verjaardag?

Bericht  Mamsie di 11 sep 2012 - 7:25

Wij doen het gewoon met familie en vrienden. Slingers, taart en een mooi cadeau is toch normaal. Lekkere hapjes, muziek en veel dansen hoort hier wel erbij.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pak jij ontzettend uit bij een verjaardag? Empty Re: Pak jij ontzettend uit bij een verjaardag?

Bericht  Printje di 11 sep 2012 - 7:31

De eerste verjaardag vond ik hier, achteraf, veel te druk. Verder geen bijzondere dingen gedaan maar wel teveel mensen.

De tweede verjaardag hebben we gewoon met familie en naasten vrienden gedaan en ook niet echt bijzondere dingen. Gewoon taart/versiering etc maar niets bijzonders. (ik ben altijd zo blij als het weer avond is Embarassed )

Tot nu toe hebben we cadeautjes gekocht van rond de 50,- ( de eerste verjaardag een houten schommel en de tweede verjaardag een Thomas station met vanalles erbij)
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pak jij ontzettend uit bij een verjaardag? Empty Re: Pak jij ontzettend uit bij een verjaardag?

Bericht  _Lana_ di 11 sep 2012 - 9:18

Darius schreef:

Gewoon een taart, slingers (vooruit, dit jaar hadden we plastic bordjes en bekertjes van Cars voor Laurens) en wat hapjes. Klaar.

Zo gaan wij het ook doen.
Ik ben van plan om hun eerste verjaardag ook op een zondag te vieren en de hele dag.
Op de kaart geef ik gewoon aan wanneer ze ongeveer slapen en als iemand om die tijd komt, dan liggen de kids gewoon in bed.
Verder nodigen we niet de hele vriendengroep uit, dat wordt veel te druk.
Wat vrienden die dichtbij ons staan en familie.

Ik ga wel extra uitpakken met de kleertjes Very Happy, dat vind ik wel heel leuk.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pak jij ontzettend uit bij een verjaardag? Empty Re: Pak jij ontzettend uit bij een verjaardag?

Bericht  Lejow di 11 sep 2012 - 9:18

Jaaaa mooi verjaardagspakje aan!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Pak jij ontzettend uit bij een verjaardag? Empty Re: Pak jij ontzettend uit bij een verjaardag?

Bericht  Susan di 11 sep 2012 - 9:22

*


Laatst aangepast door Susan op za 15 sep 2012 - 10:02; in totaal 1 keer bewerkt
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pak jij ontzettend uit bij een verjaardag? Empty Re: Pak jij ontzettend uit bij een verjaardag?

Bericht  PapillonRose di 11 sep 2012 - 9:33

Echt heel erg uitpakken valt hier wel mee. Scheelt dat mijn familie niet zo groot is, en dan komen er nog wat vrienden. Ze is vorig jaar trouwens wel schandalig verwend met cadeaus, maar daar kan ik niks aan doen (maar vond het ook helemaal niet erg). Verder wel leuk de kamer versieren met slingers en ballonnen, en een mooie taart. Verder geen aparte dingen zoals clowns of entertainment, dat vind ik niet nodig. En wat het cadeau betreft heeft ze er in elk geval wel een keer voordeel van dat haar vader en ik niet samen zijn, we kopen samen een groot cadeau en geven daardoor per persoon ongeveer uit wat we denk ik normaal samen zouden doen. Vorig jaar wat dat een driewieler van Puky met accessoires en dit jaar een groot houten keukentje. Maar dan zijn het nog geen buitensporige bedragen vind ik. En een groot cadeau van je ouders hoort er ook wel een beetje bij vind ik, ik ben het zelf zo gewend en vond het altijd prachtig en vind het leuk om voor A. ook te doen. Als het kan, waarom niet smile
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Pak jij ontzettend uit bij een verjaardag? Empty Re: Pak jij ontzettend uit bij een verjaardag?

Bericht  Bruintje Beer di 11 sep 2012 - 9:53

Echt uitpakken doen we niet. Slingers ophangen binnen, ballonnen ophangen in voortuin en achtertuin(vieren het meestal in de tuin. Zomerkindjes), taart maak ik zelf. Eerste 2 jaar heb ik nog een uitnodiging gestuurd bij S. heb ik dit niet gedaan.
Hier koop ik ook speciaal nieuwe kleding voor hun verjaardag. Maar wel iets wat ze daarna nog kunnen dragen.

Meestal krijgen ze wel een wat duurder kado(vindt ik). Meestal tussen de 50/100 euro. Maar ze krijgen bijna geen speelgoed tussendoor.

We nodigen naaste familie en vrienden uit. Maar omdat ze in de zomer jarig zijn komen ze niet altijd.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pak jij ontzettend uit bij een verjaardag? Empty Re: Pak jij ontzettend uit bij een verjaardag?

Bericht  SarahKey di 11 sep 2012 - 18:44

Heel uitgebreid vieren doen we niet aan. Ik ga geen clown huren ofzo, vind dat zo'n onzin. Gewoon slingers (en de naamslinger die ook in de kraamweek hing), taart maak ik zelf en de kado's hebben we al in huis. Een schelpje zandbak en een zand/water sta tafeltje. Samen 20 euro dus dat valt me ook mee Laughing

Wil wel een nieuw setje kleding halen en stuur ook uitnodigingen. Maar we nodigen alleen degene uit die anders ook op onze verjaardagen komen. Ga niet een heel bups mensen uitnodigen omdat hij toevallig 1 word, word veel te druk. We moeten nu al bekijken of we het in twee dagen doen of in 1 dag en dan dagdelen.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Pak jij ontzettend uit bij een verjaardag? Empty Re: Pak jij ontzettend uit bij een verjaardag?

Bericht  Nana di 11 sep 2012 - 19:20

Echt uitpakken doen we hier niet maar maak er graag wel wat werk van: leuke uitnodiging, traktaties knutselen voor op het kinderdagverblijf, mooie kleren kopen, kado (rond 100 euro), slingers buiten, in de woonkamer en op de slaapkamer.
Het feestje zelf begint vaak rond 15 uur en zolang het duurt.
Nana
Nana
Prater
Prater

Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pak jij ontzettend uit bij een verjaardag? Empty Re: Pak jij ontzettend uit bij een verjaardag?

Bericht  *Lookie* di 11 sep 2012 - 21:38

Ik ben niet van plan om overdreven uit te pakken. Wel hang ik natuurlijk slingers en ballonnen op, maak een lekkere taart en hij krijgt een cadeau. Qua visite wil ik het liever ook niet te druk, maar we hebben beide 3 broers en zussen dus dat is al gauw druk dan, met alle ouders erbij. Er zullen ook nog wel vrienden van ons komen, en de overgrootouders van onze zoon (ook nog 4 in totaal). Ik denk dat wij wel op 20-30 man komen. Misschien dat ik bij Hema leuke kartonnen bordjes haal, dat staat vrolijk en scheelt in afwas.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pak jij ontzettend uit bij een verjaardag? Empty Re: Pak jij ontzettend uit bij een verjaardag?

Bericht  PiP di 11 sep 2012 - 23:18

Wij hebben `s ochtends en `s middag wat visite gehad. Hadden aangegeven dat we dan haar verjaardag vierden en de visite kwam heel mooi gedoseerd. Ene kant wel een nadeel dat je de hele dag in de weer bent, maar voor F was dat denk ik wel het fijnste.

Wij hangen slingers op en ik heb voor beide verjaardagen een mooie taart + meptaartje gemaakt.
Voor haar 3e verjaardag heb ik al even het complete Lief! verjaardagspakket in huis. Had ik in de aanbieding gekocht voor €5,- compleet, anders had ik dat ook niet gedaan.
Doen verder wat kaasjes, worstjes en chips.
Lijkt me dit jaar ook wel leuk om cupcakes te versieren met ze, alleen F lust geen cupcakes slagroom etc... Maar weet wel dat ze het geweldig zal vinden om te versieren, twijfel dus nog! Gelukkig is ze pas over 2,5 maand jarig.

Voor haar 1e verjaardag heeft ze het Duplo familiehuis en winkeltje gekregen, deze had ik als nieuw gekocht op Marktplaats voor €35,- bij elkaar, een ketting van €5,- ofzo en haar eerste loopschoentjes van Shoesme van volgens mij €60,-. De schoentjes vind ik eigenlijk niet echt meetellen, die had ze gewoon nodig, maar ik vond het leuk om ze met haar verjaardag te geven!
Voor haar 2e verjaardag heeft ze het Ikea keukentje gekregen, deze hebben we in de aanbieding gekocht voor €75,- en ze kreeg er een pannensetje bij.
Dit jaar wil ik me wel echt proberen te houden aan €50,- of het moet iets nuttigs zijn dan mag het wat meer zijn.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pak jij ontzettend uit bij een verjaardag? Empty Re: Pak jij ontzettend uit bij een verjaardag?

Bericht  -Ieniemienie- di 11 sep 2012 - 23:29

Ik vind de verjaardagen van de kinderen wel speciaal en we vieren het dan ook wel goed.
Slingers, balonnen en versiering. Ik maak altijd een taart+meptaartje.
Ook krijgen ze een mooi cadeau van on sen van hun broer of zus.
Verder zeteen we de partytent op en statafels. We vieren het van 3 tot 18u en de naaste familie blijft eten.
Met M haar verjaardag hadden we dit jaar een klein springkussentje in de tuin gezet. Was bij alle kids een groot succes!
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Ergens in Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Pak jij ontzettend uit bij een verjaardag? Empty Re: Pak jij ontzettend uit bij een verjaardag?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum