Puckabay slaapzak
+3
Pien
mauwmauw
sanne-84
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Puckabay slaapzak
Dochter heeft t draaien uitgevonden. Met dit weer niet erg, maar als t wat koeler wordt iets minder.
Nu heb ik hier thuis de puckababy slaapzak liggen, maar dit is pas vanaf 7 maanden staat erop. Het is 100 cm, maar aan de onderkant kun je hem kleiner maken. Alleen de armsgaten vind ik best groot lijken. Maar zal dat over 3 maanden zoveel schelen?
Wat kan ik t beste doen? Deze aandoen of toch zolang een nieuwe kopen?
Nu heb ik hier thuis de puckababy slaapzak liggen, maar dit is pas vanaf 7 maanden staat erop. Het is 100 cm, maar aan de onderkant kun je hem kleiner maken. Alleen de armsgaten vind ik best groot lijken. Maar zal dat over 3 maanden zoveel schelen?
Wat kan ik t beste doen? Deze aandoen of toch zolang een nieuwe kopen?
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Puckabay slaapzak
ik zal een kleinere slaapzak kopen,eventueel via forum of mp
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
mauwmauw schreef:ik zal een kleinere slaapzak kopen,eventueel via forum of mp
+1
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Die kan je best aandoen hoor. Mijn zoontje sliep erin vanaf vier maanden en mijn dochter vanaf ruim twee maanden (omdat ik hem toen toch al had liggen). Gewoon aantrekken aan de onderkant.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Dit zou ik ook doen. Ik heb ook de puckababy bag maar ik heb hem vanaf 6 maanden pas gebruikt, het staat er ook niet voor niks op denk ik danPien schreef:mauwmauw schreef:ik zal een kleinere slaapzak kopen,eventueel via forum of mp
+1
tweeling- Prater
- Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11
tweeling schreef:Dit zou ik ook doen. Ik heb ook de puckababy bag maar ik heb hem vanaf 6 maanden pas gebruikt, het staat er ook niet voor niks op denk ik danPien schreef:mauwmauw schreef:ik zal een kleinere slaapzak kopen,eventueel via forum of mp
+1
Nou ja 6 maanden is sowieso een rare aanduiding want slaapzakken gaan op lengte, niet op leeftijd. En voor de marketing is het ook beter als ze zeggen vanaf 6 maanden want ze willen natuurlijk liever dat je eerst een puckababy mini koopt en niet dat je overgaat van de piep naar de bag.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Ik weet neit wat ik zou doen. Je hebt hem toch liggen, misschien eerst even goed passen? Er zit ook een hesje in als ik het me goed herinner (is alweer tijd geleden dat L erin sliep... ). Zit dat goed? Kunnen de armpjes niet losgewriemeld worden? Inderdaad de strik aan de onderkant houdt de onderkant wel bij elkaar, maar ik zou als ik jou was ook nog wel even goed kijken naar de bovenkant dan...
snoezel- Prater
- Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10
Ik had idd ook al advies gevraagd, en due begonnen idd meteen over de puckababy mini;) ja voor die paar maanden ga ik niet zo'n dure kopen! Het is o dat ik deze heb gekregen, anders had ik daar t geld ook niet voor over gehad denk ik..
Had er op marktplaats 1 gezien voor 4euro, maar nu toch 1 van 70 cmgekocht bij de wibra voor 9 euro(zal t em echt doen die paar euro?)
Maar heb deze op de puckababy gelegd en qua arm en halswijdte lijkt dat helemaal niet uit te maken.. Beide even wijd. Qua lengte natuurlijk wel, maar de puckababy kun je idd aantrekken van onder. Dus dan de puckababy maar houden en hopen dat ze erniet inschiet met de armen
Had er op marktplaats 1 gezien voor 4euro, maar nu toch 1 van 70 cmgekocht bij de wibra voor 9 euro(zal t em echt doen die paar euro?)
Maar heb deze op de puckababy gelegd en qua arm en halswijdte lijkt dat helemaal niet uit te maken.. Beide even wijd. Qua lengte natuurlijk wel, maar de puckababy kun je idd aantrekken van onder. Dus dan de puckababy maar houden en hopen dat ze erniet inschiet met de armen
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ken alleen de mini en piep, maar als het een gewone slaapzak is en de armen zijn te groot, kan je een stikje zetten om het arm gat kleiner te maken. Deze tip kreeg ik bij de prenatal toen ik eem slaapzak combi maat 70/90 kocht.
Sun88- Prater
- Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: