Heb er geen goed gevoel over.
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Heb er geen goed gevoel over.
Zoals sommigen misschien weten werk ik ergens voor 3 mnd en zit nu nog in de proefmaand.
In dec. heb ik er ook gewerkt, maar dat was maar 10 dgn.
Toen werden allen tijdelijke krachten gewoon ergens neergezet en het werd niet eens goed uitgelegd door iemand. Dus heel veel vonden dat maar raar.
Laatst moest ik ergens staan waar ik al had gestaan, maar waar ik dus niet echt wist hoe het moest.
Gelukkig was er een vrouw die het uitlegde en nu weet ik het wel.
Later zag ik de leidinggevende met die vrouw praten en ze keek mij heel even kort aan.
Ik kon niks horen, maar ik denk dat ze het over mij hadden.
Ik begrijp dat zij aan anderen kan vragen hoe ik ben omdat zij er niet altijd is alleen heb ik het idee dat ze na deze maand zeggen dat ik niet mag blijven.
Waarom heb ik altijd pech?
In dec. heb ik er ook gewerkt, maar dat was maar 10 dgn.
Toen werden allen tijdelijke krachten gewoon ergens neergezet en het werd niet eens goed uitgelegd door iemand. Dus heel veel vonden dat maar raar.
Laatst moest ik ergens staan waar ik al had gestaan, maar waar ik dus niet echt wist hoe het moest.
Gelukkig was er een vrouw die het uitlegde en nu weet ik het wel.
Later zag ik de leidinggevende met die vrouw praten en ze keek mij heel even kort aan.
Ik kon niks horen, maar ik denk dat ze het over mij hadden.
Ik begrijp dat zij aan anderen kan vragen hoe ik ben omdat zij er niet altijd is alleen heb ik het idee dat ze na deze maand zeggen dat ik niet mag blijven.
Waarom heb ik altijd pech?
Gast- Gast
Re: Heb er geen goed gevoel over.
Trek nog maar geen conclusies voordat je het echt zeker weet. Nu ga je je er slecht over voelen, terwijl het misschien hartstikke meevalt en ze helemaal niet (negatief) over je aan het praten waren!
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
_Chance schreef:Trek nog maar geen conclusies voordat je het echt zeker weet. Nu ga je je er slecht over voelen, terwijl het misschien hartstikke meevalt en ze helemaal niet (negatief) over je aan het praten waren!
Ik weet dat het niet zo hoeft te zijn, maar ja ik heb het te vaak meegemaakt dat ik haast niet anders kan denken.
Gast- Gast
Caribbeanlover schreef:_Chance schreef:Trek nog maar geen conclusies voordat je het echt zeker weet. Nu ga je je er slecht over voelen, terwijl het misschien hartstikke meevalt en ze helemaal niet (negatief) over je aan het praten waren!
Ik weet dat het niet zo hoeft te zijn, maar ja ik heb het te vaak meegemaakt dat ik haast niet anders kan denken.
Dat is jammer, maar probeer het echt los te laten, en laat je in de rest van de tijd van je proefdienst van je beste kant zien.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Dat doe ik ook zeker en meer dan me best doen kan ik niet. Buiten dat gezeik met uren om is het best oke, het werk is niet je van het het, maar ik klets toch wel gezellig zo met jan en alleman.
Gast- Gast
Maar dat het over jou gaat betekent toch niet dat het negatief is? Misschien vertelde ze juist wel dat je het goed doet, en goed aan het leren bent.
Gast- Gast
He balen dat je dat gevoel hebt. Maar het is toch afwachten, ik hoop dat het anders voor je uitpakt! Het is toch nog 2 maanden extra salaris, 2 maanden extra om een andere baan te vinden en 2 maanden extra kletsen met jan en allemaal
Wanneer is de laatste dag van je proeftijd? Ik hoop snel, dat je ook snel uit deze onzekerheid bent! Nou duimen dat het goed voor je uitpakt!
Wanneer is de laatste dag van je proeftijd? Ik hoop snel, dat je ook snel uit deze onzekerheid bent! Nou duimen dat het goed voor je uitpakt!
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Isabella schreef:Maar dat het over jou gaat betekent toch niet dat het negatief is? Misschien vertelde ze juist wel dat je het goed doet, en goed aan het leren bent.
Dat zou kunnen, maar ik denk altijd het andere.
Gast- Gast
minoessepoes schreef:He balen dat je dat gevoel hebt. Maar het is toch afwachten, ik hoop dat het anders voor je uitpakt! Het is toch nog 2 maanden extra salaris, 2 maanden extra om een andere baan te vinden en 2 maanden extra kletsen met jan en allemaal
Nou 31-1 was de 1e dag, dus ehhh ik denk 28-2 de laatste. Ga er niet om vragen en merk het vanzelf wel.
Gast- Gast
Het had ook positief kunnen zijn.
Maar zit die 2 maanden gewoon uit en bedenk ik die tussentijd wat je écht wilt doen hierna.
Maar zit die 2 maanden gewoon uit en bedenk ik die tussentijd wat je écht wilt doen hierna.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Caribbeanlover schreef:minoessepoes schreef:He balen dat je dat gevoel hebt. Maar het is toch afwachten, ik hoop dat het anders voor je uitpakt! Het is toch nog 2 maanden extra salaris, 2 maanden extra om een andere baan te vinden en 2 maanden extra kletsen met jan en allemaal
Nou 31-1 was de 1e dag, dus ehhh ik denk 28-2 de laatste. Ga er niet om vragen en merk het vanzelf wel.
Ow dat ik nog ruim een week, gewoon je beste beentje voorzetten en laten zien dat je gemotiveerd bent! Ik kan me goed voorstellen dat de keus namelijk nog helemaal niet genomen is, of tenminste nog niet definitief is! Ze hebben je na die vorige 10 dagen ook opnieuw aangenomen, dus ze zullen vast wel positief over je zijn geweest, ook al heb je er maar zo kort gewerkt.
Hou dat maar in je achterhoofd en wacht het af, meer kan je niet doen!
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Dank je, maar dat hoeft niks te zeggen he ook bedoel je het goed.
Er waren in dec. zoveel extra tijdelijke hulpen dat ze echt niet weten hoe ik toen was, want het was erg druk dus drukker dan normaal.
Er staat in het contract dat ik 1 maand proeftijd heb, maar niet exact wanneer die afloopt. Door de maand febr. is dat ook nog eens lastig omdat het een schrikkelmaand is. Eigenlijk zou de laatste dan dan denk ik 2 of 3 maart zijn en daarbij heb ik even doorgeteld voor als febr. net als jan. ook 31 dgn zou hebben.
Er waren in dec. zoveel extra tijdelijke hulpen dat ze echt niet weten hoe ik toen was, want het was erg druk dus drukker dan normaal.
Er staat in het contract dat ik 1 maand proeftijd heb, maar niet exact wanneer die afloopt. Door de maand febr. is dat ook nog eens lastig omdat het een schrikkelmaand is. Eigenlijk zou de laatste dan dan denk ik 2 of 3 maart zijn en daarbij heb ik even doorgeteld voor als febr. net als jan. ook 31 dgn zou hebben.
Gast- Gast
Een proeftijd van een maand gaat in op je 1e werkdag. Tel hier een maand bij op en je weet wanneer het afloopt, de maand februari heeft hier weinig mee te maken. Ja het komt misschien een beetje ongelukkig uit, maar dat is van 2 kanten. Zij hebben een paar dagen minder om je te beoordelen en jij hebt een paar dagen minder om je te bewijzen.
Gast- Gast
wat voor werk doe je? bij wat voor soort bedrijf?
banjer49- Prater
- Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10
Het hoeft inderdaad niet negatief te zijn. Maar ik snap wel dat je je er niet prettig bij voelt. Ik zou het ook naar vinden als ik het idee heb dat er over me gesproken wordt.
Sjors- Fluisteraar
- Aantal berichten : 148
Punten : 172
Registratiedatum : 07-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Ik heb geen goed nieuws.....
» Het gevoel dat het niet goed zit (spiraaltje)
» Voor een geweldig goed gevoel!!
» Ik heb het gevoel dat m'n vriend me niet goed begrijpt....
» Geen gevoel in handen en voeten.
» Het gevoel dat het niet goed zit (spiraaltje)
» Voor een geweldig goed gevoel!!
» Ik heb het gevoel dat m'n vriend me niet goed begrijpt....
» Geen gevoel in handen en voeten.
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: