Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wit gehemelte met rode vlekken..?

+6
Printje
Dora
Vixen
Razz
Maple
Steep
10 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wit gehemelte met rode vlekken..? - Pagina 2 Empty Re: Wit gehemelte met rode vlekken..?

Bericht  Gast wo 24 jul 2013 - 22:53

Steep schreef:De huisarts zegt dat het ontstoken amandelen zijn.

 En nu een kuurtje? Of moet het vanzelf overgaan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wit gehemelte met rode vlekken..? - Pagina 2 Empty Re: Wit gehemelte met rode vlekken..?

Bericht  Steep wo 24 jul 2013 - 22:56

Stofzuiger schreef:
Steep schreef:De huisarts zegt dat het ontstoken amandelen zijn.

 En nu een kuurtje? Of moet het vanzelf overgaan?

 Nee pcm 3 maal daags. Als het morgen erger was dan weer terugkomen en een kuurtje. Ik bel morgen dus om 8 uur op omdat ik sowieso wil dat er nog een keer naar gekeken wordt. MVHZ lijkt namelijk ook heel erg op amandelonsteking. Het liefste heb ik een kuurtje eigenlijk (terwijl ik daar normaal helemaal niet zo van ben, maar vannacht was zo extreem).
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Wit gehemelte met rode vlekken..? - Pagina 2 Empty Re: Wit gehemelte met rode vlekken..?

Bericht  Gast wo 24 jul 2013 - 22:59

Kan ik me wel voorstellen met het oog op het feit dat je naar het buitenland gaat. Sterkte! hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wit gehemelte met rode vlekken..? - Pagina 2 Empty Re: Wit gehemelte met rode vlekken..?

Bericht  Steep wo 24 jul 2013 - 23:04

Thnx! Als ik in mijn beste frans moet uitleggen dat Ruben een amandelonsteking heeft komt ik niet verder dan Bonjour namelijk haha!
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Wit gehemelte met rode vlekken..? - Pagina 2 Empty Re: Wit gehemelte met rode vlekken..?

Bericht  Floor do 25 jul 2013 - 6:27

Hoe gaat het nu met hem?
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wit gehemelte met rode vlekken..? - Pagina 2 Empty Re: Wit gehemelte met rode vlekken..?

Bericht  Steep do 25 jul 2013 - 9:17

Hij slaapt. Hij had geen koorts meer, wel heeeul humeurig!
De vlekjes in zijn mond worden minder,  maar ik zag ook vlekken op op zijn benen en handen. Ik wacht de nacht af, misschien is het alweer op zijn retour.. Veel last heeft hij er overdag niet van want hij heeft gewoon de zwarte doritos zak geplunderd. nerd
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Wit gehemelte met rode vlekken..? - Pagina 2 Empty Re: Wit gehemelte met rode vlekken..?

Bericht  Dora do 25 jul 2013 - 9:34

Kun je morgenochtend misschien niet aan de huisarts om een verklaring vragen waarin in staat dat er een vermoeden is van amandelontsteking.
Mocht het dan op vakantie toch weer 'mis' gaan weten ze daar een stuk sneller wat er aan de hand kan zijn.
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het Brabantse land

Terug naar boven Ga naar beneden

Wit gehemelte met rode vlekken..? - Pagina 2 Empty Re: Wit gehemelte met rode vlekken..?

Bericht  Steep do 25 jul 2013 - 11:10

Dat is wel een goede.  Morgen neem ik sowieso contact op met de h.a. Thnx voor de tip!
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Wit gehemelte met rode vlekken..? - Pagina 2 Empty Re: Wit gehemelte met rode vlekken..?

Bericht  Floor do 25 jul 2013 - 19:48

Hopelijk is de nacht goed gegaan. Inderdaad wel slim om nog een keer naar de huisarts te gaan om zeker te weten wat hij heeft en om een verklaring te vragen, met mijn frans zou ik ook niet kunnen uitleggen wat voor ziekte hij heeft.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wit gehemelte met rode vlekken..? - Pagina 2 Empty Re: Wit gehemelte met rode vlekken..?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum