Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vlekken

Ga naar beneden

Vlekken Empty Vlekken

Bericht  Gast wo 11 jul 2012 - 0:34

Steeds vaker komt mijn zoon thuis met vlekken in zijn kleding, bijv van een ijsje wat hij ergens heeft gehad of gewoon van het buiten spelen. Omdat het er dan al even in zit, krijg ik het er vaak niet meer uit. Nu ben ik iets makkelijker geworden en doe hem soms die kleding na het wassen nog wel aan als we niks bijzonders hebben.

Hoe zijn jullie hierin? Staat het te slordig of kan dat bij kinderen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vlekken Empty Re: Vlekken

Bericht  Gast wo 11 jul 2012 - 0:35

Het hangt af van de vlek maar als het niet zo opvalt doe ik het niet gelijk weg hoor, ik let dan wel op of we weggaan en dan trek ik het meestal niet aan maar ik ga niet alles weggooien.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vlekken Empty Re: Vlekken

Bericht  Gast wo 11 jul 2012 - 0:54

En een chocoladevlek op een wit shirt?
Ik hou van lichte kleuren shirtjes maar probeer dat nu maar zo min mogelijk te kopen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vlekken Empty Re: Vlekken

Bericht  Twellie wo 11 jul 2012 - 1:10

Zelf gooi ik het weg maar ik stoor me er niet aan bij andere kinderen, eigenlijk let ik er niet eens op. Ze heeft een aantal maillots met gaten erin die altijd onder de rok of jurk vallen, die trek ik ook gewoon nog aan.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vlekken Empty Re: Vlekken

Bericht  Gast wo 11 jul 2012 - 1:20

Ik deed dat voorheen eigenlijk ook. Maar misschien word je daar ook wel steeds makkelijker in? Ik kan ook niet elke keer iets nieuws kopen en hoe ouder hij wordt hoe erger het ook is laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vlekken Empty Re: Vlekken

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum