Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

groente vlekken

+2
TukTuk
duckie
6 plaatsers

Ga naar beneden

groente vlekken Empty groente vlekken

Bericht  duckie wo 11 mei 2011 - 5:11

mn dochtertje krijgt sinds een paar dagen groente (potjes), we zijn begonnen met worteltjes maar nu zit er wat op haar kleertjes en slabbetjes (deze maakt niet zo heel veel uit) maar met wassen krijg ik niet alle vlekken eruit...

iemand tips?
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

groente vlekken Empty Re: groente vlekken

Bericht  TukTuk wo 11 mei 2011 - 5:11

Dasty van de wibra! (Ontvetter, gele fles ) Rechtstreeks op de vlek spuiten, goed inwrijven en gewoon wassen.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

groente vlekken Empty Re: groente vlekken

Bericht  Susan wo 11 mei 2011 - 5:16

AngelNyn schreef:Dasty van de wibra! (Ontvetter, gele fles ) Rechtstreeks op de vlek spuiten, goed inwrijven en gewoon wassen.

Helpt dat ook al tegen dat soort vlekken? Ik heb dat altijd in huis, het is echt wonderspul, maar op kleding heb ik het nooit gespoten.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

groente vlekken Empty Re: groente vlekken

Bericht  Gast wo 11 mei 2011 - 5:32

duckie schreef:mn dochtertje krijgt sinds een paar dagen groente (potjes), we zijn begonnen met worteltjes maar nu zit er wat op haar kleertjes en slabbetjes (deze maakt niet zo heel veel uit) maar met wassen krijg ik niet alle vlekken eruit...

iemand tips?

Oh zo herkenbaar! Ik dacht dat het aan die neutral wasmiddel lag (dat het gewoon voor geen meter schoon wast) maar schijnbaar hebben andere er dus ook last van Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

groente vlekken Empty Re: groente vlekken

Bericht  Parisienne wo 11 mei 2011 - 5:34

Susan schreef:
AngelNyn schreef:Dasty van de wibra! (Ontvetter, gele fles ) Rechtstreeks op de vlek spuiten, goed inwrijven en gewoon wassen.

Helpt dat ook al tegen dat soort vlekken? Ik heb dat altijd in huis, het is echt wonderspul, maar op kleding heb ik het nooit gespoten.

Ja, ik haal de meeste vlekken ook hiermee uit kleding. Ideaal voor babykleding dus! smile
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

groente vlekken Empty Re: groente vlekken

Bericht  Gast wo 11 mei 2011 - 5:34

Beetje afwasmiddel kun je ook proberen. Wortelvlekken zijn wel 1 van de hardnekkigste vlekken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

groente vlekken Empty Re: groente vlekken

Bericht  Gast wo 11 mei 2011 - 5:36

wortelvlekken zijn nare vlekken inderdaad.. ik gooi bij de witte was nu van die vlekverwijderaar erbij en daarmee gaat het er redelijk uit. Gekleurde was laat ik ook nog wel eens een paar uurtjes weken in warm water met wat wasmiddel voor ik het in de wasmachine doe.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

groente vlekken Empty Re: groente vlekken

Bericht  PapillonRose wo 11 mei 2011 - 6:26

Hier hetzelfde probleem! Maar de meeste keren krijg ik het er wel uit, met het hierboven al genoemde Dasty. Werkt als een trein op heel veel soorten vuil, gebruik het voor vanalles.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

groente vlekken Empty Re: groente vlekken

Bericht  TukTuk wo 11 mei 2011 - 6:47

Susan schreef:
AngelNyn schreef:Dasty van de wibra! (Ontvetter, gele fles ) Rechtstreeks op de vlek spuiten, goed inwrijven en gewoon wassen.

Helpt dat ook al tegen dat soort vlekken? Ik heb dat altijd in huis, het is echt wonderspul, maar op kleding heb ik het nooit gespoten.

Jeps Very Happy Ook bloed en vetvlekken krijg je er mee uit. Je moet niet eerst met een natte doek ofzo gaan wrijven, dus echt gelijk op de vlek sprayen als het even kan, goed de stof tegen elkaar aan wrijven en dan met de gewone was mee wassen, werkt perfect Very Happy
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

groente vlekken Empty Re: groente vlekken

Bericht  Printje wo 11 mei 2011 - 7:15

AngelNyn schreef:Dasty van de wibra! (Ontvetter, gele fles ) Rechtstreeks op de vlek spuiten, goed inwrijven en gewoon wassen.

Ik bedank je ook even voor de tip want ik heb soms hetzelfde probleem, ik gebruik dat spul ook overal voor maar heb het nog nooit op kleding geprobeerd!! Ik vind vooral ook bananenvlekken er erg lastig uit krijgen.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

groente vlekken Empty Re: groente vlekken

Bericht  TukTuk wo 11 mei 2011 - 7:31

Printje schreef:
AngelNyn schreef:Dasty van de wibra! (Ontvetter, gele fles ) Rechtstreeks op de vlek spuiten, goed inwrijven en gewoon wassen.

Ik bedank je ook even voor de tip want ik heb soms hetzelfde probleem, ik gebruik dat spul ook overal voor maar heb het nog nooit op kleding geprobeerd!! Ik vind vooral ook bananenvlekken er erg lastig uit krijgen.

Graag gedaan Very Happy Ik vind het persoonlijk beter werken dan die dure merken als Vanish etc die je in de supermarkt kan kopen.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

groente vlekken Empty Re: groente vlekken

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 0:21

Ik gebruik altijd Shout icm met een vlekverwijderaar van Ariel

Zelf oude vetvlekken krijg ik er uit ! Meestal is alleen Shout voldoende bij groente en fruit vlekken in de kleertjes van S.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

groente vlekken Empty Re: groente vlekken

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum