groente vlekken
+2
TukTuk
duckie
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
groente vlekken
mn dochtertje krijgt sinds een paar dagen groente (potjes), we zijn begonnen met worteltjes maar nu zit er wat op haar kleertjes en slabbetjes (deze maakt niet zo heel veel uit) maar met wassen krijg ik niet alle vlekken eruit...
iemand tips?
iemand tips?
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Re: groente vlekken
Dasty van de wibra! (Ontvetter, gele fles ) Rechtstreeks op de vlek spuiten, goed inwrijven en gewoon wassen.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
AngelNyn schreef:Dasty van de wibra! (Ontvetter, gele fles ) Rechtstreeks op de vlek spuiten, goed inwrijven en gewoon wassen.
Helpt dat ook al tegen dat soort vlekken? Ik heb dat altijd in huis, het is echt wonderspul, maar op kleding heb ik het nooit gespoten.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
duckie schreef:mn dochtertje krijgt sinds een paar dagen groente (potjes), we zijn begonnen met worteltjes maar nu zit er wat op haar kleertjes en slabbetjes (deze maakt niet zo heel veel uit) maar met wassen krijg ik niet alle vlekken eruit...
iemand tips?
Oh zo herkenbaar! Ik dacht dat het aan die neutral wasmiddel lag (dat het gewoon voor geen meter schoon wast) maar schijnbaar hebben andere er dus ook last van
Gast- Gast
Susan schreef:AngelNyn schreef:Dasty van de wibra! (Ontvetter, gele fles ) Rechtstreeks op de vlek spuiten, goed inwrijven en gewoon wassen.
Helpt dat ook al tegen dat soort vlekken? Ik heb dat altijd in huis, het is echt wonderspul, maar op kleding heb ik het nooit gespoten.
Ja, ik haal de meeste vlekken ook hiermee uit kleding. Ideaal voor babykleding dus!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Beetje afwasmiddel kun je ook proberen. Wortelvlekken zijn wel 1 van de hardnekkigste vlekken.
Gast- Gast
wortelvlekken zijn nare vlekken inderdaad.. ik gooi bij de witte was nu van die vlekverwijderaar erbij en daarmee gaat het er redelijk uit. Gekleurde was laat ik ook nog wel eens een paar uurtjes weken in warm water met wat wasmiddel voor ik het in de wasmachine doe.
Gast- Gast
Hier hetzelfde probleem! Maar de meeste keren krijg ik het er wel uit, met het hierboven al genoemde Dasty. Werkt als een trein op heel veel soorten vuil, gebruik het voor vanalles.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Susan schreef:AngelNyn schreef:Dasty van de wibra! (Ontvetter, gele fles ) Rechtstreeks op de vlek spuiten, goed inwrijven en gewoon wassen.
Jeps Ook bloed en vetvlekken krijg je er mee uit. Je moet niet eerst met een natte doek ofzo gaan wrijven, dus echt gelijk op de vlek sprayen als het even kan, goed de stof tegen elkaar aan wrijven en dan met de gewone was mee wassen, werkt perfect
TukTuk- Ratel
AngelNyn schreef:Dasty van de wibra! (Ontvetter, gele fles ) Rechtstreeks op de vlek spuiten, goed inwrijven en gewoon wassen.
Ik bedank je ook even voor de tip want ik heb soms hetzelfde probleem, ik gebruik dat spul ook overal voor maar heb het nog nooit op kleding geprobeerd!! Ik vind vooral ook bananenvlekken er erg lastig uit krijgen.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Printje schreef:AngelNyn schreef:Dasty van de wibra! (Ontvetter, gele fles ) Rechtstreeks op de vlek spuiten, goed inwrijven en gewoon wassen.
Ik bedank je ook even voor de tip want ik heb soms hetzelfde probleem, ik gebruik dat spul ook overal voor maar heb het nog nooit op kleding geprobeerd!! Ik vind vooral ook bananenvlekken er erg lastig uit krijgen.
Graag gedaan Ik vind het persoonlijk beter werken dan die dure merken als Vanish etc die je in de supermarkt kan kopen.
TukTuk- Ratel
Ik gebruik altijd Shout icm met een vlekverwijderaar van Ariel
Zelf oude vetvlekken krijg ik er uit ! Meestal is alleen Shout voldoende bij groente en fruit vlekken in de kleertjes van S.
Zelf oude vetvlekken krijg ik er uit ! Meestal is alleen Shout voldoende bij groente en fruit vlekken in de kleertjes van S.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» vlekken borstvoeding
» Vlekken
» Vlekken in bank
» Wat voor een vlekken zijn dit?
» Vlekken, wat zou dit zijn?
» Vlekken
» Vlekken in bank
» Wat voor een vlekken zijn dit?
» Vlekken, wat zou dit zijn?
Pagina 1 van 1