Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vlekken in trui!

+2
Poubelle
Caribbeanlover
6 plaatsers

Ga naar beneden

Vlekken in trui! Empty Vlekken in trui!

Bericht  Caribbeanlover ma 4 maa 2013 - 22:27

Ik heb een trui, nou eigenlijk is het een soort van vest. Ik wilde die zaterdag aandoen en er zaten allemaal vlekken in. Toen ik het de laatste keer had gedragen zaten die er niet in, heb het gewassen en daarna in de kast gehangen. De vlekken komen van de knopen die erop zitten. Ik heb het afgelopen nacht een een stukje avond laten weken in een emmer met een beetje groene zeep. Ook heb ik de vlekken ermee in gesmeerd en gewreven. Ik merkte gister meerdere vlekken op waardoor het lastig was om alle vlekken te behandelen, heb de de grootste gedaan.
Dit was overigens de 2e nacht dat ik het heb laten weken en na de 1e keer wassen was het er nog niet uit. Ik ga de trui zo weer wassen, maar eigenlijk weet ik dat het er weer niet uit is.
Wie heeft DE oplossing?
Ik heb hem denk ik maar 3x gedragen, misschien nog niet eens dus erg zonde.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vlekken in trui! Empty Re: Vlekken in trui!

Bericht  Poubelle ma 4 maa 2013 - 22:32

Oh dat is balen zeg! Ik heb dat ook ooit eens gehad bij een wit shirtje, daar zaten sliertjes met bruine en gouden kralen aan, die hadden allemaal afgegeven. Het shirtje heb ik weggegooid, m'n moeder, een soort vlekkenkoningin, kreeg ze er ook niet uit.
Sorry, ik heb dus geen tips voor je!
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vlekken in trui! Empty Re: Vlekken in trui!

Bericht  Linnie1985 ma 4 maa 2013 - 22:45

Ik zou gewoon terug gaan naar de winkel waar je hem gekocht hebt.

Ik had dan een ander probleem met n trui van mij. Bij de mouw was ineens een naad los gegaan en dus kapot na 1x dragen. Ik kon kiezen of een XS maat terwijl ik n S gekocht had, of netjes gemaakt en binnen 10 minuten was hij klaar. Heb voor het laatste gekozen, en je ziet er niks meer van!
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

Vlekken in trui! Empty Re: Vlekken in trui!

Bericht  Caribbeanlover ma 4 maa 2013 - 23:14

Het is van de H&M en heb geen bon meer. Koop daar zowat alles en heb nooit problemen gehad en weet geen eens wanneer ik deze trui heb gekocht. Het is zonde ondanks dat het geen superkwaliteit is.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vlekken in trui! Empty Re: Vlekken in trui!

Bericht  Caramba di 5 maa 2013 - 20:22

Ik heb dar eens met een vestje van de coolcat gehad. Daar zaten van die bruine ringen in, waar een koordje doorheen liep. Nadat ik het vestje gewassen had, schrok ik mij dood. Die bruine ringen hadden mijn vestje helemaal verprutst. Gelukkig had ik de bon nog en ben terug gegaan. In de winkel zeiden ze dat het onmogelijk was, maar het was wel mogelijk! Verkoper zei, je krijgt een nieuwe vest, maar wel dezelfde. Toen ik dat hoorde zei ik, nee dank je, of ik wil mijn geld terug of ik zoekt voor hetzelfde geld een nieuwe iets, maar zo'n vest als dit hoef ik niet meer!
Kreeg gelijk.

Ik zou ermee terug gaan naar de winkel, je hebt de bon dan niet meer, maar misschien hangt zo'n kledingstuk nog in de rekken?
Succes.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vlekken in trui! Empty Re: Vlekken in trui!

Bericht  Gast di 5 maa 2013 - 21:17

Caramba schreef:Ik heb dar eens met een vestje van de coolcat gehad. Daar zaten van die bruine ringen in, waar een koordje doorheen liep. Nadat ik het vestje gewassen had, schrok ik mij dood. Die bruine ringen hadden mijn vestje helemaal verprutst. Gelukkig had ik de bon nog en ben terug gegaan. In de winkel zeiden ze dat het onmogelijk was, maar het was wel mogelijk! Verkoper zei, je krijgt een nieuwe vest, maar wel dezelfde. Toen ik dat hoorde zei ik, nee dank je, of ik wil mijn geld terug of ik zoekt voor hetzelfde geld een nieuwe iets, maar zo'n vest als dit hoef ik niet meer!
Kreeg gelijk.

Ik zou ermee terug gaan naar de winkel, je hebt de bon dan niet meer, maar misschien hangt zo'n kledingstuk nog in de rekken?
Succes.

Een bon vragen ze niet om te kijken of je het wel daar gekocht hebt, maar om te controleren of je wel netjes betaald hebt Wink (onder andere) dat dat vest daar hangt zegt zo'n verkoopster niet veel lijkt mij.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vlekken in trui! Empty Re: Vlekken in trui!

Bericht  Caribbeanlover di 5 maa 2013 - 21:21

Caramba schreef:Ik heb dar eens met een vestje van de coolcat gehad. Daar zaten van die bruine ringen in, waar een koordje doorheen liep. Nadat ik het vestje gewassen had, schrok ik mij dood. Die bruine ringen hadden mijn vestje helemaal verprutst. Gelukkig had ik de bon nog en ben terug gegaan. In de winkel zeiden ze dat het onmogelijk was, maar het was wel mogelijk! Verkoper zei, je krijgt een nieuwe vest, maar wel dezelfde. Toen ik dat hoorde zei ik, nee dank je, of ik wil mijn geld terug of ik zoekt voor hetzelfde geld een nieuwe iets, maar zo'n vest als dit hoef ik niet meer!
Kreeg gelijk.

Ik zou ermee terug gaan naar de winkel, je hebt de bon dan niet meer, maar misschien hangt zo'n kledingstuk nog in de rekken?
Succes.
Belachelijk zeg dat ze je niet geloofde alsof je dat verzint! Het is een tijd geleden en diezelfde is er denk ik niet meer. Heb het inmiddels gewassen en het is er WEER niet uit!Vlekken in trui! 1371890812
Ik ga het proberen om terug te gaan, maar geef het weinig hoop. Heb ooit ergens wel eens gezegd dat ik de bonnen niet eeuwig ga bewaren omdat de kans dat er wat mee gebeurd klein is. Als ik letterlijk alle bonnen bewaar van kleding en schoenen, dan kan ik wel een nieuwe kast ofzo ervoor aanschaffen. Bovendien is een bon terug vinden van een bepaalde trui ofzo haast onmogelijk.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vlekken in trui! Empty Re: Vlekken in trui!

Bericht  Gast di 5 maa 2013 - 21:25

CBL ik heb een schoenendoos waar ik alle bonnetjes in gooi. Eens in de zoveel tijd gooi ik de oude bonnen weg. Het kost echt niet zoveel ruimte als een hele kledingkast, slechts 1 schoenendoos.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vlekken in trui! Empty Re: Vlekken in trui!

Bericht  Caribbeanlover wo 6 maa 2013 - 2:25

Dat was een grapje natuurlijk he. Ik bewaar ze ook een tijd en op de duur gooi ik ze weg net als jij.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vlekken in trui! Empty Re: Vlekken in trui!

Bericht  Pommes wo 6 maa 2013 - 2:29

Hoe oud is de trui, want als je niet meer weet wanneer je heb gekocht heb zal het wel een hele tijd geleden zijn. Dan zou ik niet meer teruggaan. Het is jammer maar het is maar een trui van de H&M dan koop ik wel een nieuwe. Als het een of andere dure merktrui is zou het een ander verhaal zijn. Van die goedkopere kleding verwacht ik ook nooit veel, is het goede kwaliteit dan is dat mooi meegenomen.
Pommes
Pommes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Vlekken in trui! Empty Re: Vlekken in trui!

Bericht  Caribbeanlover wo 6 maa 2013 - 2:30

Dat weet ik dus niet.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vlekken in trui! Empty Re: Vlekken in trui!

Bericht  Caribbeanlover do 7 maa 2013 - 4:40

Ben teruggegaan, alles uitgelegd en heb een tegoedkaart gehad......................goede service!Vlekken in trui! 281626781

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vlekken in trui! Empty Re: Vlekken in trui!

Bericht  ShallY vr 8 maa 2013 - 0:22

Wat netjes dat je een tegoedbon heb gehad!

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vlekken in trui! Empty Re: Vlekken in trui!

Bericht  Caribbeanlover vr 8 maa 2013 - 1:41

Zeker

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vlekken in trui! Empty Re: Vlekken in trui!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum