welke verhuiskaart hadden jullie?
+3
Ooh La La!
Marin
Jade
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
welke verhuiskaart hadden jullie?
Ik heb een verhuiskaartje gemaakt, ik weet alleen nog niet of ik wel tevreden ben . Verder ben ik opzoek naar een leuke tekst voor de binnenkant.
hebben jullie de datum/tijd van de housewarming ook in het kaartje gezet? En daarnaast nog een tekstje?
Ik ben heel erg benieuwd naar jullie verhuiskaart/tekst, dus kom maar op!
hebben jullie de datum/tijd van de housewarming ook in het kaartje gezet? En daarnaast nog een tekstje?
Ik ben heel erg benieuwd naar jullie verhuiskaart/tekst, dus kom maar op!
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Re: welke verhuiskaart hadden jullie?
Zien!
Ik ben echt totaal vergeten om zoiets te doen en ach.. Ik ga ook geen adreswijziging sturen, niet eens per email.
We hadden een hele hippe uitnodiging voor onze housewarming, een digitale Prezi uitnodiging. Daar stond het adres uiteraard ook bij.
Ik ben echt totaal vergeten om zoiets te doen en ach.. Ik ga ook geen adreswijziging sturen, niet eens per email.
We hadden een hele hippe uitnodiging voor onze housewarming, een digitale Prezi uitnodiging. Daar stond het adres uiteraard ook bij.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Wij verhuizen pas begin volgend jaar, maar ben nu al aan het nadenken over een verhuiskaart!
Ik wil eigenlijk iets anders dan anders doen. Zit te denken aan een sleutel (usbstick of gewoon van karton) met een label er aan. Op het label komt dan het adres. Als het een usb stick wordt (geen idee hoe duur dat gaat zijn) dan komen daar de verdere gegevens op te staan. Als dat te duur wordt, dan wordt het een sleutel van karton of iets dergelijks met een groter label met alle info.
Ik denk wel dat we dit dan naar onze beste vrienden en onze familie sturen. Anderen krijgen een iets minder speciale kaart
Ik wil eigenlijk iets anders dan anders doen. Zit te denken aan een sleutel (usbstick of gewoon van karton) met een label er aan. Op het label komt dan het adres. Als het een usb stick wordt (geen idee hoe duur dat gaat zijn) dan komen daar de verdere gegevens op te staan. Als dat te duur wordt, dan wordt het een sleutel van karton of iets dergelijks met een groter label met alle info.
Ik denk wel dat we dit dan naar onze beste vrienden en onze familie sturen. Anderen krijgen een iets minder speciale kaart
Ooh La La!- Prater
- Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11
Ooh La La! schreef:Wij verhuizen pas begin volgend jaar, maar ben nu al aan het nadenken over een verhuiskaart!
Dat is inderdaad ook een creatief idee! Ik ben gewoon bezig gegaan op kaartje2go.nl
Jade- Ratel
Marin schreef:Zien!
Jullie hebben dus eigenlijk gewoon een kaartje voor de housewarming gestuurd en dat was meteen een soort van 'verhuiskaart', of eigenlijk uitnodiging.
Want ik wil eigenlijk op de verhuiskaart de adreswijziging zetten, maar ook de datum voor de housewarming. Ik vind het nogal nutteloos om 2 kaartjes tegelijk te versturen .
Jade- Ratel
Ohh ik heb dat niet eens gedaan.. Krijg toch nooit echt kaarten ofzo, daar doen mijn vriendinnen bijna allemaal niet aan, en als de familie het wil hebben vragen ze het wel aan mijn ouders.. Ik heb voor onze housewarming wel een toffe fokke en sukke uitnodiging gemaakt en daar stond straat + huisnummer ook wel op..
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Ik had er ook geen. Ik heb iedereen een mailtje gestuurd met mijn nieuwe adres. Een housewarming heb ik niet gedaan, daar heb ik echt geen geld voor helaas.
SuzieQ- Prater
- Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12
Geen, wij kregen de sleutel in november en hebben ons adres op de kerstkaarten gezet haha.
Gast- Gast
Birgit schreef:Geen, wij kregen de sleutel in november en hebben ons adres op de kerstkaarten gezet haha.
haha dat hebben wij toen ook gedaan idd
Honey*Bee- Fluisteraar
- Aantal berichten : 77
Punten : 102
Registratiedatum : 05-12-10
Ik heb beide keren zelf de kaartjes gemaakt door op de voorkant een foto van het huis te plakken en in de binnenkant de tekst
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Hadden jullie...
» Wat hadden jullie gedaan?
» Wanneer hadden jullie de box staan?
» Houden/hadden jullie er rekening...