Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

welke verhuiskaart hadden jullie?

+3
Ooh La La!
Marin
Jade
7 plaatsers

Ga naar beneden

welke verhuiskaart hadden jullie?  Empty welke verhuiskaart hadden jullie?

Bericht  Jade di 26 jun 2012 - 20:13

Ik heb een verhuiskaartje gemaakt, ik weet alleen nog niet of ik wel tevreden ben welke verhuiskaart hadden jullie?  1578173417. Verder ben ik opzoek naar een leuke tekst voor de binnenkant.

hebben jullie de datum/tijd van de housewarming ook in het kaartje gezet? En daarnaast nog een tekstje?

Ik ben heel erg benieuwd naar jullie verhuiskaart/tekst, dus kom maar op! welke verhuiskaart hadden jullie?  281626781

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

welke verhuiskaart hadden jullie?  Empty Re: welke verhuiskaart hadden jullie?

Bericht  Marin di 26 jun 2012 - 20:44

Zien!

Ik ben echt totaal vergeten om zoiets te doen en ach.. Ik ga ook geen adreswijziging sturen, niet eens per email.

We hadden een hele hippe uitnodiging voor onze housewarming, een digitale Prezi uitnodiging. Daar stond het adres uiteraard ook bij.


Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

welke verhuiskaart hadden jullie?  Empty Re: welke verhuiskaart hadden jullie?

Bericht  Ooh La La! di 26 jun 2012 - 20:47

Wij verhuizen pas begin volgend jaar, maar ben nu al aan het nadenken over een verhuiskaart!

Ik wil eigenlijk iets anders dan anders doen. Zit te denken aan een sleutel (usbstick of gewoon van karton) met een label er aan. Op het label komt dan het adres. Als het een usb stick wordt (geen idee hoe duur dat gaat zijn) dan komen daar de verdere gegevens op te staan. Als dat te duur wordt, dan wordt het een sleutel van karton of iets dergelijks met een groter label met alle info.

Ik denk wel dat we dit dan naar onze beste vrienden en onze familie sturen. Anderen krijgen een iets minder speciale kaart Wink

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

welke verhuiskaart hadden jullie?  Empty Re: welke verhuiskaart hadden jullie?

Bericht  Jade di 26 jun 2012 - 20:56

Ooh La La! schreef:Wij verhuizen pas begin volgend jaar, maar ben nu al aan het nadenken over een verhuiskaart!

Ik wil eigenlijk iets anders dan anders doen. Zit te denken aan een sleutel (usbstick of gewoon van karton) met een label er aan. Op het label komt dan het adres. Als het een usb stick wordt (geen idee hoe duur dat gaat zijn) dan komen daar de verdere gegevens op te staan. Als dat te duur wordt, dan wordt het een sleutel van karton of iets dergelijks met een groter label met alle info.

Ik denk wel dat we dit dan naar onze beste vrienden en onze familie sturen. Anderen krijgen een iets minder speciale kaart Wink

Dat is inderdaad ook een creatief idee! Ik ben gewoon bezig gegaan op kaartje2go.nl

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

welke verhuiskaart hadden jullie?  Empty Re: welke verhuiskaart hadden jullie?

Bericht  Jade di 26 jun 2012 - 20:58

Marin schreef:Zien!

Ik ben echt totaal vergeten om zoiets te doen en ach.. Ik ga ook geen adreswijziging sturen, niet eens per email.

We hadden een hele hippe uitnodiging voor onze housewarming, een digitale Prezi uitnodiging. Daar stond het adres uiteraard ook bij.



Jullie hebben dus eigenlijk gewoon een kaartje voor de housewarming gestuurd en dat was meteen een soort van 'verhuiskaart', of eigenlijk uitnodiging.

Want ik wil eigenlijk op de verhuiskaart de adreswijziging zetten, maar ook de datum voor de housewarming. Ik vind het nogal nutteloos om 2 kaartjes tegelijk te versturen welke verhuiskaart hadden jullie?  1578173417.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

welke verhuiskaart hadden jullie?  Empty Re: welke verhuiskaart hadden jullie?

Bericht  Lavendel di 26 jun 2012 - 21:24

Ohh ik heb dat niet eens gedaan.. Krijg toch nooit echt kaarten ofzo, daar doen mijn vriendinnen bijna allemaal niet aan, en als de familie het wil hebben vragen ze het wel aan mijn ouders.. Ik heb voor onze housewarming wel een toffe fokke en sukke uitnodiging gemaakt en daar stond straat + huisnummer ook wel op..
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

welke verhuiskaart hadden jullie?  Empty Re: welke verhuiskaart hadden jullie?

Bericht  SuzieQ wo 27 jun 2012 - 5:44

Ik had er ook geen. Ik heb iedereen een mailtje gestuurd met mijn nieuwe adres. Een housewarming heb ik niet gedaan, daar heb ik echt geen geld voor helaas.

SuzieQ
Prater
Prater

Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

welke verhuiskaart hadden jullie?  Empty Re: welke verhuiskaart hadden jullie?

Bericht  Gast wo 27 jun 2012 - 5:58

Geen, wij kregen de sleutel in november en hebben ons adres op de kerstkaarten gezet haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

welke verhuiskaart hadden jullie?  Empty Re: welke verhuiskaart hadden jullie?

Bericht  Honey*Bee wo 27 jun 2012 - 6:07

Birgit schreef:Geen, wij kregen de sleutel in november en hebben ons adres op de kerstkaarten gezet haha.

haha dat hebben wij toen ook gedaan idd welke verhuiskaart hadden jullie?  561177
Honey*Bee
Honey*Bee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 77
Punten : 102
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

welke verhuiskaart hadden jullie?  Empty Re: welke verhuiskaart hadden jullie?

Bericht  Ella wo 27 jun 2012 - 7:17

Ik heb beide keren zelf de kaartjes gemaakt door op de voorkant een foto van het huis te plakken en in de binnenkant de tekst
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

welke verhuiskaart hadden jullie?  Empty Re: welke verhuiskaart hadden jullie?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum