Ben jij donor?
+31
Ambivalence
loura
Tania
pitbullgup
Sterre
poppetje
Sneeuwvlok
Alias
Daya25
Miss G
Roze Roos
Monte
Lady4
Zwoesj
Rouxxxe
kimz
Susan
patjuhhh
Snoes
Polly
SuperGrover
Cheesegirl
minoessepoes
Thary
Ugly Betty
Jules
Blond
Mari
Lotus
girli
Jeanette
35 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Ben jij donor?
Susan schreef:Volgens mij heb ik wel eens gelezen dat je na een orgaantransplantatie medicijnen moet slikken om afstoting te voorkomen en dat dat medicijn jou ongeschikt maakt om donor te zijn.
Dat klopt, maar nog steeds kun je dan je huid, hoornvlies etc doneren..
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Susan, er stond een hele uitleg bij, waarin werd gezegd dat het nog nooit gebeurd is, dus dat we niet weten of het in de praktijk kan, maar dat het geen uitsluitingscriterium is. Maar de kans dat je orgaandonor kunt worden is zó klein, dat dit waarschijnlijk ook niet voor zal komen.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
En juist daarom zouden meer mensen donor moeten worden.. Om andere mensen nog een aantal jaren meer van het leven te kunnen laten genieten.. Zou je zelf niet ook nog wat extra jaren willen genieten als je zo ziek bent dat je anders zult overlijden?
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Ja, ik ben donor.
Omdat ik er levens mee kan redden. Ik vind het ook fijn om te weten dat er voor mij ook (als het nodig blijkt te zijn) organen van donoren beschikbaar kunnen zijn.
Omdat ik er levens mee kan redden. Ik vind het ook fijn om te weten dat er voor mij ook (als het nodig blijkt te zijn) organen van donoren beschikbaar kunnen zijn.
BJA- Prater
- Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10
Ik ben ook donor, al jaren! Ik zonder wel mijn hoornvlies uit, voor mijn gevoel moet dat echt bij mij blijven ofzo. De rest mogen ze hebben..
Gast- Gast
Ik ben donor en de reden is al een paar keer door andere mensen aangegeven. Als mij iets zou gebeuren/gaan mankeren dan zou ik graag een donororgaan ontvangen dus gun ik andere mensen ook mijn organen als ik ze niet meer nodig heb.
Roxi3- Prater
- Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Donor
» Ben jij donor ja of nee?
» nav donor zijn...
» Donor: alleen ontvangen als je ook geeft?
» Bloed donor en mogelijk zwanger
» Ben jij donor ja of nee?
» nav donor zijn...
» Donor: alleen ontvangen als je ook geeft?
» Bloed donor en mogelijk zwanger
Pagina 4 van 4
Permissies van dit forum: