Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

fiets vragen; dubbel standaard&stuurslot

+19
Tiara
Caroow
Parel
_Lana_
Puggle
Thunder
Lejow
Aoi
Sanne
Laurientje
Ella
Floor
Printje
Susan
Annie24
Purpleflower
Vixen
Manderijn
studiebol
23 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

fiets vragen; dubbel standaard&stuurslot - Pagina 3 Empty Re: fiets vragen; dubbel standaard&stuurslot

Bericht  Puggle di 23 jul 2013 - 19:53

Het is dan een mambo deluxe.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

fiets vragen; dubbel standaard&stuurslot - Pagina 3 Empty Re: fiets vragen; dubbel standaard&stuurslot

Bericht  studiebol di 23 jul 2013 - 20:13

Puggle schreef:Het is dan een mambo deluxe.

 Oh die zag ik idd wel staan op internet, thanks dat je het ff zegt!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

fiets vragen; dubbel standaard&stuurslot - Pagina 3 Empty Re: fiets vragen; dubbel standaard&stuurslot

Bericht  Muppetje di 23 jul 2013 - 22:22

Ik heb een mambo deluxe, ben er zo enorm blij mee!

fiets vragen; dubbel standaard&stuurslot - Pagina 3 1053199_514953391891677_144516288_o

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

fiets vragen; dubbel standaard&stuurslot - Pagina 3 Empty Re: fiets vragen; dubbel standaard&stuurslot

Bericht  Sanne di 23 jul 2013 - 22:34

Ik heb ook de mambo de luxe, exact dezelfde als Muppetje.
Heb hem op internet gekocht, scheelde ruim 200 euro.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

fiets vragen; dubbel standaard&stuurslot - Pagina 3 Empty Re: fiets vragen; dubbel standaard&stuurslot

Bericht  Muppetje di 23 jul 2013 - 22:40

Sanne schreef:Ik heb ook de mambo de luxe, exact dezelfde als Muppetje.
Heb hem op internet gekocht, scheelde ruim 200 euro.

Dat hebben wij ook gedaan smile

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

fiets vragen; dubbel standaard&stuurslot - Pagina 3 Empty Re: fiets vragen; dubbel standaard&stuurslot

Bericht  Sanne di 23 jul 2013 - 22:42

En hij werd gewoon gemonteerd afgeleverd en ook op de juiste hoogte afgesteld, heel netjes. Heb ook wel eens een half bouwpakket gekregen bij een fiets op internet.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

fiets vragen; dubbel standaard&stuurslot - Pagina 3 Empty Re: fiets vragen; dubbel standaard&stuurslot

Bericht  _Lana_ di 23 jul 2013 - 23:28

Deze heb ik:fiets vragen; dubbel standaard&stuurslot - Pagina 3 Mambo-deluxe-zwart
 Op het oog een gewone, zwarte fiets.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

fiets vragen; dubbel standaard&stuurslot - Pagina 3 Empty Re: fiets vragen; dubbel standaard&stuurslot

Bericht  M@niek di 23 jul 2013 - 23:31

Ik heb de gazelle bloom innergy. Het is officieel een moederfiets. Maar vind dat de fiets prima door kan gaan als niet mama fiets.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

fiets vragen; dubbel standaard&stuurslot - Pagina 3 Empty Re: fiets vragen; dubbel standaard&stuurslot

Bericht  studiebol wo 24 jul 2013 - 0:40

 Ik ben niet iemand die eeuwig ergens over kan en gaat nadenken dus ik heb een fiets gekocht, haha.
Vanmorgen nog twee fietsen zaken afgegaan, de ene kon me niet echt helpen. De andere wel, hele prettige vriendelijke man, de twee fietsen die ik leuk vond had hij staan dus we hebben alles goed kunnen vergelijken. En ik had voor mezelf besloten dat ik echt een dubbele standaard en fietsslot wilde, dat heb ik nu ook vind ik erg fijn en ook handig met de kids er op zetten.
Uiteindelijk kwam de batavus mambo mamafiets gewoon als beste keuze naar voren. Het is idd ene mama fiets maar ik vind hem zelf er niet zo uit zien dus dat viel me dan ook weer 100% mee. Heb een rondje gefiets, fietst heerlijk,stuk lichter dan wat ik nu heb, heerlijk dat er handremmen op zitten. Ik werd er helemaal blij van. Hij gaf ook nog aardig wat geld terug voor mijn oude fiets en ik kreeg nog korting van hem. Het is wel een fiets met een kleur uit vorig jaar maar dat maakte me niks uit want ik vond het een leuke kleur.

Hij gaat de zitjes voor me over zetten en zo dus ik hoop dat hij zo snel mogelijk belt dan kan ik weer lekker gaan fietsen!

Bedankt voor jullie tips en ervaringen!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

fiets vragen; dubbel standaard&stuurslot - Pagina 3 Empty Re: fiets vragen; dubbel standaard&stuurslot

Bericht  studiebol wo 24 jul 2013 - 0:41

_Lana_ schreef:Deze heb ik:fiets vragen; dubbel standaard&stuurslot - Pagina 3 Mambo-deluxe-zwart
 Op het oog een gewone, zwarte fiets.

 Ja die heb ik dus ook net gekocht maar dan in het licht paars. Ik vind het idd ook op het oog een normale fiets.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

fiets vragen; dubbel standaard&stuurslot - Pagina 3 Empty Re: fiets vragen; dubbel standaard&stuurslot

Bericht  Sanne wo 24 jul 2013 - 0:44

Goede keuze vind ik! Hopelijk belt hij gauw en kun je heerlijk fietsen met je dochters.
Ik vind het ook echt een fijne fiets en zeker niet ogen als een moederfiets.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

fiets vragen; dubbel standaard&stuurslot - Pagina 3 Empty Re: fiets vragen; dubbel standaard&stuurslot

Bericht  studiebol wo 24 jul 2013 - 0:56

Sanne schreef:Goede keuze vind ik! Hopelijk belt hij gauw en kun je heerlijk fietsen met je dochters.
Ik vind het ook echt een fijne fiets en zeker niet ogen als een moederfiets.

 Nou ik hoop ook echt dat ik nu gewoon de fiets weer vaker ga pakken.
Had nog ff gekeken wat hij op internet kostte, door jou tip dat hij daar goedkoper was. Maar die fietsman gaf nog aardig veel voor mijn oude fiets dat het voordeliger was om hem daar toch in te ruilen. Maar toch nog bedankt voor de tip.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

fiets vragen; dubbel standaard&stuurslot - Pagina 3 Empty Re: fiets vragen; dubbel standaard&stuurslot

Bericht  Sanne wo 24 jul 2013 - 0:59

Ik had geen fiets in te ruilen, ik denk dat ik zelfs geld zou moeten toeleggen als ik mijn oude fiets daar achter mocht laten haha. En ik ben niet zo goed in onderhandelden, want ik kreeg slecht 40 euro korting eraf gepeuterd voor een nieuwe fiets met stoeltje en windscherm. Dus toen toch maar via internet gedaan.

In jouw geval klinkt het als een prima deal.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

fiets vragen; dubbel standaard&stuurslot - Pagina 3 Empty Re: fiets vragen; dubbel standaard&stuurslot

Bericht  nillis wo 24 jul 2013 - 3:04

Je hebt ondertussen al een fiets gekocht en ik zat met hetzelfde dilemma en heb nu een batavus diva gekocht en vind hem heel fijn.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

fiets vragen; dubbel standaard&stuurslot - Pagina 3 Empty Re: fiets vragen; dubbel standaard&stuurslot

Bericht  Puggle wo 24 jul 2013 - 5:30

Goeie keus! Hopelijk kun je snel fietsen smile
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

fiets vragen; dubbel standaard&stuurslot - Pagina 3 Empty Re: fiets vragen; dubbel standaard&stuurslot

Bericht  Ella wo 24 jul 2013 - 5:58

Manderijn schreef:
Ella schreef:Mandarijn welk merk is het waar jouw fiets van is?

 Cortina. Meende dat het het zusje van batavus is. 

Printje, ik zeg er verder niks over. Zag alleen ook Susan haar geschetste beeld voor me.

Dankje
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

fiets vragen; dubbel standaard&stuurslot - Pagina 3 Empty Re: fiets vragen; dubbel standaard&stuurslot

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum