Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Op zoek naar deze lamp

4 plaatsers

Ga naar beneden

Op zoek naar deze lamp Empty Op zoek naar deze lamp

Bericht  Verona ma 7 feb 2011 - 20:23

Op zoek naar deze lamp Takkenlamp2

Weet iemand waar je zo'n soort lamp kan kopen? Ik ben zelf namelijk niet heel handig haha, dus hoop dat iemand het weet.
Verona
Verona
Prater
Prater

Aantal berichten : 581
Punten : 708
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op zoek naar deze lamp Empty Re: Op zoek naar deze lamp

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 20:24

Ik denk toch echt zelf maken (ik ben toevallig zelf zoiets aan het maken nu). Ik denk niet dat je dit soort dingen kant en klaar in een winkel vindt.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 20:31

Deze is ook grappig:
http://www.flickr.com/photos/lollyman/4362724651/in/photostream/

(Als je de stappen van de foto's volgt, is ie niet moeilijk Wink )

Gast
Gast

Bericht  Zwoesj di 8 feb 2011 - 0:40

Hoe maak je zoiets Smikkell? Neem aan met takken en dan lampjes eronder, maar hoe verwerk je de draden netjes?
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  JD di 8 feb 2011 - 12:40

ohh wow die lamp op de eerste foto, die wil ik ook!

ben je echt zoiets aan het maken smikkell? wil je een foto plaatsen als ie klaar is? (en werk je via bestelling? Wink )

ik denk dat het me wel moet lukken om het te maken, maar zo wil ik ook graag een soort lange boomstronk/tak maken voor aan de muur, met daaraan leeuke ieten hartjes enzo, alleen waar haal je een goede decoratietak/stronk vandaan? Ik heb al in diverse tuincentra's gekeken, maar daar zijn het allemaal kleine stukjes.

maar ik hoorde laatst ook van iemand dat je het ook niet zomaar uit het bos kunt halen, zonder het te behandelen tegen beestjes enzo....?
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 12:43

*Marietje* schreef:ohh wow die lamp op de eerste foto, die wil ik ook!

ben je echt zoiets aan het maken smikkell? wil je een foto plaatsen als ie klaar is? (en werk je via bestelling? Wink )

ik denk dat het me wel moet lukken om het te maken, maar zo wil ik ook graag een soort lange boomstronk/tak maken voor aan de muur, met daaraan leeuke ieten hartjes enzo, alleen waar haal je een goede decoratietak/stronk vandaan? Ik heb al in diverse tuincentra's gekeken, maar daar zijn het allemaal kleine stukjes.

maar ik hoorde laatst ook van iemand dat je het ook niet zomaar uit het bos kunt halen, zonder het te behandelen tegen beestjes enzo....?
Nou, ik heb gister in het park hier een paar heel mooie takken gevonden en vrijdag vond in een paar mooie takken op straat na die wind. Je gaat toch geen takken kopen als de straat er mee vol ligt?

Gast
Gast

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 12:43

Deze zou ik ook wel willen maken, de tak heb ik al.
Op zoek naar deze lamp 1229525108_5_tyUj

Gast
Gast

Bericht  JD di 8 feb 2011 - 12:53

wow die staande lamp is echt super!
kun je op internet een stappenplan vinden ofzo, want ik heb geen verstand van het wegwerken van de draden enzo?

en ja, je kunt inderdaad makkelijk takken op straat of in het bos vinden, dat wilde ik dus ook doen. totdat ik dus weer hoorde dat je ze dan wel moet behandelen ofzo....? dat ik niet straks een mooie lamp heb hangen waar binnen een paar maanden de beestjes uitkruipen.... :shock:
JD
JD
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 13:13

Ik heb geen beschrijving eigenlijk. Ik probeer gewoon vanalles uit. Beetje logisch denken.
Ik heb de eerste tak die ik heb gebruikt niet bewerkt. Ik heb dus geen idee wat die gaat doen. De andere twee takken daar is de barst nu vanaf en die laat ik eerst goed drogen. Ik denk dat het dan wel meevalt.

Gast
Gast

Bericht  JD di 8 feb 2011 - 13:17

Smikkell schreef:Ik heb geen beschrijving eigenlijk. Ik probeer gewoon vanalles uit. Beetje logisch denken.Ik heb de eerste tak die ik heb gebruikt niet bewerkt. Ik heb dus geen idee wat die gaat doen. De andere twee takken daar is de barst nu vanaf en die laat ik eerst goed drogen. Ik denk dat het dan wel meevalt.

sja qua iets in elkaar zetten en creatief bezig zijn is dat nou niet echt mijn sterkste punt.
maar goed, ik was al van plan om morgen met vriend en leenhond een stuk te gaan lopen in t bos, misschien maar eens wat takken verzamelen en een eind weg freubelen, en dan zie ik wel waar het schip strand;)
JD
JD
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 13:26

Precies, zo werkt dat. Gewoon doen en proberen. Ik heb ook geen idee of het gaat lukken hoor.

Gast
Gast

Bericht  tweeling vr 11 feb 2011 - 2:15

Verona schreef:Op zoek naar deze lamp Takkenlamp2

Weet iemand waar je zo'n soort lamp kan kopen? Ik ben zelf namelijk niet heel handig haha, dus hoop dat iemand het weet.

Ben je wel eens bij de woonfabriek in villa arena amsterdam geweest? Daar hebben ze zulke aparte dingen, best kans dat je daar zoiets kunt vinden!
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud