Op zoek naar deze lamp
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Op zoek naar deze lamp
Weet iemand waar je zo'n soort lamp kan kopen? Ik ben zelf namelijk niet heel handig haha, dus hoop dat iemand het weet.
Verona- Prater
- Aantal berichten : 581
Punten : 708
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Op zoek naar deze lamp
Ik denk toch echt zelf maken (ik ben toevallig zelf zoiets aan het maken nu). Ik denk niet dat je dit soort dingen kant en klaar in een winkel vindt.
Gast- Gast
Deze is ook grappig:
http://www.flickr.com/photos/lollyman/4362724651/in/photostream/
(Als je de stappen van de foto's volgt, is ie niet moeilijk )
http://www.flickr.com/photos/lollyman/4362724651/in/photostream/
(Als je de stappen van de foto's volgt, is ie niet moeilijk )
Gast- Gast
Hoe maak je zoiets Smikkell? Neem aan met takken en dan lampjes eronder, maar hoe verwerk je de draden netjes?
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
ohh wow die lamp op de eerste foto, die wil ik ook!
ben je echt zoiets aan het maken smikkell? wil je een foto plaatsen als ie klaar is? (en werk je via bestelling? )
ik denk dat het me wel moet lukken om het te maken, maar zo wil ik ook graag een soort lange boomstronk/tak maken voor aan de muur, met daaraan leeuke ieten hartjes enzo, alleen waar haal je een goede decoratietak/stronk vandaan? Ik heb al in diverse tuincentra's gekeken, maar daar zijn het allemaal kleine stukjes.
maar ik hoorde laatst ook van iemand dat je het ook niet zomaar uit het bos kunt halen, zonder het te behandelen tegen beestjes enzo....?
ben je echt zoiets aan het maken smikkell? wil je een foto plaatsen als ie klaar is? (en werk je via bestelling? )
ik denk dat het me wel moet lukken om het te maken, maar zo wil ik ook graag een soort lange boomstronk/tak maken voor aan de muur, met daaraan leeuke ieten hartjes enzo, alleen waar haal je een goede decoratietak/stronk vandaan? Ik heb al in diverse tuincentra's gekeken, maar daar zijn het allemaal kleine stukjes.
maar ik hoorde laatst ook van iemand dat je het ook niet zomaar uit het bos kunt halen, zonder het te behandelen tegen beestjes enzo....?
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Nou, ik heb gister in het park hier een paar heel mooie takken gevonden en vrijdag vond in een paar mooie takken op straat na die wind. Je gaat toch geen takken kopen als de straat er mee vol ligt?*Marietje* schreef:ohh wow die lamp op de eerste foto, die wil ik ook!
Gast- Gast
wow die staande lamp is echt super!
kun je op internet een stappenplan vinden ofzo, want ik heb geen verstand van het wegwerken van de draden enzo?
en ja, je kunt inderdaad makkelijk takken op straat of in het bos vinden, dat wilde ik dus ook doen. totdat ik dus weer hoorde dat je ze dan wel moet behandelen ofzo....? dat ik niet straks een mooie lamp heb hangen waar binnen een paar maanden de beestjes uitkruipen....
kun je op internet een stappenplan vinden ofzo, want ik heb geen verstand van het wegwerken van de draden enzo?
en ja, je kunt inderdaad makkelijk takken op straat of in het bos vinden, dat wilde ik dus ook doen. totdat ik dus weer hoorde dat je ze dan wel moet behandelen ofzo....? dat ik niet straks een mooie lamp heb hangen waar binnen een paar maanden de beestjes uitkruipen....
JD- Ratel
Ik heb geen beschrijving eigenlijk. Ik probeer gewoon vanalles uit. Beetje logisch denken.
Ik heb de eerste tak die ik heb gebruikt niet bewerkt. Ik heb dus geen idee wat die gaat doen. De andere twee takken daar is de barst nu vanaf en die laat ik eerst goed drogen. Ik denk dat het dan wel meevalt.
Ik heb de eerste tak die ik heb gebruikt niet bewerkt. Ik heb dus geen idee wat die gaat doen. De andere twee takken daar is de barst nu vanaf en die laat ik eerst goed drogen. Ik denk dat het dan wel meevalt.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik heb geen beschrijving eigenlijk. Ik probeer gewoon vanalles uit. Beetje logisch denken.Ik heb de eerste tak die ik heb gebruikt niet bewerkt. Ik heb dus geen idee wat die gaat doen. De andere twee takken daar is de barst nu vanaf en die laat ik eerst goed drogen. Ik denk dat het dan wel meevalt.
sja qua iets in elkaar zetten en creatief bezig zijn is dat nou niet echt mijn sterkste punt.
maar goed, ik was al van plan om morgen met vriend en leenhond een stuk te gaan lopen in t bos, misschien maar eens wat takken verzamelen en een eind weg freubelen, en dan zie ik wel waar het schip strand;)
JD- Ratel
Precies, zo werkt dat. Gewoon doen en proberen. Ik heb ook geen idee of het gaat lukken hoor.
Gast- Gast
Verona schreef:
Weet iemand waar je zo'n soort lamp kan kopen? Ik ben zelf namelijk niet heel handig haha, dus hoop dat iemand het weet.
Ben je wel eens bij de woonfabriek in villa arena amsterdam geweest? Daar hebben ze zulke aparte dingen, best kans dat je daar zoiets kunt vinden!
tweeling- Prater
- Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11
Soortgelijke onderwerpen
» Waar wordt deze lamp verkocht?
» Ik zoek deze broek:
» Ik ben op zoek naar.....
» Ik zoek een dekbedovertrek als deze....
» Ik zoek deze schoenen/sneakers : *gevonden*
» Ik zoek deze broek:
» Ik ben op zoek naar.....
» Ik zoek een dekbedovertrek als deze....
» Ik zoek deze schoenen/sneakers : *gevonden*
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: