Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

pijnlijke oortjes tijdens fietsen, iemand tips?

4 plaatsers

Ga naar beneden

pijnlijke oortjes tijdens fietsen, iemand tips? Empty pijnlijke oortjes tijdens fietsen, iemand tips?

Bericht  Mevrouw za 20 jul 2013 - 7:58

Onze dreumes heeft altijd last van zn oortjes als we gaan fietseen. We doen altijd een capuchon over zn oren maar op den duur doet hij zelfs zn vingertjes in zn oortjes, zo zielig Cry  Dus we fietsen bijna nooit meer met hem maar dit vind ik best wel jammer, zeker nu met het mooie weer. Iemand nog tips zodat we wel samen kunnen fietsen?

Mevrouw
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 20
Punten : 32
Registratiedatum : 03-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

pijnlijke oortjes tijdens fietsen, iemand tips? Empty Re: pijnlijke oortjes tijdens fietsen, iemand tips?

Bericht  Printje za 20 jul 2013 - 8:00

Ik kreeg vroeger altijd watjes in mijn oren omdat ik hetzelfde probleem had. En gewoon een petje op ofzo?
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

pijnlijke oortjes tijdens fietsen, iemand tips? Empty Re: pijnlijke oortjes tijdens fietsen, iemand tips?

Bericht  Vixen za 20 jul 2013 - 8:04

Onze dochter heeft vaak gehoorkapjes op als we gaan fietsen. Zij heeft ze ivm het geluid van grote landbouwvoertuigen, aangezien we direct naast een groot loonbedrijf wonen. Ze heeft deze:

pijnlijke oortjes tijdens fietsen, iemand tips? Peltor_Kid_Oorkap_Groen
Vixen
Vixen
Prater
Prater

Aantal berichten : 563
Punten : 573
Registratiedatum : 12-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

pijnlijke oortjes tijdens fietsen, iemand tips? Empty Re: pijnlijke oortjes tijdens fietsen, iemand tips?

Bericht  Mevrouw za 20 jul 2013 - 8:09

Die watjes zouden we idd ook nog kunnen proberen maar met zo'n koptelefoon horen ze toch ook niets meer? Ik vind het altijd wel gezellig om met hem te kletsen op de fiets.

Mevrouw
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 20
Punten : 32
Registratiedatum : 03-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

pijnlijke oortjes tijdens fietsen, iemand tips? Empty Re: pijnlijke oortjes tijdens fietsen, iemand tips?

Bericht  Vixen za 20 jul 2013 - 8:13

Die kapjes dempt het geluid inderdaad wel flink, maar bij ons is dat ook de bedoeling Very Happy
Vixen
Vixen
Prater
Prater

Aantal berichten : 563
Punten : 573
Registratiedatum : 12-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

pijnlijke oortjes tijdens fietsen, iemand tips? Empty Re: pijnlijke oortjes tijdens fietsen, iemand tips?

Bericht  Lejow za 20 jul 2013 - 8:17

Zo'n oorband, is dat wat? Dat zit wat strakker dan een capuchon.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

pijnlijke oortjes tijdens fietsen, iemand tips? Empty Re: pijnlijke oortjes tijdens fietsen, iemand tips?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum