Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat is dit nu ineens

4 plaatsers

Ga naar beneden

Wat is dit nu ineens Empty Wat is dit nu ineens

Bericht  Dikkie Dik di 16 jul 2013 - 19:57

Ik slik de Yaz24. En ben nu na mijn witte pillen alweer een paar daagjes met een nieuwe strip begonnen.  Mijn doorbraakbloeding duurt altijd wat langer en was ook bijna over. Tot gisteravond.  Ik kwam terug van een bruiloft en had een beetje krampen. Kom ik thuis ben ik gewoon een behoorlijk stolsel verloren. Kan dit na bijna 5 maanden nog een nasleep zijn van mijn bevalling?  Ik vond het een beetje raar en eng...was de eerste keer in al die maanden.
Heb nog steeds lichte krampjes en ben een beetje misselijk.
Terechte zorgen? Of hoort het nog steeds bij het ontzwangeren? Ik denk altijd dat ik de meest vreselijke ziektes heb....sneu I know...maar sinds ik een baby heb, ben ik daar heel angstig op geworden..dat ze zonder mij moet opgroeien. ..
Dikkie Dik
Dikkie Dik
Prater
Prater

Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is dit nu ineens Empty Re: Wat is dit nu ineens

Bericht  MADDIE di 16 jul 2013 - 20:02

Het was wel gewoon een bloedstolsel? Lijkt me dan niet heel zorgwekkend. Maar misschien Kun je de vk of huisarts even bellen als je je zorgen maakt. Ik heb het niet gezien natuurlijk!
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is dit nu ineens Empty Re: Wat is dit nu ineens

Bericht  Dikkie Dik di 16 jul 2013 - 20:09

Ja ik geloof het wel. Weet je wat het is. Na mijn bevalling had de desbetreffende verloskundige een beetje moeite met het bij elkaar rapen van de stukjes vliezen. Mijn man zei ook dat is vast nog een overblijfsel van de bevalling (de verloskundige zei dat er misschien iets was achtergebleven maar dat mn lichaam dat wel zou afstoten en anders moest ik gecurreteerd worden) maar dat kan toch bijna niet na zo'n lange tijd..
Dikkie Dik
Dikkie Dik
Prater
Prater

Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is dit nu ineens Empty Re: Wat is dit nu ineens

Bericht  Caroow di 16 jul 2013 - 23:07

Kan je niet de verloskundige even bellen om dat te vragen? Lijkt me niet dat ze dat erg vinden.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is dit nu ineens Empty Re: Wat is dit nu ineens

Bericht  Teddyaapje di 16 jul 2013 - 23:11

Ik zou het ook even navragen, vooral omdat ze het toen zelf al aangaf dat je lichaam het zelf waarschijnlijk zou afstoten. Ik heb geen idee of dit nog kan na zo'n periode, maar ik denk dat het niet onmogelijk is.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is dit nu ineens Empty Re: Wat is dit nu ineens

Bericht  MADDIE wo 17 jul 2013 - 1:36

Mijn verloskundige zei dit ook. En die zei ook dat als ik iets verloor van de vliezen het geloof ik grijs moest zijn oid. Maar dat ik het moest bewaren om het te laten zien. Volgens mij is dit dan ook wel best laat. Ik zou in dat geval echt de verloskundige bellen hoor!
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is dit nu ineens Empty Re: Wat is dit nu ineens

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum