Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zelf website maken...iemand ervaring mee?

5 plaatsers

Ga naar beneden

Zelf website maken...iemand ervaring mee? Empty Zelf website maken...iemand ervaring mee?

Bericht  SleepingBeauty zo 24 jul 2011 - 20:55

Iemand ervaring met wordpress?
En verschillende themes? Ik weet dat je er een heleboel kan downloaden.
Alleen het zelf maken is zeker wel erg lastig? Heeft iemand dat wel eens gedaan?
IK heb al even rondgesnuffeld maar dan kom je volgens mij in dat html schrijven en dat lijkt me vrij pittig!
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zelf website maken...iemand ervaring mee? Empty Re: Zelf website maken...iemand ervaring mee?

Bericht  Blair zo 24 jul 2011 - 23:02

Met Artisteer en Adobe Dreamweaver kun je ze zelf maken, als je wat speelt met HTML lukt het je ook wel, zo is het mij ook gelukt. Ben begonnen met Artisteer (dit programma kun je helaas nergens downloaden, dus wel kopen) en daarna kreeg ik HTML ook door.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zelf website maken...iemand ervaring mee? Empty Re: Zelf website maken...iemand ervaring mee?

Bericht  Rovine zo 24 jul 2011 - 23:44

Ik heb mijn portfolio in Dreamweaver gemaakt, de variant van zo'n 8 jaar oud, want die werkt lekker basic. Het ziet er redelijk gelikt uit, al zou iemand die er verstand van heeft zich kapotlachen bij het zien van de code. Maar daar is die website niet voor bedoeld, het is een handige manier om even wat van mijn werk te laten zien.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zelf website maken...iemand ervaring mee? Empty Re: Zelf website maken...iemand ervaring mee?

Bericht  Marin zo 24 jul 2011 - 23:50

WordPress is een handige manier om websites te bouwen.

Ik heb dat twee jaar geleden gedaan en ga het binnenkort weer doen.

Het kan in principe met een paar drukken op de knop en je hebt een standaard template. Je kunt ook heel veel templates kopen en installeren. Dat heb ik toen gedaan.

waar wil je de website voor gebruiken? Heb je al een domeinnaam? Waar host je 'm?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zelf website maken...iemand ervaring mee? Empty Re: Zelf website maken...iemand ervaring mee?

Bericht  Lejow zo 24 jul 2011 - 23:51

@ Joy, even offtopic, heb je mijn PB ontvangen?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Zelf website maken...iemand ervaring mee? Empty Re: Zelf website maken...iemand ervaring mee?

Bericht  SleepingBeauty ma 25 jul 2011 - 20:59

Joy_ schreef:WordPress is een handige manier om websites te bouwen.

Ik heb dat twee jaar geleden gedaan en ga het binnenkort weer doen.

Het kan in principe met een paar drukken op de knop en je hebt een standaard template. Je kunt ook heel veel templates kopen en installeren. Dat heb ik toen gedaan.

waar wil je de website voor gebruiken? Heb je al een domeinnaam? Waar host je 'm?

Het is voor een muziek vereniging. Het is de bedoeling dat het een beetje een site wordt, waar steeds nieuwe berichten op geplaatst kunnen worden. Eventueel filmpjes van concerten, terugluisten van (delen) een concert of iets dergelijks. Domeinnaam enzo heb ik al wel. Maar we hadden eerst een web-log maar nu dus iets professioneler.
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zelf website maken...iemand ervaring mee? Empty Re: Zelf website maken...iemand ervaring mee?

Bericht  Marin ma 25 jul 2011 - 21:40

Dan heb je aan WordPress een goeie, want dan kan je makkelijk een soort blog roll maken. Dat wil zeggen dat je dus een website hebt, waar je ook een blog op kunt zetten, met telkens het nieuwste bericht bovenaan. Je hebt genoeg templates die hier aan voldoen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zelf website maken...iemand ervaring mee? Empty Re: Zelf website maken...iemand ervaring mee?

Bericht  SleepingBeauty wo 27 jul 2011 - 1:33

Hey,
Is het dan ook mogelijk dat je berichten aan elkaar koppelt en dat ze bijvoorbeeld onder 1 noemer (tag) weer weergegeven worden? En daarbij een beschrijving kunt geven??
Ik wil bijvoorbeeld ook berichten van andere verenigingen plaatsen en dat als je op de tag van die vereniging klikt dat je dan alles van hen krijgt. En dan als extra een stukje uitleg, een soort omschrijving hiervan bovenaan.
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zelf website maken...iemand ervaring mee? Empty Re: Zelf website maken...iemand ervaring mee?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum