Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Uitnodiging in Word maken...

2 plaatsers

Ga naar beneden

Uitnodiging in Word maken... Empty Uitnodiging in Word maken...

Bericht  Gast za 15 jan 2011 - 8:00

Voor mijn dochter ben ik bezig met de uitnodigingen voor haar eerste verjaardag.
Ik weet wat ik wil maar kom er alleen niet uit hoe ik het voor elkaar moet krijgen en of dit in word uberhaupt mogelijk is.

Ik wil een half A4-tje, dan dubbelvouwen met op de voorkant een foto, op de linker binnenzijde een foto en op de rechter binnenzijde tekst.

Hoe ga ik dat voor elkaar krijgen? Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Uitnodiging in Word maken... Empty Re: Uitnodiging in Word maken...

Bericht  Zora za 15 jan 2011 - 8:03

http://office.microsoft.com/nl-nl/word-help/een-gevouwen-boekje-maken-HP003072950.aspx
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitnodiging in Word maken... Empty Re: Uitnodiging in Word maken...

Bericht  Gast za 15 jan 2011 - 8:16

Met een half a4tje lukt dit niet, dan moet je dubbelzijdig printen. Met een hele kom je al een heel eind. Ik weet niet of je wat aan de uitleg van Zora maar ik doe het altijd zo.

Je hebt voor je in Word een A4.

1) Plak in de rechter beneden hoek een plaatje. (Dit wordt de voorkant)
2) Plak boven dat plaatje, dus de rechter bovenhoek ook een plaatje, maar draai die met behulp van het groen bolletje (als je de afbeelding selecteert) op de kop. Dit wordt, als je het kaartje open doet de linkerbinnenzijde.
3)Plak dan de tekst in de linkerboven hoek, en draai deze ook op de kop.

Als je het kaartje nu print en vouwt, krijg je een kaartje in a5 formaat (staand).

Ik hoop dat je er wat aan hebt! Als je er niet uitkomt, wil ik het ook wel voor je maken smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Uitnodiging in Word maken... Empty Re: Uitnodiging in Word maken...

Bericht  Printje za 15 jan 2011 - 10:25

Hazeltje, zal ik mijn man lief aankijken voor je? Voor het vriendinnetje van ons R moet hij dat toch wel doen? Hij werkt namelijk in van die andere programma's waar je veel mee kan.

Of je komt deze kant op en we doen het ff samen met hem erbij(als je zin en tijd hebt natuurlijk)
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitnodiging in Word maken... Empty Re: Uitnodiging in Word maken...

Bericht  Gast za 15 jan 2011 - 20:59

Printje schreef:Hazeltje, zal ik mijn man lief aankijken voor je? Voor het vriendinnetje van ons R moet hij dat toch wel doen? Hij werkt namelijk in van die andere programma's waar je veel mee kan.

Of je komt deze kant op en we doen het ff samen met hem erbij(als je zin en tijd hebt natuurlijk)

Aaah, dat zou wel heel lief zijn!
Ik wacht heel even morgen af, want ik heb bij een drukker hier in de buurt gevraagd wat de kosten zijn Embarassed
Anders zou ik graag M zijn hulp willen inschakelen!

Ze moeten wel echt deze week de deur uit.
We keep in touch!

@ Zora: Bedankt: Ik kwam er redelijk ver mee maar volgens mij is dit de uitleg van een andere Word versie, kan dat?
Want op een gegeven moment kon ik niet meer verder zoals in de omschrijving stond.
@ Brennus: Thanx, maar dan is Printje net zo makkelijk Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Uitnodiging in Word maken... Empty Re: Uitnodiging in Word maken...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum