Uitnodiging in Word maken...
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Uitnodiging in Word maken...
Voor mijn dochter ben ik bezig met de uitnodigingen voor haar eerste verjaardag.
Ik weet wat ik wil maar kom er alleen niet uit hoe ik het voor elkaar moet krijgen en of dit in word uberhaupt mogelijk is.
Ik wil een half A4-tje, dan dubbelvouwen met op de voorkant een foto, op de linker binnenzijde een foto en op de rechter binnenzijde tekst.
Hoe ga ik dat voor elkaar krijgen?
Ik weet wat ik wil maar kom er alleen niet uit hoe ik het voor elkaar moet krijgen en of dit in word uberhaupt mogelijk is.
Ik wil een half A4-tje, dan dubbelvouwen met op de voorkant een foto, op de linker binnenzijde een foto en op de rechter binnenzijde tekst.
Hoe ga ik dat voor elkaar krijgen?
Gast- Gast
Re: Uitnodiging in Word maken...
http://office.microsoft.com/nl-nl/word-help/een-gevouwen-boekje-maken-HP003072950.aspx
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10
Met een half a4tje lukt dit niet, dan moet je dubbelzijdig printen. Met een hele kom je al een heel eind. Ik weet niet of je wat aan de uitleg van Zora maar ik doe het altijd zo.
Je hebt voor je in Word een A4.
1) Plak in de rechter beneden hoek een plaatje. (Dit wordt de voorkant)
2) Plak boven dat plaatje, dus de rechter bovenhoek ook een plaatje, maar draai die met behulp van het groen bolletje (als je de afbeelding selecteert) op de kop. Dit wordt, als je het kaartje open doet de linkerbinnenzijde.
3)Plak dan de tekst in de linkerboven hoek, en draai deze ook op de kop.
Als je het kaartje nu print en vouwt, krijg je een kaartje in a5 formaat (staand).
Ik hoop dat je er wat aan hebt! Als je er niet uitkomt, wil ik het ook wel voor je maken
Je hebt voor je in Word een A4.
1) Plak in de rechter beneden hoek een plaatje. (Dit wordt de voorkant)
2) Plak boven dat plaatje, dus de rechter bovenhoek ook een plaatje, maar draai die met behulp van het groen bolletje (als je de afbeelding selecteert) op de kop. Dit wordt, als je het kaartje open doet de linkerbinnenzijde.
3)Plak dan de tekst in de linkerboven hoek, en draai deze ook op de kop.
Als je het kaartje nu print en vouwt, krijg je een kaartje in a5 formaat (staand).
Ik hoop dat je er wat aan hebt! Als je er niet uitkomt, wil ik het ook wel voor je maken
Gast- Gast
Hazeltje, zal ik mijn man lief aankijken voor je? Voor het vriendinnetje van ons R moet hij dat toch wel doen? Hij werkt namelijk in van die andere programma's waar je veel mee kan.
Of je komt deze kant op en we doen het ff samen met hem erbij(als je zin en tijd hebt natuurlijk)
Of je komt deze kant op en we doen het ff samen met hem erbij(als je zin en tijd hebt natuurlijk)
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Printje schreef:Hazeltje, zal ik mijn man lief aankijken voor je? Voor het vriendinnetje van ons R moet hij dat toch wel doen? Hij werkt namelijk in van die andere programma's waar je veel mee kan.
Aaah, dat zou wel heel lief zijn!
Ik wacht heel even morgen af, want ik heb bij een drukker hier in de buurt gevraagd wat de kosten zijn
Anders zou ik graag M zijn hulp willen inschakelen!
Ze moeten wel echt deze week de deur uit.
We keep in touch!
@ Zora: Bedankt: Ik kwam er redelijk ver mee maar volgens mij is dit de uitleg van een andere Word versie, kan dat?
Want op een gegeven moment kon ik niet meer verder zoals in de omschrijving stond.
@ Brennus: Thanx, maar dan is Printje net zo makkelijk
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Iemand met grafische kennis? (uitnodiging maken)
» opmerking maken in word
» Portfolio maken en Word
» Uitnodiging verjaardag
» uitnodiging 2e verjaardag
» opmerking maken in word
» Portfolio maken en Word
» Uitnodiging verjaardag
» uitnodiging 2e verjaardag
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: