Ervaring met Friso voor hongerige baby's
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Ervaring met Friso voor hongerige baby's
Wie heeft er ervaring mee?
Mijn zoontje is nogal een vreetzak en zou best meer voeding willen, maar dan zou hij te veel krijgen aangezien hij nog 6 keer per dag komt. Dus zat er aan te denken om die friso te proberen, maar werkt dat ook echt dan?
Mijn zoontje is nogal een vreetzak en zou best meer voeding willen, maar dan zou hij te veel krijgen aangezien hij nog 6 keer per dag komt. Dus zat er aan te denken om die friso te proberen, maar werkt dat ook echt dan?
Kat1980- Kletskop
- Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Re: Ervaring met Friso voor hongerige baby's
Hoeveel cc drinkt hij per keer dan? Ik vind 6x per dag niet zo veel eigenlijk, in ieder niet een reden (voor mij) om naar Forte over te stappen.
Wij zitten soms nog weleens op 6 flessen, als ze overdag om de 3 uur komt bijvoorbeeld. Tegenwoordig is dit wel zelden hoor, maar op de leeftijd van jouw zoontje kwam dit wel vaker voor.
Wij zitten soms nog weleens op 6 flessen, als ze overdag om de 3 uur komt bijvoorbeeld. Tegenwoordig is dit wel zelden hoor, maar op de leeftijd van jouw zoontje kwam dit wel vaker voor.
Flemy- Prater
- Aantal berichten : 516
Punten : 552
Registratiedatum : 18-11-10
Mijn zoontje was een hongerige baby en ik heb de friso voor hongerige baby en de normale friso door elkaar gemengt, op advies van het CB en het hielp heel goed. Ik deed één of twee schepjes meer van de friso voor hongerige baby dan de normale erin. Mijn zoontje kwam steeds eerder voor zijn fles en op den duur zat er niet echt veel tijd meer tussen zijn flessen daarom ben ik het gaan gebruiken.
Lindsya- Kletskop
- Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Lindsya schreef:Mijn zoontje was een hongerige baby en ik heb de friso voor hongerige baby en de normale friso door elkaar gemengt, op advies van het CB en het hielp heel goed. Ik deed één of twee schepjes meer van de friso voor hongerige baby dan de normale erin. Mijn zoontje kwam steeds eerder voor zijn fles en op den duur zat er niet echt veel tijd meer tussen zijn flessen daarom ben ik het gaan gebruiken.
Mijn vriendin heeft precies hetzelfde gedaan sinds vorige week en het gaat een stuk beter nu. Ze zegt dat er inderdaad een stuk meer tijd tussen de flessen zit.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Flemy schreef:Hoeveel cc drinkt hij per keer dan? Ik vind 6x per dag niet zo veel eigenlijk, in ieder niet een reden (voor mij) om naar Forte over te stappen.
Hij drinkt 150cc met 5 schepjes (totaal 165cc dus), daar krijgt hij dus 6 voedingen van. Ik heb wel eens geprobeerd hem 180cc met 6 schepjes te geven, maar hij redt het niet op 5 voedingen per dag dus dan zou ik aan te veel voeding op een dag komen.
Kat1980- Kletskop
Lindsya schreef:Mijn zoontje was een hongerige baby en ik heb de friso voor hongerige baby en de normale friso door elkaar gemengt, op advies van het CB en het hielp heel goed. Ik deed één of twee schepjes meer van de friso voor hongerige baby dan de normale erin. Mijn zoontje kwam steeds eerder voor zijn fles en op den duur zat er niet echt veel tijd meer tussen zijn flessen daarom ben ik het gaan gebruiken.
Het werkt dus echt! Ik moet donderdag naar het cb, dus zal het daar eerst nog maar eens overleggen voor de zekerheid.
Kat1980- Kletskop
Kat1980 schreef:Lindsya schreef:Mijn zoontje was een hongerige baby en ik heb de friso voor hongerige baby en de normale friso door elkaar gemengt, op advies van het CB en het hielp heel goed. Ik deed één of twee schepjes meer van de friso voor hongerige baby dan de normale erin. Mijn zoontje kwam steeds eerder voor zijn fles en op den duur zat er niet echt veel tijd meer tussen zijn flessen daarom ben ik het gaan gebruiken.
Het werkt dus echt! Ik moet donderdag naar het cb, dus zal het daar eerst nog maar eens overleggen voor de zekerheid.
Het helpt zeker. Kom je zoontje eerder dan normaal voor zijn fles? Ik zou niet alleen de friso voor hongerige baby's gaan gebruiken maar mengen met de friso normaal.
Lindsya- Kletskop
- Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Bij I. werkte dat helemaal niet van Friso, heb verschillende merken geprobeerd en alleen bij Kruidvatmerk konden we er iets verschil in merken. (+/- een minuutje of 30-40)
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Ervaring met friso comfort?
» Helmpjes voor babys niet meer vergoed
» Verschil tussen de babys in je buik
» babys en ritme/dagindeling
» Friso potjes
» Helmpjes voor babys niet meer vergoed
» Verschil tussen de babys in je buik
» babys en ritme/dagindeling
» Friso potjes
Pagina 1 van 1