Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Muur stickers baby/kinderkamer

+16
liesje
M-G
Floor
Silver
Steep
Dolphinne
Takkie
snoezel
Knillis
Caroow
Pien
Twellie
Sanne
TukTuk
Mida4you
Uiltje
20 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Muur stickers baby/kinderkamer - Pagina 2 Empty Re: Muur stickers baby/kinderkamer

Bericht  Sanne zo 14 jul 2013 - 0:29

Mijn dochter is bijna 16 maanden haha, maar wij hebben nooit aandacht aan haar kamer besteed. We hebben één wand zacht grijs geverfd en de meubeltjes zijn hoogglans wit. We hadden eerst een hemeltje boven haar bed hangen, maar die is inmiddels ook al bijna een jaar weg. We zouden verhuizen en daarom hebben we er weinig aangedaan, maar uiteindelijk hebben we ons huis uit de verkoop gehaald. En nu vinden we het toch wel leuk om nog iets aan het kamertje te doen, dus hier begin ik maar eens mee.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Muur stickers baby/kinderkamer - Pagina 2 Empty Re: Muur stickers baby/kinderkamer

Bericht  snoezel zo 14 jul 2013 - 4:44

Bedankt voor de tips!!!!

Ik heb deze besteld voor L I love you Ik ga de muur erachter wel een kleurtje geven (waarschijnlijk gewoon verven), maar wil eerst de echte kleuren van de boom zien...

O ja, was iets omgerekend van 3,60euro kwijt ofzo... bounce Voor een boom van 1.60 bij 1.40! Mijn man bestelt vaak dingen op ebay, ook uit China en dergelijk en dat gaat eigenlijk altijd heel goed...
Muur stickers baby/kinderkamer - Pagina 2 $(KGrHqZ,!nwFG1PiWj9YBR0O!wcOzw~~60_3
snoezel
snoezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10

Bericht  Knillis zo 14 jul 2013 - 4:48

Die zijn ook leuk Snoezel en Uiltje! Ik kan even geen link plakken maar ik heb een een iets andere versie van jou boom besteld Snoezel. Ben benieuwd wanneer het binnenkomt!

Laatst aangepast door Knillis op zo 14 jul 2013 - 4:52; in totaal 1 keer bewerkt
Knillis
Knillis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 434
Punten : 470
Registratiedatum : 03-02-11

Bericht  Knillis zo 14 jul 2013 - 4:51

Bizar eigenlijk dat er zoveel prijsverschil bestaat tussen Nederlandse websites en wat je op Ebay kan vinden...
Knillis
Knillis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 434
Punten : 470
Registratiedatum : 03-02-11

Bericht  Flower_L zo 14 jul 2013 - 7:00

Knillis schreef:Bizar eigenlijk dat er zoveel prijsverschil bestaat tussen Nederlandse websites en wat je op Ebay kan vinden...

via ebay bestel je direct vanuit cn. Indirect bestellen betekent extra kosten gezien de tussenpersoon er ook nog een boterham aan moet verdienen. Maar idd...soms zijn de verschillen wel erg groot....

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Takkie zo 14 jul 2013 - 7:54

Wat zijn die muurstickers ontzettend leuk! Dat is misschien wel wat voor de nieuwe kamer van onze dochter.
Takkie
Takkie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 492
Punten : 501
Registratiedatum : 14-05-12

Bericht  Dolphinne zo 14 jul 2013 - 8:00

Ik ben ook al aan het rondneuzen voor de nieuwe kamer van mijn zoontje en de nieuwe babykamer.
Voor jongens is er wel wat minder te vinden vind ik (ik wil ook geen Cars/spiderman etc). Maar ik zag al wel andere auto's of dino's. 
Voor ons kleine meisje zag ik al een aantal leuke, alleen nog kiezen welke Wink.

Iemand nog zin om leuke jongensstickers te zoeken? Een muur in zijn kamer wordt blauw en de meubels zijn wit met lichtblauw (Stuva ikea).
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Mida4you zo 14 jul 2013 - 8:21

Zo zie je maar weer hoe goedkoop Ebay is. Ik koop ook veel via Ebay. Het heeft een hele poos verslavend gewerkt bij mij Embarassed  Maar daar ben ik gelukkig weer vanaf haha
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  Mida4you zo 14 jul 2013 - 8:32

Misschien een idee Dolphinne?

http://www.ebay.nl/itm/Cartoon-Bulldozer-Fire-Engine-Airplane-Car-Wall-Sticker-Decal-/130795168670?pt=Decals_Stickers_Vinyl_Art&hash=item1e73ffe39e#ht_1796wt_1271

http://www.ebay.nl/itm/SS58223-AIRPLANE-WALL-Point-ART-DECOR-Decal-DIY-STICKER-/170461114086?pt=UK_Wallpaper&hash=item27b0462ee6

http://www.ebay.nl/itm/AIRPLANE-DURABLE-WALL-STICKER-DECAL-REMOVABLE-GPS027-/270756838661?pt=AU_Home_Decor&hash=item3f0a5d7d05
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Bericht  Steep zo 14 jul 2013 - 8:40

Wij hebben spachtelpoets op de muren en dan kan dit dus niet.. Maar in ons volgende huis komt sowieso zo'n muursticker! Super leuk!!
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Mida4you zo 14 jul 2013 - 8:42

Wij kunnen verder ook nergens muurstickers op plakken. Ons hele huis is behandeld met structuurverf....
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Bericht  Dolphinne zo 14 jul 2013 - 9:28

Wij krijgen morgen de sleutel van ons nieuwe huis.
Ik weet niet meer precies wat er nu op de muren zit en of ze wel glad genoeg zijn. Eerst dus eens kijken morgen voor ik ga bestellen.
Dit heb ik tot nu uitgezocht

Voor de baby (de eerste):
http://www.ebay.com/itm/Removable-Home-Kids-Room-Art-Mural-Wall-Paper-Sticker-Decal-Decor-/271226180830?pt=Decals_Stickers_Vinyl_Art&var=&hash=item3f265714de

Voor zoon (hij mag zelf kiezen):
http://www.ebay.com/itm/Wall-Stickers-Living-Room-Bedroom-Three-dimensional-SUV-Through-The-Wall-cj111-/310689503554?pt=Decals_Stickers_Vinyl_Art&hash=item4856899942
of
http://www.ebay.com/itm/LARGE-DINOSAURS-Wall-Stickers-Boys-Girls-Childrens-BedRoom-Reusable-Art-Decor-/290785340417?pt=UK_Wallpaper&hash=item43b4282c01
of
http://www.ebay.com/itm/Space-Alien-Rocket-Childrens-Wall-Art-Toys-Stickers-Bedroom-Living-Room-T2-/230769495438?pt=UK_Wallpaper&var=&hash=item35baef0d8e

Voor in de gang:
http://www.ebay.com/itm/Tree-Birds-Photo-Frame-Wall-Stickers-Art-Mural-Children-Kids-Wallpaper-/400465776119?pt=Decals_Stickers_Vinyl_Art&hash=item5d3d9ecdf7

Voor de woonkamer:
http://www.ebay.com/itm/Love-the-life-you-live-wall-Quote-wall-stickers-art-decal-living-room-decor-viny-/111094820801?pt=Decals_Stickers_Vinyl_Art&var=&hash=item19ddc46fc1
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Bericht  Silver ma 15 jul 2013 - 7:57

Leuk! Wij zijn ook nog opzoek naar wat leuks voor op de babykamer. Maar waar vinden jullie de afmetingen van bijv die bomen met uiltjes? Ik kijk waarschijnlijk niet goed... Embarassed
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902

Bericht  Floor ma 15 jul 2013 - 8:05

bij de plaatjes/foto's/afbeeldingen in de advertentie staat er vaak ook 1 tussen waar de afmetingen op staan.
En als die er niet bij staat, dan zoek ik dezelfde afbeelding bij een andere advertentie, dan staat het er vaak wel bij.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Flower_L ma 15 jul 2013 - 8:55

Ik heb deze besteld voor op zolder, komen foto's van de mannetjes in. Tekst laat ik achterwege overigens, gezien het in de speelhoek komt.Muur stickers baby/kinderkamer - Pagina 2 $T2eC16NHJH8E9qSEU5rDBR1m-mQ7wQ~~60_3

Flower_L
Ratel
Ratel

Bericht  Flower_L wo 24 jul 2013 - 10:19

nou...ik hem m binnen. Ik weet niet hoe groot het meubilair van de Chinezen aldaar is....maar de boom op bovenstaande afbeelding is in het echt nog geen meter hoog. Mijn oudste steekt er nog een hoofd bovenuit.
Wel een tegenvaller, gezien ik het leuk voor een kale muur had bedacht. :nopompom: 

Dus...verwacht er niet teveel van, voor diegene die ook een muursticker hebben besteld.

Flower_L
Ratel
Ratel

Bericht  Sanne wo 24 jul 2013 - 10:24

Dat is jammer, Flower. Je zou het niet verwachten als je die foto ziet. Stonden er geen afmetingen bij? Ik heb mijn sticker nog niet binnen, zou jammer zijn als het een heel klein ding is.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  M-G wo 24 jul 2013 - 13:19

Wij bestellen ook via Ebay en dan voornamelijk uit China (Hong kong) (geen verzendkosten) Dat scheelt echt behoorlijk in de kosten en ze worden gewoon gratis verzonden (de Chinese overheid betaald schijnbaar de verzendkosten, we hebben al zoveel besteld uit China. Echt niet normaal, een lachertje: die prijzen daar!).
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  M-G wo 24 jul 2013 - 13:27

Wij bestellen ook via Ebay en dan voornamelijk uit China (Hong kong) (geen verzendkosten) Dat scheelt echt behoorlijk in de kosten en ze worden gewoon gratis verzonden (de Chinese overheid betaald schijnbaar de verzendkosten, we hebben al zoveel besteld uit China. Echt niet normaal, een lachertje: die prijzen daar!).

Maar zoals hier al eerder aangegeven wordt je moet wel goed op de afmetingen letten die in de advertentie worden weergegeven (het plaatje leek veel groter dan de daadwerkelijke afmetingen in de advertentie). Als deze er niet bij staan moet je niet van het plaatje uitgaan zoals (denk ik) bij jou Flower_L helaas mis is gegaan!, jammer zeg! Mocht er in de advertentie iets anders staan dan je ontvangen hebt, zou ik net als een vriend van mij gewoon een klacht indienen (hij krijgt altijd zijn geld terug en dat is niet zijn eerste keer! Hij dient nogal snel en vaak een klacht in, alleen een kwestie van een mailtje, schijnbaar)
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  liesje wo 24 jul 2013 - 20:06

Ik heb even een vraag misschien een domme. Maar ik heb geen creditcard hoe kan je dan zo veilig mogelijk betalen?
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366

Bericht  Dolphinne wo 24 jul 2013 - 20:14

Je kunt via PayPal betalen.
Je maakt daar een account aan. Linkt deze aan eBay.
Je maakt (via ideal) geld over naar je PayPal account en kunt betalen op eBay.
Je moet wel minimaal 25 euro op je account zetten.

Heb ik deze week ook voor het eerst gedaan. Was heel simpel.
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Bericht  liesje wo 24 jul 2013 - 20:18

oke bedankt gaat het straks proberen
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366

Bericht  Lady4 wo 24 jul 2013 - 20:24

Muurteksten.nl! Daar hebben wij echt hele goede ervaringen mee. Je kunt er ook zelf stickers ontwerpen en zijn niet zo duur. En bij foutjes oid doen ze helemaal niet moeilijk en zorgen ze dat het geregeld wordt.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Flower_L do 25 jul 2013 - 9:22

Zie hier....de Chinese miniboom op zolder :nopompom: Ga morgen even mailen over het formaat.
heb nu voor het stuk muur helemaal links (niet op foto) maar een andere besteld in zelfde sfeer, om het alsnog op te vullen.

Laatst aangepast door Flower_L op vr 26 jul 2013 - 10:34; in totaal 1 keer bewerkt

Flower_L
Ratel
Ratel

Bericht  TukTuk do 25 jul 2013 - 17:05

Flower_L schreef:Muur stickers baby/kinderkamer - Pagina 2 GetAttachment.aspx?file=52e31c03-fb15-48ab-b569-0b8ad3b68574.jpg&ct=aW1hZ2UvanBlZw_3d_3d&name=MjAxMy0wNy0yNSAyMi4xOC41MS5qcGc_3d&inline=0&rfc=0&empty=False&imgsrc=&cid=d0f35546f5199721&shared=1&hm__login=randylisette&hm__domain=hotmail.com&ip=10.111.6

Zie hier....de Chinese miniboom op zolder :nopompom: Ga morgen even mailen over het formaat.
heb nu voor het stuk muur helemaal links (niet op foto) maar een andere besteld in zelfde sfeer, om het alsnog op te vullen.

Stond het formaat niet bij de advertentie? je kan namelijk nooit op de foto afgaan, das groter om dat je de details etc dan beter kan zien.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: