Stickers babykamer
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Stickers babykamer
Aan het eind van mijn verlof heb ik voor op Y. zijn kamertje bij de Ikea een houten kist gekocht. Deze staat al die tijd al op zijn kamertje en willen we een beetje 'pimpen. Vandaag is het lekker weer, althans, hier schijnt het zonnetje, dus ik ben net druk bezig geweest met kwast en verf en heb hem in dezelfde kleur grijs geverfd als dat 1 van zijn muren is.
Nu willen we bovenop de klep zijn naam plakken met van die muur/interieurstickers.
Iemand goede ervaringen met een site? Want er zijn er zó veel!
Nu willen we bovenop de klep zijn naam plakken met van die muur/interieurstickers.
Iemand goede ervaringen met een site? Want er zijn er zó veel!
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Stickers babykamer
Volgens mij is het dan goedkoper om een spuitbus verf te kopen en zijn naam er op te spuiten. Je maakt dan een mal van papier en spuit dan heel gemakkelijk de naam erop.
Gast- Gast
Volgens mij heb ik nog ergens een kortingscode van een site liggen... Als ik eraan denk en je hebt intresse wil ik die wel voor je opzoeken!!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Snoepy87 schreef:Volgens mij is het dan goedkoper om een spuitbus verf te kopen en zijn naam er op te spuiten. Je maakt dan een mal van papier en spuit dan heel gemakkelijk de naam erop.
Het is deze kist:
De bovenkant is niet van hout, dus ik weet niet of dat spuiten dan wel lukt? Het witte blijft dus ook wit en het hout heb ik grijs geverfd (zijn kamertje is ook grijs/zilver met wit)
Pien; als je tijd hebt en hem kan vinden, graag
Annie24- Ratel
Ik heb een sticker gekocht voor op haar bedje bij maisonmarcella.nl
Daar kan je allerlei meubelstickers/interieurstickers kopen en je kan als je wilt ook zelf kleur, lettertype enz. bepalen wanneer de standaardkeuzes je niet aanspreken. Zo sprak mij een bepaald letterype van de site heel erg aan, alleen was dat standaard zwart en wilde ik roze. Dat kan allemaal. En ze zijn daar niet zo duur, was nog geen 7 euro kwijt incl. verzendkosten! Maar ik had ook geen hele grote sticker.
Die plak je dan op bijv. het bedje zoals ik heb gedaan en het ziet er zelfs net uit alsof het geschilderd is (alleen dan nog mooier want zo mooi zou ik het echt niet krijgen).
Daar kan je allerlei meubelstickers/interieurstickers kopen en je kan als je wilt ook zelf kleur, lettertype enz. bepalen wanneer de standaardkeuzes je niet aanspreken. Zo sprak mij een bepaald letterype van de site heel erg aan, alleen was dat standaard zwart en wilde ik roze. Dat kan allemaal. En ze zijn daar niet zo duur, was nog geen 7 euro kwijt incl. verzendkosten! Maar ik had ook geen hele grote sticker.
Die plak je dan op bijv. het bedje zoals ik heb gedaan en het ziet er zelfs net uit alsof het geschilderd is (alleen dan nog mooier want zo mooi zou ik het echt niet krijgen).
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Ik heb ook een foto bedenk ik me net, dit is 'm:
Niet zo'n hele grote dus, maar er zijn allerlei formaten mogelijk.
Niet zo'n hele grote dus, maar er zijn allerlei formaten mogelijk.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
PapillonRose schreef:Ik heb een sticker gekocht voor op haar bedje bij maisonmarcella.nl
Geweldig! Ik besef me net dat onze muursticker in de slaapkamer daar 5 jaar geleden ook vandaan kwam
Annie24- Ratel
Zijn er ook mensen die een grote muursticker op de muur hebben. Hoe vlak moet de muur daarvoor zijn?
Wij denken hier aan:
Wij denken hier aan:
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Wij hebben in onze eigen slaapkamer een hele grote tekststicker boven het bed. Onze muur heeft structuur en wij hebben een mdf plaat grijs geverfd, daar de sticker op geplakt en die boven het bed gehangen.
Annie24- Ratel
Wij willen het wel graag op de muur, ze zijn wel glad gestuct, maar natuurlijk niet zo glad als een mdf-plaat
blondje1313- Kletskop
@ blondje, ahh die sticker vind ik mooi! waar komt die vandaan?
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
hier vandaan
http://www.muurdeco4kids.nl/Webwinkel-Category-189936/Winnie-the-Pooh.html
Als het kamertje op zijn plek staat (de meubels dan ) willen we kijken welke sticker(s) er passen.
http://www.muurdeco4kids.nl/Webwinkel-Category-189936/Winnie-the-Pooh.html
Als het kamertje op zijn plek staat (de meubels dan ) willen we kijken welke sticker(s) er passen.
blondje1313- Kletskop
Soortgelijke onderwerpen
» Aflevering Zembla, 'stickers' plakken bij kinderen
» Letter stickers gezocht
» Babykamer...
» Muur stickers baby/kinderkamer
» Babykamer
» Letter stickers gezocht
» Babykamer...