verwarming Baby/ Kinderkamer
+7
Susan
Flip Fluitketel
Pussycat
Niene
blondje1313
Mikki
vickie
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
verwarming Baby/ Kinderkamer
Mijn zoontje is nu 9 maanden en aangezien het weer kouder wordt ben ik aan het twijfelen of de verwarming nog aan moet op zijn kamertje of is dat alleen voor pasgeboren baby's?Wat hebben jullie gedaan?Hij slaapt nu met een katoenen pyama een zomerslaapzak en daar als het wat kouder is een dekentje over hij komt nu lekker warm uit bedje (niet te warm).Zou ik ook nog de verwarming een beetje aan moeten doen?
vickie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 57
Punten : 67
Registratiedatum : 17-11-10
Re: verwarming Baby/ Kinderkamer
Als ik denk dat mijn kids het te koud hebben gaat de verwarming aan. Al denk ik dat het nu wel heel vroeg is, je krijgt waarschijnlijk wel een winter met -5 graden ofzo en dan is het helemaal koud.... Voor nu zou ik het nog niet doen, maar als het straks kouder wordt. Nu scheelt het wel dat Indy ook op haar kamer speelt dus dan is het helemaal lekker als het warm is.
liefs
liefs
Gast- Gast
Wij hebben enkel glas op de kinderkamers, en als het in de winter erg koud is gaat overdag wel de verwarming even aan. Als ze slapen niet meer. Nu vind het daar nog niet koud genoeg voor.
Mikki- Fluisteraar
- Aantal berichten : 263
Punten : 264
Registratiedatum : 20-11-10
Zelfs voor baby's hoeft de verwarming nu nog niet aan lijkt me?
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Mikki schreef:Wij hebben enkel glas op de kinderkamers, en als het in de winter erg koud is gaat overdag wel de verwarming even aan. Als ze slapen niet meer. Nu vind het daar nog niet koud genoeg voor.
Nu hebben wij dan dubbel glas,maar verder geldt bovenstaand ook voor hier.
Niene- Prater
- Aantal berichten : 554
Punten : 575
Registratiedatum : 15-12-10
Ik zorg er gewoon voor dat ik haar kamer overdag lekker laat luchten en rond etenstijd gaat het raam dicht en meestal blijft de temperatuur dan hangen rond de 18 á 20 graden dus dat is warm genoeg.
Onze verwarming staat altijd aan op de 18 graden dus als het kouder wordt slaat ie vanzelf wel aan.
Onze verwarming staat altijd aan op de 18 graden dus als het kouder wordt slaat ie vanzelf wel aan.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Mikki schreef:Wij hebben enkel glas op de kinderkamers, en als het in de winter erg koud is gaat overdag wel de verwarming even aan. Als ze slapen niet meer. Nu vind het daar nog niet koud genoeg voor.
Hier ook zo. Voor nu vind ik het nog te vroeg.
Gast- Gast
Niene schreef:Mikki schreef:Wij hebben enkel glas op de kinderkamers, en als het in de winter erg koud is gaat overdag wel de verwarming even aan. Als ze slapen niet meer. Nu vind het daar nog niet koud genoeg voor.
Nu hebben wij dan dubbel glas,maar verder geldt bovenstaand ook voor hier.
+1 en wij hebben verder nog rolluiken die altijd dichtgaan als ze gaat slapen en als het donker wordt s'avonds, dit scheelt ook een hoop kou.
Laatst aangepast door Flip Fluitketel op zo 18 sep 2011 - 23:29; in totaal 1 keer bewerkt
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10
Het ligt er voor mij toch echt aan hoe koud je huis is, ik kijk bij dat soort dingen niet op de kalender. Het vakantiehuisje van mijn ouders koelt altijd heel snel af als het niet zulk mooi weer is, ik heb wel eens meegemaakt dat we daar in augustus aankwamen voor een weekendje en dat het toen 14 graden was in Ezra's kamer. Ik zet dan wel gewoon de verwarming aan, ik laat hem dan niet in een koude kamer liggen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ik heb een babyfoon die de temperatuur aangeeft, als het te koud is doe ik de verwarming aan, maar dat is hier nu (nog) niet van toepassing, het is nu 19 graden op zijn kamertje.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
+1Mikki schreef:Wij hebben enkel glas op de kinderkamers, en als het in de winter erg koud is gaat overdag wel de verwarming even aan. Als ze slapen niet meer. Nu vind het daar nog niet koud genoeg voor.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Ik heb een thermometer bij mijn zoontje op de kamer staan (met ook eentje in de woonkamer waar ik het kan aflezen, die bij mijn zoontje op de kamer is normaal om buiten te zetten, maar zo kan het dus ook )
Ik heb ook enkelglas in de slaapkamers en als het te koud wordt op zijn kamertje (onder de 17 ongeveer) gaat de verwarming erbij aan. Ik heb alleen een thermostaat in de woonkamer en die laat ik dan 's nachts op 16/17 graden staan.
Het koelt hier heel snel af, ook in de woonkamer als het echt vriest en als ik dit niet doe is het 's ochtends 12 graden in de kamers.
Ik heb ook enkelglas in de slaapkamers en als het te koud wordt op zijn kamertje (onder de 17 ongeveer) gaat de verwarming erbij aan. Ik heb alleen een thermostaat in de woonkamer en die laat ik dan 's nachts op 16/17 graden staan.
Het koelt hier heel snel af, ook in de woonkamer als het echt vriest en als ik dit niet doe is het 's ochtends 12 graden in de kamers.
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Als ze zich op temperatuur kunnen houden niet. Maar dat konden onze jongens niet, dus lagen ze in Juli tussen 2 kruiken, onder 2 dekens, in een omslagdoek met een electrisch kacheltje aan in het kamertje in bed!blondje1313 schreef:Zelfs voor baby's hoeft de verwarming nu nog niet aan lijkt me?
Gast- Gast
ProudMama schreef:Als ze zich op temperatuur kunnen houden niet. Maar dat konden onze jongens niet, dus lagen ze in Juli tussen 2 kruiken, onder 2 dekens, in een omslagdoek met een electrisch kacheltje aan in het kamertje in bed!blondje1313 schreef:Zelfs voor baby's hoeft de verwarming nu nog niet aan lijkt me?
Ze zeggen zelfs dat kruiken eerst erbij kunnen voordat je verwarming stookt. zeker in een nieuwbouwhuis.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Op de kamer van onze dochter is niet eens verwarming Ze slaapt nu in een winterslaapzakje zonder mouwen en zonder deken, dat is voor nu warm genoeg. Als het echt koud is heeft ze een winterslaapzakje met mouwen aan, een dikke flanellen pyjama en een dikke deken. Scheelt trouwens wel dat er heel veel warmte van de cv installatie in haar kamer komt.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Muur stickers baby/kinderkamer
» Baby muziek hoe reageert jouw baby?
» Kinderkamer
» Kinderkamer
» Geen verwarming
» Baby muziek hoe reageert jouw baby?
» Kinderkamer
» Kinderkamer
» Geen verwarming
Pagina 1 van 1