Ervaringen vrieskist
+3
Aziraphale
Sterrin_
Mida4you
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Ervaringen vrieskist
Zijn er hier dames die een vrieskist hebben? Wij hebben een veel te kleine vriezer met 4 lades en willen die waarschijnlijk vervangen voor een vrieskist zodat die in de berging kan komen te staan. Op den duur willen we dan een ook grotere koelkast van ongeveer 1.40 m ( want we hebben nu een tafelmodel )
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Re: Ervaringen vrieskist
Persoonlijk zou ik dan gaan voor 1 met meer lades er in, mijn schoonouders hebben een vrieskist en daar verdwijnt van alles onderin wat vervolgens te lang blijft liggen omdat er veel bovenop ligt.
Wij hebben er 1 met 7 lades, ideaal, al zou nog meer ook niet verkeerd zijn.
Wij hebben er 1 met 7 lades, ideaal, al zou nog meer ook niet verkeerd zijn.
Sterrin_- Prater
- Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12
Wij hebben een grote vrieskist in de schuur, dat is onze enige vriezer. Ik vind het ideaal. Er past lekker veel in en wij checken gewoon regelmatig wat we nog in de vriezer hebben liggen en zorgen dat we dit dan gaan eten.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Wij hebben vroeger bij mijn ouders een vrieskist gehad maar mijn moeder mopperde altijd.... Toen wij zelf een vriezer gingen kopen voor in onze schuur waren we er al snel achter dat we geen kist wilden maar gewoon 1 van veel lade's!
Hebben nu een staande met ik geloof 6 lade's en 1 klep. Ideaal!!
Hebben nu een staande met ik geloof 6 lade's en 1 klep. Ideaal!!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Wij hadden een vrieskist, maar 't kreng was veel te groot. Als ik iets van onderen moest hebben, moest ik er praktisch in gaan hangen. Verschrikkelijk a-relaxed :/ Maar goed, staat wel tegenover dat er een hoop in paste... Toch zou ik gaan voor een hoge staander met meer lades.
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Wij hadden er 1, een kist, ideaal vond ik het en wij hadden het nooit vol ofzo. Zeker met brood in de aanbieding enzo vonden we het handig. Hij vrat stroom en ging stuk en we vonden het niet heel hard nodig dus geen nieuwe meer gekocht.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Sterrin_ schreef:Persoonlijk zou ik dan gaan voor 1 met meer lades er in, mijn schoonouders hebben een vrieskist en daar verdwijnt van alles onderin wat vervolgens te lang blijft liggen omdat er veel bovenop ligt.
+1
Bosjesvrouw- Prater
- Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
Hmm, ik denk toch dat we voor een vrieskist gaan. Ik hou altijd alles netjes bij. De vriezer die we nu ook hebben kijk ik regelmatig goed door wat we nog hebben. En als er iets in ligt wat er al langer ligt dan eten we dat eerst op.
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Ervaringen Zero Bra?
» Bio oil, ervaringen?
» Ervaringen hangmatstoel
» Ervaringen met GV?
» Ervaringen LOI?
» Bio oil, ervaringen?
» Ervaringen hangmatstoel