Stuiter-topic!
+41
Knillis
Middleme
Mees
Arwyn
Burn
Exogenesis
Lady4
Corsica
Pineco
RYW
Fortissimo
Dolphinne
_Liv
Rouxxxe
Raindrop
Kalishi
BJA
ExpressoB
M-G
Surya
Stuiterbal
Chocoholic
Saga
Oasis
munk
Atelier Madame
Sugarfall
Pien
Destino
Davinia
Ragazza
Willem
Jeanette
SoGood
Laced
Jasmine
Rush
*Bloempje*
Marin
Pommes
xxjojootjexx
45 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Stuiter-topic!
Super leuk SoGood, veel plezier alvast!
Fijn Pien, zal wel een hele opluchting zijn.
Hee wat een leuke fiets Pippa, gefeliciteerd!
Ik ga morgen een dagje Antwerpen met een vriendin, winkelen en daarna in de zon op verschillende terrasjes hangen, en over 10 dagen ga ik op vakantie dus daar stuiter ik nu ook al een beetje over!
Fijn Pien, zal wel een hele opluchting zijn.
Hee wat een leuke fiets Pippa, gefeliciteerd!
Ik ga morgen een dagje Antwerpen met een vriendin, winkelen en daarna in de zon op verschillende terrasjes hangen, en over 10 dagen ga ik op vakantie dus daar stuiter ik nu ook al een beetje over!
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10
Ja, dat is écht wel fijn nieuws! Ik hoop enorm dat hij aangenomen wordt en ze eruit komen qua salaris dus. Dat zou betekenen dat we ook (weer) een nieuwe auto krijgen en genoeg geld om het hele huis te verbouwen ipv alleen de badkamer. Ik ben blij!
Gast- Gast
Wat een heerlijke berichten hier allemaal!
Ik stuiter omdat mijn vriend vandaag ook vakantie krijgt en we vanavond lekker gaan rijden naar vakantie. Het wordt super lekker weer de komende week dus jeeeeeeej:cheering:
Ik stuiter omdat mijn vriend vandaag ook vakantie krijgt en we vanavond lekker gaan rijden naar vakantie. Het wordt super lekker weer de komende week dus jeeeeeeej:cheering:
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Wat een mooie meevaller Pippa! Fijn nieuws ook van je vriend, hopelijk komen ze er samen uit.
Willem- Prater
- Aantal berichten : 655
Punten : 690
Registratiedatum : 03-12-12
Ik stuiter door... Vermoedelijk loopt het op tot de 5 cijfers!!!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Ragazza schreef:O wat leuk Pippa! Wint er toch nog iemand iets met een facebook-actie!
Ik heb vorige week ook een win en like actie gewonnen op FB! Ik mocht een hele mooie canvas uitzoeken (met eigen foto) van 90x 120 cm! Was de eerste keer dat ik mee deed want ik vond het toch altijd zulke onzin (maar soms werkt het dus echt)
Pipa wat leuk!
Hier ook een stuitermomentje... mijn nieuwe studio is rond. Komende week kan ik mijn thuisstudio opnieuw gaan inrichten :-)
munk- Fluisteraar
- Aantal berichten : 252
Punten : 314
Registratiedatum : 29-10-12
Chocoholic en ik hebben kaartjes kunnen bemachtigen voor een Ik Hou Van Holland showopname op 22 augustus!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Gaaf! Waar heb je je oog op laten vallen?xxjojootjexx schreef:Stuiter!!!
Morgen ga ik een proefrit maken op een andere motor, wanneer er technisch niks aan mankeert ga ik hem ook kopen:cheering:
Jullie nog iets leuks dit weekend waarom je een beetje stuitert?
Saga- Prater
- Aantal berichten : 652
Punten : 634
Registratiedatum : 27-02-13
Oasis schreef:Chocoholic en ik hebben kaartjes kunnen bemachtigen voor een Ik Hou Van Holland showopname op 22 augustus!
JAAAAAAAAAAAAA!
Chocoholic- Prater
- Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11
Ik stuiter omdat ik daar mijn naam eer aan doe !!
En omdat ik bij de musical van sisteract ben geweest net en dat was zooooooo gaaf !!
En omdat ik bij de musical van sisteract ben geweest net en dat was zooooooo gaaf !!
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Oasis schreef:ChocoIholic en ik hebben kaartjes kunnen bemachtigen voor een Ik Hou Van Holland showopname op 22 augustus!
Hoe?????
Ik stuiter omdat het nu definitief is dat ik met mijn opleiding ga starten.
Surya- Fluisteraar
- Aantal berichten : 282
Punten : 282
Registratiedatum : 29-05-13
Ik stuiter omdat ik nu een weekje vakantie/vrij heb!! HEERLIJK, eindelijk
M-G- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10
*
Laatst aangepast door ExpressoB op za 13 jul 2013 - 1:35; in totaal 1 keer bewerkt
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Dat is inderdaad een naar gevoel als je je zorgen maakt, ExpressoB. Kan het niet zijn dat hij uitgegaan is met die klasgenoten, heeft gedronken en daarna gewoon niet meer op zijn telefoon heeft gekeken? Hopelijk hoor je zometeen wat van hem!
Sugarfall- Kletskop
Punten : 2407
*
Laatst aangepast door ExpressoB op za 13 jul 2013 - 1:36; in totaal 1 keer bewerkt
Ik ben de hele week al hyper en heb 's avonds ook totaal geen zin om te gaan slapen. Barst van de energie dus dat is heerlijk!
Dit weekend ga ik eten bij een vriendin en sporten.
Dit weekend ga ik eten bij een vriendin en sporten.
BJA- Prater
- Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10
Bha Expresso dat is inderdaad niet leuk.
munk- Fluisteraar
- Aantal berichten : 252
Punten : 314
Registratiedatum : 29-10-12
Wat een leuke dingen van allemaal!
Oh ExpressoB: hoop dat je hem snel ziet of spreekt!
Oh ExpressoB: hoop dat je hem snel ziet of spreekt!
Kalishi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 355
Punten : 377
Registratiedatum : 25-03-13
*
Laatst aangepast door ExpressoB op za 13 jul 2013 - 1:37; in totaal 1 keer bewerkt
Wat een leuk nieuws allemaal!
Pippa, gaaf dat je een fiets hebt gewonnen! Ik heb zelf ook al een paar schoenen en een pakketje met accesoires voor in huis gewonnen via Facebook. En via tijdschriften ook een aantal dingen.
Marin, veel plezier in Apenheul! Ik ben gister met mijn vriend naar Pairi Daiza geweest, een dierentuin dat in het Franse gedeelte van België ligt. Wat een geweldige dierentuin, heel mooi en groot. Fantastische roofvogelshow en veel en mooie dieren! Hebben veel foto's gemaakt en we hadden nog niet eens alles gezien.
Pippa, gaaf dat je een fiets hebt gewonnen! Ik heb zelf ook al een paar schoenen en een pakketje met accesoires voor in huis gewonnen via Facebook. En via tijdschriften ook een aantal dingen.
Marin, veel plezier in Apenheul! Ik ben gister met mijn vriend naar Pairi Daiza geweest, een dierentuin dat in het Franse gedeelte van België ligt. Wat een geweldige dierentuin, heel mooi en groot. Fantastische roofvogelshow en veel en mooie dieren! Hebben veel foto's gemaakt en we hadden nog niet eens alles gezien.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Ik stuiter omdat we aankomende week al op vakantie gaan en ik daar veel zin in heb
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
Ik hoef nog maar een week te werken en dan heb ik 6 weken vakantie. In de vakantie staan allemaal leuke dingen gepland.
_Liv- Fluisteraar
- Aantal berichten : 203
Punten : 201
Registratiedatum : 28-06-13
Yeah! Motor zo goed als gekocht! Woensdag weer heen met een man met technisch zicht, als hij geen bijzonderheden vind is de motor voor mij
xxjojootjexx- Kletskop
Punten : 2387
Spannend Jojootje, mijn peetoom heeft helaas pas een motorongeluk gehad, dus ik stuiter zelf even niet zo bij de gedachte aan motoren, maar kan me voorstellen dat je je verheugt op een ritje op je nieuwe motor!
Ik stuiter omdat we vandaag een nieuwe natuurstenen tuintafel krijgen, heel mooi en groot, maar niet te tillen. Dat ding kostte ooit een fortuin, maar de huidige eigenaren moeten er vanaf vanwege een verbouwing en doen hem dus weg voor een prikje, omdat hij niet te tillen is. We hebben 6 man hulp opgetrommeld, dus ik hoop maar dat het lukt om hem hier te krijgen, zodat we er straks mijn verjaardag aan kunnen vieren
Ik stuiter omdat we vandaag een nieuwe natuurstenen tuintafel krijgen, heel mooi en groot, maar niet te tillen. Dat ding kostte ooit een fortuin, maar de huidige eigenaren moeten er vanaf vanwege een verbouwing en doen hem dus weg voor een prikje, omdat hij niet te tillen is. We hebben 6 man hulp opgetrommeld, dus ik hoop maar dat het lukt om hem hier te krijgen, zodat we er straks mijn verjaardag aan kunnen vieren
Pineco- Prater
- Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13
Ik stuiter omdat ik een geweldig weekend achter de rug heb, vol met bijzondere dingen!
Zaterdag hebben we de bruiloft gehad van m'n lieve vriendinnetje. Wat een gave dag, echt super! Het was een Griekse bruiloft, vol met Griekse traditionele dansen. En die Grieken kunnen een feestje maken zeg, zo leuk! Heerlijk gedanst dus! Was echt de mooiste bruiloft die ik heb mee gemaakt! En ja, de sirtaki beheers ik nu helemaal goed
En gisteren is een andere goede vriendin voor het eerst moeder geworden en bevallen van een gezond zoontje
Zaterdag hebben we de bruiloft gehad van m'n lieve vriendinnetje. Wat een gave dag, echt super! Het was een Griekse bruiloft, vol met Griekse traditionele dansen. En die Grieken kunnen een feestje maken zeg, zo leuk! Heerlijk gedanst dus! Was echt de mooiste bruiloft die ik heb mee gemaakt! En ja, de sirtaki beheers ik nu helemaal goed
En gisteren is een andere goede vriendin voor het eerst moeder geworden en bevallen van een gezond zoontje
Davinia- Prater
- Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Pagina 2 van 4
Permissies van dit forum: