Stuiter-topic!
+41
Knillis
Middleme
Mees
Arwyn
Burn
Exogenesis
Lady4
Corsica
Pineco
RYW
Fortissimo
Dolphinne
_Liv
Rouxxxe
Raindrop
Kalishi
BJA
ExpressoB
M-G
Surya
Stuiterbal
Chocoholic
Saga
Oasis
munk
Atelier Madame
Sugarfall
Pien
Destino
Davinia
Ragazza
Willem
Jeanette
SoGood
Laced
Jasmine
Rush
*Bloempje*
Marin
Pommes
xxjojootjexx
45 plaatsers
Pagina 1 van 4
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Stuiter-topic!
Stuiter!!!
Morgen ga ik een proefrit maken op een andere motor, wanneer er technisch niks aan mankeert ga ik hem ook kopen:cheering:
Jullie nog iets leuks dit weekend waarom je een beetje stuitert?
Morgen ga ik een proefrit maken op een andere motor, wanneer er technisch niks aan mankeert ga ik hem ook kopen:cheering:
Jullie nog iets leuks dit weekend waarom je een beetje stuitert?
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Stuiter-topic!
Ik heb zin in morgen, met man en kind naar Bloem & Tuin in Nuenen. Lijkt ons erg mooi dus ben benieuwd
Pommes- Prater
- Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13
Jaaa ik ga morgen naar de Apenheul, aapjes fotograferen
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik heb zin in zondag! Dan doet vriendlief met vrienden mee aan een hardloopwedstrijd op 't strand/in de duinen, hopelijk is het dan lekker weer!
*Bloempje*- Fluisteraar
- Aantal berichten : 204
Punten : 226
Registratiedatum : 08-05-13
Ik heb 'gewoon' zin in weekend. Zonder stuiter reden haha!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik heb geen energie om te stuiteren, maar gelukkig heeft mijn man na vandaag weekend en kan hij mij lekker helpen hier thuis. Hierdoor kan ik het wat rustiger aan doen en daar word ik toch wel blij van.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Ik heb zin in morgen, dan ga ik naar Extrema! En ik ben al een paar dagen hyper, nu het definitief is dat ik naar New York ga!
Laced- Kletskop
- Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10
Ja ik! Straks voor onderzoek naar het ziekenhuis (negatieve stuiter!) Verder morgen met vriendinnen lunchen, verder hoop ander leuks nog. Maandag ga ik met mijn zus en moeder een dagje naar het strand, dinsdag vlieg ik lekker decadent met een vriendin naar China, gewoon voor de leuk!
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Leuk!
Ik heb niks om te stuiteren, moet helaas werken.
Ik heb niks om te stuiteren, moet helaas werken.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
SoGood schreef:Ja ik! Straks voor onderzoek naar het ziekenhuis (negatieve stuiter!) Verder morgen met vriendinnen lunchen, verder hoop ander leuks nog. Maandag ga ik met mijn zus en moeder een dagje naar het strand, dinsdag vlieg ik lekker decadent met een vriendin naar China, gewoon voor de leuk!
Whoa echt? Wat ga je daar doen? En waar?
Marin- Lady Post-a-lot
Marin schreef:Jaaa ik ga morgen naar de Apenheul, aapjes fotograferen
Leuk! Wij gaan vanmiddag even een rondje doen. Best handig zo'n abonnement.
Willem- Prater
- Aantal berichten : 655
Punten : 690
Registratiedatum : 03-12-12
Wow, wat gaaf SoGood!
Laced- Kletskop
- Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Willem schreef:Marin schreef:Jaaa ik ga morgen naar de Apenheul, aapjes fotograferen
Leuk! Wij gaan vanmiddag even een rondje doen. Best handig zo'n abonnement.
Leuk! Ik ben daar nog nooit geweest, dus ben benieuwd. M'n vriend kwam met het idee en ik vind het wel heel erg leuk
Marin- Lady Post-a-lot
Marin schreef:
Leuk! Ik ben daar nog nooit geweest, dus ben benieuwd. M'n vriend kwam met het idee en ik vind het wel heel erg leuk
Als het niet te druk is in het park dan zijn er genoeg goede opties om mooie beelden te schieten. Dat is wel het voordeel van de indeling met gebieden waar apen gewoon loslopen en echt heel dichtbij kunnen komen.
Willem- Prater
- Aantal berichten : 655
Punten : 690
Registratiedatum : 03-12-12
Leuk ik ben benieuwd. Ik heb niet die mooie grote zoomlens meer van safari, maar hoop dat ik toch wat mooie foto's kan maken.
Marin- Lady Post-a-lot
Ik stuiter mee! Ik kreeg namelijk vanmorgen een e-mail dat ik een FIETS gewonnen heb met een wedstrijd via Facebook
En daar ben ik echt blij mee.. Ik was al aan het kijken voor een nieuwe, maar durfde hem niet te kopen ivm met mijn vriend zonder werk. Maar ik heb vorige week een lekke band gekregen en rijd dus nu op mijn vriend zijn fiets & nu krijg ik gewoon een hele nieuwe Gazelle
En daar ben ik echt blij mee.. Ik was al aan het kijken voor een nieuwe, maar durfde hem niet te kopen ivm met mijn vriend zonder werk. Maar ik heb vorige week een lekke band gekregen en rijd dus nu op mijn vriend zijn fiets & nu krijg ik gewoon een hele nieuwe Gazelle
Gast- Gast
O wat leuk Pippa! Wint er toch nog iemand iets met een facebook-actie!
Ik heb niks om voor te stuiteren, maar ik heb wel 'gewoon' zin in weekend.. Niks bijzonders in de planning, maar gewoon lekker 2 daagjes vrij.
Ik heb niks om voor te stuiteren, maar ik heb wel 'gewoon' zin in weekend.. Niks bijzonders in de planning, maar gewoon lekker 2 daagjes vrij.
Ragazza- Prater
- Aantal berichten : 505
Punten : 491
Registratiedatum : 07-02-13
Ja! Nou kun je daar sowieso echt mee winnen hoor, mijn zusje heeft al een aantal dingen gewonnen & ik een paar weken terug een boek ook via de Flair actie, dus zeker het proberen waard
Gast- Gast
Ik stuiter omdat morgen eindelijk de bruiloft is van een vriendin! En ik heb na lang zoeken eindelijk hèt perfecte jurkje gevonden!
Davinia- Prater
- Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11
Marin schreef:SoGood schreef:Ja ik! Straks voor onderzoek naar het ziekenhuis (negatieve stuiter!) Verder morgen met vriendinnen lunchen, verder hoop ander leuks nog. Maandag ga ik met mijn zus en moeder een dagje naar het strand, dinsdag vlieg ik lekker decadent met een vriendin naar China, gewoon voor de leuk!
Whoa echt? Wat ga je daar doen? En waar?
PM!
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Ik stuiter omdat het bijna weekend is en onze bruiloft erg snel dichterbij komt!
Hebben er zoooo veel zin in! Nog 56 nachtjes slapen
Hebben er zoooo veel zin in! Nog 56 nachtjes slapen
Destino- Prater
- Aantal berichten : 575
Punten : 585
Registratiedatum : 04-07-13
Ik zit serieus te janken op de bank!!! Eindelijk, na jarenlang wachten
hebben we het voor elkaar gekregen!! Alles werd afgekeurd door het uwv,
vandaag hebben we dan eindelijk na bijna 3 jaar wachten het ja woord gekregen...
Mijn man krijgt met terug werkende kracht een wajong uitkering!!!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Ik stuiter ook nog even verder... want mijn vriend heeft waarschijnlijk een (super gave/uitdagende) baan! Ze moeten er nog uit gaan komen met salaris etc.... maar ze willen hem HEEL graag hebben.. Woehoee!
Gast- Gast
Wat leuk allemaal Pippa!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Pagina 1 van 4
Permissies van dit forum: