Shit ik ben dronken
+35
Blond
Sterre
Tania
SoGood
Sarah1985
Snirp
Toet
Caramba
Capt'n Zero
Jeanette
Arwyn
Auxo
Pandora
Nyx
Takkie
Bisq
Ella
Sneeuwvlok
Carra
_Liv
Joan
Pannetoet
Lonely Goatherd
Bacio
Phileine
Sea of Trees
Exogenesis
xxjojootjexx
Caroow
Aziraphale
Mees
CCC
Caribbeanlover
Tiana
Marin
39 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Shit ik ben dronken
Lol, looooooooserrrrrrrr
Capt'n Zero- Prater
- Aantal berichten : 501
Punten : 495
Registratiedatum : 03-03-13
Aangeschoten ben ik vorige week nog geweest in Italië. Was blij dat we daarna nog moesten eten.
Echt dronken? Begin dit jaar of was het 2 weken terug? Of het leuk was geen idee, maar kan gelukkig altijd nog veel herinneren de volgende dag, ookal was ik enorm dronken.
Echt dronken? Begin dit jaar of was het 2 weken terug? Of het leuk was geen idee, maar kan gelukkig altijd nog veel herinneren de volgende dag, ookal was ik enorm dronken.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Ik ben 1x dronken geweest en toen ergerde ik me in de auto dusdanig aan m'n ex en z'n vrienden op de weg terug naar huis, ik wilde slaaaapen en kon geen enkel geluid verdragen, dat ik ze stuk voor stuk uitgesnauwd heb. Je begrijpt dat de relatie daarna gauw over was
Gast- Gast
Haha Carra dat was leuk, toen hadden we iets van 18 flessen wijn op de rekening staan
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Met z'n 10'en...
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Haha, Marin!
Volgens mij heb je een leuke middag/avond gehad!
Ik ben ook wel eens lekker aangeschoten hoor
Lekker buiten op het strand, flesje(s) rosé erbij en genieten van alles!
Volgende week op vakantie naar Frankrijk, hopelijk zit er nog een middagje wijnproeven in ofzo, kan je ook zo lekker aangeschoten van raken
Volgens mij heb je een leuke middag/avond gehad!
Ik ben ook wel eens lekker aangeschoten hoor
Lekker buiten op het strand, flesje(s) rosé erbij en genieten van alles!
Volgende week op vakantie naar Frankrijk, hopelijk zit er nog een middagje wijnproeven in ofzo, kan je ook zo lekker aangeschoten van raken
Snirp- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12
Lekker toch aangeschoten zijjn. Ik was dat in Turkije nog. We kregen een cocktail en smaakte als ranja mijn ouders hoefden het niet dus ik nam die van hun ook. Had er 3 op in 5 minuten:shock: en toen werd ik ineens erg melig en de hele tijd dom lachen. Moet kunnen af en toe
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Aangeschoten zijn is leuk! Lekker van genieten Marin!
Ik was het afgelopen zaterdag nog op een dansfeestje. Normaal gezien tel ik mijn drankjes en dan weet ik ongeveer wanneer ik moet ophouden. Alleen kreeg ik steeds weer een nieuw drankje, of mijn drankje werd ineens weer bijgevuld. Ik merkte al dat het lopen niet meer zo goed ging. Er was echt geweldige muziek dus dat, in combinatie met de nodige drankjes zorgde ervoor dat ik de hele tijd met een grote glimlach op mijn gezicht liep.
Daarna gingen we, lopend , naar de stad om nog wat drankjes te doen. Toen ik even ging zitten was ik zo moe! Ik ben maar naar huis gegaan voor ik in slaap viel.
Oja, en 3 weken geleden ofzo was ik 's middags met vriendinnen in de stad gaan lunchen om 13:00, dat was zo gezellig maar ik was vergeten dat ik nog naar de verjaardag moest van een 'vriendin' (ken haar niet zo goed) samen met mijn vriend die me op kwam halen in de stad. Inmiddels was het al 23:00! Ik was al behoorlijk aangeschoten, dus wij naar die verjaardag samen. We hoorden maar geen muziek, komen we daar.. Is het een familie-kringverjaardag met bloed serieuze mensen die ons allemaal aankeken! Whaha, daar hadden wij totaal niet op gerekend dus ik heb maar zo min mogelijk gezegd om te voorkomen dat het opviel dat ik gewoon teveel gedronken had. Helaas, ook weer hier, viel de motoriek op mijn nieuwe, te hoge hakken, erg tegen.
Ik was het afgelopen zaterdag nog op een dansfeestje. Normaal gezien tel ik mijn drankjes en dan weet ik ongeveer wanneer ik moet ophouden. Alleen kreeg ik steeds weer een nieuw drankje, of mijn drankje werd ineens weer bijgevuld. Ik merkte al dat het lopen niet meer zo goed ging. Er was echt geweldige muziek dus dat, in combinatie met de nodige drankjes zorgde ervoor dat ik de hele tijd met een grote glimlach op mijn gezicht liep.
Daarna gingen we, lopend , naar de stad om nog wat drankjes te doen. Toen ik even ging zitten was ik zo moe! Ik ben maar naar huis gegaan voor ik in slaap viel.
Oja, en 3 weken geleden ofzo was ik 's middags met vriendinnen in de stad gaan lunchen om 13:00, dat was zo gezellig maar ik was vergeten dat ik nog naar de verjaardag moest van een 'vriendin' (ken haar niet zo goed) samen met mijn vriend die me op kwam halen in de stad. Inmiddels was het al 23:00! Ik was al behoorlijk aangeschoten, dus wij naar die verjaardag samen. We hoorden maar geen muziek, komen we daar.. Is het een familie-kringverjaardag met bloed serieuze mensen die ons allemaal aankeken! Whaha, daar hadden wij totaal niet op gerekend dus ik heb maar zo min mogelijk gezegd om te voorkomen dat het opviel dat ik gewoon teveel gedronken had. Helaas, ook weer hier, viel de motoriek op mijn nieuwe, te hoge hakken, erg tegen.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Ik had al een jaar of 7 geen alcohol meer gedronken. Afgelopen weekend had ik opeens zin in Safari, dus een fles meegenomen en drie glaasjes gedronken. Het was niet veel maar het kwam behoorlijk aan
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Hahaha So Good, heerlijke verhalen
Voordeel van 's middags al dronken worden, ik ben nu weer zo fit als een hoentje. Ok, nee, niet echt, maar dat ligt niet aan m'n avontuurtje gisteren in elk geval.
Voordeel van 's middags al dronken worden, ik ben nu weer zo fit als een hoentje. Ok, nee, niet echt, maar dat ligt niet aan m'n avontuurtje gisteren in elk geval.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Echt dronken ben ik voor het laatst geweest met afgelopen oud en nieuw in Thailand . Toen had ik ook vanalles door elkaar gedronken; bier, cocktails en met een aantal Welshies die we tegenkwamen hebben we de avond afgesloten met tequilla. Het was wel een fantastische avond, gevolgd door een hele belabberde nieuwjaarsdag.
Licht aangeschoten ben ik wel vaker, maar dat raak ik tegenwoordig al van drie a vier wijntjes op een borrel.
Edit: oh nou vergeet ik een stapavondje in maart, toen was ik ook richting dronken. Het feit dat ik dat nog zo goed weet en de avonden per jaar dat dat gebeurt op één hand te tellen zijn zegt mij ook dat ik oud word .
Licht aangeschoten ben ik wel vaker, maar dat raak ik tegenwoordig al van drie a vier wijntjes op een borrel.
Edit: oh nou vergeet ik een stapavondje in maart, toen was ik ook richting dronken. Het feit dat ik dat nog zo goed weet en de avonden per jaar dat dat gebeurt op één hand te tellen zijn zegt mij ook dat ik oud word .
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10
Klopt wel wat jullie zeggen, als ik over nu spreek moet ik het hebben over aangeschoten ipv dronken. Gelukkig voel ik die grens altijd duidelijk aankomen. Dronken zijn is inderdaad echt niet leuk . Nu stop ik sowieso voor de grens bereikt is, vroeger vond ik dat lastiger, bah wat voelde ik me dan beroerd 's avonds en 's ochtends.
Bisq- Prater
- Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12
Carra schreef:Carrie schreef:Was dat op die meeting waar ik ook bij was en tegen het raam aanliep?Carra schreef:Ik was voor t laatst dronken op een Utrecht meeting. Toen voelde ik me de volgende dag pas oud. Op het moment zelf niet.
Nee, die meeting was ik al vroeg weg. Het was die daarna. Wel in Zussen. Ik viel toen bijna om en June heeft me weer rechtgezet.
Toen was ik ook echt dronken, echt niet fijn want toen ik thuis kwam en in bed lag werd ik zo beroerd
Beetje aangeschoten vind ik wel lekker!
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Ik ben toen in de trein half in het gangpad in slaap gevallen, ik was trouwens ook vergeten in te checken maar de conducteur was heel lief, hij maakte me zelfs wakker toen ik eruit moest
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Toet schreef:Ik ben toen in de trein half in het gangpad in slaap gevallen, ik was trouwens ook vergeten in te checken maar de conducteur was heel lief, hij maakte me zelfs wakker toen ik eruit moest
Toen ik nog jong was, waren mijn vriendinnen mij kwijt. Toen was ik in de discotheek in slaap gevallen op het toilet. En dat kwam niet van de ranja.
Die Brabantse nachten van ons zijn lang, maar soms heb je even je momentje nodig, toch?
SoGood- Ratel
Hahaha ik denk vaak ook nog met weemoed terug aan de tijd dat ik 's nachts dronken in de nachttrein tussen Amsterdam en Utrecht zat. Dat ik toch elke keer veilig thuis kwam... Maar ik voel me altijd super verantwoordelijk als ik dronken ben, ik blijf ALTIJD een stemmetje houden dat ik goed op moet letten
Marin- Lady Post-a-lot
Marin schreef:Hahaha ik denk vaak ook nog met weemoed terug aan de tijd dat ik 's nachts dronken in de nachttrein tussen Amsterdam en Utrecht zat. Dat ik toch elke keer veilig thuis kwam... Maar ik voel me altijd super verantwoordelijk als ik dronken ben, ik blijf ALTIJD een stemmetje houden dat ik goed op moet letten
Ja, dat heb ik ook! En als het echt moet, kan ik ook ineens heel nuchter zijn. Op een feestje waar ik was (ernstig aangeschoten ook) brak echt onwijze ruzie uit met verschillende groepen, de beveiliging had het al op een lopen gezet. Het enige wat ik dacht was dat ik mijn zusje moest halen en weg moest wezen. Lekker egoistisch misschien, maar toen kon echt niemand me meer wat schelen dan ons 2.
SoGood- Ratel
Heel verstandig en helder juist SoGood. Pfff ik heb in Engeland ook van die dronken gevechten gezien, inclusief ruiten ingooien met een ijzeren staaf enzo. Zo eng. Wegwezen dus.
Marin- Lady Post-a-lot
Poeh bij die meeting in Utrecht was ik ook flink aangeschoten ja (maar nog niet zo dronken als Carra ). Echt dronken ben ik gelukkig niet zo heel vaak, de laatste keer was denk ik ergens vorig jaar zomer, toen ik met collega's op stap ging. Flink borrelen en aan het eind vd avond zag ik echt dubbel (dan weet ik dat ik écht dronken ben, als ik alles twee keer zie). Ik wil dan nooit naar huis en ging met één collega nog naar een andere tent, had ik niet meer moeten doen! Daar niks meer gedronken trouwens. Aangeschoten ben ik regelmatig, soms een beetje en soms wel behoorlijk. Gisteravond had ik hem nog redelijk hangen, was met m'n ex naar de Parade geweest en we hebben met z'n tweeën drie kannen sangria gedronken. Was lekker! Ik wil ook altijd meer dan, maar daarna moest ik naar huis fietsen en dat ging niet heel soepeltjes. M'n armen en benen voelden zo zwaaaar! Maar ik lag om 22:30 in bed, dus vandaag nergens last van haha
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Oh ja, bij die meeting was ik ook heel erg aangeschoten! Ik liep samen met Blond naar het station en de hele weg daar naar toe ben ik alleen maar bezig geweest met proberen zo recht mogelijk te lopen en zo duidelijk mogelijk te praten haha.
De laatste keer dat ik echt heel erg dronken was, is een paar jaar geleden. Dat is zo'n memorabele avond geworden die altijd wel een keer te sprake komt als ik met die meiden afspreek met wie ik toen was.
De laatste keer dat ik echt heel erg dronken was, is een paar jaar geleden. Dat is zo'n memorabele avond geworden die altijd wel een keer te sprake komt als ik met die meiden afspreek met wie ik toen was.
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Shit, ik ook! Bijna dan.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Haha leuk Lady. Wat heb je op? Ik ben allang weer nuchter
Marin- Lady Post-a-lot
SoGood schreef:Marin schreef:Hahaha ik denk vaak ook nog met weemoed terug aan de tijd dat ik 's nachts dronken in de nachttrein tussen Amsterdam en Utrecht zat. Dat ik toch elke keer veilig thuis kwam... Maar ik voel me altijd super verantwoordelijk als ik dronken ben, ik blijf ALTIJD een stemmetje houden dat ik goed op moet letten
Ja, dat heb ik ook! En als het echt moet, kan ik ook ineens heel nuchter zijn. Op een feestje waar ik was (ernstig aangeschoten ook) brak echt onwijze ruzie uit met verschillende groepen, de beveiliging had het al op een lopen gezet. Het enige wat ik dacht was dat ik mijn zusje moest halen en weg moest wezen. Lekker egoistisch misschien, maar toen kon echt niemand me meer wat schelen dan ons 2.
Lekkere beveiliging dan.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Marin schreef:Haha leuk Lady. Wat heb je op? Ik ben allang weer nuchter
Had een openlucht feestje waar ik met vriendinnen naar toe was en we hebben roseetjes gedronken. Gisteravond draaide alles een beetje, maar gelukkig heb ik nu nergens meer last van. De calorieën ga ik er zo even uit fietsen op de racefiets.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: