Shit shit shit!
+38
Eris
Happinaz
Winegum
Weegschaal
Minx
Chocolate Cookie
Muppetje
Mrs. Jansen
Jeanette
Printje
mzcharlotte
Lejow
kwebbeltje
Suus
Katrien
Parisienne
Ella
liesje
Punk'd
Zonneschijn
Paper Crown
Floor
Blue flower
Snoes
Carra
rapa nui
Sterre
Shisha
Pineco
Aimee
Coco
Sterrin_
Oasis
Juutjepetuutje
Charles
Jasmine
Tania
Pompoen
42 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Shit shit shit!
Ik weet er echt even geen andere titel voor.
Er komt hier weer een grote operatie aan voor mijn man hoogstwaarschijnlijk...
Dat mijn man ook een verwijding van de aorta (aneurysma) in zijn buik heeft was ons wel bekend, maar die was verder niet accuut en zo en daar hoefde voorlopig dachten wij niets aan gedaan te worden.
Vanmorgen moest mijn man echter op consult bij een vaatchirurg op aanraden van de cardioloog en het blijkt toch allemaal een stuk minder rooskleurig dan wij dachten! Hij heeft een flinke verwijding van de aorta in de buik op meerder plaatsen, en daarnaast heeft hij nog twee grote aftakkingen van de aorta die sterk verwijd zijn. Daar moet wel degelijk wat aan gebeuren, maar omdat het bij hem allemaal niet zo standaard is word dat een hele ingewikkelde ingreep waarvoor hij wederom word doorgestuurd, deze keer naar het UMC. De vaatchirurg had het over een wederom hele grote (buik)operatie, waarschijnlijk wel binnen een half jaar, waarbij een of meerder protheses geplaatst worden en daarvoor zijn de nieuwste technieken nodig want hij heeft misschien wel een bijzondere op maat gemaakte prothese nodig.
Verder liet ze ook nog op de ct-scan zien dat mijn mans linkernier bijna verdwenen is en helemaal niet meer werkt, wij wisten wel dat zijn nierfunctie verminderd was, maar niet dat hij maar 1 functionerende nier heeft. De andere nier heeft ook geen bloedtoevoer meer dus waarschijnlijk is dat iets waar hij al heel lang mee leeft (en dus ook geen last van heeft verder) en het is waarschijnlijk ook door de vaatproblemen veroorzaakt.
Daarnaast gaat ze aan het UMC vragen om ook te onderzoeken waar al die vaatproblemen vandaan komen, want ze vinden het nog steeds erg vreemd dat hij daar zo veel last van heeft op zo'n 'jonge' leeftijd. Ze vraagt zich af over er geen bindweefselstoornis is. Dat laatste kan erfelijk zijn dus hoewel er dan niks aan gedaan kan worden voor mijn man is het wel belangrijk het uit te zoeken en te onderzoeken of onze (en zijn twee andere) zoon(s) het niet heeft (hebben) zodat die op jonge leeftijd al gescreend kunnen worden op vaatproblemen.
Shit shit shit, we wilden zo graag gewoon gaan genieten van ons gezinnetje, we dachten dat het vanaf nu gewoon bergopwaards zou gaan en dat we nu toch geen gelazer meer zouden krijgen. Mijn man is nog niet eens hersteld van de vorige operatie en heeft nog steeds allemaal problemen daarvan (complicaties), nu moet hij waarschijnlijk gaan revalideren om weer sterker te worden voor de volgende operatie. Gadverdamme! Het is denk ik overbodig om te zeggen dat ik een enorme knoop in mijn maag heb en dat mijn man rondloopt met een gezicht alsof hij zijn laatste oortje versnoept heeft.
Er komt hier weer een grote operatie aan voor mijn man hoogstwaarschijnlijk...
Dat mijn man ook een verwijding van de aorta (aneurysma) in zijn buik heeft was ons wel bekend, maar die was verder niet accuut en zo en daar hoefde voorlopig dachten wij niets aan gedaan te worden.
Vanmorgen moest mijn man echter op consult bij een vaatchirurg op aanraden van de cardioloog en het blijkt toch allemaal een stuk minder rooskleurig dan wij dachten! Hij heeft een flinke verwijding van de aorta in de buik op meerder plaatsen, en daarnaast heeft hij nog twee grote aftakkingen van de aorta die sterk verwijd zijn. Daar moet wel degelijk wat aan gebeuren, maar omdat het bij hem allemaal niet zo standaard is word dat een hele ingewikkelde ingreep waarvoor hij wederom word doorgestuurd, deze keer naar het UMC. De vaatchirurg had het over een wederom hele grote (buik)operatie, waarschijnlijk wel binnen een half jaar, waarbij een of meerder protheses geplaatst worden en daarvoor zijn de nieuwste technieken nodig want hij heeft misschien wel een bijzondere op maat gemaakte prothese nodig.
Verder liet ze ook nog op de ct-scan zien dat mijn mans linkernier bijna verdwenen is en helemaal niet meer werkt, wij wisten wel dat zijn nierfunctie verminderd was, maar niet dat hij maar 1 functionerende nier heeft. De andere nier heeft ook geen bloedtoevoer meer dus waarschijnlijk is dat iets waar hij al heel lang mee leeft (en dus ook geen last van heeft verder) en het is waarschijnlijk ook door de vaatproblemen veroorzaakt.
Daarnaast gaat ze aan het UMC vragen om ook te onderzoeken waar al die vaatproblemen vandaan komen, want ze vinden het nog steeds erg vreemd dat hij daar zo veel last van heeft op zo'n 'jonge' leeftijd. Ze vraagt zich af over er geen bindweefselstoornis is. Dat laatste kan erfelijk zijn dus hoewel er dan niks aan gedaan kan worden voor mijn man is het wel belangrijk het uit te zoeken en te onderzoeken of onze (en zijn twee andere) zoon(s) het niet heeft (hebben) zodat die op jonge leeftijd al gescreend kunnen worden op vaatproblemen.
Shit shit shit, we wilden zo graag gewoon gaan genieten van ons gezinnetje, we dachten dat het vanaf nu gewoon bergopwaards zou gaan en dat we nu toch geen gelazer meer zouden krijgen. Mijn man is nog niet eens hersteld van de vorige operatie en heeft nog steeds allemaal problemen daarvan (complicaties), nu moet hij waarschijnlijk gaan revalideren om weer sterker te worden voor de volgende operatie. Gadverdamme! Het is denk ik overbodig om te zeggen dat ik een enorme knoop in mijn maag heb en dat mijn man rondloopt met een gezicht alsof hij zijn laatste oortje versnoept heeft.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Shit shit shit!
Ah wat een rotnieuws. Dat soort dingen zijn altijd vervelend maar helemaal als je net een kindje hebt gekregen. Sterkte voor jullie allebei
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Gadverdamme Pompoen, houdt het dan nooit op bij jullie.
Dit is al de zoveelste tegenslag. Ik had je zo een leukere zwangerschap en kraamtijd gegund. Sterkte in elk geval.
Dit is al de zoveelste tegenslag. Ik had je zo een leukere zwangerschap en kraamtijd gegund. Sterkte in elk geval.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Shit Pompoen, Shit. Een ander betiteling weet ik er ook even niet voor!
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
jeetje zeg het houdt niet op bij jullie! wat naar allemaal! heel veel sterkte!
Juutjepetuutje- Prater
- Aantal berichten : 662
Punten : 693
Nee he ... Wat een uitdagingen krijgen jullie toch in het leven.
Heel veel sterkte!!
Heel veel sterkte!!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Wat ontzettend erg weer voor jullie. Heel veel sterkte.
Sterrin_- Prater
- Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12
Shit zeg, wat krijgen jullie toch steeds weer veel voor de kiezen. Sterkte!
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Heel veel sterkte!
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Wat een narigheid weer Pompoen, het houdt inderdaad niet op voor jullie! Heel veel sterkte!
Pineco- Prater
- Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13
Wat een k*tnieuws weer zeg! Het zit jullie ook echt niet mee. Heel veel sterkte!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Gatver Oneerlijk met een grote OOO. En shit ja. Dikke knuffel voor jullie!
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Pff, wat heftig weer. Je wilt nu gewoon genieten van je gezinnetje en dan krijg je weer zo iets te horen. Sterkte!
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Dit is echt nog vele malen erger dan een slechte film. Het houdt gewoon niet op. Bah.
Wel goed dat ze het gaan onderzoeken waar het vandaan komt. Dat kan belangrijk zijn voor je kleine.
Moet je nu op korte termijn een afspraak maken in het UMC?
Wel goed dat ze het gaan onderzoeken waar het vandaan komt. Dat kan belangrijk zijn voor je kleine.
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Ah nee zeg, wat erg
Heel veel sterkte
Heel veel sterkte
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Carra schreef:Dit is echt nog vele malen erger dan een slechte film. Het houdt gewoon niet op. Bah.
We krijgen een oproep, de vaatchirurg gaat contact leggen met de vaatchirurgen daar en de gegevens doorsturen en dan zullen ze in het UMC daar verder naar gaan kijken en een afspraak plannen. Wat ik begreep is het geen grote spoed, maar zit er wel een beetje haast achter.
Wij hopelijk eigenlijk dat het (als het verantwoord is natuurlijk) na augustus kan. Dan kan mijn man herstellen van de laatste ellende, kunnen we samen genieten van ons kindje en kunnen we ook nog samen op vakantie (in Nederland) eind augustus, zoals gepland was. Even op adem komen zeg maar. Op zich is dat ook wel wat de vaatchirurge zei, maar ja, ik weet niet wat zij 'even' vind... In ziekenhuisland zijn wachtlijsten soms wel 6 maanden en is spoed binnen een maand, andere keren is spoed dezelfde dag nog en is 'even' een jaar. We gaan het zien en er maar weer het beste van zien te maken.
Pompoen- Lady Post-a-lot
En bedankt voor jullie medeleven, het is fijn om het hier even kwijt te kunnen en zulke lieve reacties te krijgen!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Jemig pompoen, wanneer houdt het eens op bij jullie? Als ik maar een beetje geluk weg zou mogen weggeven zou ik het zonder twijfel aan jullie geven!
Ik wil je zoveel sterkte wensen!
Ik wil je zoveel sterkte wensen!
Blue flower- Prater
- Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Wat een rotnieuws weer. Veel sterkte. Hopelijk is het verantwoord om na augustus de operatie te plannen en kunnen jullie nog even genieten tot die tijd.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Het ziet jullie gewoon niet mee. Wat een jaar met al die gezondheidsproblemen joh. Sterkte pompoentje,
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
He getsie, wat een vervelend nieuws weer. Heel veel sterkte!
Zonneschijn- Prater
- Aantal berichten : 830
Punten : 800
Registratiedatum : 29-03-13
Veel sterkte en succes met alles
Punk'd- Kletskop
- Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13
Veel sterkte met alles wat vervelend