Blunder-topic
+28
Nyx
Sushi
Phileine
Mizz_S
Funk
Pannetoet
Evalynn
Shisha
dodo
Caro
Linnie1985
Lady Starstruck
Stuiterbal
Razz
Parel
eigenwijs
Marsy28
Capt'n Zero
Zonneschijn
Takkie
Kowalski
ExpressoB
Feline
Ilovethe90s
SoGood
Exogenesis
Susan
Lousanne
32 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Blunder-topic
Ook ik heb een blunder die mij nog steeds blijft achtervolgen....
Heel wat jaren geleden kwam ik tijdens het stappen een erg leuke jongen tegen. Heerlijk staan kletsen en dansen, het was een geslaagde avond.
De volgende dag was ik op visite bij mijn oma en alle ooms en tantes waren er ook. Niet veel later kwam het gesprek op het stappen van de vorige avond. Ook de leuke jongen was het gespreksonderwerp. Waarop mijn tante vroeg: Zo'n leuke jongen laat je toch niet zomaar lopen? Ik: Nee, hij was op de brommer!
Heel wat jaren geleden kwam ik tijdens het stappen een erg leuke jongen tegen. Heerlijk staan kletsen en dansen, het was een geslaagde avond.
De volgende dag was ik op visite bij mijn oma en alle ooms en tantes waren er ook. Niet veel later kwam het gesprek op het stappen van de vorige avond. Ook de leuke jongen was het gespreksonderwerp. Waarop mijn tante vroeg: Zo'n leuke jongen laat je toch niet zomaar lopen? Ik: Nee, hij was op de brommer!
dodo- Fluisteraar
- Aantal berichten : 26
Punten : 26
Registratiedatum : 15-11-11
Haha Marsy, wat erg!
Niet echt een hele erge blunder maar ik kreeg gister kraambezoek van een paar collega's maar ik had mij in de tijd vergist. Ik had in mijn hoofd dat ze om 15.00u zouden komen maar het was dus om 11.00u. En ik dacht dus de ochtend lekker te kunnen relaxen dus ik liep nog in een hele charmante pyjama, haar wild in een knot en het was een teringzooi in huis. En had ook amper aan boodschappen in huis dus ik had geluk dat ze allemaal koffie wilde.
Niet echt een hele erge blunder maar ik kreeg gister kraambezoek van een paar collega's maar ik had mij in de tijd vergist. Ik had in mijn hoofd dat ze om 15.00u zouden komen maar het was dus om 11.00u. En ik dacht dus de ochtend lekker te kunnen relaxen dus ik liep nog in een hele charmante pyjama, haar wild in een knot en het was een teringzooi in huis. En had ook amper aan boodschappen in huis dus ik had geluk dat ze allemaal koffie wilde.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Oja, ik had weleens een soort van sportwedstrijd gewonnen (per ongeluk) en dat was een hele happening met een huldiging in een cafe. Het was in het buitenland want ik was op vakantie met mijn familie (vriend was thuis) en het werd gefilmt. Oh lord, ik krijg het er weer warm van als ik er aan denk. De begeleider hiervan liep al de hele vakantie een beetje achter me aan, wat iedereen al zo onwijs grappig vond.
Anyway, ik schaamde me al kapot dat ik eerste was geworden want werd werd een heel gedoe van gemaakt en ik werd naar voren geroepen onder luid gejoel enzo. Die begeleider geeft me dus 2 kussen op mijn wang om me te feliciteren maar ja, je raad het al. Wij geven er in Nederland 3. Dus die derde komt echt serieus vol op zijn mond terecht. Nou, mijn zusje heeft letterlijk in haar broek geplast van het lachen. Ik heb het terug gezien later, het was zo knullig.
Anyway, ik schaamde me al kapot dat ik eerste was geworden want werd werd een heel gedoe van gemaakt en ik werd naar voren geroepen onder luid gejoel enzo. Die begeleider geeft me dus 2 kussen op mijn wang om me te feliciteren maar ja, je raad het al. Wij geven er in Nederland 3. Dus die derde komt echt serieus vol op zijn mond terecht. Nou, mijn zusje heeft letterlijk in haar broek geplast van het lachen. Ik heb het terug gezien later, het was zo knullig.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Ik heb serieus eens een vriendin gehad die bloedmooi was maar zó dom, zó dom. Ze maakte opmerkingen die me werkelijkwaar altijd bij zullen blijven, zoals ;
Aan de mevrouw in de supermarkt ; 'hallo, mag ik eens wat vragen, wat zit er in een broodje zalm?'
Tijdens een date met een vriend zei hij ; 'zo, even wachten hoor, even de dvd terugspoelen!' 'Ok!' Zei ze haha
Met mij in het spookhuis, terwijl ze mijn hand vast had 'parelllll, waar ben je? Aaaaah!' Serieus hee..
Aan de mevrouw in de supermarkt ; 'hallo, mag ik eens wat vragen, wat zit er in een broodje zalm?'
Tijdens een date met een vriend zei hij ; 'zo, even wachten hoor, even de dvd terugspoelen!' 'Ok!' Zei ze haha
Met mij in het spookhuis, terwijl ze mijn hand vast had 'parelllll, waar ben je? Aaaaah!' Serieus hee..
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Caro schreef:Dames! We zijn allemaal volwassen, kunnen we gewoon zeggen dat we soms moeten poepen? we zijn allemaal mensen!
Ik maak uiteraard nooit blunders
Eh, nee nummer 2 is een heel goede!
Gast- Gast
Toen ik een jaar of 12 was, ging ik vaak 'strip' pokeren met een vriendin op de zolderkamer van haar broer. Op een gegeven moment zat ik daar nog in mijn onderbroekje en een shirtje en we moesten continue heel hard lachen van meligheid. Ik moest al een poosje naar de wc, maar het spel was zó spannend, dat ik maar bleef ophouden. En ja hoor, tijdens de volgende lachsalvo rende ik dan toch maar naar de wc... maar het was al te laat en daar lag een heel spoor aan plas op de vloerbedekking
Die vriendin was héél boos op me, terwijl ik nog steeds in een deuk lag. Uiteindelijk allemaal haarlak er op gesprayed om de geur enigszins te verdoezelen, Ze vind het nog steeds geen grappig verhaal
Die vriendin was héél boos op me, terwijl ik nog steeds in een deuk lag. Uiteindelijk allemaal haarlak er op gesprayed om de geur enigszins te verdoezelen, Ze vind het nog steeds geen grappig verhaal
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Oh ik heb er ook eentje waar ik me nog steeds voor schaam. Maar eigenlijk is het mijn vaders fout.
Er kwamen kennissen van mijn vader eten, dus we hadden super lekker eten gemaakt. Ik was zelf nog een jaar of 14 denk ik, en ik had met de dochters van die mensen wat zitten kletsen, die waren iets jonger maar wel gezellig. Dus we gingen aan tafel en mijn vader zegt 'goh, wil er nog iemand bidden voor het eten?'. En ik schiet dus keihard in de lach, ik proest mijn drinken uit. En iedereen kijkt me zo aan van wtf doe jij, dus ik doe net alsof ik me verslik in mijn drinken.
Blijkt dus dat die mensen streng gelovig zijn en serieus altijd bidden voor het eten. Maar mijn vader maakt die grap dus ook gewoon standaard als er mensen blijven eten die zo plat en ongelovig als de pest zijn, waarbij er dus altijd om gelachen wordt. Het is bij ons in huis bijna niet voor te stellen dat iemand voor het eten bidt, dus ik ging er echt van uit dat dit weer een grap is.
Nadat ik 'stikte' in mijn drinken ben ik van tafel gerend en durfde ik niet meer beneden te komen. Uiteindelijk moest ik wel van mijn moeder en hebben ze uitgelegd waarom ik dacht dat het niet serieus was en moest ik mijn verontschuldigingen aanbieden.
Bedankt pa.
Er kwamen kennissen van mijn vader eten, dus we hadden super lekker eten gemaakt. Ik was zelf nog een jaar of 14 denk ik, en ik had met de dochters van die mensen wat zitten kletsen, die waren iets jonger maar wel gezellig. Dus we gingen aan tafel en mijn vader zegt 'goh, wil er nog iemand bidden voor het eten?'. En ik schiet dus keihard in de lach, ik proest mijn drinken uit. En iedereen kijkt me zo aan van wtf doe jij, dus ik doe net alsof ik me verslik in mijn drinken.
Blijkt dus dat die mensen streng gelovig zijn en serieus altijd bidden voor het eten. Maar mijn vader maakt die grap dus ook gewoon standaard als er mensen blijven eten die zo plat en ongelovig als de pest zijn, waarbij er dus altijd om gelachen wordt. Het is bij ons in huis bijna niet voor te stellen dat iemand voor het eten bidt, dus ik ging er echt van uit dat dit weer een grap is.
Nadat ik 'stikte' in mijn drinken ben ik van tafel gerend en durfde ik niet meer beneden te komen. Uiteindelijk moest ik wel van mijn moeder en hebben ze uitgelegd waarom ik dacht dat het niet serieus was en moest ik mijn verontschuldigingen aanbieden.
Bedankt pa.
Evalynn- Prater
- Aantal berichten : 807
Punten : 864
Registratiedatum : 18-11-11
Toen er in de winter zoveel sneeuw lag had ik een sollicitatiegesprek..dus ik liep heel zelfverzekerd naar de receptie op mijn hakken en net toen ik wou zeggen dat ik om die en die tijd een gesprek had gleed ik uit Goede binnenkomer!
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10
Toen ik een jaar of 10 was kwam mijn tante met haar nieuwe vriend. Ik was daar zenuwachtig voor (weet niet waarom) en zei tegen mezelf: dit is niet Frank dit is niet Frank..(Zo heette haar vorige vriend)
Toen ik me even later voorstelde zei ik tegen hem: Hoi ik ben Frank!
Ik schaamde me kapot en ben weg gerend..
Funk- Prater
- Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10
Haha nouja waarom niet. Het is toch hartstikke grappig en kan toch gebeuren?Exogenesis schreef:Toen ik een jaar of 12 was, ging ik vaak 'strip' pokeren met een vriendin op de zolderkamer van haar broer. Op een gegeven moment zat ik daar nog in mijn onderbroekje en een shirtje en we moesten continue heel hard lachen van meligheid. Ik moest al een poosje naar de wc, maar het spel was zó spannend, dat ik maar bleef ophouden. En ja hoor, tijdens de volgende lachsalvo rende ik dan toch maar naar de wc... maar het was al te laat en daar lag een heel spoor aan plas op de vloerbedekking
Gast- Gast
Ik was een keer in de universiteitsbibliotheek en ik wilde naar de computerruimte lopen. Alleen deze wordt van de rest van de ruimte afgesloten door middel van glazen wanden. Je raadt het al, ik liep daar echt keihard tegenaan! Ik schaamde me echt dood, want het gaf echt een enorme klap en omdat het daar natuurlijk doodstil was keek iedereen.
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Hahaha aw!pippi schreef:Toen ik een jaar of 10 was kwam mijn tante met haar nieuwe vriend. Ik was daar zenuwachtig voor (weet niet waarom) en zei tegen mezelf: dit is niet Frank dit is niet Frank..(Zo heette haar vorige vriend)
Gast- Gast
Oh dat had ik ook een keer MizzS. Nog niet zo heel lang geleden. Tijdens een Utrecht meeting was het heel gezellig (een van mijn leukste meetings) we zaten buiten op het terras en ik ging binnen een glas wiskylikeur halen. Toen ik terugliep liep ik ook tegen een raam aan en kreeg toen de Drambuije in mijn gezicht en haar.
Laatst aangepast door Carrie op do 11 jul 2013 - 8:36; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
pippi schreef:Toen ik een jaar of 10 was kwam mijn tante met haar nieuwe vriend. Ik was daar zenuwachtig voor (weet niet waarom) en zei tegen mezelf: dit is niet Frank dit is niet Frank..(Zo heette haar vorige vriend)
Die van mij durf ik niet goed te vertellen, heb mij er zo lullig over gevoeld...Toen ik een jaar of 12 was, kwam ik vaak bij een vriendin thuis. Het was altijd heel gezellig, maar op die ene bewuste dag had ik erg last van buikpijn. Op de wc ontdekte ik bloed, daarom deed ik maar wc-papier in mijn onderbroek als vervanging voor maandverband, want dat was er niet en ik durfde er niet om te vragen. Vervolgen een gezellige middag gehad, totdat 's avonds mijn moeder aan mij vroeg of ik ongesteld was geworden. Ik draaide er een beetje omheen, want ik schaamde mij ervoor (dat ik al ongesteld was), maar wat bleek: ik was doorgelekt en de net nieuwe stoelen van de ouders van mijn vriendin waren vies geworden. Ik had ook nog op verschillende stoelen gezeten, dus het waren er meerdere. Oh wat schaamde ik me en nog steeds weet ik niet hoe mijn ouders dit hebben opgelost. Ik heb het ook nog maar een keer eerder aan iemand verteld, zo gênant vind ik het
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Toen een vriendin van me een tijdje geleden bij me was liet ze zien dat ze op haar telefoon van die lachspiegelfoto's kon maken. Dat je gezicht heel smal of juist heel breed lijkt, nou ja jullie kennen het wel.
We hebben echt keihard gelachen en superveel foto's gemaakt. Na een tijdje ging zij op een stoel staan en maakte ik een foto van haar en ik moest ZO hard lachen om die foto en zij vroeg waarom en toen zei ik: "Je lijkt echt megabreed op deze foto."
Bleek dat de foto gewoon in de normale modus was gemaakt en er dus niks lachspiegelachtigs aan was. Ik voelde me zo enorm lullig (nog steeds trouwens als ik er aan denk).
We hebben echt keihard gelachen en superveel foto's gemaakt. Na een tijdje ging zij op een stoel staan en maakte ik een foto van haar en ik moest ZO hard lachen om die foto en zij vroeg waarom en toen zei ik: "Je lijkt echt megabreed op deze foto."
Bleek dat de foto gewoon in de normale modus was gemaakt en er dus niks lachspiegelachtigs aan was. Ik voelde me zo enorm lullig (nog steeds trouwens als ik er aan denk).
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Volgens mij heb ik al mijn blunders al wel eens verteld.
Jaar of 17 zijn en met vriendlief een romantische scene willen naspelen uit een film. We rennen langzaam op elkaar af en ik spring en vlieg hem in de armen en hij was er niet op verdacht en vloog achterover op de grond en ik bovenop hem. En daar lagen we op de grond.
Drie mannen die bezig zijn met de badkamer en alle drie stotteren. Ik die moet vragen wat ze bij hun patat willen en zeg:"Wawawat wwwwillen jjjullie bij jjjjullie pppppppppatat?" Ze konden er gelukkig om lachen. Ik schaamde me dood!
Jas op de kruk willen leggen, evenwicht verliezen en achterover vallen (en iedereen die een stap opzij doet). Was met drank op vast lachwekkend geweest, had alleen geen druppel gedronken. Dus stikchagrijnig toen ik opstond.
Dat was het volgens mij wel?
Jaar of 17 zijn en met vriendlief een romantische scene willen naspelen uit een film. We rennen langzaam op elkaar af en ik spring en vlieg hem in de armen en hij was er niet op verdacht en vloog achterover op de grond en ik bovenop hem. En daar lagen we op de grond.
Drie mannen die bezig zijn met de badkamer en alle drie stotteren. Ik die moet vragen wat ze bij hun patat willen en zeg:"Wawawat wwwwillen jjjullie bij jjjjullie pppppppppatat?" Ze konden er gelukkig om lachen. Ik schaamde me dood!
Jas op de kruk willen leggen, evenwicht verliezen en achterover vallen (en iedereen die een stap opzij doet). Was met drank op vast lachwekkend geweest, had alleen geen druppel gedronken. Dus stikchagrijnig toen ik opstond.
Dat was het volgens mij wel?
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
Nyx schreef:
Hoe kan dat nou een blunder zijn? Je kunt toch niet per ongeluk een hele zij nep-stotteren?
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
We hadden in de brugklas een sponsoractie. Dus iedereen had zo'n formulier waarop je je sponsoren kon zetten. Op een dag zatten we in de pauze de formulieren te bekijken en 1 meisje kraste 1 regel weg. Dus ik vroeg nog waarom ze dat deed. Nou omdat haar vader daar stond. En ik had niet zo'n helder moment dus vroeg nog iets van waarom ze die zo maar doorkraste......eh ja was even vergeten dat haar vader een paar weken daarvoor was overleden:oops:
Snoopy- Prater
- Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10
Ik ging van de week thuis naar de wc. Ik draaide de deur op slot en had ineens dat knopje in mijn handen waarmee je de deur op slot draait. Ik wilde hem weer in dat gat duwen maar daarmee duwde ik dat ding waaraan hij vast hoort te zitten naar buiten.. oftewel, ik zat opgesloten. Ik ben nog nooit zo blij geweest met een telefoon in mijn broekzak (anders had ik 2,5 uur op de wc moeten zitten!). Dus ik belde mijn vader, die belde weer mijn buurvrouw en die kwam mij bevrijden..
Eigenlijk is het ook wel een beetje een blunder van mijn vader, hij had dat ding goed aan moeten draaien .
Eigenlijk is het ook wel een beetje een blunder van mijn vader, hij had dat ding goed aan moeten draaien .
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Elliot schreef:Nyx schreef:
Hoe kan dat nou een blunder zijn? Je kunt toch niet per ongeluk een hele zij nep-stotteren?
Haha nou vind het ook wel een blunder hoor. Ik zou me ook rot schamen tegenover mensen die wel echt stotteren. Edit: oh je bedoelt hoe je dat uberhaupt voor mekaar krijgt?
Gast- Gast
Carrie schreef:Elliot schreef:Nyx schreef:
Haha nou vind het ook wel een blunder hoor. Ik zou me ook rot schamen tegenover mensen die wel echt stotteren. Edit: oh je bedoelt hoe je dat uberhaupt voor mekaar krijgt?
Ja, dat laatste, dat vraag ik me ook af.
Volgens mij stotteren mensen die echt stotteren trouwens sowieso nooit bij ieder woord dat ze zeggen. Ik had vroeger een goede vriend die stotterde en het was dan steeds een woord waar hij op bleef hangen, er waren ook woorden die hij wel gewoon vloeiend kon zeggen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Was dat dan een stotterclubje? Hoe vaak maak je het mee dat er 3 mannen tegelijk stotteren. Ik vind het een rare blunder.
SDL- Prater
- Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12
Wat je wel eens kan hebben lijkt me is dat je over 1 of 2 woorden struikelt omdat je die hele groep hoort stotteren en er juist op probeert te letten om het niet te doen. Maar idd een hele zin lijkt me wat lastig.
Funk- Prater
- Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10
Haha ja ik zou me ook doodschamen als ik het zou doen hoor Carrie, maar ik bedoel inderdaad hoe je dat 'per ongeluk' voor elkaar krijgt. Zoiets doe je toch heel bewust?
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Ik weet nog niet hoe ik het heb gehad. Ik wilde eigenlijk niet naar de badkamer, omdat ik één van de mannen wel heel erg leuk vond. Maar mijn moeder zei dat als ik wat van de jongen wilde dat ik af en toe mijn gezicht moest laten zien. Dus ik stapte, vol met zenuwen, de badkamer binnen en vroeg wat ze bij hun patat wilde, al stotterend. En echt bij elk woord. Ik kwam er niet meer uit. Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik ook nu niet uit mijn woorden kom als ik zenuwachtig ben, dus het zal destijds een rol hebben gespeeld bij mijn stotterzin. Ze moesten er om lachen en de jongen heb ik op het eind van de verbouwing ook nog gekregen. We hebben nog jaren een relatie gehad.
Trouwens, jullie zeggen dat ze niet stotteren bij elk woord. De broer van mijn toenmalige vriend stotterde bij elk woord. Hij maakte altijd grapjes als: "Heb je een half uur de tijd, want ik moet vijf minuten met je praten". En zelfs dat zinnetje duurde bijna vijf minuten.
Trouwens, jullie zeggen dat ze niet stotteren bij elk woord. De broer van mijn toenmalige vriend stotterde bij elk woord. Hij maakte altijd grapjes als: "Heb je een half uur de tijd, want ik moet vijf minuten met je praten". En zelfs dat zinnetje duurde bijna vijf minuten.
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: