Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vervelendste huishoudelijke klus?

+38
marissie21
RYW
Pussycat
Winegum
Sterre
Parisienne
Mida4you
Jules
Ella
Beachgirl
Jerry
Susan
Jeanette
Mari
minoessepoes
Tiara
Zwerver
ekiaam87
banjer49
Flippin' Bitch
Honey*Bee
Mizz_S
Rovine
SnowWhite
VeryCherry
Snoes
_Lacey_
Dennenappel
rapa nui
Coccinelle
Kqip
Pien
Raindrop
TukTuk
smooch
Lies
Bosjesvrouw
JD
42 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Vervelendste huishoudelijke klus? - Pagina 3 Empty Re: Vervelendste huishoudelijke klus?

Bericht  Gast di 1 maa 2011 - 8:07

Strijken. Gelukkig dat ik een schoonmoeder heb die elke week m'n mand was voor mij stijkt als ze komt oppassen Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vervelendste huishoudelijke klus? - Pagina 3 Empty Re: Vervelendste huishoudelijke klus?

Bericht  Ella di 1 maa 2011 - 8:21

Strijken
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vervelendste huishoudelijke klus? - Pagina 3 Empty Re: Vervelendste huishoudelijke klus?

Bericht  Jules di 1 maa 2011 - 21:11

Ik vind afwassen het ergst, gevolgd door het schoonmaken van de badkamer.
Jules
Jules
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 179
Punten : 210
Registratiedatum : 26-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vervelendste huishoudelijke klus? - Pagina 3 Empty Re: Vervelendste huishoudelijke klus?

Bericht  Mida4you di 1 maa 2011 - 21:37

Afwassen!! Bah dat vindt ik echt een rotklus
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Vervelendste huishoudelijke klus? - Pagina 3 Empty Re: Vervelendste huishoudelijke klus?

Bericht  Gast di 1 maa 2011 - 22:33

Ik strijk nooit, maar dat lijkt me ook niet zo vervelend.

Ik heb echt een hekel aan zwaar huishoudelijk werk, dus ik kies de douche poetsen.. bahbah wat een tijdsverspilling :P Dat is ook het klusje wat het langste duurt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vervelendste huishoudelijke klus? - Pagina 3 Empty Re: Vervelendste huishoudelijke klus?

Bericht  Parisienne di 1 maa 2011 - 22:51

Strijken vind ik ook totaal niet erg. Voor de tv kan ik zo een hele avond staan te strijken. Strijk ook best vaak en ik strijk bijna alles. Mocht ik er een hekel aan hebben zou dit ook minder zijn! Wink

Ik heb een ontzettende hekel aan afwassen! Hebben helaas geen vaatwasser (ruimtegebrek). Zijn druk bezig opties te bedenken hoe en wat we kunnen doen er toch een te plaatsen.. we doen er alles aan om die vaatwasser kwijt te kunnen!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vervelendste huishoudelijke klus? - Pagina 3 Empty Re: Vervelendste huishoudelijke klus?

Bericht  Sterre di 1 maa 2011 - 23:05

Darcy schreef:Ik strijk nooit. Ik vind stoffen niet leuk (vreselijk ondankbaar werk) en de badkamer helemaal poetsen (douche, bad, overal naar reiken en bukken :S).

+1 Onze badkamer is zo klein dat je amper je kont kunt keren, dus ik stoot dan ook vaak mijn rug tegen het kleine wasbakje of sta in elk geval heel erg te hannessen.

Stoffen vind ik ook stom, vooral met een nat doekje wat dan het stof alleen maar verplaatst. Alleen met een swiffer duster is het nog wel leuk.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vervelendste huishoudelijke klus? - Pagina 3 Empty Re: Vervelendste huishoudelijke klus?

Bericht  Winegum di 1 maa 2011 - 23:47

Sinds ik een nieuwe strijkijzer heb vind ik strijken niet meer zo vervelend. Stoffen is inderdaad zeer ondankbaar werk. Of zoals ik laatst, heel onze bank op z'n kop gezet, met zo'n speciale borstel alle kattenharig grondig weggehaald, wat denk je, ik kom 's avonds thuis, was er weer 1 aan het verharen Evil or Very Mad
Verder vind ik de badkamer ook echt niet leuk. Dat blijkt ook, want die doe ik dan ook veel te weinig..

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vervelendste huishoudelijke klus? - Pagina 3 Empty Re: Vervelendste huishoudelijke klus?

Bericht  Gast wo 2 maa 2011 - 0:00

Had ik maar een schoonmaakster..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vervelendste huishoudelijke klus? - Pagina 3 Empty Re: Vervelendste huishoudelijke klus?

Bericht  Pussycat wo 2 maa 2011 - 0:19

Jeanette schreef:
Anniej_S schreef:
AngelNyn schreef:Ben ik de enige die nooit strijkt? Ik hang m'n was gewoon op het wasrek, klop t altijd ff uit en het is zodra het droog is vaak redelijk tot geheel kreukvrij?

Ik vind overigs wc/badkamer schoonmaken en ramen lappen t vervelendst

+1: Ik strijk ook niet meer, ik hang het op, klop het uit en klaar! Voor de rest heb ik eigenlijk weinig moeite met dingen in huis doen..

Ik strijk ook niet, maar hang het gewoon op.

Verder haat ik de wc schoonmaken.

Even tussendoor: als ik mijn was uitklop en ophang... echt niet dat alle kreukels er dan uit zijn! Hoe krijgen jullie dat voor elkaar?
Of hebben jullie geen overhemden ect... als ik die niet strijk dan zien ze er niet uit haha.
Hetzelfde geld voor babylakens en sommige shirts.

Waar ik een hekel aan heb:
Niet aan schoonmaken op zich, want dat vind ik best lekker om te doen. Maar het is meer het moment waarop. Het is vervelend als het moet. Maar soms kan ik er echt zin in hebben en dan haal ik alles overhoop en deel ik alles opnieuw in enzo haha.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vervelendste huishoudelijke klus? - Pagina 3 Empty Re: Vervelendste huishoudelijke klus?

Bericht  RYW wo 2 maa 2011 - 0:52

AngelNyn schreef:Ben ik de enige die nooit strijkt? Ik hang m'n was gewoon op het wasrek, klop t altijd ff uit en het is zodra het droog is vaak redelijk tot geheel kreukvrij?

Nee, je bent niet de enige smile ik weiger categorisch om te strijken.

Verder vind ik stofzuigen heel vervelend. Afwassen vind ik eigenlijk wel weer oke. Dan zet ik lekker een muziekje aan en ga lekker nadenken tijdens het afwassen. Vind ik wel therapeutisch.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vervelendste huishoudelijke klus? - Pagina 3 Empty Re: Vervelendste huishoudelijke klus?

Bericht  marissie21 wo 2 maa 2011 - 7:03

ramen lappen... No

marissie21
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 49
Punten : 66
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vervelendste huishoudelijke klus? - Pagina 3 Empty Re: Vervelendste huishoudelijke klus?

Bericht  *Lookie* wo 2 maa 2011 - 10:02

Met stip op 1: de badkamer poetsen! De wasbak gaat nog wel, maar de tegels en voegen schoonmaken vind ik zulk rotwerk! En als dat haar wat je tegenkomt, nee niet mijn favoriet.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vervelendste huishoudelijke klus? - Pagina 3 Empty Re: Vervelendste huishoudelijke klus?

Bericht  Printje wo 2 maa 2011 - 10:06

Eigenlijk vind ik alles vreselijk, het is nou niet echt dat ik denk laat ik eens lekker gaan poetsen als ik vrij ben... Het moet wel maar leuk is anders vind ik hahahaha maar idd de badkamer staat heel hoog op het lijstje.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vervelendste huishoudelijke klus? - Pagina 3 Empty Re: Vervelendste huishoudelijke klus?

Bericht  Error wo 2 maa 2011 - 10:07

Oooh soms vind ik het best leuk even lekker poetsen, geeft zon fijn gevoel alles schoon en fris enzo!
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Vervelendste huishoudelijke klus? - Pagina 3 Empty Re: Vervelendste huishoudelijke klus?

Bericht  Silver do 3 maa 2011 - 7:04

Strijken moet ik me altijd even goed toe zetten... Maar filmpje aan of gewoon bij de tv en het is zo gedaan.
De overhemden van mijn vriend moeten toch echt worden gestreken (zit bij een muziekvereniging)

Mijn vervelendste klus is ramen lappen. En vooral ook de kozijnen ect, al die vieze beestjes die je tegenkomt, ik gruwel nu al.... :shock:
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vervelendste huishoudelijke klus? - Pagina 3 Empty Re: Vervelendste huishoudelijke klus?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum