Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vervelendste huishoudelijke klus?

+38
marissie21
RYW
Pussycat
Winegum
Sterre
Parisienne
Mida4you
Jules
Ella
Beachgirl
Jerry
Susan
Jeanette
Mari
minoessepoes
Tiara
Zwerver
ekiaam87
banjer49
Flippin' Bitch
Honey*Bee
Mizz_S
Rovine
SnowWhite
VeryCherry
Snoes
_Lacey_
Dennenappel
rapa nui
Coccinelle
Kqip
Pien
Raindrop
TukTuk
smooch
Lies
Bosjesvrouw
JD
42 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Vervelendste huishoudelijke klus? - Pagina 2 Empty Re: Vervelendste huishoudelijke klus?

Bericht  SnowWhite ma 28 feb 2011 - 7:40

Stofzuigen en de wc's schoonmaken, blegh!
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Woonplaats : Omgeving Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Vervelendste huishoudelijke klus? - Pagina 2 Empty Re: Vervelendste huishoudelijke klus?

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 8:02

De wc en badkamer schoonmaken.. Nu maakt mijn vriend altijd de badkamer schoon..
Nu zit ik tegen morgen op te kijken, zou vandaag de keukendoen, maar heb ik niet gedaan. Keuken vind ik ook zo'n rotklus!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vervelendste huishoudelijke klus? - Pagina 2 Empty Re: Vervelendste huishoudelijke klus?

Bericht  Rovine ma 28 feb 2011 - 8:05

Opruimen op zich. Weet nooit waar ik alles moet laten en blijf ronddolen als ik niet weet wat ik moet doen.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vervelendste huishoudelijke klus? - Pagina 2 Empty Re: Vervelendste huishoudelijke klus?

Bericht  Mizz_S ma 28 feb 2011 - 8:11

Met stip op 1: afwassen! Dat laat ik ook altijd mijn vriend doen Embarassed
Strijken, wat ik veel lees hier, vind ik helemaal niet vervelend. Ga gewoon altijd tegelijk tv kijken ofzo, kopje thee erbij, en dan valt t best mee.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vervelendste huishoudelijke klus? - Pagina 2 Empty Re: Vervelendste huishoudelijke klus?

Bericht  Snoes ma 28 feb 2011 - 8:32

Ik strijk ook altijd terwijl ik tv kijk, heerlijk!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vervelendste huishoudelijke klus? - Pagina 2 Empty Re: Vervelendste huishoudelijke klus?

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 8:57

Strijken vind ik ook niet erg om te doen.. Boven staat de strijkplank, maar die haal ik dan altijd naar beneden. Beneden strijken vind ik gezelliger dan boven, en boven heb ik er geen ruimte voor..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vervelendste huishoudelijke klus? - Pagina 2 Empty Re: Vervelendste huishoudelijke klus?

Bericht  Honey*Bee ma 28 feb 2011 - 9:15

Strijken vind ik vreselijk.. en op 2 staat koken.
Honey*Bee
Honey*Bee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 77
Punten : 102
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vervelendste huishoudelijke klus? - Pagina 2 Empty Re: Vervelendste huishoudelijke klus?

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 9:39

Strijken doe ik nooit. Dweilen vind ik echt het ergst om te doen, dat stel ik altijd uit maar vanavond toch maar weer een keer gedaan en dan valt het toch altijd weer mee Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vervelendste huishoudelijke klus? - Pagina 2 Empty Re: Vervelendste huishoudelijke klus?

Bericht  Flippin' Bitch ma 28 feb 2011 - 9:46

Vooral de dingen waar ik vies van ben zoals doucheputjes, het toilet, toiletblok vervangen... En het bed verschonen vind ik ook echt een kutklus, ik ben net Lau van Tiny als ik weer eens alleen met mijn lits-jumeaux sta te hannessen.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vervelendste huishoudelijke klus? - Pagina 2 Empty Re: Vervelendste huishoudelijke klus?

Bericht  banjer49 ma 28 feb 2011 - 9:51

ik vind ook de badkamer schoonmaken vreselijk om te doen, strijken doe ik nooit, en ramen wassen vind ik de leukste klus om te doen
banjer49
banjer49
Prater
Prater

Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vervelendste huishoudelijke klus? - Pagina 2 Empty Re: Vervelendste huishoudelijke klus?

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 9:54

ik haat afwassen....

en was opvouwen

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vervelendste huishoudelijke klus? - Pagina 2 Empty Re: Vervelendste huishoudelijke klus?

Bericht  ekiaam87 ma 28 feb 2011 - 10:06

Anniej_S schreef:
AngelNyn schreef:Ben ik de enige die nooit strijkt? Ik hang m'n was gewoon op het wasrek, klop t altijd ff uit en het is zodra het droog is vaak redelijk tot geheel kreukvrij?

Ik vind overigs wc/badkamer schoonmaken en ramen lappen t vervelendst

+1: Ik strijk ook niet meer, ik hang het op, klop het uit en klaar! Voor de rest heb ik eigenlijk weinig moeite met dingen in huis doen..

+1
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Voorschoten

Terug naar boven Ga naar beneden

Vervelendste huishoudelijke klus? - Pagina 2 Empty Re: Vervelendste huishoudelijke klus?

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 10:41

de badkamer poetsen, vind ik echt rotwerk doordat we best ruwe tegels op de grond hebben en dat poetst/dweilt niet soepel Rolling Eyes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vervelendste huishoudelijke klus? - Pagina 2 Empty Re: Vervelendste huishoudelijke klus?

Bericht  Gast di 1 maa 2011 - 2:51

AFWASSEN. BAH écht een pleurishekel aan gewoon!

Strijken misschien ook, maar dat doe ik eigenlijk nooit... Ik draai gewoon alleen maar kleine wasjes zodat 't niet zoveel kreukelt en vervolgens hang ik 't op met 100 knijpers zodat 't strak hangt Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vervelendste huishoudelijke klus? - Pagina 2 Empty Re: Vervelendste huishoudelijke klus?

Bericht  Zwerver di 1 maa 2011 - 3:19

De was opruimen en afwassen

Was uitzoeken en wassen geen probleem, ophangen ook niet, maar om het dan op te ruimen, vreselijk!
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vervelendste huishoudelijke klus? - Pagina 2 Empty Re: Vervelendste huishoudelijke klus?

Bericht  Gast di 1 maa 2011 - 3:20

Ik vind het niet zo erg om te doen allemaal eigenlijk, vind alleen stofzuigen wel vrij zwaar om te doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vervelendste huishoudelijke klus? - Pagina 2 Empty Re: Vervelendste huishoudelijke klus?

Bericht  Tiara di 1 maa 2011 - 3:48

De badkamer en de wc doen, maar ook was opvouwen vind ik niet zo leuk.
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vervelendste huishoudelijke klus? - Pagina 2 Empty Re: Vervelendste huishoudelijke klus?

Bericht  Gast di 1 maa 2011 - 4:02

Ik vind het vervelend de badkamer te poetsen. Ook vind ik het vervelend de vuile vaat in de vaatwasser te zetten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vervelendste huishoudelijke klus? - Pagina 2 Empty Re: Vervelendste huishoudelijke klus?

Bericht  minoessepoes di 1 maa 2011 - 4:07

Afwassen vind ik vies en mijn nagellak vliegt er dan ook meteen af, dus daar word ik niet vrolijk van.

Strijken vind ik niet heel leuk, maar ik doe het voor de tv dus dan is het wel te doen. Ik strijk alleen het hoog nodige en mijn vriend strijkt zijn eigen kleding, dus het is nooit veel.

Wat ik echt vreselijk vind is stofzuigen, voornamelijk omdat ik het echt een rot geluid vind!

Dweilen hoef ik niet omdat we overal vloerbedekking hebben, alleen in de badkamer hebben we een tegelvloer van misschien net een vierkante meter, dus dat doe ik op mijn knieën even.

Koken is echt mijn hobby dus dat doe ik graag.

De rest van de klusjes horen erbij maar vind ik niet leuk en ook niet heel erg!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vervelendste huishoudelijke klus? - Pagina 2 Empty Re: Vervelendste huishoudelijke klus?

Bericht  Mari di 1 maa 2011 - 4:14

Lies schreef:ow, ja! De badkamer, wat een rotklus! Mad

+1, vind het ook echt een rotklus
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vervelendste huishoudelijke klus? - Pagina 2 Empty Re: Vervelendste huishoudelijke klus?

Bericht  Gast di 1 maa 2011 - 6:17

Ik vind niks leuk van het huishouden. En strijken , daar begin ik al helemaal niet aan smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vervelendste huishoudelijke klus? - Pagina 2 Empty Re: Vervelendste huishoudelijke klus?

Bericht  Jeanette di 1 maa 2011 - 7:18

Anniej_S schreef:
AngelNyn schreef:Ben ik de enige die nooit strijkt? Ik hang m'n was gewoon op het wasrek, klop t altijd ff uit en het is zodra het droog is vaak redelijk tot geheel kreukvrij?

Ik vind overigs wc/badkamer schoonmaken en ramen lappen t vervelendst

+1: Ik strijk ook niet meer, ik hang het op, klop het uit en klaar! Voor de rest heb ik eigenlijk weinig moeite met dingen in huis doen..

Ik strijk ook niet, maar hang het gewoon op.

Verder haat ik de wc schoonmaken.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vervelendste huishoudelijke klus? - Pagina 2 Empty Re: Vervelendste huishoudelijke klus?

Bericht  Susan di 1 maa 2011 - 7:30

De keuken opruimen na het koken.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vervelendste huishoudelijke klus? - Pagina 2 Empty Re: Vervelendste huishoudelijke klus?

Bericht  Jerry di 1 maa 2011 - 7:57

Susan schreef:De keuken opruimen na het koken.

+ 1

En dan vooral vieze derrie uit 't putje peuteren...
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vervelendste huishoudelijke klus? - Pagina 2 Empty Re: Vervelendste huishoudelijke klus?

Bericht  Beachgirl di 1 maa 2011 - 8:02

Badkamer en wc schoonmaken
was ophangen
afwassen

Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vervelendste huishoudelijke klus? - Pagina 2 Empty Re: Vervelendste huishoudelijke klus?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum