Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klus to-do lijstje

+6
Shisha
Reeza
Coccinelle
Viva
Jade
Linda
10 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Klus to-do lijstje Empty Klus to-do lijstje

Bericht  Linda ma 21 jan 2013 - 22:59

Welke klussen zouden jullie in huis nog graag gedaan willen hebben? Op welke termijn gaat dat gebeuren?
Doe je dat zelf of huur je iemand in?

Mijn man zit sinds gister in de ww. Tijd zat dus om te klussen. Wink

Mijn to-do lijstje:
- nieuw laminaat leggen op de bovenverdieping (is hij nu mee bezig)
- kamer van dochter afmaken (hele kamer verven incl kozijnen en deurposten, haar nieuwe bed staat net in elkaar, kast moet nog in elkaar gezet worden)
- baby kamer (moet alles nog gebeuren)
- de overloop stucen en verven
- dak repareren (we hebben lekkage, dat laten we maken)
- de zolder isoleren
- schuifdeuren (of schotten) op zolder maken
- de achtertuin betegelen.
- de trap spuiten en verven (we hebben een wenteltrap)

Ik ben erg benieuwd hoe ver hij gaat komen.


Laatst aangepast door Linda op ma 21 jan 2013 - 23:18; in totaal 1 keer bewerkt

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klus to-do lijstje Empty Re: Klus to-do lijstje

Bericht  Gast ma 21 jan 2013 - 23:03

- Badkamer verbouwen (spullen zijn al aanwezig)
- Nieuwe keuken plaatsen, verven & tegel vloer leggen
- Nieuwe vloer & overal nieuwe plinten
- Nieuwe vensterbank
- Alles opnieuw schilderen of stucen, inclusief kozijnen & deuren

Dit zijn de plannen voor in huis. Het ligt even aan wat financiële (on)zekerheden of we het (deels) laten doen of helemaal zelf gaan doen! Maar deze plannen liggen er al langer laughcry Ik hoop dat we er rond april tijd voor hebben (dan vriend werkloos...)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klus to-do lijstje Empty Re: Klus to-do lijstje

Bericht  Linda ma 21 jan 2013 - 23:09

Zo, pippa, dat zijn grootse plannen! Heb je ook al een nieuwe keuken op het oog?
Vervelend om werkloos te raken. Maar dan kan je beter van de nood een deugd maken en wat nuttigs is huis doen.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klus to-do lijstje Empty Re: Klus to-do lijstje

Bericht  Jade ma 21 jan 2013 - 23:10

Wat een leuk topic! Weer eens een keertje wat anders! Jullie zijn ook nog lekker druk dus de komende tijd!

Wij wonen sinds augustus in dit huis,en hebben vanaf februari een giga verbouwing gehad. (indeling benedenverdieping verandert, nieuw dak erop, overal nieuwe plafonds + isolatie, alle muren laten stucen, nieuwe badkamervloer, compleet nieuwe bedrading + stopcontacten in de muur gevreest (op 40 cm v/d grond), en dan de gebruikelijke dingen als behangen, schilderen, kozijnen lakken, vloeren leggen etc.)

We zijn hier dus in augustus komen wonen, maar het is nog steeds niet klaar! Wat er op korte termijn moet gebeuren:

- babykamer afmaken
- plinten langs de plafonds in de gehele woning (zitten nu allemaal nog gleuven ivm werken houten vloeren)
- deur van woonkamer naar hal schilderen
- trap schuren / schilderen / renoveren
- trapleuningen uitzoeken en monteren
- buitenkant woning, kozijnen schilderen
- deurklinken plaatsen
- trapgat opnieuw schilderen
- nieuwe vensterbanken op de bovenverdieping (beneden is afgelopen zomer gebeurd)


De buitenkant van de woning moet wachten tot het voorjaar. We willen komende maand beginnen met de trap (hoge prioriteit!) en de plinten langs het plafond.

De babykamer is geschilderd. Daar moeten ook nog plinten langs het plafond, een deurklink en verder de aankleding / dingen ophangen etc.

Misschien een leuk idee om in dit topic ook voor- en na foto's te plaatsen?

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Klus to-do lijstje Empty Re: Klus to-do lijstje

Bericht  Linda ma 21 jan 2013 - 23:15

Wauw jade, dat is nog eens klussen! Hebben jullie dat allemaal zelf gedaan?
En foto's plaatsen lijkt me erg leuk!!

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klus to-do lijstje Empty Re: Klus to-do lijstje

Bericht  Gast ma 21 jan 2013 - 23:26

Linda schreef:Zo, pippa, dat zijn grootse plannen! Heb je ook al een nieuwe keuken op het oog?
Vervelend om werkloos te raken. Maar dan kan je beter van de nood een deugd maken en wat nuttigs is huis doen.

Ja, ik moet het ook nog even zien of we het zelf kunnen doen allemaal, want lijkt me een flinke klus, haha! Badkamer heeft prioriteit in ieder geval, die is er echt aan toe. De keuken gaan we waarschijnlijk de panelen vervangen, dus dan hebben we uiteindelijk gewoon een nieuwe keuken! Deze komt nu van de IKEA, en daar verkopen ze de nieuwe panelen ook. Of we moeten veel geld overhouden na de badkamer, dan wil ik zo'n groot fornuis met oven eronder, en dan komt er ook een nieuw aanrecht e.d.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klus to-do lijstje Empty Re: Klus to-do lijstje

Bericht  Linda ma 21 jan 2013 - 23:28

En wat gaan jullie in de badkamer precies doen?

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klus to-do lijstje Empty Re: Klus to-do lijstje

Bericht  Gast ma 21 jan 2013 - 23:41

Linda schreef:En wat gaan jullie in de badkamer precies doen?

Er zijn twee opties:

Optie 1: Vervangen van de tegels (over de oude heen), vervangen van de WC, douchecabine (en bak), wastafel & omhulsel maken voor de lelijke CV ketel die in de badkamer hangt + de wasmachine en droger op elkaar zetten.

Optie 2: Hele indeling veranderen zodat er ook een bad in kan komen, een gewone douche zonder bak & een muur tussen de WC en de badkamer en dan alles nieuw en vervangen.

Eerste kunnen we (grotendeels) zelf, tweede moeten we iemand voor inhuren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klus to-do lijstje Empty Re: Klus to-do lijstje

Bericht  Jade di 22 jan 2013 - 0:46


  1. Linda schreef:Wauw jade, dat is nog eens klussen! Hebben jullie dat allemaal zelf gedaan?
    En foto's plaatsen lijkt me erg leuk!!

    Het was ook een hele klus, en ik zou het niet snel weer doen Embarassed

    We hebben het meeste zelf gedaan. We hebben heeeel wat dagen met z'n 2-en in het huis doorgebracht. We hebben de draagmuur laten verwijderen door een aannemer (vriend heeft wel geholpen), het dak hebben we laten doen, en met het electra hebben we hulp gehad. Verder zijn er wel een aantal keren vrienden/familie komen helpen, maar heeeel veeel hebben we samen gedaan.


Laatst aangepast door Jade op do 24 jan 2013 - 21:24; in totaal 1 keer bewerkt

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Klus to-do lijstje Empty Re: Klus to-do lijstje

Bericht  Fiwen di 22 jan 2013 - 1:05

Wow Jade, en ik vond dat wij al flink aan het verbouwen waren :P

Ons to-do lijstje voor komende maand:
- stukwerk schuren (wordt vandaag afgemaakt)
- huiskamer, keuken, hal, gang, trap, overloop, 3 slaapkamers en de badkamer voorbehandelen
- huiskamer, keuken, hal, gang, trap, overloop, 3 slaapkamers en de badkamer schilderen
- 70 meter plinten schilderen
- 6 deuren, 6 deurkozijnen en 5 raamkozijnen schuren en schilderen
- 2 verdiepingen laminaat leggen en plinten plakken
- keuken plaatsen
- wastafelmeubel plaatsen
- gordijnroedes, rails voor paneelgordijnen, rolgordijnen etc ophangen
- steigerhouten wand maken
- aanbouw slopen
- zonneschermen plaatsen
- voor- en achtertuin aanleggen (maar dat kan pas in het voorjaar)
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klus to-do lijstje Empty Re: Klus to-do lijstje

Bericht  Viva di 22 jan 2013 - 1:45

Ik dacht dat mijn to-do lijst wel uit de boot zou vallen vergeleken de rest, maar dat valt heeeel erg mee!
Ik weet alleen niet precies alles maar goed wat tot nu toe (vanaf 28 dec) tot nu gedaan is en nog moet;

-Bijna alle stopcontacten naar beneden (al gedaan, draad moet nog wel getrokken worden, willen ook geschakelde stopcontacten beneden)
-Beneden volledig opnieuw stucen
-Hal opnieuw verven
-Buitendeuren van binnen schuren en lakken (al geschuurd)
-Alle kozijnen van binnen schuren en lakken (overal geschuurd, alleen boven al gelakt ook)
-Plafond overal witten (boven al gedaan)
-Badkamer strippen en weer opbouwen (gestript, bezig met opbouwen)
-Alle wanden boven behang afstomen, glasvliesbehang erop en verven (bijna alles behangen, 1 kamer l geverfd)
-Overloop opnieuw stucen
-Boven en beneden laminaat leggen
-Trappen schuren/schilderen, we weten nog niet wat we ermee willen doen, traplopers/vloerbedekking etc.
-overal raambekleding, nog uitzoeken ook
-Voor en achtertuin aanpakken
-tzt wc beneden, ligt eraan hoe veel geld we nog overhebben :P
-tzt zolder, voorlopig niet in budget om daar een dakkapel te plaatsen, maar dat willen we wel in de aankomende jaren, net als een nieuwe keuken.
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Klus to-do lijstje Empty Re: Klus to-do lijstje

Bericht  Viva di 22 jan 2013 - 1:51

Jade, mooi zeg! Alleen jammer van de verwarmingsbuizen (?) tussen de kamer en de keuken op de wand.
Wat willen jullie met de trap gaan doen?
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Klus to-do lijstje Empty Re: Klus to-do lijstje

Bericht  Coccinelle di 22 jan 2013 - 2:03

Leuk. Wij hebben ook weer een verbouwing in het vooruitzicht, het uitvoeren gaat alleen een stuk langzamer sinds we een dochter hebben...

Wij willen een nieuwe keuken plaatsen (nu allerlei winkels af om te kijken wat we willen). We willen van onze L-keuken een U-keuken maken waardoor de achterdeur plaats moet maken voor een raam en op de plaats van de ramen achter komt dan een schuifpui of tuindeuren. Ook willen we dan gelijk een houten vloer leggen op de gehele benedenverdieping m.u.v. de hal.

Daarna willen we nog een keer de voortuin aanpakken en een nieuwe voordeur plaatsen en achter aan het huis een veranda zetten. Maar dat zal niet op heel korte termijn zijn. 2 jaar geleden hebben we een badkamer, nieuw toilet en waskamer gemaakt (badkamer verplaatst, alles zelf gedaan) en daarna waren we wel even klusmoe..

Coccinelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klus to-do lijstje Empty Re: Klus to-do lijstje

Bericht  Coccinelle di 22 jan 2013 - 2:04

Ik ben erg benieuwd naar jullie keuken Fiwen! Willen jullie nog een nieuwe serre aan het huis plaatsen?

Coccinelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klus to-do lijstje Empty Re: Klus to-do lijstje

Bericht  Jade di 22 jan 2013 - 2:08

Viva schreef:Jade, mooi zeg! Alleen jammer van de verwarmingsbuizen (?) tussen de kamer en de keuken op de wand.
Wat willen jullie met de trap gaan doen?

ja, die verwarmingsbuizen zijn idd jammer! Maar het was niet mogelijk om deze te verleggen en in de muur te vrezen. Daar komt nu een koof omheen (moet ook nog Klus to-do lijstje 1578173417). De verwarmingsbuizen vallen nu al wel minder op cheers.

De trap.. hele goede vraag!

Ik heb er al heeeeel lang op geschuurd, maar eigenlijk wordt het gewoon niet mooier. We zitten dus nog te twijfelen tussen nieuwe opzet panelen of toch alles strak plamuren en dan schilderen (wit of grijs), en dan strips erop voor het anti-slip. Het behangen- en aflakken van de stootborden (die zijn het lelijkst) is ook al voorbij gekomen. Tapijt wil ik liever niet in verband met hondenharen.

Ik denk dat we uiteindelijk toch voor het plamuren/schilderen gaan. Het trapgat is nu wel straks gestuct, dus dat ziet er gelukkig al wel beter uit!

Jullie hebben ook nog een hele klus te gaan zeg! Ik weet uit ervaring dat het behoooorlijk veel energie kost! sterkte!

Ik ben heeel benieuwd naar foto's van jullie woning/verbouwing. Ook van Fiwen!

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Klus to-do lijstje Empty Re: Klus to-do lijstje

Bericht  Reeza di 22 jan 2013 - 2:52

- Opnieuw behangen (februari)
- Kozijn + deur plaatsen tussen woonkamer en hal (ergens dit jaar)
- Nieuwe CV-ketel (begin 2014, afhankelijk van de VvE)
- Muren badkamer opnieuw betegelen en kast om de CV-ketel maken (ergens in 2014 na het plaatsen van de CV-ketel)

En dan hoop ik begin 2015 mn woning te koop te kunnen zetten Very Happy
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Klus to-do lijstje Empty Re: Klus to-do lijstje

Bericht  Shisha di 22 jan 2013 - 4:11

Wij hebben al heel veel gedaan maar zijn nu na 2 jaar nog niet klaar. Dus ik heb nog niet van alles na foto's maar wel hoe het er nu (ongeveer) uitziet.

Keuken

Hier moeten we nog verlichting voor onder de kastjes hebben. Elektriciteit hangt al klaar, alleen ooit nog eens wat uitzoeken wat we willen qua licht. En er moet nog een lade onder de oven. Deze zat er bij maar ik had wat verkeerd geschroefd, kreeg die niet meer los zonder het te beschadigen dus we moeten nog een nieuwe kopen. Klus to-do lijstje 827601
Keuken hebben we trouwens grotendeels zelf gedaan. Alleen hulp gehad bij de afwerking.

Voor:

Klus to-do lijstje Img1148704899

Nu:

Klus to-do lijstje Img1525599839

Eethoek

Waar nu het raam zit willen we openslaande deuren naar de tuin. Dit gaat nog wel even duren (we willen in de toekomst ook kunststofkozijnen dus dat gaat dan in 1x gebeuren) want het is een flink bedrag wat we daarvoor mogen neerleggen. Tot die tijd wil ik eigenlijk nog wel een vensterbank daar. Die hebben we al gekocht maar moet nog geplaatst worden. Verder wil ik nog andere eetkamerstoelen en er moet nog een lamp boven de eettafel komen. Ook hangen er hier nog geen gordijnen.

Voor:

Klus to-do lijstje Img1148705391

Nu:

Klus to-do lijstje Img1525599789

Woonkamer

In de woonkamer ligt een nieuwe vloer. Alle muren hebben we geverfd en we hebben een ombouw om de verwarming geplaatst. We willen nog een sierlijst bij het plafon en er moeten nog een paar plinten geplaatst worden. De blauwe stoel wil ik nog vervangen met een bijpassende stoel die bij de bank hoort.

Voor:

Klus to-do lijstje Img1148705840

Nu:

Klus to-do lijstje Img1525599545

Klus to-do lijstje Img1525599637

Klus to-do lijstje Img1525599708

Wc

Die moet nog helemaal. We willen een inbouwtoilet, nieuwe tegels en nieuw wasbakje.

Klus to-do lijstje Img1410813158
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Klus to-do lijstje Empty Re: Klus to-do lijstje

Bericht  Shisha di 22 jan 2013 - 4:12

Leuk topic trouwens!

Ik ga straks verder met de bovenverdieping en zolder. Klus to-do lijstje 827601
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Klus to-do lijstje Empty Re: Klus to-do lijstje

Bericht  Jade di 22 jan 2013 - 4:29

Wat leuk om te zien Shisha! En wat een prachtige keuken hebben jullie!

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Klus to-do lijstje Empty Re: Klus to-do lijstje

Bericht  Shisha di 22 jan 2013 - 5:15

Ok de bovenverdieping!

Badkamer

Deze is helemaal vernieuwd en eigenlijk ook wel helemaal klaar.

Voor:

Klus to-do lijstje Img1148710707

Klus to-do lijstje Img1148710225

Nu:

Klus to-do lijstje Img1410812804

Klus to-do lijstje Img1525600218

Slaapkamer

Hier moet nog een koofje voor de gordijnrails langs en nog een sierlijst langs het plafon. Verder willen we nog een ander bed en dan kan dit bed naar zolder.

Voor:

Klus to-do lijstje Img1148708317

Klus to-do lijstje Img1148707835

Nu:

Klus to-do lijstje Img1525599938

Klus to-do lijstje Img1525600075

Babykamer

Hier moet alles nog gebeuren. Verfen/behangen, nieuwe vloer, verlichting. De kamer is nu wel al helemaal kaal.

Voor:

Klus to-do lijstje Img1148709350

Nu:

Klus to-do lijstje 27283_520138924684394_324771797_n

Andere kamer

Deze kamer heeft nog geen doel. Onze computer staat nu nog beneden maar willen we naar boven doen dus misschien dat dit de studeerkamer dan wordt. Hij is verder wel helemaal klaar. Nu gebruiken we hem als opslagruimte voor spullen voor de baby.

Voor:

Klus to-do lijstje Img1148708853

Heb trouwens geen af foto maar dit was tussendoor:

Klus to-do lijstje Img1277412100

Zolder

Kleine kamer

Gebruiken we eerst als waskamer maar misschien dat we juist hier de studeerkamer van maken en het wasrek en de strijkplank op de logeerkamer zetten. Kamer is verder helemaal klaar.

Klus to-do lijstje Img1148711654

Nu:

Klus to-do lijstje Img1302517257

Logeerkamer

Dit wordt de logeerkamer. Hij is wel helemaal behangen en geverfd maar verder nog leeg. Hier moet ook nog een sierlijstje langs het plafon en er hangen nog geen gordijnen. Als wij een nieuw bed hebben gaat ons oude bed naar deze kamer. Tijdens het verbouwen als kattenkamer gebruikt.

Voor:

Klus to-do lijstje Img1148712087

Klus to-do lijstje Img1148712539

Nu:

Klus to-do lijstje Img1410813022

Klus to-do lijstje Img1410813069

Verder hebben we dan nog een hok waar de wasmachine staat. Hier moet nog een vloer in en ik wil er schapjes in maken zodat we meer opbergruimte hebben.

Klus to-do lijstje Img1148711186

En verder willen we nog alle deuren in huis vervangen en de tuin moet ook nog helemaal gedaan worden. Nog genoeg te doen dus!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Klus to-do lijstje Empty Re: Klus to-do lijstje

Bericht  Shisha di 22 jan 2013 - 5:18

Dank je Jade!

Jullie zijn ook flink bezig geweest! Wij hebben de trap trouwens alleen geverfd maar dan nog veel last van haren van de katten. Hele stofwolken liggen er telkens, heel irritant. Maar dat hou je denk ik toch.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Klus to-do lijstje Empty Re: Klus to-do lijstje

Bericht  Fiwen di 22 jan 2013 - 6:34

Coccinelle schreef:Ik ben erg benieuwd naar jullie keuken Fiwen! Willen jullie nog een nieuwe serre aan het huis plaatsen?

9 februari staat nu echt vast voor het plaatsen Very Happy
En de serre komt niet terug, we verliezen veel tuin door de serre en de tuin is al niet zo gigantisch dus voorlopig maken we waar nu de serre is een terras met een grote luifel en de rest van de tuin wordt kunstgras en er komt een houten speelhuis met glijbaan voor onze dochter in te staan en een groot schoolbord tegen de schutting.
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klus to-do lijstje Empty Re: Klus to-do lijstje

Bericht  Viva di 22 jan 2013 - 7:16

Shisha, ik vind vooral die grijs/bruine muur(verf) erg mooi zeg, wauwie. Ik zit nog in de verfkleuren uitzoeken, was er blijkbaar bijster slecht in, we hadden roze voor de kinderkamers, zat de op de muur deed het bijna pijn aan je ogen. Pff. Nu zit er een mooiere overheen :P
Leuk om te zien die voor en na foto's, zal wel flink wat geld inzitten zeg.
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Klus to-do lijstje Empty Re: Klus to-do lijstje

Bericht  Viva di 22 jan 2013 - 7:19

Jade schreef:
Viva schreef:Jade, mooi zeg! Alleen jammer van de verwarmingsbuizen (?) tussen de kamer en de keuken op de wand.
Wat willen jullie met de trap gaan doen?

ja, die verwarmingsbuizen zijn idd jammer! Maar het was niet mogelijk om deze te verleggen en in de muur te vrezen. Daar komt nu een koof omheen (moet ook nog Klus to-do lijstje 1578173417). De verwarmingsbuizen vallen nu al wel minder op cheers.

De trap.. hele goede vraag!

Ik heb er al heeeeel lang op geschuurd, maar eigenlijk wordt het gewoon niet mooier. We zitten dus nog te twijfelen tussen nieuwe opzet panelen of toch alles strak plamuren en dan schilderen (wit of grijs), en dan strips erop voor het anti-slip. Het behangen- en aflakken van de stootborden (die zijn het lelijkst) is ook al voorbij gekomen. Tapijt wil ik liever niet in verband met hondenharen.

Ik denk dat we uiteindelijk toch voor het plamuren/schilderen gaan. Het trapgat is nu wel straks gestuct, dus dat ziet er gelukkig al wel beter uit!

Jullie hebben ook nog een hele klus te gaan zeg! Ik weet uit ervaring dat het behoooorlijk veel energie kost! sterkte!

Ik ben heeel benieuwd naar foto's van jullie woning/verbouwing. Ook van Fiwen!

Oh jammer dat ze ook niet ingevreesd konden worden. Ik wil in ons huis ook alles zoveel mogelijk weggewerkt hebben, maar mijn man zegt dan, ach daar doen we toch gordijnen voor en het bespaard tijd als we het niet doen :nopompom:

Denk dat onze trap er zo overigens ook uitziet, want daar zitten nu ook halve maantjes op. En als ik dit zo lees, denk ik dat ik er maar gewoon halve maantjes weer op terug doe of vloerbedekking, want ik heb geen zin er heel lang op te gaan schuren laughcry
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Klus to-do lijstje Empty Re: Klus to-do lijstje

Bericht  Shisha di 22 jan 2013 - 9:04

Viva schreef:Shisha, ik vind vooral die grijs/bruine muur(verf) erg mooi zeg, wauwie. Ik zit nog in de verfkleuren uitzoeken, was er blijkbaar bijster slecht in, we hadden roze voor de kinderkamers, zat de op de muur deed het bijna pijn aan je ogen. Pff. Nu zit er een mooiere overheen :P
Leuk om te zien die voor en na foto's, zal wel flink wat geld inzitten zeg.

Bedoel je de zolderkamer? Is ook een beetje paarsachtig. smile
Verder vielen de kosten wel aardig mee. We hebben veel zelf gedaan. We hadden een bouwdepot van 18.000 euro en daar hebben we ook nog alle elektra en een nieuwe stoppenkast van. Hadden alleen niet meer genoeg voor de wc beneden.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Klus to-do lijstje Empty Re: Klus to-do lijstje

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum